J0hnny Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Akkor meg minek kérdezed? :lol: Hátha be is szereljük neki! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Január28, 2011 Megoszt Elküldve Január28, 2011 Köszi, valóban jó választásnak tűnik. A lengéscsillapítóval együtt szokás még valamit cserélni? Ne érjen már meglepi. :D Porvédőt és ütközőt (felütés gátló). (5-8e körül van párban.) B) Plusz a toronycsapágy és annak a gumija, szükség esetén, ahogy már írták is. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Akkor meg minek kérdezed? :lol: Utánakérdeztem és már 15 e körül kapható , azért kérdeztem mert reméltem hogy valaki képbe van az árakal. Ez a forum a fikázásról szól?????????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Utánakérdeztem és már 15 e körül kapható , azért kérdeztem mert reméltem hogy valaki képbe van az árakal. Ez a forum a fikázásról szól?????????????????? Részben igen. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Heló! Continentál vezérműszíjról kérdeznék hogy szerintetek van forgásiránya vagy mindegy hogy hogy megy a helyére? A szíjon ennyi írás van: contitech ct 874 do not crimp nicht knicken. Köszi Részben igen. :lol:[/quo Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január30, 2011 Megoszt Elküldve Január30, 2011 Ha tudod merre kell keresni az árakat, majd kioktatod azt aki segít, akkor ne várj mást. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Január31, 2011 Megoszt Elküldve Január31, 2011 Toronycsapágy! Nekem is ezt csinálta az astra. :D Ez tuti? :lol: És miért nem csinálja +5fok felett? Most már tavaszig kihúzom ha már eddig is bírta... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok!Már érdeklődtem itt a kormányrázással kapcsolatban.Valóban xar volt mindkettő belső féltengelycsukló.Csere megvolt,elvileg ezért rázott.A futómű 100%-an rendben van mégis ráz még mindig.A súlyok rajta vannak a tengelyen,gumisnál is voltam ö is azt mondta semmi gond.Akkor mitől lehet még??? :lol: .Már kész vagyok totál tőle,pályán 110-nél többet nem lehet vele menni mert ráz még mindig,de már nem olyan intenziven.Ha valakinek már volt hasonló problémája és sikerült megoldania az kérem segitsen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok!Már érdeklődtem itt a kormányrázással kapcsolatban.Valóban xar volt mindkettő belső féltengelycsukló.Csere megvolt,elvileg ezért rázott.A futómű 100%-an rendben van mégis ráz még mindig.A súlyok rajta vannak a tengelyen,gumisnál is voltam ö is azt mondta semmi gond.Akkor mitől lehet még??? :lol: .Már kész vagyok totál tőle,pályán 110-nél többet nem lehet vele menni mert ráz még mindig,de már nem olyan intenziven.Ha valakinek már volt hasonló problémája és sikerült megoldania az kérem segitsen. Annak ellenére hogy a gumis azt mondta minden oké próbáltad már előre-hátra pakolni a kerekeket? Télivel-nyárival is ráz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok!Már érdeklődtem itt a kormányrázással kapcsolatban.Valóban xar volt mindkettő belső féltengelycsukló.Csere megvolt,elvileg ezért rázott.A futómű 100%-an rendben van mégis ráz még mindig.A súlyok rajta vannak a tengelyen,gumisnál is voltam ö is azt mondta semmi gond.Akkor mitől lehet még??? :lol: .Már kész vagyok totál tőle,pályán 110-nél többet nem lehet vele menni mert ráz még mindig,de már nem olyan intenziven.Ha valakinek már volt hasonló problémája és sikerült megoldania az kérem segitsen. Féktárcsa nem hullámos? