Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Hajjajj... Nos... annyit szeretnék mondani... hogy ....

HELP ME!

Gondom: Valami nem az igazi az első futómmal...

Ez így kicsit tág, próbálom szűkíteni: Néha, ha hupliba futok (nem gödör vagy kitülemkedés, hanem oan kis 1-1,5 méteres kis "medence" - útsűlyedés), pláne ha kanyarban van, fura, már-már roppanó hangot hallok a jobb első futótól.

Ami tuti, nem a toronycsapány, azt ellenőríztem is, meg annak sajna már elég jól ismerem az "effektjeit". Valahonnan lentebbről jön.

Lehetséges, hogy a rugó mozdúl a tányérban?

A lengőkar nem hiszem hogy csinálna ilyet anélkül, hogy mozogna a kerék előre-hátra, ergó szét lenne kopva a lengőkar szilent. Vagy tévedek?

Nem tudom... Help :smt102 :sad1:

Link to comment
Megosztás:

Hajjajj... Nos... annyit szeretnék mondani... hogy ....

HELP ME!

Gondom: Valami nem az igazi az első futómmal...

Ez így kicsit tág, próbálom szűkíteni: Néha, ha hupliba futok (nem gödör vagy kitülemkedés, hanem oan kis 1-1,5 méteres kis "medence" - útsűlyedés), pláne ha kanyarban van, fura, már-már roppanó hangot hallok a jobb első futótól.

Ami tuti, nem a toronycsapány, azt ellenőríztem is, meg annak sajna már elég jól ismerem az "effektjeit". Valahonnan lentebbről jön.

Lehetséges, hogy a rugó mozdúl a tányérban?

A lengőkar nem hiszem hogy csinálna ilyet anélkül, hogy mozogna a kerék előre-hátra, ergó szét lenne kopva a lengőkar szilent. Vagy tévedek?

Nem tudom... Help :smt102 :sad1:

Alsó talpasgömbcsukló esetleg? :?:

Link to comment
Megosztás:

No az lehet, mert el is van szakadva a porvédő gumálya, meg hogy így leszaladtam meglesni, a jobb oldali sem bírja sokáig.

Egyéb?

Elsőre sztem ezek éppen elegek.Főleg a talpasgömbőc.ha szakadt a porvédő, akkor valszeg kaput.S, ha esetleg volt valamikor Ladád, emlékezz rá, hogy milyen hurka nyüszögő, később ropogó hangja van.Aztán kopog, aztán meg szétesik. :(

Link to comment
Megosztás:

Azért azt nem értem, h gumiharang nélkül mi a tökért kell mászkálni a kocsival. Én csak egy utat tennék meg így, az is kapásból a szerelőhöz vinne.

Hát kemény lehet minden lefekvés előtt végig mászni a kocsi alatt hogy van-e valami baja :( te így szoktad :?:

Link to comment
Megosztás:

Hát kemény lehet minden lefekvés előtt végig mászni a kocsi alatt hogy van-e valami baja :( te így szoktad :?:

Hetente szombaton, amikor mosom a verdát, benézek a mocitérbe.

Vagy, ha bizgerálok rajta vmit... De eleve minden 15ekm-es szervíznél cseréltetem, ha van baja, ha nincs.

SZerk: de ha már 1x észrevetted, h szár, és tudod, h mekkorát tud rombolni a hiánya, akkor mész vele?

Link to comment
Megosztás:

Azért azt nem értem, h gumiharang nélkül mi a tökért kell mászkálni a kocsival. Én csak egy utat tennék meg így, az is kapásból a szerelőhöz vinne.

Miért te minden indulásnál végignézed a gumiharangok állapotát?? :shock:

Sajnos ezek ilyenek, valameddig jó aztán szétszakad, lehet, hogy amikor utóljára nézte jó volt, nem kell egyből leugatni a másikat!

Egyébként meg annak a gömbcsuklőnak már úgyis mindegy, megérett a cserére, ha a gumiharang tönkrement rajta!

Link to comment
Megosztás:

Miért te minden indulásnál végignézed a gumiharangok állapotát?? :shock:

Sajnos ezek ilyenek, valameddig jó aztán szétszakad, lehet, hogy amikor utóljára nézte jó volt, nem kell egyből leugatni a másikat!

Egyébként meg annak a gömbcsuklőnak már úgyis mindegy, megérett a cserére, ha a gumiharang tönkrement rajta!

Hetente. Mosásnál rájuk nézek. De itt nem arról van szó, h nem vette észre, hanem arról, h észrevette, de nem foglalkozott vele.

Amúgy pedig 15ekm-ként cseréltetem őket. Szal nekem most épp 9 hónaposak. :(

Link to comment
Megosztás:

Hetente. Mosásnál rájuk nézek. De itt nem arról van szó, h nem vette észre, hanem arról, h észrevette, de nem foglalkozott vele.

Amúgy pedig 15ekm-ként cseréltetem őket. Szal nekem most épp 9 hónaposak. :(

Tényleg nem kötekedés képpen, isten mencsen tőle, de kb 3 hete voltam 2cm közelről szemlélője a talpasok állapotának, amikor a féltengely porvéfőjét cseréltük a szerelőmmel. akkor nem volt elszakadva, értelem szerűen semmi hangja sem volt. Aztán a múlt héten hallani kezdtem a hangot, mivel nem vagyok szerelő, rákérdeztem itt, hogy mi lehet. Jött a lehetőség = talpas. Én tempó a vashoz, alámász, megles, és míly érdekes, a mocsok megvárta míg aláfekszem, nem kiabált, hogy te fax, hát el vagyok szakadva, nem látod, nincs kanyar szemed?

No azóűta tudom, hogy ez a bibi, de szerény fizetésemből ketten élünk, (63forint), amiből még a verdát is lízingeljük, úgyhogy mindenképp meg kell várnom a fizut. Akkor értelemszerűen megcsináltatom, hisz nem vagyok hüle, hogy igy használjam, de addig muszáj igy dolgozniha, mer valamivel pénzt kell keresni, hát keresse meg a talpasai árát.

Mégegyszer: Nem kötekedni akartam, csak kicsit xarul esett, hogy "felelőtlennek" néztél.

Nincs harag :?: :(

Link to comment
Megosztás:

Harag eddig sem volt. :(

A szitu ismerős, csak nálam ennyire nem égető a gond. Szilentek elöl tuti megérettek a cserére, talán az első csillapítók is, ezen kívül nem melegszik a vizem, plusz ki kellene pucoltatni az alapjárati mocit, és egy nagyon kicsit balra húz az egész. Hétvégén lecserélem az éksziját, ehhez még nekem sem kell szaki. :(

Pénzem lenne rá, csakhogy próbaidőn nem tudok szabit kivenni, ergo muszáj még 3-4 hetet kibírnia így.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém meg jobbra. Mitől van ez...?

Gödör, oszt vmi elgörbült, elállítódott. Szerintem. Azon filózom, hogy beállok egy nagy gödör után, és kihívom a zsarukat, és ráverem az egészet az adott kerületre. Elvégre futómű úgyis csak a szar utaktól mehet tönkre. Pedig úgy vezetek, h a szemem majd kiesik, ahogy figyelem a gödröket. De ugye esőben frankón megtellnek...

Annyira nem gáz, mert vagy fél centit kell mozdítani a kormányon, csak a tudat idegesít.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.