zotya975 Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Még szétszedés előtt összedobtam gyorsan egy kormányösszekötő lehúzót: Katt! Elgörbült.... :rolleyes: Meg sem mozdította. (még mielőtt valaki beszólna, hogy előtte miért nem vettem le a csavart, ez csak próba volt) Szerintem jó a technika, csak ezek szerint vastagabb anyagból kell elkészíteni.
epk947 Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Nem kell, ugyanannyi menetszámra tettem vissza a kormáyösszekötőt. Már többször is így csináltam és egyenes a kormány, jó az egyenesfutás, gumit nem eszi. Különben sem tudná elforgatni az állítócsavart, mert bele van gyógyulva a kormányrúdba. <_< Nekem is ezt mondta a szerelőm egy féltengely és toronycsapágy csere után. Aztán egy hónap múltán láttam, hogy mindkét 1 éves téli gumim belső oldalát siralmasra daráltam.... :rolleyes:
Breki Elküldve Július20, 2010 Elküldve Július20, 2010 Még szétszedés előtt összedobtam gyorsan egy kormányösszekötő lehúzót: Katt! Elgörbült.... :rolleyes: Meg sem mozdította. (még mielőtt valaki beszólna, hogy előtte miért nem vettem le a csavart, ez csak próba volt) Nekem egyik sem jött ki, ha csak a kinyomóval próbáltam. Feszített állapotban odakoppintottam neki.....nem ellenkezett <_<
shootman Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 kocsi tavasszal elkezdte azt hogy ha jobbra kanyarodtam (ha csak 1 kicsit is jobbra húztam akkor is) fémes csikorgást hallottam a jobb első kerék irányából. Mostanába már ott tartok hogy szinte mindig csikorog, és nemtudom mi lehet :S elöször arra gondoltam hogy a kiszakadt féltengely gumiharang miatt lehet vlmi, de az a másik oldalon van. A másik gond, hogy ilyen 80-100 és fölötti tempónál kicsit repülőszőnyeges érzésem van, mintha úszna a kocsi. érdemes lenne szilentet cserélni?? És még egy, hogy nelegyen egyszerű az élet, az első kerekeket megforgatva (kocsi megemelve) azt tapasztalom, hogy mintha kissé szorulnának. mi foghatja őket??
m_petya Elküldve Július21, 2010 Elküldve Július21, 2010 kocsi tavasszal elkezdte azt hogy ha jobbra kanyarodtam (ha csak 1 kicsit is jobbra húztam akkor is) fémes csikorgást hallottam a jobb első kerék irányából. Mostanába már ott tartok hogy szinte mindig csikorog, és nemtudom mi lehet :S elöször arra gondoltam hogy a kiszakadt féltengely gumiharang miatt lehet vlmi, de az a másik oldalon van. A másik gond, hogy ilyen 80-100 és fölötti tempónál kicsit repülőszőnyeges érzésem van, mintha úszna a kocsi. érdemes lenne szilentet cserélni?? És még egy, hogy nelegyen egyszerű az élet, az első kerekeket megforgatva (kocsi megemelve) azt tapasztalom, hogy mintha kissé szorulnának. mi foghatja őket?? Ez a fémes csikorgás nekem is megvan. Enyhén húzva. Parkolóban kicsit megbirizgáltam a tárcsa porvédő lemezét és hangosabb lett. Szóval szerintem ott lesz a gond. Majd holnap megemelem oszt meghajtogatom, hogy jólegyen.
Villi Elküldve Július22, 2010 Elküldve Július22, 2010 hello, 1 egyszeru de hulye kerdesem lenne :rolleyes: elso lengescsilapito csere volt ma es nem mondom el hogyan de sikerult a vadi uj lengescsillapito becsuszo szarra egy korkoros csikot (karcolast) rakni. A kerdes hogy emiatt elkezd e majd szivarogni az olaj vagy esetlteg hamarrabb megy majd tonkre. Persze en is sejtem hogy nem hasznal mert akor gyarilag tennek ra. Ez egy viszonylag enyhe, koromel eppen hogy erezheto korkoros karcolas. Az ilyen karcolasokat a gumitomites (gyuru) kivedi?
epk947 Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 hello, 1 egyszeru de hulye kerdesem lenne :D elso lengescsilapito csere volt ma es nem mondom el hogyan de sikerult a vadi uj lengescsillapito becsuszo szarra egy korkoros csikot (karcolast) rakni. A kerdes hogy emiatt elkezd e majd szivarogni az olaj vagy esetlteg hamarrabb megy majd tonkre. Persze en is sejtem hogy nem hasznal mert akor gyarilag tennek ra. Ez egy viszonylag enyhe, koromel eppen hogy erezheto korkoros karcolas. Az ilyen karcolasokat a gumitomites (gyuru) kivedi? Mivel azon a felületen tömít a szimering, ezért a karcolás a szimeringet fogja előbb - utóbb tönkre tenni. Attól kezdve pedig szivárogni fog belőle a lengéscsillapító olaj. Aztán meghal a csillapítás. Bár nem lengéscsillapítónál, hanem sebességváltó féltengelyen sikerült egyszer begyűjtenem ( nem Opelon és nem itthon, hanem Hollandiában ) egy karcolást a márkaszervizben. Hazafelé úton már Németország közepén annyira csúszott a kuplungom, hogy csak lépésben tudtam az emelkedőkre "felkapaszkodni"! Valahogy azért haza vergődtem, de megtanultam, hogy az ilyen slendriánságokért (bár nem én követtem el) nagy árat kell fizetni.
Atys Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Sziasztok! Van valakinek véleménye vagy tapasztalata a COFAP lengéscsillapítóról? http://www.vatera.hu/astra_f_elso_gazos_le..._176231764.html
J0hnny Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Sziasztok! Van valakinek véleménye vagy tapasztalata a COFAP lengéscsillapítóról? http://www.vatera.hu/astra_f_elso_gazos_le..._176231764.html Ennyi pénzért már nem ilyet vennék! :D
Atys Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Ennyi pénzért már nem ilyet vennék! :D Helló! Akkor van valami javaslatod esetleg.
J0hnny Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Helló! Akkor van valami javaslatod esetleg. Kayaba,Sachs,Lip.
Atys Elküldve Július27, 2010 Elküldve Július27, 2010 Kayaba,Sachs,Lip. Gondolod ennyi pénzért kapok? :D Amúgy van valami tapasztalatod vagy véleményed a COFAP lengéscsillapítókról?
Thor Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Gondolod ennyi pénzért kapok? :D Amúgy van valami tapasztalatod vagy véleményed a COFAP lengéscsillapítókról? Én nem nagyon spórolnék ezen. A kayaba (most KYB) nagyon jó ár/érték arányt képvisel. De van ITT olajos Bilstein 8730-ért/db. Ez sem vészes de azért ez Bilstein!
TRoB Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Üdv! Következő problémám van... Opel Astra F Caravan 1992-es C18NZ-ről van szó. A kocsi megy műszakira és a féktárcsa elég kopott volt, megmértem az átmérőjét 256mm és hűtött tárcsa. szereztem egy ugyanilyet elég jó áron. Eddig ok volt minden. Vittem a kocsit szerelőhöz és telefonált hogy a féktárcsa nem jó bele, nem fér be a féknyeregbe, meg hogy nem ilyen való bele... túl vastag a tárcsa... Létezhet olyan hogy a 256mm átmérőjű hűtött féktárcsából több fajta vastagságú van??? Vagy mi lehet a probléma????
FPepe Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Üdv! Következő problémám van... Opel Astra F Caravan 1992-es C18NZ-ről van szó. A kocsi megy műszakira és a féktárcsa elég kopott volt, megmértem az átmérőjét 256mm és hűtött tárcsa. szereztem egy ugyanilyet elég jó áron. Eddig ok volt minden. Vittem a kocsit szerelőhöz és telefonált hogy a féktárcsa nem jó bele, nem fér be a féknyeregbe, meg hogy nem ilyen való bele... túl vastag a tárcsa... Létezhet olyan hogy a 256mm átmérőjű hűtött féktárcsából több fajta vastagságú van??? Vagy mi lehet a probléma???? Asszem létezett 20 és 24mm-es is, de ebben nem vagyok biztos :D
Thor Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 20 mm -es amit újat vettem Bocs előre is, de okés a szerelőd? :D
Breki Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 20 mm -es amit újat vettem Annak jónak kell lennie. Legfeljebb nem nyomta vissza teljesen a munkahenger dugattyúját. Most, hogy így említed, rémlik valami, hogy anno az 1.8-ason én is szoptam a tárcsák cseréjével. Nekem a nyeregnél volt gond, beleért az új tárcsa a nyereg szélébe.
TRoB Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A fékbetét is a vasig le volt kopva, a féktárcsa is szinte a hűtőbordákig, most hogy újjat kellene betenni biztos 2 centivel vastagabbak ,de gondolom azokat a dugattyúkat csak vissza tudja nyomni egy autószerelő. vagy nem... eddig oké volt a szerelő... , de most gyanítom hogy a problémát úgy oldja meg hogy nem hűtött tárcsát rendelt hozzá ami vékonyabb és könnyen bemegy ....
Breki Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 A fékbetét is a vasig le volt kopva, a féktárcsa is szinte a hűtőbordákig, most hogy újjat kellene betenni biztos 2 centivel vastagabbak ,de gondolom azokat a dugattyúkat csak vissza tudja nyomni egy autószerelő. vagy nem... eddig oké volt a szerelő... , de most gyanítom hogy a problémát úgy oldja meg hogy nem hűtött tárcsát rendelt hozzá ami vékonyabb és könnyen bemegy .... Aha, a gondos tulaj :D Én csak úgy tudtam visszanyomni, hogy kivettem a légtelenítő csavart. Hiába szedtem le a sapit a tartályról, akárhogy próbálkoztam nem ment ki teljesen. Tudtommal 256-osból csak hűtött van.....(20 ill. 24 mm széles)
TRoB Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Most elgondolkodtam ... de szerintem 20mm-t mértem a tolómérővel az újon. Egyébként a 24mm-es a 20as helyére bemegy?
Breki Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Most elgondolkodtam ... de szerintem 20mm-t mértem a tolómérővel az újon. Egyébként a 24mm-es a 20as helyére bemegy? Nem. Ahhoz olyan nyereg kell
TRoB Elküldve Július28, 2010 Elküldve Július28, 2010 Értem. Köszönöm szépen a segítséget!!! Holnap majd kiderül a dolog...
pebe Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Üdv Mindenkinek! Érdeklődnék, hogy DELPHI alkatrészekről van-e valakinek tapasztalata? lengéscsillapítókat és fék kopó alkatrészeket kellene cserélnem és a 17 éves Caravanom értékéhez képest ezek tűnnek a leggazdaságosabb megoldásnak. Persze nem szeretném ha spór a megbízhatóság kárára menne. Nem reklám, de a www.delparts.hu oldalon néztem az árakat, és jónak tűnnek, csak a minőséget nem ismerem. Előre is köszi a jószándékú és segítő kommenteket! Béca
Guest gorbi Elküldve Július29, 2010 Elküldve Július29, 2010 Üdv Mindenkinek! Érdeklődnék, hogy DELPHI alkatrészekről van-e valakinek tapasztalata? lengéscsillapítókat és fék kopó alkatrészeket kellene cserélnem és a 17 éves Caravanom értékéhez képest ezek tűnnek a leggazdaságosabb megoldásnak. Persze nem szeretném ha spór a megbízhatóság kárára menne. Nem reklám, de a www.delparts.hu oldalon néztem az árakat, és jónak tűnnek, csak a minőséget nem ismerem. Előre is köszi a jószándékú és segítő kommenteket! Béca Nyugodtan beszerelheted őket. Használattól függ, de akár az is elképzelhető, hogy túl fogják élni magát az autót.
Recommended Posts