Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
nekem lehajtó még gyök2vel megold6ó viszont elötte van 20m az uccában, ami full dombos föld-mocsok hibrid keveréke.... Az 100,h kartervédő kopogni fog és az is tutto, hogy a kipuffot feljebb rakatom pötit!

Reméljük túléli a dolgot a vas....

Én -40nel rendesen fostam nálatok...

Ráadásul kartervédőm sincs. :oops:

Elküldve
Nekem viszont az 50 mm-rel rövidített gátlók a 60-as rugókkal kiválóan szuperálnak... :wink:

kit érdekel :?: :(

viszont Pista mit akart mondani avval a 2 hsz-el :?:

olyan mélykékesre sikerült, hogy én sem értem :(

amúgy neked Virágh úrfi anno a ültető shima gátlókkal volt benn ugye?

Elküldve
....kit érdekel :?: :(....
:( :lol: :D :D :D

....viszont Pista mit akart mondani avval a 2 hsz-el :?:

olyan mélykékesre sikerült, hogy én sem értem :D....

Szerinted ? Mr. Piros Manta :D B) B) B) B)

Elküldve

Sajna fékezéskor morrgás hallatszik háftulról. :( Levettem a dobokat és a fékpofák eljutottak életük utolsó stádiumába.

Megspórólnám a munkadíjat. Szerintetek otthon megtudom csinálni a cserét? Megnéztem a TIS-t és elég egyszerünek tünik - végülis a Trabiét anno cseréltem és sok különbség a felépítésben nincs.

Elküldve

A fék az nem játék...

Csak akkor csináld ha tényleg jól meg tudod csinálni, és értesz hozzá...

...én inkább szakemberre bíznám...nem pont ezen kell spórolni... :wink:

Elküldve
Lehet valahol kapni a gyárival megegyező méretű, de attól lényegesen keményebb, strapabíróbb rugót, és hozzávaló csillapítót :?:

Minek? Akkor szoktak keményebbet használni, ha ültetik a kocsit...

Elküldve

Szerintem az a jó párosítás, amikor kb. 3 ujjnyira le van ültetve a kocsi, és a fék pedig olyan bitang jó, hogy a kemény rugók ellenére is beveri az orrát az aszfaltba (padlónál)! :wink:

Elküldve

Minek? Akkor szoktak keményebbet használni, ha ültetik a kocsit...

Vagy ha olyan helyeken szaladgál, kissé megpakoltan, ami indokolja.

Szívem szerint még emelnék is rajta, de akkor cseszhetem a stabilitást.

Így inkább ötleteket várok, illetve erőteljesen töröm a búrám. :wink:

Elküldve
Vagy ha olyan helyeken szaladgál, kissé megpakoltan, ami indokolja.

Szívem szerint még emelnék is rajta, de akkor cseszhetem a stabilitást.

Így inkább ötleteket várok, illetve erőteljesen töröm a búrám. :wink:

Nekem az volt a tervem hogy GSi-hez való legkisebbet ültető, de kemény rugót veszek és az én könnyebb gépemnél az így már csak 10-20mm-t fog ültetni, ami elfogadható. De nem igazán erősítettek meg hogy ez így működne-e. Mondjuk nem is cáfolták. :wink:

Elküldve
Lehet valahol kapni a gyárival megegyező méretű, de attól lényegesen keményebb, strapabíróbb rugót, és hozzávaló csillapítót :?:

Én ascona rugót tettem hátra ,egy kicsit emelt rajta .

200 kg -val a csomagtaróban jártam.

DE lehet hogy a vectra A sedan rugó jobb.

A havernak megse látszott a vectrában a200kg.

Elküldve

Én ascona rugót tettem hátra ,egy kicsit emelt rajta .

200 kg -val a csomagtaróban jártam.

DE lehet hogy a vectra A sedan rugó jobb.

A havernak megse látszott a vectrában a200kg.

Nekem hátul szintezős a verdám.

Előre kellene valami hatékony megoldás, mert eléggé hajlamos a bebólogatásra, és így az orra szokta karcolni a talajt (Ezt pedig nem szeretem :( )Egy ismerősom valami deawo-ba rakott előre hátra vectra dolgokat, emelt is a gépen, de nem panaszkodott, hogy instabillá vát volna.

Szerintetek instabillá válik egy Caraván :?:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.