zotya975 Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Nekem se szúrták ki a műszakin a stabilizátor ingákat, pedig amikor cseréltem, akkor egy csavar lazítás után széthullottak. Nekem sem az előműszakin a lenegőkar szilentet, pedig már teljesen külön volt a gumi, meg a persely. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Nekem sem az előműszakin a lenegőkar szilentet, pedig már teljesen külön volt a gumi, meg a persely. ^_^ De akkor most mit cseréljek és mit nézzek meg :D értem én hogy senkinek nemvették észre müszaki elött..énsem nagyon bizom abban..de jolenne rájönni :D köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
CoolAdam Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 Nekem sem az előműszakin a lenegőkar szilentet, pedig már teljesen külön volt a gumi, meg a persely. ^_^ ismerősömén pont a szilentet szúrták ki! :D azért nem ment át Link to comment Megosztás: More sharing options...
zsolt1982 Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 ismerősömén pont a szilentet szúrták ki! ^_^ azért nem ment át oké..akkor ismerösöd szerencsés volt... de nekem semmit nem mondtak és mégis kopog vmi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Augusztus27, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2010 oké..akkor ismerösöd szerencsés volt... de nekem semmit nem mondtak és mégis kopog vmi ^_^ Vagy elviszed olyan műhelybe, ahol pneumatikus futóműholtjáték vizsgáló pad van és megnézeted (kb. 1500ft), vagy marad a hagyományos módszer: felemeled a kocsi elejét (lehetőleg mindkét első kereket egyszerre), a biztonság kedvéért alábakolod, aláfekszel és megkérsz valakit, hogy rángassa két kézzel erősen a kereket. Először csak a kerék felső részét, azután csak az alsó részét, azután pedig oldalirányban a két szélénél megfogva. Eközben pedig figyeled az összes mozduló alkatrészt (szerintem korábban már megemlítettek elég sokat), hogy együtt mozognak-e, nincs-e késés az alkatrészek között. Ha odateszed a kezed, akkor még inkább lehet érezni, hogy van-e holtjáték (lógás). El lehet forgatni mindkét végállásig a kormányt és úgy megnézni. A gólyalábakat erősen fel-le irányban is meg kell rángatni. Azután leengeded és megnyomkodjátok a kocsi elejét, oldalanként külön-külön, majd középen. Közben pedig szem és fülhasználat. Azután a segítőd belül a kormánykereket röviden mozgatja jobbra-balra, Te pedig a kocsi alatt vizsgálod a kormányzás elemeit. A kipuffot is érdemes átrángatni, hát ha csak szívatás az egész. (Bocs Zotya, de ezt muszáj volt :D ) Sajnos a futóműnél ezeket bármelyik elmozdulást végző alkatrész okozhatja, ezért kár is felsorolni az összeset. Írtad, hogy már több minden is ki lett cserélve a közelmúltban. Ábrát találsz a futómű érzékeny részeiről a Gyik topik 6-os pontjában. Reméljük sikerül megtalálni a kopogás okozóját. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! A külső féltengely csuklóimnak szép hangja kezd lenni... Nézzek használtat vagy újat? És hol? javaslat Amúgy 92-es f astra c16nz köcce balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! A külső féltengely csuklóimnak szép hangja kezd lenni... Nézzek használtat vagy újat? És hol? javaslat Amúgy 92-es f astra c16nz köcce balázs Nálam is aktuális a dolog, és az én érdeklődésemre mindenki azt mondta, hogy csuklóból csak újjat, mert a kopási hibák, amik a rendellenes hangot is keltik, azok szemmel ált. nem láthatóak, így a használt elég lutri. Én is mostanában készülök beszerezni őket, amint összejönnek az anyagiak. De a megbízható, és persze jó árú, beszerzési forrásokat én is szívesen veszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ballage83 Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Nálam is aktuális a dolog, és az én érdeklődésemre mindenki azt mondta, hogy csuklóból csak újjat, mert a kopási hibák, amik a rendellenes hangot is keltik, azok szemmel ált. nem láthatóak, így a használt elég lutri. Én is mostanában készülök beszerezni őket, amint összejönnek az anyagiak. De a megbízható, és persze jó árú, beszerzési forrásokat én is szívesen veszem Jó lenne nekem olcsón mert sajna az anyagiak sokat számítanak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Jó lenne nekem olcsón mert sajna az anyagiak sokat számítanak De olcsó húsnak híg a leve (ha a használtra gondoltál) ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Augusztus30, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus30, 2010 Jó lenne nekem olcsón mert sajna az anyagiak sokat számítanak Én eddig ezt találtam legolcsóbban, de még keresgélek... De ha nem találok kedvezőbbet, akkor innen rendelem meg én is. Link lemaradt: http://opelalkatreszek.cegvalaszto.hu/alka...tra/tipus/1822/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
kknl Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok cserélt már valaki elsőkerékcsapágyat? Ki kell préselni vagy ki lehet ütni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Sziasztok cserélt már valaki elsőkerékcsapágyat? Ki kell préselni vagy ki lehet ütni? Hivatalosan préselni kell, a régi tönkremegy mindenképpen, de volt már aki prés nélkül ütve cserélte, megfelelő méretű csődarab ell hozzá, hogy fel lehessen kalapálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Hivatalosan préselni kell, a régi tönkremegy mindenképpen, de volt már aki prés nélkül ütve cserélte, megfelelő méretű csődarab ell hozzá, hogy fel lehessen kalapálni. Az enyémet amikor cserélte a szaki, akkor préselte és úgy emlékszem melegíteni is kell, amikor az újat teszi bele. Az újnak nem szerencsés, ha a helyére kalapálják ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Az enyémet amikor cserélte a szaki, akkor préselte és úgy emlékszem melegíteni is kell, amikor az újat teszi bele. Az újnak nem szerencsés, ha a helyére kalapálják :D Melegíteni? Hááát nem tudom, abban azért zsír is kell, hogy legyen. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Melegíteni? Hááát nem tudom, abban azért zsír is kell, hogy legyen. ^_^ Nem a csapágyat kell melegíteni teeee. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Nem a csapágyat kell melegíteni teeee. ^_^ :D Jaaa...tudtam ám. :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Szeptember2, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2010 Astra első kerékcsapágycserénél semmit sem kell melegíteni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Astra első kerékcsapágycserénél semmit sem kell melegíteni. Nem kell, de ha valakinek nincs prése és nem akarja annyit kalapálni akkor segíthet kicsit az összeszerelésben. Persze csak ésszel és nem vörös izzásig. ( a csapágyat meg fagyasztóba ^_^ ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pebe Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Melegíteni? Hááát nem tudom, abban azért zsír is kell, hogy legyen. ^_^ Nem voltam ott, nem láttam csak mintha tett volna ilyenről említést a szaki. De már régen volt, haloványak az emlékeim... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Szeptember3, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2010 Nem kell, de ha valakinek nincs prése és nem akarja annyit kalapálni akkor segíthet kicsit az összeszerelésben. Persze csak ésszel és nem vörös izzásig. ( a csapágyat meg fagyasztóba ^_^ ) Nekem tökéletesen megfelelt a 12-es menetesszár, néhány anya, alátét, csődarab, laposvas 12-es lyukkal...... Egyedül voltam és kicsi a satum :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
gyula Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Sziasztok! egy tanácsra lenne szükségem , akarok hátso lengéscsillapittot cseréelni-venni,(astra F 1.4si ) Ta-tehnix sport lengés csillapitom van (az auto hátul nem ültetett) jelenleg 2 éves sajnos hogy ugy nyikorog hogy ki kell cseréljem ,mert idegesittő. Kérdésem , mijen lengéscsillapittot vegyek ami jelenleg a piacon van es visszonylag jo is - az lenne a lényeg hogy egy kicsit keményebb legyen - én egy Sachs gázas lengéscsillapittora gondoltam jo választás lenne? kőszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a lengéscsillapító kezdődő halála okozhatja azt, hogy egyesben pattogva pörögnek ki a kerekek, ha kövérebb gázzal indulok el? Mert egyébként fogja a kocsit, igaz érzem h nem az igazi...csak kicsit idegesítő.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a lengéscsillapító kezdődő halála okozhatja azt, hogy egyesben pattogva pörögnek ki a kerekek, ha kövérebb gázzal indulok el? Mert egyébként fogja a kocsit, igaz érzem h nem az igazi...csak kicsit idegesítő.. Nem hiszem, mert nekem is pattogva pörög ki, és jó a gátló, nem olyan rég lett kimérve. Inkább arról van szó, hogy gyorsításkor ugya a kocsi fara leül, a súlypont hátratolódik, az első kerekeken nincs akkora terhelés, kipörög, ekkor viszont ugye a kocsi nem gyorsul, a súlypont visszakerül, megnő a tapadás, és kezdődik előlről. De ha csak ez a gond, kuplung be, egyest kapcsol, gáz koppig, dá-dá-dá-dá-dá kuplung le, nem fog az pattogni garantálom. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Nem hiszem, mert nekem is pattogva pörög ki, és jó a gátló, nem olyan rég lett kimérve. Inkább arról van szó, hogy gyorsításkor ugya a kocsi fara leül, a súlypont hátratolódik, az első kerekeken nincs akkora terhelés, kipörög, ekkor viszont ugye a kocsi nem gyorsul, a súlypont visszakerül, megnő a tapadás, és kezdődik előlről. De ha csak ez a gond, kuplung be, egyest kapcsol, gáz koppig, dá-dá-dá-dá-dá kuplung le, nem fog az pattogni garantálom. <_< :wacko: :( Hát legtöbbször nem arra vagyok kiváncsi, hogy hol tilt le a gép... ;) :) De akkor inkább kettesben fogok indulni és annyi...akkor talán nem pörög ki... ;) annyira... :o Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember10, 2010 Megoszt Elküldve Szeptember10, 2010 Sziasztok! egy tanácsra lenne szükségem , akarok hátso lengéscsillapittot cseréelni-venni,(astra F 1.4si ) Ta-tehnix sport lengés csillapitom van (az auto hátul nem ültetett) jelenleg 2 éves sajnos hogy ugy nyikorog hogy ki kell cseréljem ,mert idegesittő. Kérdésem , mijen lengéscsillapittot vegyek ami jelenleg a piacon van es visszonylag jo is - az lenne a lényeg hogy egy kicsit keményebb legyen - én egy Sachs gázas lengéscsillapittora gondoltam jo választás lenne? kőszi. A futómű nem a lengéscsillapítótól lesz keményebb. <_< A Sachs jó választás. Ja és: www.milyen.hu :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts