Tiv. Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Valaki írta hogy az első sárvédőív felső pontja neki ültetéssel 64 cm-re van a földtől. Nekem ez ültetés nélkül pont 60 cm. 175/65 14 es kerekekkel. Nem éppen járdaszegély barát. :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Valaki írta hogy az első sárvédőív felső pontja neki ültetéssel 64 cm-re van a földtől. Nekem ez ültetés nélkül pont 60 cm. 175/65 14 es kerekekkel. Nem éppen járdaszegély barát. :excl: Nekem 62cm 175/70 R14-es kerekekkel! Ha leültetem 4-6 cm-t akkor a lökösök hány cm-rel lesznek lejjebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Nekem 62cm 175/70 R14-es kerekekkel! Ha leültetem 4-6 cm-t akkor a lökösök hány cm-rel lesznek lejjebb? Szerinted???? :excl: :( :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Szerinted???? :( :lol: :lol: :lol: :o :lol: Nekem 64cm. Mármint a magasság :excl: De fater azt mondta megoldja, hoz a tsz-ből MTZ súlyokat az elejébe. Szerintetek színre fújjam, nem gáz a piros súly? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Nem tudom komolyan! 6cm-rel lesz akkor lejjebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Nekem 62cm 175/70 R14-es kerekekkel! Ha leültetem 4-6 cm-t akkor a lökösök hány cm-rel lesznek lejjebb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Losee akkor sem tudom mivel nem volt még ültetett kocsim! Ezért nem tudom hogy mi mennyivel lesz lejjebb de akkor gondolom a lökös is annyival amekkora az ültetés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Losee Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 Losee akkor sem tudom mivel nem volt még ültetett kocsim! Ezért nem tudom hogy mi mennyivel lesz lejjebb de akkor gondolom a lökös is annyival amekkora az ültetés! Igen, mivel a kasztni fog megülni, amin van a lökös is. Mérd le mennyi most a lökös alja, aztán tervezz. Látod Tiv-nek már eléggé mélyen van (tudom, van akinek ez is magas) a Tiéd csak 2cm-rel van magasabban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November24, 2010 Megoszt Elküldve November24, 2010 :lol: :( Nekem 64cm. Mármint a magasság :excl: De fater azt mondta megoldja, hoz a tsz-ből MTZ súlyokat az elejébe. Szerintetek színre fújjam, nem gáz a piros súly? :lol: Nem gáz, ha az ekét nem akasztod utánna. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dj JocEe Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 Nem gáz, ha az ekét nem akasztod utánna. :( De eke nélkül a hátulja nem ül meg :excl: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November25, 2010 Megoszt Elküldve November25, 2010 De eke nélkül a hátulja nem ül meg :excl: Fact nem. Másolópapírt bele :( :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével! Bocs,hogy későn reagálok rá,de szerintem az ABS az ijedős,pánikolós anyukáknak való. Én is elgondolkoztam a beszerelésén,de utánanéztem és meggyőzött,hogy tényleg meg lehet állítani hamarabb ugyanazt az autót ABS nélkül,mint ABS-szel. A reklámokban,demókban általában nyomják az abs nélküli autóban a féket mint az eszetlen..persze,hogy csúszik :excl: Valamint a gyártók is elismerik,hogy sáros,havas,latyakos úton sokkal szarabb az ABS.Meg egy ilyen régebbi sima 3,4körös ABS dinamikus fékerőszabályzó nélkül simán félrehúz ha az egyik oldalon lényegesen rosszabb a tapadás. Inkább gyakorold a vészfékezést az többet ér! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
jocotds Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Bocs,hogy későn reagálok rá,de szerintem az ABS az ijedős,pánikolós anyukáknak való. Én is elgondolkoztam a beszerelésén,de utánanéztem és meggyőzött,hogy tényleg meg lehet állítani hamarabb ugyanazt az autót ABS nélkül,mint ABS-szel. A reklámokban,demókban általában nyomják az abs nélküli autóban a féket mint az eszetlen..persze,hogy csúszik :excl: Valamint a gyártók is elismerik,hogy sáros,havas,latyakos úton sokkal szarabb az ABS.Meg egy ilyen régebbi sima 3,4körös ABS dinamikus fékerőszabályzó nélkül simán félrehúz ha az egyik oldalon lényegesen rosszabb a tapadás. Inkább gyakorold a vészfékezést az többet ér! :( Én meg nem akarok nagyon belevau, de az Abs nem a fékút rövidítéséről szól, hanem arról, hogy teljes féhatás mellett is kormányozható marad a kocsi. Szerintem senki nem mondta, hogy hamarabb megáll az Abs-es autó(max azért mert modernebb fékrendszer van alatta) Bocs az offtopicért. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November29, 2010 Megoszt Elküldve November29, 2010 Én meg nem akarok nagyon belevau, de az Abs nem a fékút rövidítéséről szól, hanem arról, hogy teljes féhatás mellett is kormányozható marad a kocsi. Szerintem senki nem mondta, hogy hamarabb megáll az Abs-es autó(max azért mert modernebb fékrendszer van alatta) Bocs az offtopicért. :excl: Nyugodtan belevau, mert teljesen igazad van. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot. Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett? Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot. Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett? Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen? Fel lehet...nincs baja. Ez meg próba kérdése sajnos, pontpontpont határeset. :lol: ültetésnél általában jobb oldalt szokott beleérni a kerék. Am meg felesleges a 205ös gumi kevés patáshoz... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Csak kiváncsiságból kérdeznék pár dolgot. Egy gyári 5,5x14"-os ET48 alufelnire fel lehet rakni egy 195/60R14 -es gumit? Úgy értem, hogy normálisan fog működni rajta a gyári 175-ös helyett? Másik dolog: Egy 7Jx15H2 ET 35-ös alufelni 205/50R15-ös gumival még befér a kerékívbe átalakítás, szélesítés nélkül, ha egy 4cm-es ültetés már van a gépen? A gyári ET méret tudtommal 49 vagy 46. Simán felmegy a 195/60....nekem is az van a lemezen télibe. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Fel lehet...nincs baja. Ez meg próba kérdése sajnos, pontpontpont határeset. :lol: ültetésnél általában jobb oldalt szokott beleérni a kerék. Am meg felesleges a 205ös gumi kevés patáshoz... :) Ez igaz. :lol: Azért mondtam, hogy csak kiváncsiságból kérdezek. Egyébként jövőre bármi megtörténhet.... :D Hogy érted, hogy jobb oldalt szokott beleérni? Ezt így nem értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 A gyári ET méret tudtommal 49 vagy 46. Simán felmegy a 195/60....nekem is az van a lemezen télibe. :lol: Igaz! Elírtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December4, 2010 Megoszt Elküldve December4, 2010 Ez igaz. :lol: Azért mondtam, hogy csak kiváncsiságból kérdezek. Egyébként jövőre bármi megtörténhet.... :) Hogy érted, hogy jobb oldalt szokott beleérni? Ezt így nem értem. Akit ismerek, hogy határeset kerék kombót rakott fel, és ültetve volt az autója, mindegyiknél csak jobb oldalt ért bele a kerék, ahogy nekem is. :lol: Igaz az 7,5x16 et38 volt.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 A gyári ET méret tudtommal 49 vagy 46. Simán felmegy a 195/60....nekem is az van a lemezen télibe. :lol: Corsának 49, Astrának 46. 49 is jó 13"-ban, de nekem 14"-ban 175/65R14-gyel már lebontotta a belső kerékdobot alul a szíjvédőnél... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 Corsának 49, Astrának 46. 49 is jó 13"-ban, de nekem 14"-ban 175/65R14-gyel már lebontotta a belső kerékdobot alul a szíjvédőnél... :lol: Nekem minden lemezfelnim 49-es, soha semmi ilyen gondja nem volt. Volt már fenn 175, 185, 195 is...... Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 Nekem minden lemezfelnim 49-es, soha semmi ilyen gondja nem volt. Volt már fenn 175, 185, 195 is...... Akkor az én autóm a sz?r. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 Akkor az én autóm a sz?r. :lol: Lehet nincs a helyén a kerékdob :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve December5, 2010 Megoszt Elküldve December5, 2010 Akkor az én autóm a sz?r. :lol: Ilyet senki sem mondott.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts