Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ha mindenképpen emelni akarsz, akkor inkább tegyél bele uj gyári rugókat. Gátlót nem kell cserélned. A caravan rugóid lehet hogy el vannak már fáradva. Ennél nagyobb emelést szerintem nem érdemes, mert azon kivül, hogy bután nézne ki, még billegne is nagyon a kanyarokban. Olyan sokat nem mész terepen szerintem.

Köszi a véleményezést! A gyári rugó alatt azt érted, hogy Opel szervízből rendeljek, vagy máshol is lehet ilyet kapni megfizethető áron? Méretet nem tudsz esetleg? Mi a vélemény a nagyobb felniről és magsabb gumiról? Most 13" felnim és 165/75 gumim van (tudom nem ez a gyári gumiméret, de én ezzel vettem, tavasszal cserélem 175/75-re, a téli szettem az 175/75)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a véleményezést! A gyári rugó alatt azt érted, hogy Opel szervízből rendeljek, vagy máshol is lehet ilyet kapni megfizethető áron? Méretet nem tudsz esetleg? Mi a vélemény a nagyobb felniről és magsabb gumiról? Most 13" felnim és 165/75 gumim van (tudom nem ez a gyári gumiméret, de én ezzel vettem, tavasszal cserélem 175/75-re, a téli szettem az 175/75)

Nekem a 185/70 14-el tök terepjárós lett :D :D (szívás lesz visszatenni a téliket, tuti oda fogom csapni mindenhez :) :D )

Link to comment
Megosztás:

Nekem a 185/70 14-el tök terepjárós lett :D :D (szívás lesz visszatenni a téliket, tuti oda fogom csapni mindenhez :) :D )

Néztem a Gumidoki oldalán áz átváltót, és azt írja, hogy a gyári méretűhöz képest (175/70 R13) 13%-kal kevesebbet mutat a kmóra. Ezt hogy kezeled? Van egy előtétlapod az órára megfelelő skálázással?

Link to comment
Megosztás:

Néztem a Gumidoki oldalán áz átváltót, és azt írja, hogy a gyári méretűhöz képest (175/70 R13) 13%-kal kevesebbet mutat a kmóra. Ezt hogy kezeled? Van egy előtétlapod az órára megfelelő skálázással?

Úgy hogy gyárilag meg 5-8 km-el többet mutatott, és nagyjából most pontos :D :D De amikor a W1102-es óra volt benne, akkor ugyan azt mutatta amit a télivel a W1111-es Gondolkoztam rajta hogy a téli-nyári gumicseréhez, lesz téli-nyári Km órám is, de inkább passzoltam az ötletet. Akkor a LEDezést állandóan meg kéne bontani, ahhoz meg nincs kedvem :D Van Dzsípíeszem, meg emlékezetem, és a problémásabb (sebességkorlát) értékeket megtanultam hogy hol vannak. De mondom, a gyárival többet csal mint így :)

Link to comment
Megosztás:

Nincs most róla képem, de csinálok és feltolom valamelyik nap :)

Hát ha abban az esetben ha nem sajnálsz némi helyet a csomagtartóból és a százezres költségek sem riasztanak el akkor levegős szett a te megoldásod!

Ha akarod feltolod, lehet barázdás terepen magasan menni, viszont aszfaltra leengeded és máris sportautód van :D

De hogy ezt egy caravan astra alá menyiért lehet megoldani arról tippem sincsen, de van egy ismerős aki Baján ilyeneket is szerel be, megkérdezem kíváncsiságból!

Link to comment
Megosztás:

Hát ha abban az esetben ha nem sajnálsz némi helyet a csomagtartóból és a százezres költségek sem riasztanak el akkor levegős szett a te megoldásod!

Ha akarod feltolod, lehet barázdás terepen magasan menni, viszont aszfaltra leengeded és máris sportautód van :D

De hogy ezt egy caravan astra alá menyiért lehet megoldani arról tippem sincsen, de van egy ismerős aki Baján ilyeneket is szerel be, megkérdezem kíváncsiságból!

Valószínű hogy aki 3-4-5 százezerért vesz 14-5-6 éves szívódízelt, az majd 2-3száz ropiért tol alá air-ride-ot :) :D

Link to comment
Megosztás:

:) Annyiba kerül az a vacak?

Az enyém a bontott telókkal van kb. 1 tizesbe.

Jelenleg tesztelés alatt, így elektromosan nincs bekötve.....még :D

Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem:

http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0

És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, és és-sel nem kezdünk mondatot, mint ahogyan ezt sem ezzel kezdtem... :D

De akárhogy is nézem, ennyiből csinálok egy külön magas, meg egy alacsony astrát, a mostani mellé :D

Link to comment
Megosztás:

Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem:

http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0

És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, és és-sel nem kezdünk mondatot, mint ahogyan ezt sem ezzel kezdtem... :D

De akárhogy is nézem, ennyiből csinálok egy külön magas, meg egy alacsony astrát, a mostani mellé :)

Azért

eléggé lehetett sokkolni az embereket... :D
Link to comment
Megosztás:

Az kicsit másmilyen amit Dávid mondott. Ott a légrugó van, mint a kamionokon...

Biztos van ebből is ócsóbb, most csak az első gugli találatot linkelem:

http://www.deviltuning.hu/?krit=opel&o...22&sortby=0

És akkor még forgalomban nem használható hivatalosan, és akkor még mindig csak pár nyomorult centit lehet játszani, .........

Tudom, tudom, de nekem nem is arra kell......

Nálam a cél annyi, hogy ha megpakolom a csomitartót, ne a földön húzzam a seggét hazáig. Az a kicsi palack elég 4-5 alkalomra, itthon vagy bármelyik kútnál kompival felnyomom, ha kiürült.

Úgy is mondhatnám, hogy kicsit továbbfejlesztettem a gyári lehetőségeket :)

Link to comment
Megosztás:

Az kicsit másmilyen amit Dávid mondott. Ott a légrugó van, mint a kamionokon...

Én maradok a Dáwid féle megoldásnál. Tavaszal veszek 14" felniket, meg 185/70 gumikat. A 13" felnimen meg maradnak a téli gumik. Az a pár centi nekem pont elég a Tisza gátra :)

Link to comment
Megosztás:

Az első stabrúdat, hogyan lehet kiszedni? Oldalra kilehet húzni vagy mi a menete?

Köszi

A bölcső hátsó csavarjait ki kell csavarni. Másképp nem fogsz hozzá férni a bölcsőre leszorító fülekhez. Ami a stabrudat hivatott a bölcsőhöz fogni. Tehát 2darab bőlcső hátsó csavar ki és pont akkora helyet csinállj a bölcső és a kasztni között, hogy az autó fara felé ki tudd szedni a stabrudat. Másképp nem fog menni.

Link to comment
Megosztás:

Szisztok!

Az előző kérdésemet rossz helyre tettem fel.

Rendelni akarok az astrámhoz féltengelyeket és lengéscsillapitókat .

Tudnátok ajánlani viszonylag olcsó oldalakat ahonnan tudok?

Én kb. egy hónapja vagyok túl ezeken a cseréken. Lengőst az Unixtól vettem óccsóé, féltengelyt meg a Wilkernél. Meglepően olcsóbb volt a Wilker, mint az Unix vagy bármi. A féltengelycsukló darabját vettem 10.500 magyar pénzért.

Vagy nézz körbe itt:

http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...tra/tipus/1822/

Link to comment
Megosztás:

A bölcső hátsó csavarjait ki kell csavarni. Másképp nem fogsz hozzá férni a bölcsőre leszorító fülekhez. Ami a stabrudat hivatott a bölcsőhöz fogni. Tehát 2darab bőlcső hátsó csavar ki és pont akkora helyet csinállj a bölcső és a kasztni között, hogy az autó fara felé ki tudd szedni a stabrudat. Másképp nem fog menni.

Köszi.

Hát ez nem lesz egy egyszerű mutatvány.... :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi.

Hát ez nem lesz egy egyszerű mutatvány.... :)

Nem egy nagy ördöngőség. Alá emelsz be bakolod a kasztnit. Emelő a bölcsőhöz annyit emelsz az emelőn h épp tartsa csavarokat kiszeded teljesen és óvatosan engedsz az emelőből hogy kiférjen a rúd. Semmi mást nem kell csavargatni nem fog be feszülni annyit se a váltó se a motor h baj legyen. Én is így csináltam. Ha vastagabb rudat akarsz rakni akkor kutyacsonttól kezdve ami a bölcsőhöz fogja lemez gumi mindenből kell a nagyobb méret.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.