pebe Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Ha mindenképpen emelni akarsz, akkor inkább tegyél bele uj gyári rugókat. Gátlót nem kell cserélned. A caravan rugóid lehet hogy el vannak már fáradva. Ennél nagyobb emelést szerintem nem érdemes, mert azon kivül, hogy bután nézne ki, még billegne is nagyon a kanyarokban. Olyan sokat nem mész terepen szerintem. Köszi a véleményezést! A gyári rugó alatt azt érted, hogy Opel szervízből rendeljek, vagy máshol is lehet ilyet kapni megfizethető áron? Méretet nem tudsz esetleg? Mi a vélemény a nagyobb felniről és magsabb gumiról? Most 13" felnim és 165/75 gumim van (tudom nem ez a gyári gumiméret, de én ezzel vettem, tavasszal cserélem 175/75-re, a téli szettem az 175/75) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Köszi a véleményezést! A gyári rugó alatt azt érted, hogy Opel szervízből rendeljek, vagy máshol is lehet ilyet kapni megfizethető áron? Méretet nem tudsz esetleg? Mi a vélemény a nagyobb felniről és magsabb gumiról? Most 13" felnim és 165/75 gumim van (tudom nem ez a gyári gumiméret, de én ezzel vettem, tavasszal cserélem 175/75-re, a téli szettem az 175/75) Nekem a 185/70 14-el tök terepjárós lett :D :D (szívás lesz visszatenni a téliket, tuti oda fogom csapni mindenhez :) :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 pebe, Mutass már képet, hogy milyen magas az az autó így :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 pebe, Mutass már képet, hogy milyen magas az az autó így :D Nincs most róla képem, de csinálok és feltolom valamelyik nap :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 pebe, Mutass már képet, hogy milyen magas az az autó így :D Nincs most róla képem, de csinálok és feltolom valamelyik nap :) Vagy mint a szülészorvos a kismamánál: egy ujjnyi...két ujjnyi....hely van a kerékjáratban. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nekem a 185/70 14-el tök terepjárós lett :D :D (szívás lesz visszatenni a téliket, tuti oda fogom csapni mindenhez :) :D ) Néztem a Gumidoki oldalán áz átváltót, és azt írja, hogy a gyári méretűhöz képest (175/70 R13) 13%-kal kevesebbet mutat a kmóra. Ezt hogy kezeled? Van egy előtétlapod az órára megfelelő skálázással? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Néztem a Gumidoki oldalán áz átváltót, és azt írja, hogy a gyári méretűhöz képest (175/70 R13) 13%-kal kevesebbet mutat a kmóra. Ezt hogy kezeled? Van egy előtétlapod az órára megfelelő skálázással? Úgy hogy gyárilag meg 5-8 km-el többet mutatott, és nagyjából most pontos :D :D De amikor a W1102-es óra volt benne, akkor ugyan azt mutatta amit a télivel a W1111-es Gondolkoztam rajta hogy a téli-nyári gumicseréhez, lesz téli-nyári Km órám is, de inkább passzoltam az ötletet. Akkor a LEDezést állandóan meg kéne bontani, ahhoz meg nincs kedvem :D Van Dzsípíeszem, meg emlékezetem, és a problémásabb (sebességkorlát) értékeket megtanultam hogy hol vannak. De mondom, a gyárival többet csal mint így :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Nincs most róla képem, de csinálok és feltolom valamelyik nap :) Hát ha abban az esetben ha nem sajnálsz némi helyet a csomagtartóból és a százezres költségek sem riasztanak el akkor levegős szett a te megoldásod! Ha akarod feltolod, lehet barázdás terepen magasan menni, viszont aszfaltra leengeded és máris sportautód van :D De hogy ezt egy caravan astra alá menyiért lehet megoldani arról tippem sincsen, de van egy ismerős aki Baján ilyeneket is szerel be, megkérdezem kíváncsiságból! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Hát ha abban az esetben ha nem sajnálsz némi helyet a csomagtartóból és a százezres költségek sem riasztanak el akkor levegős szett a te megoldásod! Ha akarod feltolod, lehet barázdás terepen magasan menni, viszont aszfaltra leengeded és máris sportautód van :D De hogy ezt egy caravan astra alá menyiért lehet megoldani arról tippem sincsen, de van egy ismerős aki Baján ilyeneket is szerel be, megkérdezem kíváncsiságból! Valószínű hogy aki 3-4-5 százezerért vesz 14-5-6 éves szívódízelt, az majd 2-3száz ropiért tol alá air-ride-ot :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Valószínű hogy aki 3-4-5 százezerért vesz 14-5-6 éves szívódízelt, az majd 2-3száz ropiért tol alá air-ride-ot :) :D :D Annyiba kerül az a vacak? Az enyém a bontott telókkal van kb. 1 tizesbe. Jelenleg tesztelés alatt, így elektromosan nincs bekötve.....még :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 :) Annyiba kerül az a vacak? Az enyém a bontott telókkal van kb. 1 tizesbe. Jelenleg tesztelés alatt, így elektromosan nincs bekötve.....még :D Az kicsit másmilyen amit Dávid mondott. Ott a légrugó van, mint a kamionokon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 :) Annyiba kerül az a vacak? Az enyém a bontott telókkal van kb. 1 tizesbe. Jelenleg tesztelés alatt, így elektromosan nincs bekötve.....még :D Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem: http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0 És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, és és-sel nem kezdünk mondatot, mint ahogyan ezt sem ezzel kezdtem... :D De akárhogy is nézem, ennyiből csinálok egy külön magas, meg egy alacsony astrát, a mostani mellé :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem: http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0 És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, és és-sel nem kezdünk mondatot, mint ahogyan ezt sem ezzel kezdtem... :D De akárhogy is nézem, ennyiből csinálok egy külön magas, meg egy alacsony astrát, a mostani mellé :) Azért eléggé lehetett sokkolni az embereket... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember29, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2010 Az kicsit másmilyen amit Dávid mondott. Ott a légrugó van, mint a kamionokon... Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem: http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0 És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, ......... Tudom, tudom, de nekem nem is arra kell...... Nálam a cél annyi, hogy ha megpakolom a csomitartót, ne a földön húzzam a seggét hazáig. Az a kicsi palack elég 4-5 alkalomra, itthon vagy bármelyik kútnál kompival felnyomom, ha kiürült. Úgy is mondhatnám, hogy kicsit továbbfejlesztettem a gyári lehetőségeket :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az kicsit másmilyen amit Dávid mondott. Ott a légrugó van, mint a kamionokon... Én maradok a Dáwid féle megoldásnál. Tavaszal veszek 14" felniket, meg 185/70 gumikat. A 13" felnimen meg maradnak a téli gumik. Az a pár centi nekem pont elég a Tisza gátra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az első stabrúdat, hogyan lehet kiszedni? Oldalra kilehet húzni vagy mi a menete? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az első stabrúdat, hogyan lehet kiszedni? Oldalra kilehet húzni vagy mi a menete? Köszi Hát szerintem felfele meg lefele nem nagyon megy. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az első stabrúdat, hogyan lehet kiszedni? Oldalra kilehet húzni vagy mi a menete? Köszi A bölcső hátsó csavarjait ki kell csavarni. Másképp nem fogsz hozzá férni a bölcsőre leszorító fülekhez. Ami a stabrudat hivatott a bölcsőhöz fogni. Tehát 2darab bőlcső hátsó csavar ki és pont akkora helyet csinállj a bölcső és a kasztni között, hogy az autó fara felé ki tudd szedni a stabrudat. Másképp nem fog menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Az első stabrúdat, hogyan lehet kiszedni? Oldalra kilehet húzni vagy mi a menete? Köszi Keresővel, itt találsz leírást. :D (+első +stabrúd) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Keresővel, itt találsz leírást. :D (+első +stabrúd) :D Nem ugyan ezt a lehetőséget írtam le? :D :) Bölcsőt le engedni ....stb stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs5362 Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Szisztok! Az előző kérdésemet rossz helyre tettem fel. Rendelni akarok az astrámhoz féltengelyeket és lengéscsillapitókat . Tudnátok ajánlani viszonylag olcsó oldalakat ahonnan tudok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe Elküldve Szeptember30, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2010 Szisztok! Az előző kérdésemet rossz helyre tettem fel. Rendelni akarok az astrámhoz féltengelyeket és lengéscsillapitókat . Tudnátok ajánlani viszonylag olcsó oldalakat ahonnan tudok? Keressél Unix, vagy Bárdi üzletet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Október1, 2010 Megoszt Elküldve Október1, 2010 Szisztok! Az előző kérdésemet rossz helyre tettem fel. Rendelni akarok az astrámhoz féltengelyeket és lengéscsillapitókat . Tudnátok ajánlani viszonylag olcsó oldalakat ahonnan tudok? Én kb. egy hónapja vagyok túl ezeken a cseréken. Lengőst az Unixtól vettem óccsóé, féltengelyt meg a Wilkernél. Meglepően olcsóbb volt a Wilker, mint az Unix vagy bármi. A féltengelycsukló darabját vettem 10.500 magyar pénzért. Vagy nézz körbe itt: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...tra/tipus/1822/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Október1, 2010 Megoszt Elküldve Október1, 2010 A bölcső hátsó csavarjait ki kell csavarni. Másképp nem fogsz hozzá férni a bölcsőre leszorító fülekhez. Ami a stabrudat hivatott a bölcsőhöz fogni. Tehát 2darab bőlcső hátsó csavar ki és pont akkora helyet csinállj a bölcső és a kasztni között, hogy az autó fara felé ki tudd szedni a stabrudat. Másképp nem fog menni. Köszi. Hát ez nem lesz egy egyszerű mutatvány.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Október1, 2010 Megoszt Elküldve Október1, 2010 Köszi. Hát ez nem lesz egy egyszerű mutatvány.... :) Nem egy nagy ördöngőség. Alá emelsz be bakolod a kasztnit. Emelő a bölcsőhöz annyit emelsz az emelőn h épp tartsa csavarokat kiszeded teljesen és óvatosan engedsz az emelőből hogy kiférjen a rúd. Semmi mást nem kell csavargatni nem fog be feszülni annyit se a váltó se a motor h baj legyen. Én is így csináltam. Ha vastagabb rudat akarsz rakni akkor kutyacsonttól kezdve ami a bölcsőhöz fogja lemez gumi mindenből kell a nagyobb méret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts