spzoli Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Sziasztok! 92-es C14SE Caravan-om van gyári légrugos szintszabályzoval. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan van a hátsó szinszabályzo megcsinálva? A lengéscsillapitoval együtt van a légrugo, vagy külön cserélhetö egység? Hol lehet hozzá alkatrészt kapni? Ugyanis tönkrement, hiába fújom fel, kiszökik a levegö, és leereszt. Maga a lengéscsillapitás egyébként ha nem is tökéletes, de rendben van, nem hullámzik. Elöre is kösz a segitséget! Együtt van a gátlóval, külön nem cserélhető. Viszont nagyon drága egy olyan gátló pár.
Breki Elküldve November10, 2010 Elküldve November10, 2010 Sziasztok! 92-es C14SE Caravan-om van gyári légrugos szintszabályzoval. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan van a hátsó szinszabályzo megcsinálva? A lengéscsillapitoval együtt van a légrugo, vagy külön cserélhetö egység? Hol lehet hozzá alkatrészt kapni? Ugyanis tönkrement, hiába fújom fel, kiszökik a levegö, és leereszt. Maga a lengéscsillapitás egyébként ha nem is tökéletes, de rendben van, nem hullámzik. Elöre is kösz a segitséget! Érdemes megnézni a vékony müa csöveket, amiken a levegő megy, és a csatlakozókat a telón. Nekem is lyukas volt az egyik kis vékony csövecske, illetve valami odacsípte és megtört :o Mivel ugyanolyan szelep van benne, mint a kerekekben azt is érdemes ellenőrizni, mielőtt a telót cseréled. Együtt van a gátlóval, külön nem cserélhető. Viszont nagyon drága egy olyan gátló pár. 7000....... :D Új ára valami 50000/db. Ennek a töredékéért felújítják....
Breki Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Na ezt már végképp nem értem. Ma kipróbáltam nagyobb tempónál a téli szettet, és elmúlt a remegés 110-120 körül. Egyszerűen nincs, megy mintha sínen húznák 110, 120, 130, 140 és semmi. :excl: A nyárikat már többször ellenőriztettem más-más gumisnál is, és azokban semmi. Még 1 "x" akta........
daykiller Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Na ezt már végképp nem értem. Ma kipróbáltam nagyobb tempónál a téli szettet, és elmúlt a remegés 110-120 körül. Egyszerűen nincs, megy mintha sínen húznák 110, 120, 130, 140 és semmi. :lol: A nyárikat már többször ellenőriztettem más-más gumisnál is, és azokban semmi. Még 1 "x" akta........ Ez olyan, mint nálam, hogy a téliekkel mintha sínen futna az autó, a nyári szetteddel meg erősen jobbra húzott a verda... :( :excl:
Breki Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Ez olyan, mint nálam, hogy a téliekkel mintha sínen futna az autó, a nyári szetteddel meg erősen jobbra húzott a verda... :lol: :excl: Nálad fel kellett volna cserélni a gumikat....sajnos felnin kellett volna megforgatni őket. Nálam azok a gumik mentek az 1.8-ason is, meg a mostanin is gond nélkül. A nyári szettemnek nem volt semmi baja mikor felkerült tavasszal. Azután kezdődtek a gondok, miután a fékek lettek kicsit tuningolva...... :( .
daykiller Elküldve November11, 2010 Elküldve November11, 2010 Nálad fel kellett volna cserélni a gumikat....sajnos felnin kellett volna megforgatni őket. Nálam azok a gumik mentek az 1.8-ason is, meg a mostanin is gond nélkül. A nyári szettemnek nem volt semmi baja mikor felkerült tavasszal. Azután kezdődtek a gondok, miután a fékek lettek kicsit tuningolva...... :excl: . Mindegy mostmár, mert tényleg csak egy szezonra voltak jók, elsők talán pályanapos ökörködésre sem jók, a hátsók még talán. :(
powerup Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 Na ezt már végképp nem értem. Ma kipróbáltam nagyobb tempónál a téli szettet, és elmúlt a remegés 110-120 körül. Egyszerűen nincs, megy mintha sínen húznák 110, 120, 130, 140 és semmi. :excl: A nyárikat már többször ellenőriztettem más-más gumisnál is, és azokban semmi. Még 1 "x" akta........ Nincs ebben semmi különös. A gumi a sok ütéstől-kátyútól ütni kezd, mert kicsi, szemmel nem látható púpok képződnek rajta a futófelületen. Mivel nem oldalirányban üt, ezért nem veszi ki ezt a centírozás. Ugyanez a helyzet az acélfelnikkel is. A téli guminál ez kevésbé észrevehető, mert sokkal puhább, ezért nem viszi tovább a rázást a kormányra. Nekem is volt hasonló problémám. Aztán egy hozzáértő gumis megvizsgálta az összes gumit és felnit úgy, hogy lassan meghajtotta a centírgéppel , közben rajta tartotta a (kesztyűs) kezét, így érezni lehetett, melyik felni és gumi "tojás". Összeválogatott 2-2 elfogadható gumit és felnit (egy felnit cserélt), az ment előre, a rosszak hátra, utána már nem rázott. :(
Breki Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 Nincs ebben semmi különös........ Az a gondom ezzel, hogy a nyári szett új! Tavasszal lett feltéve, kb. 9-10 ezer van bennük. Amíg nem szedtem le a kerekeket a fékek felújításakor semmi bajuk nem volt....tudom, mert próbáltam. Ugyanoda kerültek vissza, mégis ráznak 110-120 körül. Előtte semmi, utána semmi........eddig a kormányműre fogtam a rázást, de most már nem tudom, mire gondoljak :excl:
daykiller Elküldve November12, 2010 Elküldve November12, 2010 Az a gondom ezzel, hogy a nyári szett új! Tavasszal lett feltéve, kb. 9-10 ezer van bennük. Amíg nem szedtem le a kerekeket a fékek felújításakor semmi bajuk nem volt....tudom, mert próbáltam. Ugyanoda kerültek vissza, mégis ráznak 110-120 körül. Előtte semmi, utána semmi........eddig a kormányműre fogtam a rázást, de most már nem tudom, mire gondoljak :excl: Sörre! :(
zoltec Elküldve November13, 2010 Elküldve November13, 2010 Igen-igen... A Csergönél 45000HUF/db az ára, ha minden ismerösöm kihasználja a kapcsolatait, akkor talán hozzájuthatnék valami külföldi utángyártotthoz 60000HUF/2db-ért... A bontott meg ki tudja meddig birná, ha egyáltalán találnék... Abban tudtok segiteni, hogy a felujitását hol kérdezzem meg? Egyébként magán a lengéscsillaptón látszik, hogy folyik, tehát valoszinüleg nem (vagy nem csak) levegöcsö probléma lesz...
yankee Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Üdv mindenkinek. Nem tudna valaki küldeni nekem egy robbantott ábrát gólyalábról? Nem a madár lábáról. Hanem ami az Opel alatt van. :excl: És még annyi. Hogy a gólyalábak egyformák? Valamiben van eltérés? Agy vagy valami?
Guest gorbi Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Üdv mindenkinek. Nem tudna valaki küldeni nekem egy robbantott ábrát gólyalábról? Nem a madár lábáról. Hanem ami az Opel alatt van. :excl: És még annyi. Hogy a gólyalábak egyformák? Valamiben van eltérés? Agy vagy valami? Tessék: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c9a03dffa...&aid=167351 vagy http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c9a03dffa...&aid=167351 Az túl egyszerű lenne.
yankee Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Tessék: http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c9a03dffa...&aid=167351 vagy http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=c9a03dffa...&aid=167351 Az túl egyszerű lenne. De mi változik? Az agyra gondoltam én mivel nagyobb motor nagyobb erősebb féltengely más fogazása van esetleg stb. Vagy az abs-esé teljesen más. Az lenne a lényeg milyet tudok berakni az enyémbe jövőre ültetni akarom aztán a gyári gólyalábat ki akarom venni egybe a ültetettet meg egybe betenni azt kalap. Csak agyat is nem akarok venni újat.... Elég lesz a csapágy meg a torony csapágy. köszi a képet.
szeki Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Sziasztok! Bal oldalon trapézgömbfejet kellene cserélnem,hogy lehetne kiverni a gólyalábból nincsen kinyomóm...És a lengökarból?Mert még gyári préselt van benne..legegyszerübben..Elöre is köszönöm.
Tiv. Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Sziasztok! Bal oldalon trapézgömbfejet kellene cserélnem,hogy lehetne kiverni a gólyalábból nincsen kinyomóm...És a lengökarból?Mert még gyári préselt van benne..legegyszerübben..Elöre is köszönöm. A szegecseket le kell köszörülni. A gólyalábhoz azért jó lenne egy kihuzó.
Breki Elküldve November16, 2010 Elküldve November16, 2010 Sziasztok! Bal oldalon trapézgömbfejet kellene cserélnem,hogy lehetne kiverni a gólyalábból nincsen kinyomóm...És a lengökarból?Mert még gyári préselt van benne..legegyszerübben..Elöre is köszönöm. Szedd le róla a biztosítót, majd az anyát. A menet alatt a befogórészt ( a gólyaláb öntvényét) ütögesd meg kalapáccsal, nem kell sajnálni, püfölheted rendesen. Néhány ütés után kiesik, nem kell kinyomó. A lengőkarról le kell fúrni, vagy köszörülni. Az újhoz kapsz csavarokat, anyákat.
ambruzsg Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Próbálkozott már valaki a futómű lágyításával? Vettem hátra két kayaba gázos lengéscsillapítót, lehet hogy az is bejátszik, de olyan kemény a cucc, hogy minden sz*os kavicsot meg lehet érezni amin átmegyek. A zavaróból már kezd átmenni idegesítőbe a dolog. Kanyart vadászni nem akarok vele, arra ott van a Yamaha... szóval?
FPepe Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Próbálkozott már valaki a futómű lágyításával? Vettem hátra két kayaba gázos lengéscsillapítót, lehet hogy az is bejátszik, de olyan kemény a cucc, hogy minden sz*os kavicsot meg lehet érezni amin átmegyek. A zavaróból már kezd átmenni idegesítőbe a dolog. Kanyart vadászni nem akarok vele, arra ott van a Yamaha... szóval? Túl sok a keréknyomás hátul? :excl:
ambruzsg Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Túl sok a keréknyomás hátul? :excl: hmmmm mondasz vmit... bár nem hiszem hogy a keréknyomás csökkentése lenne a legelegánsabb megoldás :(
Nono88 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem 1 jelenleg fennálló problémával Készítettem párdarab képet is! A kocsi vízszintes talajon üressen alapállásban kicsit meg van dőlve balra így áll kép Aláraktam az emelőt hogy vízszintessen álljon valahogy így kép Ez a megemelt bal oldali lengéscsillapító amit én jónak veszek észre kép torony fellülről Ez a jobboldali lengéscsillapítóm ami alapból így áll emelés nélkül....ezzel tuti nem stimmel valami látható hogy a műanyag borítást kikoptatta kép kép2 kép3 torony fellülről A kérdésem az hogy milyen alkatrész van oda nagyon a jobboldali lengéscsillapítónál? Mi "mindent" kell cserélni? kicsit erősebb indulásnál csattanik mind a két oldalon valami. A féltengelyek mereven állnak nem lötyögnek 1 kicsitsem és szerintem az első futóműről készittett képeken látható hiba miatt van! üdv: Norbi
zotya975 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Sziasztok! Lenne egy kérdésem 1 jelenleg fennálló problémával Készítettem párdarab képet is! A kocsi vízszintes talajon üressen alapállásban kicsit meg van dőlve balra így áll kép Aláraktam az emelőt hogy vízszintessen álljon valahogy így kép Ez a megemelt bal oldali lengéscsillapító amit én jónak veszek észre kép torony fellülről Ez a jobboldali lengéscsillapítóm ami alapból így áll emelés nélkül....ezzel tuti nem stimmel valami látható hogy a műanyag borítást kikoptatta kép kép2 kép3 torony fellülről A kérdésem az hogy milyen alkatrész van oda nagyon a jobboldali lengéscsillapítónál? Mi "mindent" kell cserélni? kicsit erősebb indulásnál csattanik mind a két oldalon valami. A féltengelyek mereven állnak nem lötyögnek 1 kicsitsem és szerintem az első futóműről készittett képeken látható hiba miatt van! üdv: Norbi Annak a csavarnak ott fent középen kellene lennie, ha jól sejtem. Most linkelt valaki robbantott ábrát a gólyalábról, de én kivenném, akkor biztos látszik mi a gond.
Nono88 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Annak a csavarnak ott fent középen kellene lennie, ha jól sejtem. Most linkelt valaki robbantott ábrát a gólyalábról, de én kivenném, akkor biztos látszik mi a gond. Igen szerintem is középen kéne lennie..ha megnézegetted a képeket láthatod hogy a lengéscsillapítón a műanyag burkolat az kicsit odébvan... Opel EPC megvan..2010 szeptemberi kiadása csak aztszeretném tudni hogy ilyenkor mi az ami valószínű hogy nincs a helyén esetleg törött... Üdv és köszi: Norbert
Breki Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Igen szerintem is középen kéne lennie..ha megnézegetted a képeket láthatod hogy a lengéscsillapítón a műanyag burkolat az kicsit odébvan... Opel EPC megvan..2010 szeptemberi kiadása csak aztszeretném tudni hogy ilyenkor mi az ami valószínű hogy nincs a helyén esetleg törött... Üdv és köszi: Norbert Ránézésre olyan, mintha a toronycsapágy nem lenne a helyén. Nem hallasz ropogást, mikor tekergeted a kormányt?
Nono88 Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 Ránézésre olyan, mitha a toronycsapágy nem lenne a helyén. Nem hallasz ropogást, mikor tekergeted a kormányt? De!... Ha jobban kitekerem a kormányt!
Breki Elküldve November17, 2010 Elküldve November17, 2010 De!... Ha jobban kitekerem a kormányt! Akkor a csapágy csere aktuális így is, úgy is.
Recommended Posts