Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hali. lenne 1 kérdésem f astrámmal ha 100 felett megyek elkezd rángatni az első futómű,kormányonis érzem,az miért lehet?Gömbcsuklók?

Kerekek? :D

Elküldve

Sziasztok hatalmas problémám van a futomüvel a gumi belsejet eszi mintha fizetnenek neki teljesen kicsereltuk az egesz futomuvet beleertve a bolcsot is persze csak uj alkatreszeket vettem tobb helyen voltam beallitatni kb 8000km utan eszlelheto es 15-20000km utan nincs gumim probaltam mar állitani osze az elejét de semmi angliaban vagyok vele es egy manus mondta a sok korforgalom miatt van mivel 50-60 km/h val lehet haladni benne ha valaki tud segiteni valami okos dologgal ?

Elküldve
Sziasztok hatalmas problémám van a futomüvel a gumi belsejet eszi mintha fizetnenek neki teljesen kicsereltuk az egesz futomuvet beleertve a bolcsot is persze csak uj alkatreszeket vettem tobb helyen voltam beallitatni kb 8000km utan eszlelheto es 15-20000km utan nincs gumim probaltam mar állitani osze az elejét de semmi angliaban vagyok vele es egy manus mondta a sok korforgalom miatt van mivel 50-60 km/h val lehet haladni benne ha valaki tud segiteni valami okos dologgal ?

Én az ismételt beállítást javasolnám. F astrának negatív összetartása van azaz gyári beállítás szerint széttartanak a kerekek. Valamennyire természetes, hogy kicsit jobban eszi a belsejét. Lehet nálad a kerékdőlés vagy egyéb méret van elmászva amin nem lehet állítani. Nem volt törve a kocsi?

Gumi minőség is lehet. Nekem pl a téli matadoroknak is eszi a belső élét, míg a nyári bridgestone gumik gyönyörűen egyenletesen konak ugyanazzal a futóműbeállítással!

Elküldve

teljesen a gyari adatokra lett beallitva 70-70 kg mal az elso ulesen ahogy a gyarban csinaljak tobbfele padon lett allitva lezeres stb. minden esetnel ott voltam es a muszerek jonak mutattak allitotuk merolecel is csak nagyon unom hogy 4-5 havonta gumit cserelek a matadort gyorsan ette talaltam igazi orosz kemeny gumit de aztis most pirelli 6000 van rajta de annakis vege csereltem felnit 'szoval a gumigyar nekem dolgozik' tudomasom szerint nem volt torve a vaznyulvanyok problema mentesek ez igazan fogos problema.

Elküldve
teljesen a gyari adatokra lett beallitva 70-70 kg mal az elso ulesen ahogy a gyarban csinaljak tobbfele padon lett allitva lezeres stb. minden esetnel ott voltam es a muszerek jonak mutattak allitotuk merolecel is csak nagyon unom hogy 4-5 havonta gumit cserelek a matadort gyorsan ette talaltam igazi orosz kemeny gumit de aztis most pirelli 6000 van rajta de annakis vege csereltem felnit 'szoval a gumigyar nekem dolgozik' tudomasom szerint nem volt torve a vaznyulvanyok problema mentesek ez igazan fogos problema.

Nem azért, hogy kötekedjek, de próbálj már meg rendesen mondatot tagolni, figyelni a kis és nagybetűkre, mert ez így nagyon idegesítő. :D ^_^

Elküldve
Nem azért, hogy kötekedjek, de próbálj már meg rendesen mondatot tagolni, figyelni a kis és nagybetűkre, mert ez így nagyon idegesítő. :D ;)

Most mér? ;) Tömören, egy mondatba sűrítette. A végére pontot is tett. ^_^ :P

Elküldve
Most mér? :P Tömören, egy mondatba sűrítette. A végére pontot is tett. ;) :D

Nem akarom az egyik Cartársamat idézni, de most erre mit mondjak? :D ^_^ :P ;) Megnyálazhatod :P :P

Elküldve
Most mér? ;) Tömören, egy mondatba sűrítette. A végére pontot is tett. :P :P

Nem akarom az egyik Cartársamat idézni, de most erre mit mondjak? :D ^_^ :P ;) Megnyálazhatod :P :P

Szerintem érthető volt ;) Nekem legalábbis. Van aki jobban kiakaszt... :D :D :D (ne kezdjünk el találgatni, úgysem mondom el :D :P )

Elküldve
Szerintem érthető volt :D Nekem legalábbis. Van aki jobban kiakaszt... ;) :D :P (ne kezdjünk el találgatni, úgysem mondom el ^_^ :P )

Mint a Harry Potterben: tudjuk ki az akinek nem mondhatjuk ki a nevét! ;) :P

Elküldve
Új szerzemények ^_^

Hogyan lehetne megtudni róluk, hogy rendesen működnek-e vagy ratyik?

Kézzel huzigatva elég "húzósak" vagy csak beépítve derül majd ki? :D

Be kell építeni, aztán elmenni kiméretni, végülis a kocsiban kell neki jól működnie. Mennyibe fájt? Hozzáférni pumpálláshoz, vagy kivezeted a csomitartóba?

Elküldve
Be kell építeni, aztán elmenni kiméretni, végülis a kocsiban kell neki jól működnie. Mennyibe fájt? Hozzáférni pumpálláshoz, vagy kivezeted a csomitartóba?

Nekem gyárilag szintszabályzós, így ki van vezetve a csomitérbe ^_^

Vaterán lőttem, 7000 Ft volt a pár :D

Elküldve

Észleltem,hogy nem túl jó minőségű utakon zörög a kocsi bal eleje.Ma ahogy a rozsda csámcsogását hallgatva ( nálunk az ciripel,nem a tücsök) ^_^ leültem a kocsi mellé és megráncigáltam a bal első kereket.Kotyog az egész.Nem tudom,hogy kerékcsapágy-e vagy esetleg valami más mókás dolog. :D

Van ötletetek?

Elküldve
Észleltem,hogy nem túl jó minőségű utakon zörög a kocsi bal eleje.Ma ahogy a rozsda csámcsogását hallgatva ( nálunk az ciripel,nem a tücsök) ^_^ leültem a kocsi mellé és megráncigáltam a bal első kereket.Kotyog az egész.Nem tudom,hogy kerékcsapágy-e vagy esetleg valami más mókás dolog. :D

Van ötletetek?

Esetleg rápillanathatnál még a szilentekre a lengőkarban, vagy a stabilizátor ingára alias"kutyacsontra" is.

Elküldve
Esetleg rápillanathatnál még a szilentekre a lengőkarban, vagy a stabilizátor ingára alias"kutyacsontra" is.

Már sötétedett,nem nagyon lesegetem így,de holnap lehet,hogy megemelem és megnézem.

Itt a hétvége,alámerülök autómelegában :D

Köszi.

Elküldve
Észleltem,hogy nem túl jó minőségű utakon zörög a kocsi bal eleje.Ma ahogy a rozsda csámcsogását hallgatva ( nálunk az ciripel,nem a tücsök) ^_^ leültem a kocsi mellé és megráncigáltam a bal első kereket.Kotyog az egész.Nem tudom,hogy kerékcsapágy-e vagy esetleg valami más mókás dolog. :D

Van ötletetek?

Inkább talpas-stabrúd bekötés-kormányösszekötő vonalon kellene elindulni ahogyan előttem is mondták, ha a csapágy ekkorát kottyana akkor már jó morgós hangja lenne. Vagy....féltengely. :P

Elküldve
Észleltem,hogy nem túl jó minőségű utakon zörög a kocsi bal eleje.Ma ahogy a rozsda csámcsogását hallgatva ( nálunk az ciripel,nem a tücsök) ^_^ leültem a kocsi mellé és megráncigáltam a bal első kereket.Kotyog az egész.Nem tudom,hogy kerékcsapágy-e vagy esetleg valami más mókás dolog. :D

Van ötletetek?

Ha függőlegesen rángatod kerékcsapágy vagy alsó talpas, ha vízszintesen akkor kormányösszekötő, nyomtávrúd vagy kormánymű.

Emeld fel, úgy rángasd át! :P Akkor látod a szilenteket is...

Elküldve
Ha függőlegesen rángatod kerékcsapágy vagy alsó talpas, ha vízszintesen akkor kormányösszekötő, nyomtávrúd vagy kormánymű.

Emeld fel, úgy rángasd át! :D Akkor látod a szilenteket is...

Köszi,átnézem,amint tudom.Ha valami van,jelzek ^_^

Elküldve

Sziasztok!

Mi okozhatja azt a problémát, hogy lassú tempóban gurulva (kb. 30-40km/h), terhelés nélkül a futómű kis mértékben jobbra-balra mozgatja a kormányt és ugyanez a váltón is észrevehető?

Okozhatja a kerékcsapágy ezt a problémát? (csak azért gyanakszom erre, mert egyébként 100-120km/h környékén eléggé búgó hangja van a jobb első keréknek.)

Elküldve
Sziasztok!

Mi okozhatja azt a problémát, hogy lassú tempóban gurulva (kb. 30-40km/h), terhelés nélkül a futómű kis mértékben jobbra-balra mozgatja a kormányt és ugyanez a váltón is észrevehető?

Okozhatja a kerékcsapágy ezt a problémát? (csak azért gyanakszom erre, mert egyébként 100-120km/h környékén eléggé búgó hangja van a jobb első keréknek.)

Sztem ezt inkább a szilentek okozhatják.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.