Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Valaki írta hogy az első sárvédőív felső pontja neki ültetéssel 64 cm-re van a földtől. Nekem ez ültetés nélkül pont 60 cm. 175/65 14 es kerekekkel.

Nem éppen járdaszegély barát. :excl:

Nekem 62cm 175/70 R14-es kerekekkel!

Ha leültetem 4-6 cm-t akkor a lökösök hány cm-rel lesznek lejjebb?

Link to comment
Megosztás:

Losee akkor sem tudom mivel nem volt még ültetett kocsim!

Ezért nem tudom hogy mi mennyivel lesz lejjebb de akkor gondolom a lökös is annyival amekkora az ültetés!

Igen, mivel a kasztni fog megülni, amin van a lökös is. Mérd le mennyi most a lökös alja, aztán tervezz. Látod Tiv-nek már eléggé mélyen van (tudom, van akinek ez is magas) a Tiéd csak 2cm-rel van magasabban.

Link to comment
Megosztás:

mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével!

Bocs,hogy későn reagálok rá,de szerintem az ABS az ijedős,pánikolós anyukáknak való.

Én is elgondolkoztam a beszerelésén,de utánanéztem és meggyőzött,hogy tényleg meg lehet állítani hamarabb ugyanazt az autót ABS nélkül,mint ABS-szel.

A reklámokban,demókban általában nyomják az abs nélküli autóban a féket mint az eszetlen..persze,hogy csúszik :excl:

Valamint a gyártók is elismerik,hogy sáros,havas,latyakos úton sokkal szarabb az ABS.Meg egy ilyen régebbi sima 3,4körös ABS dinamikus fékerőszabályzó nélkül simán félrehúz ha az egyik oldalon lényegesen rosszabb a tapadás.

Inkább gyakorold a vészfékezést az többet ér! :(

Link to comment
Megosztás:

Bocs,hogy későn reagálok rá,de szerintem az ABS az ijedős,pánikolós anyukáknak való.

Én is elgondolkoztam a beszerelésén,de utánanéztem és meggyőzött,hogy tényleg meg lehet állítani hamarabb ugyanazt az autót ABS nélkül,mint ABS-szel.

A reklámokban,demókban általában nyomják az abs nélküli autóban a féket mint az eszetlen..persze,hogy csúszik :excl:

Valamint a gyártók is elismerik,hogy sáros,havas,latyakos úton sokkal szarabb az ABS.Meg egy ilyen régebbi sima 3,4körös ABS dinamikus fékerőszabályzó nélkül simán félrehúz ha az egyik oldalon lényegesen rosszabb a tapadás.

Inkább gyakorold a vészfékezést az többet ér! :(

Én meg nem akarok nagyon belevau, de az Abs nem a fékút rövidítéséről szól, hanem arról, hogy teljes féhatás mellett is kormányozható marad a kocsi.

Szerintem senki nem mondta, hogy hamarabb megáll az Abs-es autó(max azért mert modernebb fékrendszer van alatta)

Bocs az offtopicért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én meg nem akarok nagyon belevau, de az Abs nem a fékút rövidítéséről szól, hanem arról, hogy teljes féhatás mellett is kormányozható marad a kocsi.

Szerintem senki nem mondta, hogy hamarabb megáll az Abs-es autó(max azért mert modernebb fékrendszer van alatta)

Bocs az offtopicért. :excl:

Nyugodtan belevau, mert teljesen igazad van. :(

Link to comment
Megosztás:

Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot.

Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett?

Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen?

Link to comment
Megosztás:

Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot.

Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett?

Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen?

Fel lehet...nincs baja.

Ez meg próba kérdése sajnos, pontpontpont határeset. :lol: ültetésnél általában jobb oldalt szokott beleérni a kerék. Am meg felesleges a 205ös gumi kevés patáshoz... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot.

Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett?

Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen?

A gyári ET méret tudtommal 49 vagy 46. Simán felmegy a 195/60....nekem is az van a lemezen télibe. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Fel lehet...nincs baja.

Ez meg próba kérdése sajnos, pontpontpont határeset. :lol: ültetésnél általában jobb oldalt szokott beleérni a kerék. Am meg felesleges a 205ös gumi kevés patáshoz... :)

Ez igaz. :lol: Azért mondtam, hogy csak kiváncsiságból kérdezek. Egyébként jövőre bármi megtörténhet.... :D

Hogy érted, hogy jobb oldalt szokott beleérni? Ezt így nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Ez igaz. :lol: Azért mondtam, hogy csak kiváncsiságból kérdezek. Egyébként jövőre bármi megtörténhet.... :)

Hogy érted, hogy jobb oldalt szokott beleérni? Ezt így nem értem.

Akit ismerek, hogy határeset kerék kombót rakott fel, és ültetve volt az autója, mindegyiknél csak jobb oldalt ért bele a kerék, ahogy nekem is. :lol:

Igaz az 7,5x16 et38 volt....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.