frecsume Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Ez most kérdés vagy kijelentés? :o A jeladó az kérdésnek indult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Üdv mindenkinek. Az abs jeladó a féltengelyen van vagy az agyban,az érzékelö az megvan. Féltengelyen. Hol más hol lenne? Az a fogazott koszorú az érzékelő előtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Féltengelyen. Hol más hol lenne? Az a fogazott koszorú az érzékelő előtt. Akkor még féltengely is kell! Vagy le lehet szedni egy másik tengelyröl és átrakni a sajátomra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Akkor még féltengely is kell! Vagy le lehet szedni egy másik tengelyröl és átrakni a sajátomra? Ebben nem vagyok biztos. Szerintem egyszerűbb bontott féltengelyt venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október30, 2010 Megoszt Elküldve Október30, 2010 Ebben nem vagyok biztos. Szerintem egyszerűbb bontott féltengelyt venni. Igazából külön árulják az ABS-es, és sima féltengelyeket a boltok, gondolom nem rakható átt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ptomi82 Elküldve November4, 2010 Megoszt Elküldve November4, 2010 Üdv mindenkinek. Az abs jeladó a féltengelyen van vagy az agyban,az érzékelö az megvan. Miért kérded? Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve November5, 2010 Megoszt Elküldve November5, 2010 Miért kérded? Mert bele akarok rakni egy ABS-t Link to comment Megosztás: More sharing options...
jenl Elküldve November6, 2010 Megoszt Elküldve November6, 2010 Hali! Kormányműved valószinűleg elkopott... Holtjáték mikor áll az autó? 1.7D nél gyakori..nagyobb tömeg no servo.. A korm.összekötő meg gömbfej elég sokat birnak és valszinű a gumis is észre vette volna.. a trapézömbfejet is.. Szerelőt keress fel aztán futóművest..bontott csere nem veszélyes, felújított se.. BY Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November6, 2010 Megoszt Elküldve November6, 2010 Hali! Kormányműved valószinűleg elkopott... Holtjáték mikor áll az autó? 1.7D nél gyakori..nagyobb tömeg no servo.. A korm.összekötő meg gömbfej elég sokat birnak és valszinű a gumis is észre vette volna.. a trapézömbfejet is.. Szerelőt keress fel aztán futóművest..bontott csere nem veszélyes, felújított se.. BY :o Kinek is válaszoltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November6, 2010 Megoszt Elküldve November6, 2010 :o Kinek is válaszoltál? Én már megtaláltam :) (de tök jó hogy keresni kell :) :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Igazából külön árulják az ABS-es, és sima féltengelyeket a boltok, gondolom nem rakható átt. Na és ha veszek egy ilyet?:ABS karika Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November7, 2010 Megoszt Elküldve November7, 2010 Na és ha veszek egy ilyet?:ABS karika Akkor lesz neked egy ilyen. :D :) A sima féltengelyre nem tudod felrakni. Nem egyszerűbb venni bontott féltengelyt? Amugy meg én nem kisérleteznék utólag betenni ABS-t . A fékkel nem játszanék. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Akkor lesz neked egy ilyen. :D :) A sima féltengelyre nem tudod felrakni. Nem egyszerűbb venni bontott féltengelyt? Amugy meg én nem kisérleteznék utólag betenni ABS-t . A fékkel nem játszanék. :o nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o Jó neked! Én a hétvégén cseréltettem az évszaknak megfelelő gumikra, és szomorúan állapítottuk meg a gumis cimbivel, hogy nyáron elvégzett futóműállításom nem sikerült tökéletesre, mert (a szír új) gumikat továbbra is rágja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Én meg most vettem észre, hogy elengedett kormánnyal enyhén balra húz. Csak nem sok út van errefele, ami tök vízszintes, hogy leteszteljem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni. Azért egy ABS kocka beépítése nem egyenlő egy féknyereg cserével. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni. Ha szigorúan veszem tudod miből tart egy hátsó tárcsafék beépítés? 4 csavar + a fékcső. :o A kézifékkötél már csak részletkérdés. Elöl szintén zenész.....egy titka van.....tudd hova kell nyúlni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Azért egy ABS kocka beépítése nem egyenlő egy féknyereg cserével. :D Nem tudom, én csak fejben szerelek. :) Ha szigorúan veszem tudod miből tart egy hátsó tárcsafék beépítés? 4 csavar + a fékcső. :) A kézifékkötél már csak részletkérdés. Elöl szintén zenész.....egy titka van.....tudd hova kell nyúlni. :( Ez a lényege mindennek. :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 nNa jó ha szigoruan veszed, akkor a hátsó tárcsafék, elől nagyobb, vagy hűtött beépítése mind a fékkel történő "játszás" vagy ha valaki nekiáll otthon féket szerelni. Azon van a hangsúly, tudja-e mit csinál meg a végén sajnálja-e azt a párezret legalább egy fékhatásmérésre. Az más kérdés, hogy van amivel már nem éri meg foglalkozni. mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 Ma tűnt fel, hogy lassan egy hete nem tűnt fel, hogy a 100-110 körüli remegésem eltűnt. A múlthéten volt téliesítés kerékileg, akkor ki lett centírozva, de az sokat nem dobott rajta. A múltkori gömbfejcserés, futóműállítós dolog viszont annál többet. Szinte már sínautó :o A tárolásra vonatkozó ajánlat még érvényes... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November8, 2010 Megoszt Elküldve November8, 2010 A tárolásra vonatkozó ajánlat még érvényes... Köszi szépen, nem tudom mikor megyünk, addig meg remekül berámoltam a céghez :o (remekül elrejtettem őket egy vezetőülés alá :D :) ) Fater ránézett a 2 méteres kupacra, utána rám, hogy ezt most komolyan gondoltam -e, aztán legyintett, és azóta nem beszél róla :) :( :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 mert mivel nem éri meg foglalkozni?Az ABSt meg azért rakom bele mert itt van az egész szett mindenestől csak még féltengüt kel kerítenem és mehet a szerlés és a fékhatásmérés padon azért én sem játszok a saját ÉS mások életével! Ez csak az én véleményem, én nem állok neki, mert szerintem nem ér annyit, de ettől még más, pölö akár Te láthat benne lehetőséget. :o Az meg kifeljezetten dícséetes, hogy a biztonságot tartod szem előtt, és nem a motort, zenét, stb tuningolod az egekbe. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
frecsume Elküldve November9, 2010 Megoszt Elküldve November9, 2010 Ez csak az én véleményem, én nem állok neki, mert szerintem nem ér annyit, de ettől még más, pölö akár Te láthat benne lehetőséget. :o Az meg kifeljezetten dícséetes, hogy a biztonságot tartod szem előtt, és nem a motort, zenét, stb tuningolod az egekbe. :D Müszakis tavaszal lesz adig akarom a féket rndbe rakni és cserés a mostani rajta elől hátul és akkor már tárcsa ha megvan hozzá minden. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoltec Elküldve November10, 2010 Megoszt Elküldve November10, 2010 Sziasztok! 92-es C14SE Caravan-om van gyári légrugos szintszabályzoval. Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan van a hátsó szinszabályzo megcsinálva? A lengéscsillapitoval együtt van a légrugo, vagy külön cserélhetö egység? Hol lehet hozzá alkatrészt kapni? Ugyanis tönkrement, hiába fújom fel, kiszökik a levegö, és leereszt. Maga a lengéscsillapitás egyébként ha nem is tökéletes, de rendben van, nem hullámzik. Elöre is kösz a segitséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts