Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Sziasztok

Hule kkérdés: szeretnék bal féltengely külső gumiharangot cserélni. Ehhez feltétlen ki kell vegyem az egész féltengelyt?

Igazából nem feltétlen fontos, de mivel a féltengelycsuklót le kell szedni róla, azt meg elég nehéz ott beépítve egyszerűbb kivenni. Amúgy is, ha már kiszabadítod a kerékagyból akkor a váltóból kihúzni már csak egy rántás.

Link to comment
Megosztás:

szertenék kérni egy véleményt

ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok?

Köszönettel Ádám

Link to comment
Megosztás:

szertenék kérni egy véleményt

ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok?

Köszönettel Ádám

Ez olyan dolog amit te magad tudsz csak eldönteni. Azért ekkora ültetés már ráz is, nem biztos, hogy a fekvőrendőrnél elfér...

Link to comment
Megosztás:

Igazából nem feltétlen fontos, de mivel a féltengelycsuklót le kell szedni róla, azt meg elég nehéz ott beépítve egyszerűbb kivenni. Amúgy is, ha már kiszabadítod a kerékagyból akkor a váltóból kihúzni már csak egy rántás.

Köszike!

Megoldottam!

Kifolyt kb 2 gyűszűnyi olaj a bal első telóból.... annyi volt a gólyaláb tubusában. Visszaszereltem mindent a helyére és elég jól csillapt még igy is a szerkezet. sztetek atmegy igy vizsgán?

Link to comment
Megosztás:

Köszike!

Megoldottam!

Kifolyt kb 2 gyűszűnyi olaj a bal első telóból.... annyi volt a gólyaláb tubusában. Visszaszereltem mindent a helyére és elég jól csillapt még igy is a szerkezet. sztetek atmegy igy vizsgán?

Vidd el kiméretni a gátlókat, olyan 1000-1500-ért csinálják. Meg már amúgy is kötelező ha jól tudom az előműszaki, ott úgyis megnézik, mit kell javítani műszakira.

Link to comment
Megosztás:

szertenék kérni egy véleményt

ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok?

Köszönettel Ádám

Én a gyári méretekkel is sokszor odacsapom a fekvőrendőröknél a katalizátort vagy a középső dobot. Van itt olyan aki télen a hóban az ültetés miatt nem is tudta használni az autót. Ha hobbi autó akkor mehet, de ha mindennapos használatban van akkor jól gondold meg.

Egy kis stabilizátor cserével, jó gátlókkal többet ki lehet, hozni a futóműből, na persze ha a kinézet a cél az más tészta :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én a gyári méretekkel is sokszor odacsapom a fekvőrendőröknél a katalizátort vagy a középső dobot. Van itt olyan aki télen a hóban az ültetés miatt nem is tudta használni az autót. Ha hobbi autó akkor mehet, de ha mindennapos használatban van akkor jól gondold meg.

Egy kis stabilizátor cserével, jó gátlókkal többet ki lehet, hozni a futóműből, na persze ha a kinézet a cél az más tészta :D

Nem mintha egyébként akarta volna :rolleyes: ;) nyári autó az :D

Link to comment
Megosztás:

Hali.1.4 f asrtám van ferdehátú.gyári rugóbol levágnék 40mm-ert (ültetés)azt úgy lehetne használni vagy félő hogy a rugó rosszúl viselkedne?Valakinek valami tapasztalat,tanács:)

Már ne is haragudj, de az nem ültetés, hanem gányolás! :rolleyes:

Ha ültetni akarsz, akkor tessék megvenni egy ültető szettet, rövidebb rugókkal, keményebb telókkal és rázathatod magad a kitűnő minőségű útjainkon.

Nekem anno a ladán az előző tulaj levágott másfél menetet a rugókból, ennek eredményeképpen 2 év alatt 3× cseréltem telót, mire rájöttem a turpisságra.

Link to comment
Megosztás:

Már ne is haragudj, de az nem ültetés, hanem gányolás! :rolleyes:

Ha ültetni akarsz, akkor tessék megvenni egy ültető szettet, rövidebb rugókkal, keményebb telókkal és rázathatod magad a kitűnő minőségű útjainkon.

Nekem anno a ladán az előző tulaj levágott másfél menetet a rugókból, ennek eredményeképpen 2 év alatt 3× cseréltem telót, mire rájöttem a turpisságra.

Hát jolvan szerintem hanyagolom ezt a levágásos dolgot.De ha netán veszek rugókat kell mellé vennem másik lengéscsillapítót?Vagy jó a gyári is?

Link to comment
Megosztás:

Szép napot férfiak. C16SE automata kombi. bal eleje kanyarban kerreg ha gázadás is van, enyhén balra húz és 110 körül rezeg a kormány. Féltengelyre gyanakszom. valami ötlet a cserére, javításra? Örök hálám üldözze a tanácsadókat:)

Link to comment
Megosztás:

Szép napot férfiak. C16SE automata kombi. bal eleje kanyarban kerreg ha gázadás is van, enyhén balra húz és 110 körül rezeg a kormány. Féltengelyre gyanakszom. valami ötlet a cserére, javításra? Örök hálám üldözze a tanácsadókat:)

Hát ha tényleg féltengely, akkor cserélheted magát a csuklót, vagy az egészet egyben. Én bontottat vettem, de más volt a baj.

Link to comment
Megosztás:

Üdv, hasonló diagnózissal?:rolleyes:

Igen, de nem volt remegés 110-nél, és nem húzot, csak bal kanyarvan először csak gázadásra , később álandóan kopogott a bal első kerék felől. A kipuftartó gumibak volt elszakadva, és az verte a kasztnit, oda jött ki a hang. ;)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.