Nofear Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Sziasztok Hasonló problémával találtam szembe magam. Most volt műszakin az Astra F kocsim. Jeleztem nekik hogy lassú tempónál pláne ha egyenletlen felületen megyek, kopogó hangot hallók elölről. Mondták, megnézik. Vizsga után, figyelmeztettek hogy a bal első gumimon egy kb 3X1 cm-es dudor van és azonnal cseréltessem le. Ezzel el is mentem szép lassan haza. Hazafelé menet furcsa érzés volt vezetni mert olyan simán fordult a kormány mintha szervos lenne. Mintha túl kormányzottá vált volna. Egyébként a szerelő elmondása szerint, szilent és még valamit cserélt rajta ( süket fejemmel nem jegyeztem meg) elől.Említette hogy kerék összetartásra vigyem el mert ő kb ugyanoda állította vissza ahol volt. Hátul egyik rugótányér csere volt, előző évben pedig említette hogy az egyik hátsó rugó végéről egy kis darab letört de semmi vész nincs vele. Ma mivel esett az eső reggel kénytelen voltam kocsival megtenni 10 km-t , egyébként holnap már lecserélem télire mert ezzel a gumival nem merek menni. Haza felé vettem észre hogy jobban húzz balra egy kicsivel mint szokott és ha egyenesen haladok a kormány kerék nem áll egyenesen hanem jobbra mutat nem mint régen. Hazafelé úgy éreztem mintha nem is én irányítanám, a legkisebb gödörbe is el-el rántja a kormányt balra. 40-el mentem végig és markoltam rendesen a kormányt :-) Egyébként érdekes hogy a téli gumikkal sosem volt gondom. Az mindig egyenesen futott. A nyári, hiába váltották átlósan és első hátra, hátsó gumi előre, akkor is húzott balra. Sok mindent olvastam ezekről a dolgokról de érdekelne a véleményetek. Persze tudom hogy mielőbb le kell cserélnem a gumit mert életveszélyes. Nem is játszok vele. De mire véljem ezt a furcsa vezetési élményt? Ma még meg is álltam hogy megnézzem, megvan még a kereket tartó csavarok :-) Kerék összetartás? Egyébként mennyi átlagosan egy kerékösszetartás beállítása? Bocs a hosszú levélért.
Guest Sanci Elküldve Október18, 2010 Elküldve Október18, 2010 Kerék összetartás? Valszeg :) állíttasd be minél hamarabb mert ha nem tükörjégen jársz vele előbb-utóbb lenyalja a gumijaidat.. :D
Nofear Elküldve Október20, 2010 Elküldve Október20, 2010 Köszi. Hétfőn már viszem kerékösszetartásra. Feltettem a téli gumit és egyenesen fút. Érdekes. 2 éven keresztül a rossz gumit sikerült mindig bal oldalra tenniük ezek szerint. Ezentúl jobban odafigyelek a gumik állapotára.
czola Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Sziasztok. Visszatérve a problémámhoz, még 2 dolog jutott eszembe: - Nem lehet, hogy a jobboldalon valamelyik gumi szálszakadásos? - Nem lehet, hogy csak a kormányt kellene beállítani? - Balra átlósan tartva van egyenesben a kerék. Egyenes kerékállásnál a kormányközepet kellene beállítani, majdnem úgy, mint a biciklin, mikor elfordul a kormány a kerélhez képest. Remélem nagyjál megértitek, hogy mire gondolok :)
zotya975 Elküldve Október21, 2010 Elküldve Október21, 2010 Sziasztok. Visszatérve a problémámhoz, még 2 dolog jutott eszembe: - Nem lehet, hogy a jobboldalon valamelyik gumi szálszakadásos? - Nem lehet, hogy csak a kormányt kellene beállítani? - Balra átlósan tartva van egyenesben a kerék. Egyenes kerékállásnál a kormányközepet kellene beállítani, majdnem úgy, mint a biciklin, mikor elfordul a kormány a kerélhez képest. Remélem nagyjál megértitek, hogy mire gondolok :) Végülis a kormánynak nincs köze a kerékhez olyan szempontból, hogy mindegy hogyan áll, kell lenni egy pontnak ahol elengedve egyenesen fut a kocsi, és nem húz semerre. A szálszakadás meg látszik, mert ott általában púpos a gumi.
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 - Nem lehet, hogy csak a kormányt kellene beállítani? - Balra átlósan tartva van egyenesben a kerék. Egyenes kerékállásnál a kormányközepet kellene beállítani, majdnem úgy, mint a biciklin, mikor elfordul a kormány a kerélhez képest. Remélem nagyjál megértitek, hogy mire gondolok :) Nézd meg , hogy középállásból mindkét irányba ugyanannyit tudsz-e fordítani a kormányon koppig. Ebből lehet következtetni, hogy min kell állítani. Ha a kormány még nem volt leszedve akkor jó eséllyel csak a kormányösszekötőn állítva kell utánamenni. Jó futóműves állítás előtt ezt is megnézi és a középállásban rögzíti a kormányt és csak utána állít bármit is.
czola Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Megnéztem és mind2 irányba ugyanannyit tudok fordítani a kormányon, úgyhogy mégiscsak a futóművel lesz vmi. Azért köszi a tippet.
Laleekirály Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Sziasztok!:) Észrevettem, hogy a bal oldali lengőkaron kezd az idő kifogni... rohad... Bontottan mennyiért lehet beszerezni?
yankee Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Sziasztok!:) Észrevettem, hogy a bal oldali lengőkaron kezd az idő kifogni... rohad... Bontottan mennyiért lehet beszerezni? Hát az elég vastag anyag. Nem hinném h anyagába rohad. Sztem csak felületi. De ama bontott szerinted milyen lesz? :D
zotya975 Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Sziasztok!:) Észrevettem, hogy a bal oldali lengőkaron kezd az idő kifogni... rohad... Bontottan mennyiért lehet beszerezni? 5-8 ezer forint, persze nem árt kapásból szilenteket cserélni benne.
Laleekirály Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Hát az elég vastag anyag. Nem hinném h anyagába rohad. Sztem csak felületi. De ama bontott szerinted milyen lesz? :D A bontott gondolom nem lesz lyukas... szétrohadt a tetején a lemez.:) 5-8 ezer forint, persze nem árt kapásból szilenteket cserélni benne. Rendben van. Köszi az infót.
yankee Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 A bontott gondolom nem lesz lyukas... szétrohadt a tetején a lemez.:) Rendben van. Köszi az infót. Lol még kivan likadva. :D
Frodo Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 Ha valaki tudna segíteni abban hogy az E Kadett hátsó spirálrúgója jó-e F Astra alá, akkor írjon már!!köszi
walker Elküldve Október22, 2010 Elküldve Október22, 2010 A bontott gondolom nem lesz lyukas... szétrohadt a tetején a lemez.:) Rendben van. Köszi az infót. http://racing-bazar.hu/alkatresz/vegyes/op...ado_alkatreszek Zsír új, szilentekkel 8100 Ft/db és ez biztos nem rozsdás! :D
Jürgen Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Ha valaki tudna segíteni abban hogy az E Kadett hátsó spirálrúgója jó-e F Astra alá, akkor írjon már!!köszi Némi Google nyomozás után azt mondanám, jó az F Astra spirálrugó az E Kadett alá... a hátsó mindenképpen. Legalábbis elég sok helyen árulnak hátsó rugót, aminél írják, hogy mikbe jó, és ott van az E Kadett meg az F Astra is a listában. Szerintem jó bele.
öcsibácsi Elküldve Október23, 2010 Elküldve Október23, 2010 Ha valaki tudna segíteni abban hogy az E Kadett hátsó spirálrúgója jó-e F Astra alá, akkor írjon már!!köszi Még az A Vectráé is jó bele. Ha nem Caravan.
Frodo Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Köszönet a spirálrúgós kérdésemre adott válaszokért és képekért! Üdv:Viktor
Rob Roy Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Üdv. Lengéscsillapítót kell cseréném az autón (elől). Tudnátok valami megfelelőt ajánlani? Fontos az ára is, de azért nem akarok abba a hibába esni hogy "olcsó húsnak..."
FPepe Elküldve Október25, 2010 Elküldve Október25, 2010 Üdv. Lengéscsillapítót kell cseréném az autón (elől). Tudnátok valami megfelelőt ajánlani? Fontos az ára is, de azért nem akarok abba a hibába esni hogy "olcsó húsnak..." Sachs, Kayaba pl. jó.
ambruzsg Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Sachs, Kayaba pl. jó. én hátra vetem kayabát mert a réginek letépte a fejét a kasznis srác a légkulccsal :o gáz-olajos, olyan kemény hogy minden szaros kavicsot lehet érezni :D
REUNION Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Sziasztok,az a problémám,hogy 90-100km/h-tól elkezd kegyetlenül rázni az autó,alig lehet az úton tartani,össze-vissza kóvájog... Most voltam gumisnál,jók a gumik,nincs szálszakadás,egyéb... Akkor mitől csinálhatja ezt? Alacsonyabb sebességnél nem érezni annyira... És hogy teljes legyen a kép,olyan könnyű lett tekerni a kormányt,mintha szervós lenne,pedig nem az.(94-es 1.7D Astra) Sőt,ha rámegyek egy kis kavicsra,olyan ütős hangja van,mintha egy féltéglán mentem volna át... :o
J0hnny Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Sziasztok,az a problémám,hogy 90-100km/h-tól elkezd kegyetlenül rázni az autó,alig lehet az úton tartani,össze-vissza kóvájog... Most voltam gumisnál,jók a gumik,nincs szálszakadás,egyéb... Akkor mitől csinálhatja ezt? Alacsonyabb sebességnél nem érezni annyira... És hogy teljes legyen a kép,olyan könnyű lett tekerni a kormányt,mintha szervós lenne,pedig nem az.(94-es 1.7D Astra) Sőt,ha rámegyek egy kis kavicsra,olyan ütős hangja van,mintha egy féltéglán mentem volna át... :o Valszeg valamelyik kormányösszekötő vagy alsó talpas gömbfej adta meg magát végleg. Nézesd meg futóművessel.
REUNION Elküldve Október26, 2010 Elküldve Október26, 2010 Valszeg valamelyik kormányösszekötő vagy alsó talpas gömbfej adta meg magát végleg. Nézesd meg futóművessel. Köszönöm. :o
frecsume Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 Üdv mindenkinek. Az abs jeladó a féltengelyen van vagy az agyban,az érzékelö az megvan.
daykiller Elküldve Október30, 2010 Elküldve Október30, 2010 Üdv mindenkinek. Az abs jeladó a féltengelyen van vagy az agyban,az érzékelö az megvan. Ez most kérdés vagy kijelentés? :o
Recommended Posts