m_petya Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Hát arról beszélek én is a kipuftartó gumibakról. :lol: :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Hule kkérdés: szeretnék bal féltengely külső gumiharangot cserélni. Ehhez feltétlen ki kell vegyem az egész féltengelyt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Sziasztok Hule kkérdés: szeretnék bal féltengely külső gumiharangot cserélni. Ehhez feltétlen ki kell vegyem az egész féltengelyt? Igazából nem feltétlen fontos, de mivel a féltengelycsuklót le kell szedni róla, azt meg elég nehéz ott beépítve egyszerűbb kivenni. Amúgy is, ha már kiszabadítod a kerékagyból akkor a váltóból kihúzni már csak egy rántás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
adamka368 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 szertenék kérni egy véleményt ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok? Köszönettel Ádám Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 szertenék kérni egy véleményt ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok? Köszönettel Ádám Ez olyan dolog amit te magad tudsz csak eldönteni. Azért ekkora ültetés már ráz is, nem biztos, hogy a fekvőrendőrnél elfér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Ez olyan dolog amit te magad tudsz csak eldönteni. Azért ekkora ültetés már ráz is, nem biztos, hogy a fekvőrendőrnél elfér... Nem áram ez, hogy rázzon... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rauros Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Igazából nem feltétlen fontos, de mivel a féltengelycsuklót le kell szedni róla, azt meg elég nehéz ott beépítve egyszerűbb kivenni. Amúgy is, ha már kiszabadítod a kerékagyból akkor a váltóból kihúzni már csak egy rántás. Köszike! Megoldottam! Kifolyt kb 2 gyűszűnyi olaj a bal első telóból.... annyi volt a gólyaláb tubusában. Visszaszereltem mindent a helyére és elég jól csillapt még igy is a szerkezet. sztetek atmegy igy vizsgán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május26, 2010 Megoszt Elküldve Május26, 2010 Köszike! Megoldottam! Kifolyt kb 2 gyűszűnyi olaj a bal első telóból.... annyi volt a gólyaláb tubusában. Visszaszereltem mindent a helyére és elég jól csillapt még igy is a szerkezet. sztetek atmegy igy vizsgán? Vidd el kiméretni a gátlókat, olyan 1000-1500-ért csinálják. Meg már amúgy is kötelező ha jól tudom az előműszaki, ott úgyis megnézik, mit kell javítani műszakira. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 szertenék kérni egy véleményt ültetéssel kapcs uj gátlókat kapott a gép LIP olajos és le szeretném tenni érdemes 60/40 mennyire gáz a magyar utaon? vagy elég a 40/40 knézetre nálam nyer a 60/40 de vélemyény és tapasztalat alapján szeretném lerakni! nem hülyegyerek módjára! a 60/40 nagyn sok? Köszönettel Ádám Én a gyári méretekkel is sokszor odacsapom a fekvőrendőröknél a katalizátort vagy a középső dobot. Van itt olyan aki télen a hóban az ültetés miatt nem is tudta használni az autót. Ha hobbi autó akkor mehet, de ha mindennapos használatban van akkor jól gondold meg. Egy kis stabilizátor cserével, jó gátlókkal többet ki lehet, hozni a futóműből, na persze ha a kinézet a cél az más tészta :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Május27, 2010 Megoszt Elküldve Május27, 2010 Én a gyári méretekkel is sokszor odacsapom a fekvőrendőröknél a katalizátort vagy a középső dobot. Van itt olyan aki télen a hóban az ültetés miatt nem is tudta használni az autót. Ha hobbi autó akkor mehet, de ha mindennapos használatban van akkor jól gondold meg. Egy kis stabilizátor cserével, jó gátlókkal többet ki lehet, hozni a futóműből, na persze ha a kinézet a cél az más tészta :D Nem mintha egyébként akarta volna :rolleyes: ;) nyári autó az :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Hali.1.4 f asrtám van ferdehátú.gyári rugóbol levágnék 40mm-ert (ültetés)azt úgy lehetne használni vagy félő hogy a rugó rosszúl viselkedne?Valakinek valami tapasztalat,tanács:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Hali.1.4 f asrtám van ferdehátú.gyári rugóbol levágnék 40mm-ert (ültetés)azt úgy lehetne használni vagy félő hogy a rugó rosszúl viselkedne?Valakinek valami tapasztalat,tanács:) Már ne is haragudj, de az nem ültetés, hanem gányolás! :rolleyes: Ha ültetni akarsz, akkor tessék megvenni egy ültető szettet, rövidebb rugókkal, keményebb telókkal és rázathatod magad a kitűnő minőségű útjainkon. Nekem anno a ladán az előző tulaj levágott másfél menetet a rugókból, ennek eredményeképpen 2 év alatt 3× cseréltem telót, mire rájöttem a turpisságra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Már ne is haragudj, de az nem ültetés, hanem gányolás! :rolleyes: Ha ültetni akarsz, akkor tessék megvenni egy ültető szettet, rövidebb rugókkal, keményebb telókkal és rázathatod magad a kitűnő minőségű útjainkon. Nekem anno a ladán az előző tulaj levágott másfél menetet a rugókból, ennek eredményeképpen 2 év alatt 3× cseréltem telót, mire rájöttem a turpisságra. Hát jolvan szerintem hanyagolom ezt a levágásos dolgot.De ha netán veszek rugókat kell mellé vennem másik lengéscsillapítót?Vagy jó a gyári is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Hát jolvan szerintem hanyagolom ezt a levágásos dolgot.De ha netán veszek rugókat kell mellé vennem másik lengéscsillapítót?Vagy jó a gyári is? Én úgy tudom, nem muszáj, inkább ajánlott, de ez csak az én véleményem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 gyári rugóbol levágnék 40mm-ert (ültetés) Ezen a részen meghaltam. :rolleyes: Inkább a zárójeles magyarázat lőtt oda. ;) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tipród Elküldve Május28, 2010 Megoszt Elküldve Május28, 2010 Ezen a részen meghaltam. :rolleyes: Inkább a zárójeles magyarázat lőtt oda. ;) :D Hát hopp ezekszerint tényleg szar ötlet volt:)hanyagolom azért köszi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Srácok,kérdésem lenne a nagyokhoz. Ültetni szeretném a kocsit.A caravan hátsó rugója egyezik a 4 és 5 ajtósévak? Ha szereznék ültető rugót,elég baki,ha alá dobom és a vonóhorog karcintja a flasztert :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Srácok,kérdésem lenne a nagyokhoz. Ültetni szeretném a kocsit.A caravan hátsó rugója egyezik a 4 és 5 ajtósévak? Ha szereznék ültető rugót,elég baki,ha alá dobom és a vonóhorog karcintja a flasztert :rolleyes: Nem egyezik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bálintka 1.6i Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Nem egyezik. Gondolom jóval erősebb.Akkor jó,hogy nem vettem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május29, 2010 Megoszt Elküldve Május29, 2010 Gondolom jóval erősebb.Akkor jó,hogy nem vettem meg. Meg magasabb... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
metal Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Szép napot férfiak. C16SE automata kombi. bal eleje kanyarban kerreg ha gázadás is van, enyhén balra húz és 110 körül rezeg a kormány. Féltengelyre gyanakszom. valami ötlet a cserére, javításra? Örök hálám üldözze a tanácsadókat:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Szép napot férfiak. C16SE automata kombi. bal eleje kanyarban kerreg ha gázadás is van, enyhén balra húz és 110 körül rezeg a kormány. Féltengelyre gyanakszom. valami ötlet a cserére, javításra? Örök hálám üldözze a tanácsadókat:) Hát ha tényleg féltengely, akkor cserélheted magát a csuklót, vagy az egészet egyben. Én bontottat vettem, de más volt a baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
metal Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Hát ha tényleg féltengely, akkor cserélheted magát a csuklót, vagy az egészet egyben. Én bontottat vettem, de más volt a baj. Üdv, hasonló diagnózissal?:rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Üdv, hasonló diagnózissal?:rolleyes: Igen, de nem volt remegés 110-nél, és nem húzot, csak bal kanyarvan először csak gázadásra , később álandóan kopogott a bal első kerék felől. A kipuftartó gumibak volt elszakadva, és az verte a kasztnit, oda jött ki a hang. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Május30, 2010 Megoszt Elküldve Május30, 2010 Ha húz valamerre, akkor egy fütóműátvizsgálás és állítás, utána meg lehet folytatni, ha még remeg meg kerreg. Akkor pedig esélyes a féltengelycsere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts