Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Akkor a csapágy csere aktuális így is, úgy is.

akkor jólvan akkor :excl:

mivell csattanik is valami a bal oldalon is ahol látszólag rendben van...ott is lehetséges hogy eltörött..attól függetlenűl hogy a helyén van?

a másik...erre lehet toronymerevítőt rakni?

köszi: Norbert

Link to comment
Megosztás:

akkor jólvan akkor :excl:

mivell csattanik is valami a bal oldalon is ahol látszólag rendben van...ott is lehetséges hogy eltörött..attól függetlenűl hogy a helyén van?

a másik...erre lehet toronymerevítőt rakni?

köszi: Norbert

A csattanásban nem vagyok biztos, hogy a csapágytól lehet. Át kéne rángatni az első futóművet, akkor kiderül honnan jön.

Lehetni éppen lehet, de minek?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy tudja e valaki rövidebbek-e a Gsi rugcsik a normál astra rugónál? És kb mennyivel? + F Astra alá betehető ? Előre rugókról lenne szó!

Be lehet tenni. Semmi változás nincs. Mindössze annyi, hogy valószínűleg erősebbek azok a rugók a nagy motor miatt. Ez azt jelentené, hogy te hiába teszed be a tieden semmit nem ültetne a kis motor végett. Lehet, hogy amúgy rövidebb. De mindenképpen erősebb. Lehet észre se vennéd mit ültet...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy tudja e valaki rövidebbek-e a Gsi rugcsik a normál astra rugónál? És kb mennyivel? + F Astra alá betehető ? Előre rugókról lenne szó!

Hali!

Amit én tettem előre GSi rugó, 29cm magas volt. Amit kivettem belőle 35cm (ez nem a gyári volt, ezt is GSi-ként vettem, de eltört az egyik). Ez a 6cm difi annyit jelentett, hogy a kasztni 2cm-t ült le (kb. ilyen magasan volt az eredeti gyári rugóval is :excl: Földtől mérve a sárvédőív tetejéig 64cm most (csakhogy tud mihez viszonyítani).

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Amit én tettem előre GSi rugó, 29cm magas volt. Amit kivettem belőle 35cm (ez nem a gyári volt, ezt is GSi-ként vettem, de eltört az egyik). Ez a 6cm difi annyit jelentett, hogy a kasztni 2cm-t ült le (kb. ilyen magasan volt az eredeti gyári rugóval is :excl: Földtől mérve a sárvédőív tetejéig 64cm most (csakhogy tud mihez viszonyítani).

Magyarul semmit nem fog ülni a gsi rugóval. :( ha jól értelmeztem a szöveged. Hgy a törött rugóval volt 2cm-vel alacsonyabb.

Link to comment
Megosztás:

Magyarul semmit nem fog ülni a gsi rugóval. :lol: ha jól értelmeztem a szöveged. Hgy a törött rugóval volt 2cm-vel alacsonyabb.

Akkor rosszul fogalmaztam :( : Ami most van GSi azzal 64cm az ív teteje a földtől, ami előtte volt (állítólag GSi volt az is) 66cm (a törött és az ép oldalon is). És amikor a gyári 1.4Si rugó volt bent, akkor azzal is kb. 64cm-n volt (csak az is eltört).

Szal előre megjósolni, hogy mennyit fog ülni :excl: Más a menetszám, keménység, méret. Próba, cseresznye. Ha nem lettek volna a törések, én se próbálgattam volna.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudja valaki F astra trapézgömbfej vajon jó G astrába, vagy abba másmilyen kell ?

Sajnos azt nem tudom, hogy egyforma-e. Megmaradt alkatrészről van szó, hogy felhasználható-e?

Milyen évjáratú az autód? A bárdi lista ugyanazt hozza a 2004-esre, mint az enyémre. Lehet, hogy egyforma.....

Sajnos a Bárdi webshopnál (is!) már futottam bele érdekességekbe. Nálam az évjárat (02) miatt keveri az F és G cikkszámokat, persze most már csak 98 előttit adok meg neki. A unix pedig a múltkor még adagoló tömítéskészletet is hozott az enyémre :excl:

Link to comment
Megosztás:

Az F astrám 94-es évjárat volt..

Még anno kaptam hozzá a gömbfejet, és megmaradt.

Asszem fölrakom az eladó alkatrészek közé.

Ne valószinű, hogy jó bele. A G trapéznak nem menetes az a kúpos akármi, ami a kerékagyba megy. Az F trapéz viszont menetes.

Ha jól tévedek.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Tudna valaki ajánlani megbízható futómű szervízt Budapesten? Ha Újpesthez közel van nem baj... :excl: jöhet priváltba is. Jobb első futómű gödrökben vasúti átjáróban fémesen kopog.

Szia.

Sziváknál próbálkozzál, a külső Váci úton-Zrinyi sarkán van. 06 1 370 23 85. :(

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki.

Olyan kérdésem lenne(bár lehet volt már valahol,de már órák óta olvasom és nem találtam róla semmit)hogy adott egy 92"-es Opel Astra F Caravan és a hátsó rugók eltörtek,cseréltem bontott diesel Caravan-éra,de az egyik oldali már megint eltört és amúgy is gyengének és alacsonynak találom.Szeretnék erősebb(de olcsó rugót,akár bontva is)belerakni,hogy úgy nézzen ki mint az ideges cserebogár:)Láttam ilyen verdákat a környéken is már.

A másik kérdésem,ha földúton megyek akkor kopog és nyikorog az eleje bal oldalon.Mi lehet?Alsó gömbfej,szilent,vagy mi?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv:

Róbert

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki.

Olyan kérdésem lenne(bár lehet volt már valahol,de már órák óta olvasom és nem találtam róla semmit)hogy adott egy 92"-es Opel Astra F Caravan és a hátsó rugók eltörtek,cseréltem bontott diesel Caravan-éra,de az egyik oldali már megint eltört és amúgy is gyengének és alacsonynak találom.Szeretnék erősebb(de olcsó rugót,akár bontva is)belerakni,hogy úgy nézzen ki mint az ideges cserebogár:)Láttam ilyen verdákat a környéken is már.

A másik kérdésem,ha földúton megyek akkor kopog és nyikorog az eleje bal oldalon.Mi lehet?Alsó gömbfej,szilent,vagy mi?

Válaszotokat előre is köszönöm.

Üdv:

Róbert

Szia.

Sziváknál próbálkozzál, a külső Váci úton-Zrinyi sarkán van. 06 1 370 23 85. :excl:

Hülyeség úgy megemelni a hátulját, de egy erősített rugóval már nem teszi le a földre megpakolva se.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.