zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 <_< :wacko: Hát legtöbbször nem arra vagyok kiváncsi, hogy hol tilt le a gép... :( :o De akkor inkább kettesben fogok indulni és annyi...akkor talán nem pörög ki... ;) annyira... ;) Mennyi is, 90paci? Azért nehogy azt mond, hogy nem lehet olyan finoman adagolni a gázt, hogy ne pörögjön ki. De végülis lehet benne valami, szar gátlókkal jobban beleng a kaszni, méresd ki, nem olyan nagy összeg. Én zéró tapasztalattal kilóméterek alatt észrevettem az eltört hátsó gátlót, úgy hajókázott a kocsi. Azért mértek 3%-ot a törött gátlóra. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Én zéró tapasztalattal kilóméterek alatt észrevettem az eltört hátsó gátlót, úgy hajókázott a kocsi Mindig bíztam a szakértelmedben :( <_< :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Mindig bíztam a szakértelmedben :( <_< :wacko: Na jó, végülis nem én vettem észre, csak a gyerek addíg bírta a kocsikázást, most meg hányni akart. Ebből következtettem, hogy billeg a kasztni. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Mennyi is, 90paci? Azért nehogy azt mond, hogy nem lehet olyan finoman adagolni a gázt, hogy ne pörögjön ki. De végülis lehet benne valami, szar gátlókkal jobban beleng a kaszni, méresd ki, nem olyan nagy összeg. Én zéró tapasztalattal kilóméterek alatt észrevettem az eltört hátsó gátlót, úgy hajókázott a kocsi. Azért mértek 3%-ot a törött gátlóra. :( most érzetre 90+, az etanol miatt... De tudok finoman is indulni...sőt gáz nélkül is elindul...csak mikor egy kocsisorból valaki előzékenyen enged bekanyarodni, akkor nem finomkodhatok... <_< De vizsgán átment hiba nélkül, most augusztusban... Jövőre tervezem a kicserélést...jófajta gázos b.rdi autó gazdaságosra... :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 most érzetre 90+, az etanol miatt... De tudok finoman is indulni...sőt gáz nélkül is elindul...csak mikor egy kocsisorból valaki előzékenyen enged bekanyarodni, akkor nem finomkodhatok... <_< De vizsgán átment hiba nélkül, most augusztusban... Jövőre tervezem a kicserélést...jófajta gázos b.rdi autó gazdaságosra... :wacko: Nekem most unixos-legócsóbb van benne, jónak jó, csak hidegben nyikorog mint állat. De nem gond, a benzinpumpa hangja éppen elnyomja. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nekem most unixos-legócsóbb van benne, jónak jó, csak hidegben nyikorog mint állat. De nem gond, a benzinpumpa hangja éppen elnyomja. <_< Az enyém óccsóbb lesz, mert van 30% kedvezmény! :wacko: :o És nincs hangja a pumpának, viszont a mélyláda mindent elnyom! :( Még a jobbelső koporászást is! Sőt a tiltási fordulatszámot is inkább látom, mint hallom! ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a legvalószínűbb, arra a koppanásra mikor odalépek neki akkor egy kopp, majd amikor elveszem a gázt akkor is egy kopp. És mindez elölről, jobb oldalról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a legvalószínűbb, arra a koppanásra mikor odalépek neki akkor egy kopp, majd amikor elveszem a gázt akkor is egy kopp. És mindez elölről, jobb oldalról. Esetleg féltengely?? Vagy motortartó bak? Csak ötletek... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Mi a legvalószínűbb, arra a koppanásra mikor odalépek neki akkor egy kopp, majd amikor elveszem a gázt akkor is egy kopp. És mindez elölről, jobb oldalról. Vagy a gátló vége harangozik a toronyban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Az milyen amikor a "kutyacsont" kezd elhalálozni ? A gólyaláb valamikor nyáron volt kiszedve. Toronycsapágy, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Az milyen amikor a "kutyacsont" kezd elhalálozni ? A gólyaláb valamikor nyáron volt kiszedve. Toronycsapágy, stb. Szerintem az is kopoghat ha már annyira elkopott a gumi, hogy kottyan ahogy kapja a terhelést, vagy amikor megszűnik. De ez gondolom látható is ha leveszed a kereket, vagy kitekered a kormányt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Szerintem az is kopoghat ha már annyira elkopott a gumi, hogy kottyan ahogy kapja a terhelést, vagy amikor megszűnik. De ez gondolom látható is ha leveszed a kereket, vagy kitekered a kormányt. Igen, azért kérdeztem. Múlt héten leszedtem a kereket, barkácsoltam amolyan pót-dobbetétet, hogy ne verje be a kerék a vizet az ékszíjakhoz. Akkor láttam milyen ramaty a kutyacsont. A gumi berepedezve, talán ki is szakadva.. Érdekes módon, esőben jobban előjön ez a koppanás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
walker Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! Caravan-ban a hátsó lengéscsillapító alsó rögzítő csavarját milyen erősre kell húzni? Ma cseréltem és mivel leforgott, simán kézzel fogtam rá a szárára, ahogy alul meghúztam. Szépen össze is préselődek a gumiütközők. Elég neki ennyi? Vagy csőfogóval megfogjam a szárát és úgy húzzak rá? Sajnálom összekaristolni, barmoni az új cuccot. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Sziasztok! Caravan-ban a hátsó lengéscsillapító alsó rögzítő csavarját milyen erősre kell húzni? Ma cseréltem és mivel leforgott, simán kézzel fogtam rá a szárára, ahogy alul meghúztam. Szépen össze is préselődek a gumiütközők. Elég neki ennyi? Vagy csőfogóval megfogjam a szárát és úgy húzzak rá? Sajnálom összekaristolni, barmoni az új cuccot. <_< Kicsit lapuljon el a gumi, meg persze kontraanyát rá, hogy le ne tekeredjen. Nem szabad tökig meghúzni, mert ahogy mozog a híd változik a gátlók szöge , kell neki a játék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Szeptember18, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember18, 2010 Kicsit lapuljon el a gumi, meg persze kontraanyát rá, hogy le ne tekeredjen. Nem szabad tökig meghúzni, mert ahogy mozog a híd változik a gátlók szöge , kell neki a játék. Én úgy tudom hogy a gátlók önzáró anyával vannak szerelve, akkor pedig nem kell a kontra anya. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2010 Én úgy tudom hogy a gátlók önzáró anyával vannak szerelve, akkor pedig nem kell a kontra anya. Lehet, hogy márkától függő. Nekem kontraanyás volt a régi is, meg az Unixos is. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Lehet, hogy márkától függő. Nekem kontraanyás volt a régi is, meg az Unixos is. <_< Nekem az Unix-nál beszerzett OPTIMAL gátlókhoz eleve műanyagbetétes önzáró anyákat adtak. Szerintem megbízhatóbb, mint a kontraanya. Ráadásul, ha egyszer szét kell szedni a cuccot, akkor csak egy berohadt anyát kell leszenvedni. :( Ez is egy szempont :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Ráadásul, ha egyszer szét kell szedni a cuccot, akkor csak egy berohadt anyát kell leszenvedni. :wacko: Ez is egy szempont <_< És az is egy szempont, hogy ha összerakáskor valami jófajta zsírral megkened sokkal könnyebb lesz levenni.. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 És az is egy szempont, hogy ha összerakáskor valami jófajta zsírral megkened sokkal könnyebb lesz levenni.. <_< Persze, csak gondolom, a jófajta zsír azt is elősegíti, hogy az anya esetleg kilazuljon és önálló életet kezdjen. Persze, ha jól meg van kontrázva, akkor talán ez elkerülhető, nem tudom... Nekem mindenesetre a műa. betétes megbízhatóbbnak tűnik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Szerintem meg akkor cserél az ember gátlót, ha már kuka a régi. Akkor meg tökmind1, hogy letörik vagy sem. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 Szerintem meg akkor cserél az ember gátlót, ha már kuka a régi. Akkor meg tökmind1, hogy letörik vagy sem. :wacko: De akkor hogy teszi fel vaterára, meg bazárra? <_< :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Szeptember20, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2010 De akkor hogy teszi fel vaterára, meg bazárra? <_< :wacko: A művelet nem változik, a leírás már igen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Szeptember24, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2010 Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a lengéscsillapító kezdődő halála okozhatja azt, hogy egyesben pattogva pörögnek ki a kerekek, ha kövérebb gázzal indulok el? Mert egyébként fogja a kocsit, igaz érzem h nem az igazi...csak kicsit idegesítő.. mekora tapancsok vannak alatta? biztos nem rávaló Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Furcsa kérdésem lenne: Nagy divat ugye a kocsik "ültetése" amihez dögivel lehet kapni a különböző szetteket. Én azonban hobbimból adódóan (horgászat) sokat járok úttalan utakon, ezért arra gondoltam, hogy tavasszal ha anyagi lehetőségeim engedik akkor emelni szeretnék a kocsin. Ilyen "emel szettet" azonban még német oldalakon sem láttam. Azt sem tudom, hogy elég-e ha rugókat és gátlókat cserélek. Alapvetően ezek határozzák meg a hasmagasságot? Caravanban mik a gyári rugóhosszak? Ha ezt tudnám, akkor tudnám milyen hosszú rugókat kellene keresni. Vagy egyszerűbb ha a 13" felniket cserélem nagyobbra és magasabb oldalfalú gumikat teszek föl? Ha jól gondolom, azzal is nyerék 2-3 centit. Ötletek, esetleg tapasztalat??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember28, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2010 Furcsa kérdésem lenne: Nagy divat ugye a kocsik "ültetése" amihez dögivel lehet kapni a különböző szetteket. Én azonban hobbimból adódóan (horgászat) sokat járok úttalan utakon, ezért arra gondoltam, hogy tavasszal ha anyagi lehetőségeim engedik akkor emelni szeretnék a kocsin. Ilyen "emel szettet" azonban még német oldalakon sem láttam. Azt sem tudom, hogy elég-e ha rugókat és gátlókat cserélek. Alapvetően ezek határozzák meg a hasmagasságot? Caravanban mik a gyári rugóhosszak? Ha ezt tudnám, akkor tudnám milyen hosszú rugókat kellene keresni. Vagy egyszerűbb ha a 13" felniket cserélem nagyobbra és magasabb oldalfalú gumikat teszek föl? Ha jól gondolom, azzal is nyerék 2-3 centit. Ötletek, esetleg tapasztalat??? Ha mindenképpen emelni akarsz, akkor inkább tegyél bele uj gyári rugókat. Gátlót nem kell cserélned. A caravan rugóid lehet hogy el vannak már fáradva. Ennél nagyobb emelést szerintem nem érdemes, mert azon kivül, hogy bután nézne ki, még billegne is nagyon a kanyarokban. Olyan sokat nem mész terepen szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts