Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Gabi, ugye eredetit érdemes venni, és nem utángyárottat?

Ugyan nem Gabi, de

Ez minden alkatrészre igaz. (Mármint, hogy inkább gyárit) Utángyártottba is több kategória létezik. Van olyan, hogy a gyári irreálisan drága, ezért nem szabad megvenni. Egy fontos szempontot érdemes szem elött tartani: Olasz gyártmányú alkatrészt semmilyen körülmények között ne vegyél, még ha 1/4-ed áron is van!

Elküldve

Szerintem ezekből az alkatrészekből gyárit érdemes venni, ha nem

akarsz vele később megint szívni. Kivétel ez alól a lengőkar-szilent,

amit a szilentblokkosok Pesterzsébeten jobban megcsinálnak, mint

a gyári. :(

Elküldve
Ez minden alkatrészre igaz. (Mármint, hogy inkább gyárit) Utángyártottba is több kategória létezik. Van olyan, hogy a gyári irreálisan drága, ezért nem szabad megvenni. Egy fontos szempontot érdemes szem elött tartani: Olasz gyártmányú alkatrészt semmilyen körülmények között ne vegyél, még ha 1/4-ed áron is van!

Nem skótságból kérdeztem. :( Csak ugye ezeket anno kezdték el gyártani, egy régi technológiával. Hátha van jobb is. De ha nincs, nincs, eddíg is mindíg a gyári ment a kocsiba. :(

Elküldve

HI!

A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero?

Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops:

Elküldve
HI!

A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero?

Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops:

Ha a tied is belső ventillációs hűtésű akkor semmiképp nem ajánlom a szabályozást! Akkor csere! Ha nem az hanem tömör akkor attól függ mennyire használódott el! Megméred egy tolómérővel a vastagságát, és megkéred Uhut monnya meg van -e benne még tartalék!

Elküldve

Ha ráértek majd vki nyugtasson meg, hogy a sárga nem rövidített szárú sárga koni bírja a 60mm-es ültetést.

Mert betettük a rugót és frankón nem kellett hozzá összehuzó.... :roll:

Elküldve
Ha ráértek majd vki nyugtasson meg, hogy a sárga nem rövidített szárú sárga koni bírja a 60mm-es ültetést.

Mert betettük a rugót és frankón nem kellett hozzá összehuzó.... :roll:

Gondolom, csak passzióból gyártanak SPD50-est :( :( :lol:

Elküldve
HI!

A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero?

Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops:

Nekem belso hutesu van, utott, leszabalyoztattam, most megint ut 3000 km utan :(

Csere :(

Elküldve
Rakd össze, próbáld ki. Van rá esély, hogy összeüt, de lehet, hogy nem.

ez mit is takar?

Annyi a lényeg, hogy a rugóm majdhogy rugóösszehuzó nélkül ment fel... Az ugye nem fura, hogy rövidebb, mint a gyári - azaz amit kiszedtünk, ami viszont érdekes, hogy a dobozban levő tüv papír szerint 55-65KWos astrához való, a dobozán viszont a frankó szám van, ami a gsikhez kell...

Namost nem tudom hol az igazság! Mert ugye ezt Pizotól vettem és most megy a fejtörés, hogy a tüv papír fos, vagy a rugó doboza más...

Elküldve

A rugó rövidebb valamivel az biztos. Nem csak azért ültet, mert rövidebb, hanem más a karakterisztikája. Ha a gátló szára túl hosszú, akkor nem tud annyira összenyomódni, mint a rugó, vagyis öszeüt. Ez elég hamar ki is végzi. Ez a rugó kérdés engem is kiaakaszt. Két héten belül már a 3. rugócsere lesz, mert egyik sem jó igazán. :(

Elküldve

Nézegetem itt a katalógusokat, és egyre átláthatatlanabb a dolog:

Rugók:

FK automotive: Minden F astra egyforma kivéve karavan

H&R: Minden F astra egyforma kivéve karavan és cabrio

Sachs: Minden Astra F kivéve diesel és karavan

KW: Astra 1.4 külön, 1.6 és 1.8 és dieselek külön, 2.0 és GSI külön.

Bilstein: Minden F astra egyforma

Vogtland: Minden F astra egyforma, kivéve Cabrio

Akkor most???

Elküldve
Az összeüt azt simán hallani fogom majdan?

mert nem lennék túl boldog ha kinyirnám a gátlókat....

Érezni is fogod, nem csak hallani.

Elküldve

Igen, ez az... :(

Szal mindegyik rugó "univerzális", így a súlykülönbségek miatt

a gyárilag jelzett ültetés csak irányadó adat tud lenni. :(

Elküldve

Gabi!

Most utánajártam kiderült ohne para, a tüv papper a fos és echte gsihez való a rugó. 1 probléma minuszos. Viszont azt még mindig nem tudom, hogy mennyire fontos ehhez az spd50es.... FK ajánlja 50+ felett a rövidszárú gátlókat, viszont ezzel ellentétben rengeten járnak sima konival+60mm-es rugóval...

Elküldve
Azért -60mm ilyen utakon... Nem is tudom, Ti nem Bp-en laktok? :(

dede

a szomszédommal beszéltem is,h nem ártana vmi betonozásféleséget eszközölni, hamár csoport szinten le lett szavazva :(

Elküldve

dede

a szomszédommal beszéltem is,h nem ártana vmi betonozásféleséget eszközölni, hamár csoport szinten le lett szavazva :(

Nekem már a 0 ültetéssel is necces leállni a pincébe... Igaz, nyáron tervben van egy új kocsilehajtó betonozása. Samu kalapács megint be fog figyelni. :lol:

Elküldve

nekem lehajtó még gyök2vel megold6ó viszont elötte van 20m az uccában, ami full dombos föld-mocsok hibrid keveréke.... Az 100,h kartervédő kopogni fog és az is tutto, hogy a kipuffot feljebb rakatom pötit!

Reméljük túléli a dolgot a vas....

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.