zotya975 Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Hi all. Olyan nyűgöm van,hogy pár napja erős kopogó hang hallatszik a bal oldali kerék felöl,ha balra fordítom a kormányt,sőt,néha egyenesben is hallani....Jobbos kanyarokban semmi. Ha gázt adok,akkor pedig rántás/koppanás szerű hangot hallani... Talán féltengely problematika??? Feküdj alá, nézd meg a középdobnál megvan-e mindkettő gumibak. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Feküdj alá, nézd meg a középdobnál megvan-e mindkettő gumibak. <_< A szaki megérkezett :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 A szaki megérkezett :) <_< :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Köszönöm srácok,holnap utánna járok...:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 A szaki megérkezett :D :D :D :) Most miért, rajtam kívül már egy fórumozónak volt ilyen, neki is én mondtam nézze meg....amúgy meg kifelé a homokozómból!!!! <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Sziasztok.Lenne olyan kérdésem hogy:ha gólyalábat cserélek,akkor a régiből a csapágyakat amiket nem olyan rég cseréltem (kb 2000 km van benne) ki lehet-e venni belőle úgy hogy ne sérüljön és beletegyem az újba mert cserések lennének a gátlóim.Tudniillik a régi kedves fickó okos szerelője nem tudta szétszedni,vagy lusta volt mert ez gyorsabb hogy patront cseréljen,ezért komplett gólyalábakra cserélte mindkettőt ami nem patronos. <_< Nem olcsó.Bontóban lenne 2db gólya rugókkal+ elpukkant patronokkal olcsón,de nem tudni milyenek a csapágyak benne.Ezért érdekelne legjobban mert nem gagyi csapágyakat vettem bele. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Sziasztok.Lenne olyan kérdésem hogy:ha gólyalábat cserélek,akkor a régiből a csapágyakat amiket nem olyan rég cseréltem (kb 2000 km van benne) ki lehet-e venni belőle úgy hogy ne sérüljön és beletegyem az újba mert cserések lennének a gátlóim.Tudniillik a régi kedves fickó okos szerelője nem tudta szétszedni,vagy lusta volt mert ez gyorsabb hogy patront cseréljen,ezért komplett gólyalábakra cserélte mindkettőt ami nem patronos. <_< Nem olcsó.Bontóban lenne 2db gólya rugókkal+ elpukkant patronokkal olcsón,de nem tudni milyenek a csapágyak benne.Ezért érdekelne legjobban mert nem gagyi csapágyakat vettem bele. :D Fogóval kitekered az anyát, és kiveszed a gátlót... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Sziasztok.Lenne olyan kérdésem hogy:ha gólyalábat cserélek,akkor a régiből a csapágyakat amiket nem olyan rég cseréltem (kb 2000 km van benne) ki lehet-e venni belőle úgy hogy ne sérüljön és beletegyem az újba mert cserések lennének a gátlóim.Tudniillik a régi kedves fickó okos szerelője nem tudta szétszedni,vagy lusta volt mert ez gyorsabb hogy patront cseréljen,ezért komplett gólyalábakra cserélte mindkettőt ami nem patronos. <_< Nem olcsó.Bontóban lenne 2db gólya rugókkal+ elpukkant patronokkal olcsón,de nem tudni milyenek a csapágyak benne.Ezért érdekelne legjobban mert nem gagyi csapágyakat vettem bele. :D Sztem megfelelő présgéppel ki lehet nyomni őket úgy, hogy ne sérüljenek. Csak arra kell figyelni, hogy csak a külső gyűrűt érje nyomóerő a kiszedésnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Sziasztok.Lenne olyan kérdésem hogy:ha gólyalábat cserélek........ Lehet olyat is kapni hozzá, ami nem patronos? :D Meglehet próbálni kiszedni a csapágyakat, de az se biztos, hogy jó a mérete a másikba. Tudtommal van legalább 3 féle lehetőség..... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
tottiadamka Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 sziasztok:) 2 éve kaptam egy jobb első defektet, és kerékcsere közben derült ki, hogy a 13"-os felni nem megy fel előre a féknyereg miatt. az autó ECO-TEC motoros 1.6 16v. Többi f astrán látom elől a 13-as kereket, de nekem sehogy se megy fel. Miért van ez? Előre is köszönöm a válasz:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 sziasztok:) 2 éve kaptam egy jobb első defektet, és kerékcsere közben derült ki, hogy a 13"-os felni nem megy fel előre a féknyereg miatt. az autó ECO-TEC motoros 1.6 16v. Többi f astrán látom elől a 13-as kereket, de nekem sehogy se megy fel. Miért van ez? Előre is köszönöm a válasz:) Mert 256-os féked van. Arra csak a 14"-os felni megy rá minimum. Amin 13-ast látsz, azon csak 236-os fék van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 sziasztok:) 2 éve kaptam egy jobb első defektet, és kerékcsere közben derült ki, hogy a 13"-os felni nem megy fel előre a féknyereg miatt. az autó ECO-TEC motoros 1.6 16v. Többi f astrán látom elől a 13-as kereket, de nekem sehogy se megy fel. Miért van ez? Előre is köszönöm a válasz:) Mert neked nagyobb, 256-os fékek vannak fönt elöl. 236-ra még felmegy a 13-as, de azok akik meg is tudnak állni, azok 14 fölöttivel járnak :D <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Mert neked nagyobb fékek vannak fönt elöl. 236-ra még felmegy a 13-as, de azok akik meg is tudnak állni, azok 14 fölöttivel járnak :) :D Megelőztelek, avagy ámeriákiul: shotgun! :D Amúgy 236-os hűtöttel is megállok neked úgy, hogy ráborulsz ülésestől a műszerfalra és még az övfeszítő is elszól (tapasztalat :D). Csak értelmes tárcsa+betét kombót kell alkalmazni. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Megelőztelek, avagy ámeriákiul: shotgun! :D Amúgy 236-os hűtöttel is megállok neked úgy, hogy ráborulsz ülésestől a műszerfalra és még az övfeszítő is elszól (tapasztalat :D). Csak értelmes tárcsa+betét kombót kell alkalmazni. <_< Jóóvanna... kicsit eltúloztam, én is megállok a 236hűtöttel, de egy nagyobbal még szívesebben állnék meg :) :D Az ülést nem szoktad lecsavarozni? :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tottiadamka Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Mert neked nagyobb, 256-os fékek vannak fönt elöl. 236-ra még felmegy a 13-as, de azok akik meg is tudnak állni, azok 14 fölöttivel járnak :D <_< köszi:) voltunk vele bajba. Le kellett venni a hátsó kereket, feltenni előre, a pótkereket meg hátra tenni...:D akkor dobom is ki a pótkereket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Jóóvanna... kicsit ironizáltam, én is megállok a 236hűtöttel, de egy nagyobbal még szívesebben állnék meg <_< :D Mondjuk a 308-as állatul meg tudja állítani a VW-t. :D Igaz annak a minimuma a 16". :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Mondjuk a 308-as állatul meg tudja állítani a VW-t. :D Igaz annak a minimuma a 16". :D Zoli lefényképezte a 308-as vs. 13" összeállítást, és jól nézett ki. <_< Elég most ez a 236, éppen nincs 16-os felnim itthon :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február14, 2011 Megoszt Elküldve Február14, 2011 Zoli lefényképezte a 308-as vs. 13" összeállítást, és jól nézett ki. <_< Elég most ez a 236, éppen nincs 16-os felnim itthon :D Porvédőnek alkalmas... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február15, 2011 Megoszt Elküldve Február15, 2011 Lehet olyat is kapni hozzá, ami nem patronos? :D Meglehet próbálni kiszedni a csapágyakat, de az se biztos, hogy jó a mérete a másikba. Tudtommal van legalább 3 féle lehetőség..... <_< Szia!Igen lehet kapni.Sajna olyan van benne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február15, 2011 Megoszt Elküldve Február15, 2011 Fogóval kitekered az anyát, és kiveszed a gátlót... Hogy miiiiiiiii?? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Sziasztok! Honnan lehet tudni, hogy toronycsapágyas a gép? Egyáltalán pontosan hogyan működik az a toronycsapágy? ( nem vagyok analfabéta a műszaki dolgokhoz, csak nem értem, hogy minek az oda) Ha jók az ismereteim, a rugó támassza a csapágyat... és ennyi mi a fenének oda csapágy? vagy a rugó végez más irányú mozgást is? nem értem... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Február16, 2011 Megoszt Elküldve Február16, 2011 Sziasztok! Honnan lehet tudni, hogy toronycsapágyas a gép? Egyáltalán pontosan hogyan működik az a toronycsapágy? ( nem vagyok analfabéta a műszaki dolgokhoz, csak nem értem, hogy minek az oda) Ha jók az ismereteim, a rugó támassza a csapágyat... és ennyi mi a fenének oda csapágy? vagy a rugó végez más irányú mozgást is? nem értem... <_< Kormányzáskor ropogó hangot ad. Itt vagy itt olvashatsz róla. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gomez15 Elküldve Február21, 2011 Megoszt Elküldve Február21, 2011 Hello! Van egy C16NZ-s Astra F Caravan-om, és megfordult a fejemben, hogy le kéne ültetni. Én erre gondoltam: http://www.ta-technix.hu/virtuemart/ULTET%...40/40mm-es.html Ekkora ültetésnél kell még valamit cserélni? (lengéscsillapító, stabilizátor) Műszakin lenne vele valami gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 sziasztok nekem olyan problémám és egyben kérdésem lenne hogy a meglévő első ültetők sürgősen cserére szorulnak, viszont csak első ültető rugókat nem találok sehol, mindenhol csak szettben van (4db) a kérdésem az lenne hogy, visszatenném a gyári rugókat viszont vágni kellene belőle leg. 1 szintet hogy amíg nem találok első ültető rugópárt, hogy ne legyen a kocsi orra az egekben .. valaki akinek volt már ilyen "házi" rugóvágása astránál írjon már legyenszives hogy ideiglenesen kivitelezhető e a dolog?! hátrány stb Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február22, 2011 Megoszt Elküldve Február22, 2011 Hello! Van egy C16NZ-s Astra F Caravan-om, és megfordult a fejemben, hogy le kéne ültetni. Én erre gondoltam: http://www.ta-technix.hu/virtuemart/ULTET%...40/40mm-es.html Ekkora ültetésnél kell még valamit cserélni? (lengéscsillapító, stabilizátor) Műszakin lenne vele valami gond? Ezt a márkát nagyra tartjuk. <_< Egyébként mást cserélni nem kötelező, de erősen ajánlott a sportgátló berakása is. Műszakin természetesen nem szeretik az ilyet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts