Dáwid Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Én nem mentem sokat a gsivel amiből kiszedtem őket, csak párszáz métert, viszont sokkal keményebb volt mint pl az én autóm. <_< Mondjuk az jelenleg elég komfortosnak mondható sztem.. :angry: Csak a ballonos gumik :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Csak a ballonos gumik <_< Simán kényelmes... :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Sziasztok.Korábban irtam hogy kopogást hallok a futomütöl..Nos ma alánéztem kormánygömbfejek..talpasok..stabilizátor gömbfej renden van..Nekem ami gyanus az a lengökar hátsó szilentek ezek bevannak repedezve apro sürü repedések de inkább a menetirányszerinti bal oldali az jobban..és kb onnan hallom a koppanást is jobbra fordulásnál ha huppanos éppen az ut..A másik az a váltotarto gumibak amin egy része a gumi elvált a fémtöl gondolom ez nem az igazi <_< még ez az amire gyanakszom koppanásügyileg.Szerintetek ? elöre is köszönöm a választ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 futómű generál, ami eddig: toronyszilent csapágy teljes garnitúra(2szilnet 2 csapágy, és nem gagyiból) 8ezerért sztem nem rossz, igaz 14ezer lett volna <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Sziasztok.Korábban irtam hogy kopogást hallok a futomütöl..Nos ma alánéztem kormánygömbfejek..talpasok..stabilizátor gömbfej renden van..Nekem ami gyanus az a lengökar hátsó szilentek ezek bevannak repedezve apro sürü repedések de inkább a menetirányszerinti bal oldali az jobban..és kb onnan hallom a koppanást is jobbra fordulásnál ha huppanos éppen az ut..A másik az a váltotarto gumibak amin egy része a gumi elvált a fémtöl gondolom ez nem az igazi <_< még ez az amire gyanakszom koppanásügyileg.Szerintetek ? elöre is köszönöm a választ Még az is lehet, nekem a középdob verte a kasztnit, és a jobb első kerék felől hallottam a kopogást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Még az is lehet, nekem a középdob verte a kasztnit, és a jobb első kerék felől hallottam a kopogást. ez nem középdob azt is nézztem de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 ez nem középdob azt is nézztem de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_< He-he csak azért mert én féltengelyt cseréltem az elszakadt dobtartó gumi miatt. Amúgy rajtam kívül már volt valakinek pont ilyen gondja. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 ez nem középdob azt is nézztem de hogy te mindenkinek ezt a középdobot mondod kopogosnál azt már észre vettem..de nem itt nemaz kopog <_< Ha már egyszer vett miatta féltengelyt :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Ha már egyszer vett miatta féltengelyt :P ja <_<:) akkor értem de nem is rosszindulatbol mondtam..de visszatérve az én problémámra arra van esetleg válasz ?:angry: :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 futómű generál, ami eddig: toronyszilent csapágy teljes garnitúra(2szilnet 2 csapágy, és nem gagyiból) 8ezerért sztem nem rossz, igaz 14ezer lett volna <_< Lemförder? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 He-he csak azért mert én féltengelyt cseréltem az elszakadt dobtartó gumi miatt. Amúgy rajtam kívül már volt valakinek pont ilyen gondja. <_< okés értem...de tényleg megnéztem a középdobot... az itt irtak apalján amit te irtál egyböl eszembe jutott...de nem az kopog tényleg ..vagy a szilent vagy a váltotarto..mondjuk mozgattam a blokkot de ugy nemkoppan...bár nemtudom mennyire lehet mozogni a blokknak.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 okés értem...de tényleg megnéztem a középdobot... az itt irtak apalján amit te irtál egyböl eszembe jutott...de nem az kopog tényleg ..vagy a szilent vagy a váltotarto..mondjuk mozgattam a blokkot de ugy nemkoppan...bár nemtudom mennyire lehet mozogni a blokknak.. Ha nagyon mozog a motor azt érzed a váltóboton is az utastérben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Ha nagyon mozog a motor azt érzed a váltóboton is az utastérben. ráz a kormány olyan 100-as temponál meg a válobot is rezonál..de gondolom ha bak xar akkor az is koppanhat..de mondom csak akkor koppan mikor jobbra fordulok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március30, 2011 Megoszt Elküldve Március30, 2011 Lemförder? Azért nem írtam ki, mert nem tudom most, kint van a kocsiban <_< A lemförder vmivel olcsóbb volt ennél, ha jol ugrott be akkor BOGE, pl bmw gyári beszállítója is ez, szóval csak nem szar D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Delvecchio Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Sziasztok!Már irtam ide ezzel a problémámmal de még nem sikerült megszüntetnem a gondot,az pedig a köv:kb 110-es tempónál elkezd szitálni a kormány elég rendesen.110 alatt semmi gond.Gátlók cserélve,féltengelycsuklók cserélve,talpasok-összekötök renben.Gumi új,felni nem üt.Kölcsönkerékkel is lepróbáltam azzal is ráz.Maga a féltengely rúd lehet hibás,vagy a váltóban van hiba difiben???Súly nincs rajta állitólag ezen a tipuson nincs.Felemelük csápossal lepróbáltuk majd ki esett a kerék úgy rázta.Segitséget kérnék,ha már valaki járt igy és sikerült javitani az ossza meg velem.Köszönöm. :P Ilyen nekem is volt. Igazából Individum <_< Nekem szerlő annyit csinált, hogy a hátsó kerekeket előre rakta :angry: A durva az, hogy a probléma ezzel megoldódott. - nekem - Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Április4, 2011 Megoszt Elküldve Április4, 2011 Sziasztok! Van egy kis problémám a toronyszilenttel. Most cserélném, még a gyári volt benne, a képen a jobb oldali, aminek két pereme van. A belsőre a csapágy fekszik fel a külső az meg nem tudom minek van ott, talán a lemez fekszik bele amit a csapágyra préseltek. Amit meg én kaptam (Sachs), annak nincs meg a külső pereme amibe a lemez fekszik bele, (képen a bal oldali) csak az amire a csapágy felfekszik. Normális ez így? Vagy csak rosszat adtak a boltban? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Április5, 2011 Megoszt Elküldve Április5, 2011 Sziasztok..Toronycsapágyat kell cserélnem..Érdemes vele együtt a szilentet is..Vagy nem muszáj?? és még annyi hogy ugye a csapágy elvileg együtt van a lemezzel..Arra van préselve a csapágy..Mert cseréltem már benne régebben de ahoz nem adtak olyan lemezt..de most néztem unix honlapon és ott minden csapágy ugy van..most akkor nekem nemadtak teljes készeletett anno..és ezért is mehetett galyra a csapágyam mert kopott volt a gyári lemez..Elöre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Április5, 2011 Megoszt Elküldve Április5, 2011 Nálam is aktuális a toronycsapágy csere. Szörnyűlködve nézem a választékot. 5eFt-tól 32eFt-ig van minden. Van ahol meg lehet magyrázni az árkülönbséget plussz alkatrészekkel (kép alapján) pl. lemez és mindenféle gyűrű alaktrészek stb, de sok van ahol kép alapján ugyanaz, de mégis van kettő között 15eFt különbség ugyanannál a márkánál!! Most akkor mit vegyek? Nem szeretném a leggagyibbat, de nem szeretnék olyan laktrészeket sem kihagyni ami esetleg az élettartam rovására megy... Lehet előbb fogom szétszedni és megnézni mi van benne és azzal a kezmben menni az autósboltba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április5, 2011 Megoszt Elküldve Április5, 2011 Nálam is aktuális a toronycsapágy csere. Szörnyűlködve nézem a választékot. 5eFt-tól 32eFt-ig van minden. Van ahol meg lehet magyrázni az árkülönbséget plussz alkatrészekkel (kép alapján) pl. lemez és mindenféle gyűrű alaktrészek stb, de sok van ahol kép alapján ugyanaz, de mégis van kettő között 15eFt különbség ugyanannál a márkánál!! Most akkor mit vegyek? Nem szeretném a leggagyibbat, de nem szeretnék olyan laktrészeket sem kihagyni ami esetleg az élettartam rovására megy... Lehet előbb fogom szétszedni és megnézni mi van benne és azzal a kezmben menni az autósboltba. ne szórakozz már... az marha sok érte én 2500ért vettem darabját és sachs kicserélni viszont annyira nem egyszerű, kell rugóösszehúzó az tuti egyébként a nagyobb árban a toronyszilent tuti benne van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Taylor87 Elküldve Április5, 2011 Megoszt Elküldve Április5, 2011 Sziasztok..Toronycsapágyat kell cserélnem..Érdemes vele együtt a szilentet is..Vagy nem muszáj?? és még annyi hogy ugye a csapágy elvileg együtt van a lemezzel..Arra van préselve a csapágy..Mert cseréltem már benne régebben de ahoz nem adtak olyan lemezt..de most néztem unix honlapon és ott minden csapágy ugy van..most akkor nekem nemadtak teljes készeletett anno..és ezért is mehetett galyra a csapágyam mert kopott volt a gyári lemez..Elöre is köszönöm. Szia. Sztem érdemes lenne cserélni, mert egy idö után az a gumiszilent is tönkremegy.Igen lehet kapni csapágyat lemezzel együtt és lehet kapni külön csak csapágyat is.Én találkoztam már csak külön csapágyast is.Ha elsö cserénél neked volt alatta lemez akkor a lemezesett vedd bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 Igazából visszaolvasva találtam hasonló problémát,csak választ rá nem,tehát: 100 fölött elkezd rázni az autó,kicsit olyan dübörgő hangot is ad,addig nem,bár olyan 40-50nél kicsit kóvályog a kormány a kezemben. Lecseréltem a felniket/gumikat,akkor is ugyan ezt csinálja....nem szálszakadt/puklis a gumi,alufelni tökéletes,nem üt,akkor mi lehet??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április6, 2011 Megoszt Elküldve Április6, 2011 Igazából visszaolvasva találtam hasonló problémát,csak választ rá nem,tehát: 100 fölött elkezd rázni az autó,kicsit olyan dübörgő hangot is ad,addig nem,bár olyan 40-50nél kicsit kóvályog a kormány a kezemben. Lecseréltem a felniket/gumikat,akkor is ugyan ezt csinálja....nem szálszakadt/puklis a gumi,alufelni tökéletes,nem üt,akkor mi lehet??? Talpas gömbfejek, kerékcsapágyak, gyenge minőségű, behullámosodott féktárcsák (ez esetben fékezésnél is érezhető rázás). Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Létezik olyan ember,akinek bejött az,hogy külső kormánygömbfej cserénél lemérte tolómérővel a gömbfej menetét,aztán visszatekerte az újat és nem mászott el az összetartás? Szerelőm esküszik rá,hogy megcsinálja futóműbeállítás nélkül,de én nem hiszek neki. B) Az összetartásom tuti jó kb fél éve állíttattam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 Létezik olyan ember,akinek bejött az,hogy külső kormánygömbfej cserénél lemérte tolómérővel a gömbfej menetét,aztán visszatekerte az újat és nem mászott el az összetartás? Szerelőm esküszik rá,hogy megcsinálja futóműbeállítás nélkül,de én nem hiszek neki. B) Az összetartásom tuti jó kb fél éve állíttattam. van az autókereskedők sorozat a discovery-n ott a csóka annyi menettel tekeri fel az újat ahány menettel letekerte a régit... és el van intézve a dolog :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Április7, 2011 Megoszt Elküldve Április7, 2011 van az autókereskedők sorozat a discovery-n ott a csóka annyi menettel tekeri fel az újat ahány menettel letekerte a régit... és el van intézve a dolog B) Ja,de mindig ellenőrzi a kerékösszetartást utána. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts