Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  frecsume írta:
Üdv mindenkinek. Az abs jeladó a féltengelyen van vagy az agyban,az érzékelö az megvan.

Féltengelyen. Hol más hol lenne? Az a fogazott koszorú az érzékelő előtt.

Elküldve
  Tiv. írta:
Féltengelyen. Hol más hol lenne? Az a fogazott koszorú az érzékelő előtt.

Akkor még féltengely is kell! Vagy le lehet szedni egy másik tengelyröl és átrakni a sajátomra?

Elküldve
  frecsume írta:
Akkor még féltengely is kell! Vagy le lehet szedni egy másik tengelyröl és átrakni a sajátomra?

Ebben nem vagyok biztos. Szerintem egyszerűbb bontott féltengelyt venni.

Elküldve
  Tiv. írta:
Ebben nem vagyok biztos. Szerintem egyszerűbb bontott féltengelyt venni.

Igazából külön árulják az ABS-es, és sima féltengelyeket a boltok, gondolom nem rakható átt.

Elküldve

Hali! Kormányműved valószinűleg elkopott... Holtjáték mikor áll az autó? 1.7D nél gyakori..nagyobb tömeg no servo..

A korm.összekötő meg gömbfej elég sokat birnak és valszinű a gumis is észre vette volna.. a trapézömbfejet is..

Szerelőt keress fel aztán futóművest..bontott csere nem veszélyes, felújított se..

BY

Elküldve
  jenl írta:
Hali! Kormányműved valószinűleg elkopott... Holtjáték mikor áll az autó? 1.7D nél gyakori..nagyobb tömeg no servo..

A korm.összekötő meg gömbfej elég sokat birnak és valszinű a gumis is észre vette volna.. a trapézömbfejet is..

Szerelőt keress fel aztán futóművest..bontott csere nem veszélyes, felújított se..

BY

:o Kinek is válaszoltál?

Elküldve
  frecsume írta:
Na és ha veszek egy ilyet?:ABS karika

Akkor lesz neked egy ilyen. :D :)

A sima féltengelyre nem tudod felrakni. Nem egyszerűbb venni bontott féltengelyt? Amugy meg én nem kisérleteznék utólag betenni ABS-t . A fékkel nem játszanék. :o

Elküldve
  Tiv. írta:
Akkor lesz neked egy ilyen. :D :)

A sima féltengelyre nem tudod felrakni. Nem egyszerűbb venni bontott féltengelyt? Amugy meg én nem kisérleteznék utólag betenni ABS-t . A fékkel nem játszanék. :o

nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni.

Elküldve

Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o

Elküldve
  Dáwid írta:
Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o

Jó neked! Én a hétvégén cseréltettem az évszaknak megfelelő gumikra, és szomorúan állapítottuk meg a gumis cimbivel, hogy nyáron elvégzett futóműállításom nem sikerült tökéletesre, mert (a szír új) gumikat továbbra is rágja.

Elküldve
  zotya975 írta:
nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni.

Azért egy ABS kocka beépítése nem egyenlő egy féknyereg cserével. :o

Elküldve
  zotya975 írta:
nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni.

Ha szigorúan veszem tudod miből tart egy hátsó tárcsafék beépítés? 4 csavar + a fékcső. :o A kézifékkötél már csak részletkérdés.

Elöl szintén zenész.....egy titka van.....tudd hova kell nyúlni. :D

Elküldve
  Tiv. írta:
Azért egy ABS kocka beépítése nem egyenlő egy féknyereg cserével. :D

Nem tudom, én csak fejben szerelek. :)

  Breki írta:
Ha szigorúan veszem tudod miből tart egy hátsó tárcsafék beépítés? 4 csavar + a fékcső. :) A kézifékkötél már csak részletkérdés.

Elöl szintén zenész.....egy titka van.....tudd hova kell nyúlni. :(

Ez a lényege mindennek. :o

Elküldve
  zotya975 írta:
nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni.

mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével!

Elküldve
  Dáwid írta:
Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o

A tárolásra vonatkozó ajánlat még érvényes...

Elküldve
  FPepe írta:
A tárolásra vonatkozó ajánlat még érvényes...

Köszi szépen, nem tudom mikor megyünk, addig meg remekül berámoltam a céghez :o (remekül elrejtettem őket egy vezetőülés alá :D :) ) Fater ránézett a 2 méteres kupacra, utána rám, hogy ezt most komolyan gondoltam -e, aztán legyintett, és azóta nem beszél róla :) :( :(

Elküldve
  frecsume írta:
mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével!

Ez csak az én véleményem, én nem állok neki, mert szerintem nem ér annyit, de ettől még más, pölö akár Te láthat benne lehetőséget. :o Az meg kifeljezetten dícséetes, hogy a biztonságot tartod szem előtt, és nem a motort, zenét, stb tuningolod az egekbe. :D

Elküldve
  zotya975 írta:
Ez csak az én véleményem, én nem állok neki, mert szerintem nem ér annyit, de ettől még más, pölö akár Te láthat benne lehetőséget. :o Az meg kifeljezetten dícséetes, hogy a biztonságot tartod szem előtt, és nem a motort, zenét, stb tuningolod az egekbe. :D

Müszakis tavaszal lesz adig akarom a féket rndbe rakni és cserés a mostani rajta elől hátul és akkor már tárcsa ha megvan hozzá minden.

Elküldve

Sziasztok!

92-es C14SE Caravan-om van gyári légrugos szintszabályzoval. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan van a hátsó szinszabályzo megcsinálva? A lengéscsillapitoval együtt van a légrugo, vagy külön cserélhetö egység?

Hol lehet hozzá alkatrészt kapni?

Ugyanis tönkrement, hiába fújom fel, kiszökik a levegö, és leereszt. Maga a lengéscsillapitás egyébként ha nem is tökéletes, de rendben van, nem hullámzik.

Elöre is kösz a segitséget!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.