walker Elküldve Október1, 2010 Megoszt Elküldve Október1, 2010 Nem egy nagy ördöngőség. Alá emelsz be bakolod a kasztnit. Emelő a bölcsőhöz annyit emelsz az emelőn h épp tartsa csavarokat kiszeded teljesen és óvatosan engedsz az emelőből hogy kiférjen a rúd. Semmi mást nem kell csavargatni nem fog be feszülni annyit se a váltó se a motor h baj legyen. Én is így csináltam. Ha vastagabb rudat akarsz rakni akkor kutyacsonttól kezdve ami a bölcsőhöz fogja lemez gumi mindenből kell a nagyobb méret. Köszi. Igen nagyobb lesz benne. Megvan hozzá minden, amiket írtál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október1, 2010 Megoszt Elküldve Október1, 2010 Köszi. Igen nagyobb lesz benne. Megvan hozzá minden, amiket írtál. Akkor adott minden. :) És mekkorát teszel bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 22-est. Volt egy Calibra turbo-é is 24-es, de az mivel 4x4 sajnos más az alakja. :) De a mostani 16-hoz képest ez is sokkal jobb lesz, mert a hátsó már készen van és hát tényleg érezhetően jobb! (GSi plusz stabival + Irmscher Caravan rugókkal+új gátlóval) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október2, 2010 Megoszt Elküldve Október2, 2010 22-est. Volt egy Calibra turbo-é is 24-es, de az mivel 4x4 sajnos más az alakja. :) De a mostani 16-hoz képest ez is sokkal jobb lesz, mert a hátsó már készen van és hát tényleg érezhetően jobb! (GSi plusz stabival + Irmscher Caravan rugókkal+új gátlóval) Nekem is 22es van elől. Vectra gt-é. Hátul a gyári +GSI-stab. És elég jó. Rúgók gátlók jövőre :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Egy kérdés. 195/50 '15-ös kerék van az autó alatt. Elöl a -60mm ültetéstől még elfordul a kerék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Egy kérdés. 195/50 '15-ös kerék van az autó alatt. Elöl a -60mm ültetéstől még elfordul a kerék? A felni ET-je? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 A felni ET-je? Az kimaradt, bocs. ET 35. Meg 7 zoll széles. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Az kimaradt, bocs. ET 35. Meg 7 zoll széles. Akkor igen. 90% Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Akkor igen. 90% Köszi. Még egyenlőre nem kerül beépítésre, csak nem akarok abba a hibába esni, h leengedem az emelőt utána meg b.meg a nagymamát...:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október3, 2010 Megoszt Elküldve Október3, 2010 Köszi. Még egyenlőre nem kerül beépítésre, csak nem akarok abba a hibába esni, h leengedem az emelőt utána meg b.meg a nagymamát...:) Na ja de hát ilyen ez a pop szakma. De annak még el kell fordulnia. ELVILEG. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október8, 2010 Megoszt Elküldve Október8, 2010 Sziasztok! Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732 Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :) (Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 Sziasztok! Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732 Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :D (Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.) Hát tényleg nagyon olcsó, főleg szilentekkel együtt. :D De azt írják akár be is szerelik, akkor annyira szar nem lehet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október9, 2010 Megoszt Elküldve Október9, 2010 Sziasztok! Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732 Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :) (Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.) Minden képpen olcsóbb a szilent. Max a legdrágább szilent 2000felett /darab. És szerintem elég csak az első hátsókat cserélni az hal el mindig. Én is az idén cseréltem az elsőknek semmi bajuk nem volt csak a hátsót cseréltem az szokott kopogni is. Igaz az enyém csak 8éves de valakinek 15év után is jó az első szilent. De ebbe a 8100be lengőkar, szilentek, gömbfej is benne van. Ennyiért meg éri. HA jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október10, 2010 Megoszt Elküldve Október10, 2010 Sziasztok! Lengőkarszilent csere előtt állok. Vett már vki ilyen? http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/futm...lengkarokj23732 Nekem nagyon olcsónak tűnik, és ugye olcsóhúsnak híg a leve.... :) (Vagy vegyek külön Lemförder szilenteket és préseljem bele.) Inkább az utóbbi,ha nem vagy lusta! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Inkább az utóbbi,ha nem vagy lusta! :D Az lesz. :D Ha külön veszem a szilenteket (Lemförder hátsó 3200 , első 1800, talpas 3600 (meyle) ) akkor kb, ugyanannyira jövök ki, és ezekeről a márkákról biztosan tudom, hogy jók... Nekem ez tényleg nagyon olcsónak tűnik, -ez még nem is baj, de nem igazán hallottam még ezekről. Persze attól még, hogy tudatlan vagyok, lehet jó. :) De én a biztos dolgokat szeretem. Szóval préselés... Amúgy pedig király lett a Gsi stabival a gép! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelfan92 Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Sziasztok Ez igaz hogy már az alufelnibe is belekötnek műszakin, meg arra is műbiz kell és csak a gyárit fogadják el műszakin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Sziasztok Ez igaz hogy már az alufelnibe is belekötnek műszakin, meg arra is műbiz kell és csak a gyárit fogadják el műszakin? Szerintem ez is csak téves riogatás...legalábbis nekem is alufelnin volt műszakin...és az se gyári... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szerintem ez is csak téves riogatás...legalábbis nekem is alufelnin volt műszakin...és az se gyári... Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Sziasztok Ez igaz hogy már az alufelnibe is belekötnek műszakin, meg arra is műbiz kell és csak a gyárit fogadják el műszakin? Nagyon leegyszerűsítve, azért kell a műbizonylat, hogy ne csak a gyárit lehessen elfogadni. Ha a vizsgabiztos teljes szigorával le akar sújtani, és betű szerint be akarja tartatni a rendeleteket, akkor igen, meg fogja nézni. Sőt ha kell trükközni az alufelni felrakásával, akkor ennek a trükknek is rendelkeznie kell(ene) vele. Gyakorlatilag nem foglalkoznak vele, eltekintve a malomkerekektől, mert ha a gyári paramétereken kívül esik, akkor az már átalakításnak minősül - legalább is hivatalosan. (Persze van olyan vizsgabázis, ahol semmivel sem foglalkoznak, de azért nem árt tudni, hogy ha "kedvük" támadna foglalkozni vele, igazuk lenne.) Arról nem is beszélve, hogy igazából sok esetben lehetőségük sem lenne ellenőrizni, ezt ők is tudják, ezért nem foglalkoznak vele. (Bár egy Superben láttam az első ránézésre gyári alufelnijeinek a belső oldalán, hogy anyagába volt beleütve a szöveg, hogy ez nem eredeti. Az aknából pont látszódott mind a négy keréken a szöveg, ami gondolom azért is volt ott, hogy nehogy a hamisítás gyanúja merülhessen fel a gyártó ellen. Egyszerű noname felni volt, de gyári mintával. :) Természetesen műbizonylat köteles lett volna ha valaki foglalkozik vele.) Hasonló dolog ez, mint a gyári hátsó szárny egy-két típuson, arról meg soha nem akarják elhinni, hogy tényleg gyári. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :D Ha jól rémlik Ádámnak beszótak a felnijeire :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október11, 2010 Megoszt Elküldve Október11, 2010 Szerintem ez is csak téves riogatás...legalábbis nekem is alufelnin volt műszakin...és az se gyári... Még csak nem is hallottam olyanról hogy a felnikkel foglalkoznak , amúgy is honnan tudnák melyik kocsihoz mi a gyári? Legyen megfelelő profilmélység a gumin. De különben meg mit számít, aki meg tudja venni az alufelnit nyárra annak legyen acélfelnije télre, és elviszi téli gumival a műszakira. :) Úgy tudom, azért szólnak, ha kilóg oldalt az ív alól a felni, egyébként nem foglalkoznak vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mrbis Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Nincs valakinek véletlenül egy pár állítható (levegős) lengéscsillapítója Caravanhoz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október12, 2010 Megoszt Elküldve Október12, 2010 Nincs valakinek véletlenül egy pár állítható (levegős) lengéscsillapítója Caravanhoz? :) Nekem van a sarokban egy pár. Csak felújításra szorulnak mert 11%-osak voltak, bár a szintező része működött rendesen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
czola Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Sziasztok! Ma voltam futőmű állításon, mert az autó jobbra húzott. Kicserélték a jobboldali gömbcsuklót is, mert állítólag lötyögött, lógott. A beállításon minden érték zöldön volt. Most is ugyanúgy jobbra húz, mint eddig. Mi lehet a probléma. (A kormány ide-oda mozgatáskor könnyen billeg jobbra-ballra.) A segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október13, 2010 Megoszt Elküldve Október13, 2010 Sziasztok! Ma voltam futőmű állításon, mert az autó jobbra húzott. Kicserélték a jobboldali gömbcsuklót is, mert állítólag lötyögött, lógott. A beállításon minden érték zöldön volt. Most is ugyanúgy jobbra húz, mint eddig. Mi lehet a probléma. (A kormány ide-oda mozgatáskor könnyen billeg jobbra-ballra.) A segítséget előre is köszönöm. Gumi. Én jártam már így. Cseréld meg az első-hátsó tengely kerekeit, egy próbát megér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts