Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Minek vesztek megint egész hidat? No mind1...ez volt az uccsó hogy említést tettem róla.

Én nem vettem :D ^_^

De van olyan bontós aki nem adja másképp...

Elküldve
Ha nem azt mondja viszed az egészet a fenébe vagy semmitse! :D

Olyan nincs! Elhozod az egészet, leszeded ami kell, a maradékot meg ledobod a kapujába, oszt csókolom....

Elküldve
Olyan nincs! Elhozod az egészet, leszeded ami kell, a maradékot meg ledobod a kapujába, oszt csókolom....

Mondjuk attól függ mennyiért adja :P ;) Ha drágán, akkor nem dobálnál semmit :D ^_^

Elküldve
Olyan nincs! Elhozod az egészet, leszeded ami kell, a maradékot meg ledobod a kapujába, oszt csókolom....

Ezt azért nem teném mert elég normális a srác csak ő se gyüjti a megmaradt lomokat.

/igaz van a portáján vagy 15 óto szétbontva/ :D

Elküldve
Olyan nincs! Elhozod az egészet, leszeded ami kell, a maradékot meg ledobod a kapujába, oszt csókolom....

Dehogy dobom....felhajintom sógornak, ő pízt ad érte ;) ^_^

Nekem is igazából csak a fékcső kéne. :D

Nálam előbb az elsőket kellene átcserélni, de a tárcsák, betétek váratnak magukra. A hátsókkal mákom volt, jók a tárcsák, betétek is. Csak fel kéne tenni őket :P

Elküldve
:

...és acélcső amit nehéz hajlítgatni sajna, amit meg csinálnak méretre az általában réz, de acélból is kérheted csak az jóval drágább.

kép

Gyári acélt 8-10 ezerért akartak hozatni inkább vettem az unixban univerzális réz csövet 850-forintért. Aztán meghajtottam, ahogy az ökör huggyozik, mindegy a fékfolyadék eltalál benne.

372906.jpg

Elküldve
Gyári acélt 8-10 ezerért akartak hozatni inkább vettem az unixban univerzális réz csövet 850-forintért. Aztán meghajtottam, ahogy az ökör huggyozik, mindegy a fékfolyadék eltalál benne.

http://kep.psharing.com/372906.jpg

Teh! Nekem november elején volt műszakis, akkor lett kicserélve a teljes hátsó fékcsőállomány, gumicsövek, meg a főfékhengertől hátramenő vascsövek, mert volt olyan része, amit már csak a lehelet tartott egyben. 21 matyikirályba fájt fékfolyadékkal, rézcsövekkel, munkadíjjal együtt.

Elküldve

Sziasztok!

Hátsó gátlókat kellene cserélnem a Caravan-ban. Csak tanácstalan vagyok milyet vegyek olajosat, gázosat, vagy felújítassam a benne lévő gyári szintszabályzósakat, ha egyáltalán vki elvállalja?

Kinek milyen van, tapasztalat?

Előre is köszi

Zsolti

Elküldve
Sziasztok!

Hátsó gátlókat kellene cserélnem a Caravan-ban. Csak tanácstalan vagyok milyet vegyek olajosat, gázosat, vagy felújítassam a benne lévő gyári szintszabályzósakat, ha egyáltalán vki elvállalja?

Kinek milyen van, tapasztalat?

Előre is köszi

Zsolti

Hasonló szabályzós hátsó lengéscsillapítóimat 3 éve, és 55 ezer km -el ezelőtt cseréltettem olajos Kayabára. Tökéletes azóta is. (és ócsó vót!)

Elküldve
Egyébként a gázas vagy olajos lengéscsillapítók a jobbak?

Azt mondják, hogy hátra inkább az olajos való, hogy üresen se pattogjon annyira a kocsi, meg az olajosaknak valamivel jobb a csillapítottsága.

Elküldve
Azt mondják, hogy hátra inkább az olajos való, hogy üresen se pattogjon annyira a kocsi, meg az olajosaknak valamivel jobb a csillapítottsága.

Ezt honnan szeded? :D

Elküldve
Azt mondják, hogy hátra inkább az olajos való, hogy üresen se pattogjon annyira a kocsi, meg az olajosaknak valamivel jobb a csillapítottsága.

Nekem anno azt tanácsolták, hogy ha sokat terepezek, (rossz minőségű út, földút stb)....tehát szélsőséges környezetben használom, akkor jobb a gázos, mert az olajos hajlamos lehet habosodni.

Csillapításban sztem nincs különbség, de ha van akkor a gázos javára :D

Elküldve
Egyik szerelő ismerősöm mondta. De akkor lehet, hogy ezentúl nem kéne elhinnem minden szavát? :D

Tökmindegy, de a gázos jobb, mert nem habosodik, ahogy már előttem is említették. ^_^

Elküldve
Egyik szerelő ismerősöm mondta. De akkor lehet, hogy ezentúl nem kéne elhinnem minden szavát? :D

A gázos annyiban más, hogy jobban megtartja a karakterisztikáját miután felmelegedett egy nagyobb, hosszabb igénybevétel során.

Elküldve
Teh! Nekem november elején volt műszakis, akkor lett kicserélve a teljes hátsó fékcsőállomány, gumicsövek, meg a főfékhengertől hátramenő vascsövek, mert volt olyan része, amit már csak a lehelet tartott egyben. 21 matyikirályba fájt fékfolyadékkal, rézcsövekkel, munkadíjjal együtt.

3E volt a corsába a komplett fékcsőrendszer hátra,szal a 21E éppen jó ár munkadíjjal együtt. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.