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február8, 2011 Megoszt Elküldve Február8, 2011 Sziasztok!Már érdeklődtem itt a kormányrázással kapcsolatban.Valóban xar volt mindkettő belső féltengelycsukló.Csere megvolt,elvileg ezért rázott.A futómű 100%-an rendben van mégis ráz még mindig.A súlyok rajta vannak a tengelyen,gumisnál is voltam ö is azt mondta semmi gond.Akkor mitől lehet még??? :lol: .Már kész vagyok totál tőle,pályán 110-nél többet nem lehet vele menni mert ráz még mindig,de már nem olyan intenziven.Ha valakinek már volt hasonló problémája és sikerült megoldania az kérem segitsen. Ha elfékezted a gumit, lehet egy picit síkra kopott oldala. az nem látszik rajta, de tud ilyet csinálni. Valakinek nemrég a gumis le "esztergálta" és attól megszűnt a rázása. Olvass vissza, úgy emlékszem gumi/felniben volt róla szó nemrég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Annak ellenére hogy a gumis azt mondta minden oké próbáltad már előre-hátra pakolni a kerekeket? Télivel-nyárival is ráz? Szia!A nyári az 15"-os de azzal is ráz de gyengébben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Ha elfékezted a gumit, lehet egy picit síkra kopott oldala. az nem látszik rajta, de tud ilyet csinálni. Valakinek nemrég a gumis le "esztergálta" és attól megszűnt a rázása. Olvass vissza, úgy emlékszem gumi/felniben volt róla szó nemrég. Szia!Elöl hátul új gumi van rajta.Az összel vettem.A régivel is ezt csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Féktárcsa nem hullámos? Hát a tárcsa már cserés lesz.Kicsit üt a tárcsa azt tudom,már szabályoztattam is de utána is ütött.A tárcsaíis rázhat?????Az csak fékezésnél nem???Vagy igen??? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Hát a tárcsa már cserés lesz.Kicsit üt a tárcsa azt tudom,már szabályoztattam is de utána is ütött.A tárcsaíis rázhat?????Az csak fékezésnél nem???Vagy igen??? :lol: Mivel az is forog a kerékkel együtt biztos beleszól a dologba ha nincs klegyensúlyozva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Hát a tárcsa már cserés lesz.Kicsit üt a tárcsa azt tudom,már szabályoztattam is de utána is ütött.A tárcsaíis rázhat?????Az csak fékezésnél nem???Vagy igen??? :lol: esetleg lengéscsillapító? Ha az nem jó akkor is bárázhatja nagy sebességnél egy minimális súlyhiba amit a gumis nem vesze észre. Amúgy nekem is a harmadik gumis tudta úgy kicentírozni, hogy maradandóan eltűnjőn a rázás 110-nél. Előző kettő is elvileg kicentírozta nullásra, de mégsem volt jó. Esetleg másik gumissal is meg lehet próbálkozni ha eddig csak egy helyre hordtad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ateszeger Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 esetleg lengéscsillapító? Ha az nem jó akkor is bárázhatja nagy sebességnél egy minimális súlyhiba amit a gumis nem vesze észre. Amúgy nekem is a harmadik gumis tudta úgy kicentírozni, hogy maradandóan eltűnjőn a rázás 110-nél. Előző kettő is elvileg kicentírozta nullásra, de mégsem volt jó. Esetleg másik gumissal is meg lehet próbálkozni ha eddig csak egy helyre hordtad. Szia!Hát a gátlók már müszakin is határesetek voltak.a két hátsó az tuti ko,de még csillapit.az első az az egyik már semmi lassan a másik is már határeset.Amikor fekvörendörön megyek át lassan akkor érezni hogy mennyire nem fog már.Az elözö tulaj kivette a gyári patronos gátlókat mert nem tudta szétszedni,tett bele gólyalábast.Nem olcsó kicserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Skorpijo Elküldve Február9, 2011 Megoszt Elküldve Február9, 2011 Szia!Elöl hátul új gumi van rajta.Az összel vettem.A régivel is ezt csinálta. Hiába új ha a boltba vagy a gumisnál állva tárolják, és bacnak néha megforgatni őket. Úgy deformálódnak ahogy az a nagykönyvbe megvan írva. Isten kinem centirozza őket tökéletesen, főleg ha kicsit kopottab a centirgép felfogócsapja. Centirozáshoz kikell fogni egy tuti műhelyt, ahol nem "turbóüzembe" össz 1db géppel centiroznak. És tisztességesen felteszik az "új" sújokat (nem a másik kerékről levett régi fáradt rugójut, ami az első nagyobb sebességget vett kanyarban odéb csúszik pár tizedet). Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február10, 2011 Megoszt Elküldve Február10, 2011 Szia!Hát a gátlók már müszakin is határesetek voltak.a két hátsó az tuti ko,de még csillapit.az első az az egyik már semmi lassan a másik is már határeset.Amikor fekvörendörön megyek át lassan akkor érezni hogy mennyire nem fog már.Az elözö tulaj kivette a gyári patronos gátlókat mert nem tudta szétszedni,tett bele gólyalábast.Nem olcsó kicserélni. Szerintem akkor megvan a hiba oka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nádverda Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Sziasztok!Nekem olyan gondom van opel astra f karavan első futóművénél,hogy kormányzásnál recsegő hangot ad.Én a külsö féltengelyre gondoltam hogy az tönrement.Egyenesen haladok nincs hang,kormányzásnál viszont elég hangos katogás,recsegés.Talán még a gömbfejek is kimentek!Véleményeteket kérném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Sziasztok!Nekem olyan gondom van opel astra f karavan első futóművénél,hogy kormányzásnál recsegő hangot ad.Én a külsö féltengelyre gondoltam hogy az tönrement.Egyenesen haladok nincs hang,kormányzásnál viszont elég hangos katogás,recsegés.Talán még a gömbfejek is kimentek!Véleményeteket kérném. hát a féltengely tényleg produkál kanyarba kattogást,recsegést ha már kuka, át kell nézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Február11, 2011 Megoszt Elküldve Február11, 2011 Sziasztok!Nekem olyan gondom van opel astra f karavan első futóművénél,hogy kormányzásnál recsegő hangot ad.Én a külsö féltengelyre gondoltam hogy az tönrement.Egyenesen haladok nincs hang,kormányzásnál viszont elég hangos katogás,recsegés.Talán még a gömbfejek is kimentek!Véleményeteket kérném. Torony csapágy .Ha tekerés közben hallod .A féltengely csuklót úgy tudod meg nézni ,hogy parkolóban vagy más egyéb olyan helyen ami sík terep kitekered a kormányt valamelyik irányba és el indulsz mintha köröznél és fogod a kormányt és hallani fogod ,hogy kattog -e ,aztán ugyan ez a másik irányba . <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Hi all. Olyan nyűgöm van,hogy pár napja erős kopogó hang hallatszik a bal oldali kerék felöl,ha balra fordítom a kormányt,sőt,néha egyenesben is hallani....Jobbos kanyarokban semmi. Ha gázt adok,akkor pedig rántás/koppanás szerű hangot hallani... Talán féltengely problematika??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bandika Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Hi all. Olyan nyűgöm van,hogy pár napja erős kopogó hang hallatszik a bal oldali kerék felöl,ha balra fordítom a kormányt,sőt,néha egyenesben is hallani....Jobbos kanyarokban semmi. Ha gázt adok,akkor pedig rántás/koppanás szerű hangot hallani... Talán féltengely problematika??? Nekem annó a wartburg csinált ilyet ha jol emlékszem a féltengely csillagnak volt baja,a féltengely végén a váltóba 3-rom golyó átfurva és benne sok tűgörgő ezekkel volt a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Február13, 2011 Megoszt Elküldve Február13, 2011 Hi all. Olyan nyűgöm van,hogy pár napja erős kopogó hang hallatszik a bal oldali kerék felöl,ha balra fordítom a kormányt,sőt,néha egyenesben is hallani....Jobbos kanyarokban semmi. Ha gázt adok,akkor pedig rántás/koppanás szerű hangot hallani... Talán féltengely problematika??? Az alapján amit leírtál esélyes a külső féltengelycsukló. Alá kell nézni, fékezd be az autót, és rángasd meg a féltengelyt a külső csukló mellett. Próbáld erősen csavargatni is röviden ide-oda mozdulatokkal. Ha érzed hogy kotyog, akkor a gyanú igazolva. Csukló csere, lehetőleg szettben vedd meg, mert abban minden benne van ami járulékosan kell. És ha már ott jársz, akkor nézd meg a stabilizátor bekötőit is, mert ha törött, vagy nagyon gatya, akkor az is tud kopogni (igaz máshogyan mint a féltengelycsukló). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts