Gergőőő Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 szevasztok srácok! pár napja, vagy max 1 hete kérdeztem, hogy rugó törésem hogyan mennyiből javítsam. jelentem az elejével végeztünk <_< rá kellett jönni, nem egy emberes meló ez... a kocsiról sajna nem csináltam képet előtte utána, de a rugók meg vannak örökítve:P 20 rongy volt a szett rugó és sztem maximálisan megérte http://kepfeltoltes.hu/view/110319/F_nyk_p...ltoltes.hu_.jpg
ptomi82 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Sziasztok! Nem tudja valaki fejből, hogy mekkora kulcs kell az első féltengely anya leszedéséhez? Köszi.
Breki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Sziasztok! Nem tudja valaki fejből, hogy mekkora kulcs kell az első féltengely anya leszedéséhez? Köszi. 30-as, lehetőleg hosszított. A sima dugókulcs lenyalja a sarkait, mert éppenhogy eléri.
ptomi82 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 30-as, lehetőleg hosszított. A sima dugókulcs lenyalja a sarkait, mert éppenhogy eléri. Köszi. Motortípostól függetlenül 30-as?
Breki Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Köszi. Motortípostól függetlenül 30-as? Ezt elpasszolom. Eddig csak nagyblokkosról szedtem le.... <_< de mintha Zotya is ekkorát írt volna.
ptomi82 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Ezt elpasszolom. Eddig csak nagyblokkosról szedtem le.... <_< de mintha Zotya is ekkorát írt volna. Saját részre kell, gondolom, ez nagyblokkosnak számít... :angry: Köszi.
astrásgyerek Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 Ezt elpasszolom. Eddig csak nagyblokkosról szedtem le.... :angry: de mintha Zotya is ekkorát írt volna. C16NZ-nél ugyanaz van, mint a DTL-nél! ha jól emlékszem, akkor az is 30-as volt (de az nem tuti - az én kulcsomon nem volt számozás :P, viszont betyáros volt leszedni.... hosszabbító csövet szerezzél Tomi! <_< )
ptomi82 Elküldve Március19, 2011 Elküldve Március19, 2011 C16NZ-nél ugyanaz van, mint a DTL-nél! ha jól emlékszem, akkor az is 30-as volt (de az nem tuti - az én kulcsomon nem volt számozás :angry:, viszont betyáros volt leszedni.... hosszabbító csövet szerezzél Tomi! <_< ) Meglesz, köszi!
Gergőőő Elküldve Március20, 2011 Elküldve Március20, 2011 C16NZ-nél ugyanaz van, mint a DTL-nél! ha jól emlékszem, akkor az is 30-as volt (de az nem tuti - az én kulcsomon nem volt számozás :angry:, viszont betyáros volt leszedni.... hosszabbító csövet szerezzél Tomi! <_< ) Nekem az X14Nz-s astrán is 30as volt de én nem dugókulccsal szenvedtem :P persze csak leengedett autónál jött le, mert úgy nem forgattam el a kerekeket... most lett végre kész az ültető rugó behelyezése, és meg vagyok vele elégedve, h hirtelen kanyarodásnál már nem bólint akkorát a kocsi :P
szeki Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy bal elsö lengökarszilent hátsó csere milyen nehéz,vagy hogy kell cserélni?.Meg a hátsó kerékcsapágy csere tárcsafékesnél,az is nehéz vagy otthon kibirom énis?Elöre is ksözi.
Guest gorbi Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy bal elsö lengökarszilent hátsó csere milyen nehéz,vagy hogy kell cserélni?.Meg a hátsó kerékcsapágy csere tárcsafékesnél,az is nehéz vagy otthon kibirom énis?Elöre is ksözi. Szia! A lengőkarszilentet nem nehéz otthon sem kicserélni. Pár oldallal korábban ezt írtam erre: Ami a márkát illeti elég sok jó van. Amit írtál azok is jók + Lemförder, SWAG, szinte mindegy. (Egyik sem lesz örök életű.) Az enyémbe Topran van már egy ideje, nincs vele baj. ... A hátsóból is kétféle van teli és kivágott: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=b430fc610...&aid=186628 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=b430fc610...&aid=186628 Arra figyelj, hogy mindkét oldalon a tányérszilent mellé két db pozícionáló hüvelyt adjanak. Felűről bele kell préselni a lengőkarba, de prés hiányában egy nagy satu is jó megfelelő közdarabokkal. Ha a kivágottat választod, akkor a beszerelés pozíciója sem mindegy. Az eredmény valami ilyen legyen: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=b430fc610...&aid=167351 http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=b430fc610...&aid=167351 A hátsó kerékcsapágy csere már nehezebb. Miért nem cserélsz inkább komplett kerékagyat? Szerintem bontottan nem drága és csak le-fel csavarozod, nem kell szenvedni vele.
szeki Elküldve Március23, 2011 Elküldve Március23, 2011 Kerékcsapágyat mégsem kell cserélnem mert jó volt,csak nemvolt rendesen meghúzva a csavar,és kicsit lógott,valahogy benézte a szerelö.Így marad a szilentcsere csak Azért köszönöm.Ha kicserélem a szilentet utánna kell futómüvet állitatnom? Szia! A lengőkarszilentet nem nehéz otthon sem kicserélni. Pár oldallal korábban ezt írtam erre: A hátsó kerékcsapágy csere már nehezebb. Miért nem cserélsz inkább komplett kerékagyat? Szerintem bontottan nem drága és csak le-fel csavarozod, nem kell szenvedni vele.
zotya975 Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Kerékcsapágyat mégsem kell cserélnem mert jó volt,csak nemvolt rendesen meghúzva a csavar,és kicsit lógott,valahogy benézte a szerelö.Így marad a szilentcsere csak Azért köszönöm.Ha kicserélem a szilentet utánna kell futómüvet állitatnom? Szerintem elméletileg kellene, ha belegondolsz, hogy eddíg a kopott szilentel futott egyenesen a kocsi, most az újjal máshogy fog állni a lengőket, kerék. Én nem állítottam, húz is befele, bár a gumit nem eszi.
Guest gorbi Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Kerékcsapágyat mégsem kell cserélnem mert jó volt,csak nemvolt rendesen meghúzva a csavar,és kicsit lógott,valahogy benézte a szerelö.Így marad a szilentcsere csak Azért köszönöm.Ha kicserélem a szilentet utánna kell futómüvet állitatnom? Ha a lengőkarkivételnél kizárólag csak a tányérszilentet cseréled és a pozicionáló hüvelyeket nem spórolod ki, akkor csupán emiatt nem kell futóművet állítani (ha egyébként jelenleg nincs panasz). Arra azért figyelj, hogy a lengőkar első szilentjének a csavarját keréken álló autónál húzd meg! - Ez fontos!
ateszeger Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Sziasztok!Már irtam ide ezzel a problémámmal de még nem sikerült megszüntetnem a gondot,az pedig a köv:kb 110-es tempónál elkezd szitálni a kormány elég rendesen.110 alatt semmi gond.Gátlók cserélve,féltengelycsuklók cserélve,talpasok-összekötök renben.Gumi új,felni nem üt.Kölcsönkerékkel is lepróbáltam azzal is ráz.Maga a féltengely rúd lehet hibás,vagy a váltóban van hiba difiben???Súly nincs rajta állitólag ezen a tipuson nincs.Felemelük csápossal lepróbáltuk majd ki esett a kerék úgy rázta.Segitséget kérnék,ha már valaki járt igy és sikerült javitani az ossza meg velem.Köszönöm. <_<
J0hnny Elküldve Március24, 2011 Elküldve Március24, 2011 Sziasztok!Már irtam ide ezzel a problémámmal de még nem sikerült megszüntetnem a gondot,az pedig a köv:kb 110-es tempónál elkezd szitálni a kormány elég rendesen.110 alatt semmi gond.Gátlók cserélve,féltengelycsuklók cserélve,talpasok-összekötök renben.Gumi új,felni nem üt.Kölcsönkerékkel is lepróbáltam azzal is ráz.Maga a féltengely rúd lehet hibás,vagy a váltóban van hiba difiben???Súly nincs rajta állitólag ezen a tipuson nincs.Felemelük csápossal lepróbáltuk majd ki esett a kerék úgy rázta.Segitséget kérnék,ha már valaki járt igy és sikerült javitani az ossza meg velem.Köszönöm. <_< Féktárcsa?
zsolt1982 Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Sziasztok..Olyan gondom van hogy toroncsapányam valoszinű nyekereg..mertha tekerem a kormányt akkor pattogó hangot hallok..onnan..És sztem ettöl van a kopogásom is..Kérdésem az hogy a tényfeltárásom <_< valos lehet e??? Jobbra fordulok akkor hallok balrol kopogást :angry: vagy szerintetek ez nem az?? elöre is köszönöm
Novy Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 hello Alufelnihez mikor kell már hoszabb csavarokat venni?? Mondjuk van pár kerékagyam, fékdobom féktárcsám, felpakolom a felnikre, és ha átér a gyári csavar,akkor nem kell, de ha nem ér át, akkor venni kell csavarokat. <_<
Novy Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Sziasztok..Olyan gondom van hogy toroncsapányam valoszinű nyekereg..mertha tekerem a kormányt akkor pattogó hangot hallok..onnan..És sztem ettöl van a kopogásom is..Kérdésem az hogy a tényfeltárásom <_< valos lehet e??? Jobbra fordulok akkor hallok balrol kopogást :angry: vagy szerintetek ez nem az?? elöre is köszönöm Nekem a torony szilentem kopog, de annak látható az állapotán is :P
zsolt1982 Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 Nekem a torony szilentem kopog, de annak látható az állapotán is <_< nekem épnek nézz ki..meg nemolyan régi a szilentem...
Gergőőő Elküldve Március25, 2011 Elküldve Március25, 2011 nekem épnek nézz ki..meg nemolyan régi a szilentem... én is most cseréltem toronycsapágyat rugócserével egybekötve, mivel annyira megszorult a csapágy h vszínű miatta tört el a rugóm... azóta érzem h van szervó a kocsiban:D de a csapágyat kicserélni 2 emberes feladat, ha nincs rugóösszehúzód <_<
pszilaj Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Ma végre meglett ejtve a futómű felújításom. :angry: Tiszta örömébódottá van! :P 4 teleszkóp(sportok), jobb első rugó csere, toronyszillent csere... Feszes lett, semmi libegés... <_<
daykiller Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Ma végre meglett ejtve a futómű felújításom. :P Tiszta örömébódottá van! :P 4 teleszkóp(sportok), jobb első rugó csere, toronyszillent csere... Feszes lett, semmi libegés... :angry: Szilentek is cserélve lettek? Talpasok? <_<
Breki Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Ma végre meglett ejtve a futómű felújításom. :P Tiszta örömébódottá van! :P 4 teleszkóp(sportok), jobb első rugó csere, toronyszillent csere... Feszes lett, semmi libegés... :angry: Rugókat nem párban illene cserélni? <_<
Dáwid Elküldve Március26, 2011 Elküldve Március26, 2011 Rugókat nem párban illene cserélni? <_< De... de ne bacd el a kedvét :angry:
Recommended Posts