MOMC Elküldve Április14, 2005 Elküldve Április14, 2005 Gabi, ugye eredetit érdemes venni, és nem utángyárottat? Ugyan nem Gabi, de Ez minden alkatrészre igaz. (Mármint, hogy inkább gyárit) Utángyártottba is több kategória létezik. Van olyan, hogy a gyári irreálisan drága, ezért nem szabad megvenni. Egy fontos szempontot érdemes szem elött tartani: Olasz gyártmányú alkatrészt semmilyen körülmények között ne vegyél, még ha 1/4-ed áron is van!
opel16v Elküldve Április14, 2005 Elküldve Április14, 2005 Szerintem ezekből az alkatrészekből gyárit érdemes venni, ha nem akarsz vele később megint szívni. Kivétel ez alól a lengőkar-szilent, amit a szilentblokkosok Pesterzsébeten jobban megcsinálnak, mint a gyári. :(
leslie Elküldve Április14, 2005 Elküldve Április14, 2005 Ez minden alkatrészre igaz. (Mármint, hogy inkább gyárit) Utángyártottba is több kategória létezik. Van olyan, hogy a gyári irreálisan drága, ezért nem szabad megvenni. Egy fontos szempontot érdemes szem elött tartani: Olasz gyártmányú alkatrészt semmilyen körülmények között ne vegyél, még ha 1/4-ed áron is van! Nem skótságból kérdeztem. :( Csak ugye ezeket anno kezdték el gyártani, egy régi technológiával. Hátha van jobb is. De ha nincs, nincs, eddíg is mindíg a gyári ment a kocsiba. :(
Joee Elküldve Április14, 2005 Elküldve Április14, 2005 HI! A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero? Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops:
Hagalex Elküldve Április14, 2005 Elküldve Április14, 2005 HI! A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero? Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops: Ha a tied is belső ventillációs hűtésű akkor semmiképp nem ajánlom a szabályozást! Akkor csere! Ha nem az hanem tömör akkor attól függ mennyire használódott el! Megméred egy tolómérővel a vastagságát, és megkéred Uhut monnya meg van -e benne még tartalék!
aztec Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Ha ráértek majd vki nyugtasson meg, hogy a sárga nem rövidített szárú sárga koni bírja a 60mm-es ültetést. Mert betettük a rugót és frankón nem kellett hozzá összehuzó.... :roll:
mélykék76 Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 Ha ráértek majd vki nyugtasson meg, hogy a sárga nem rövidített szárú sárga koni bírja a 60mm-es ültetést. Mert betettük a rugót és frankón nem kellett hozzá összehuzó.... :roll: Gondolom, csak passzióból gyártanak SPD50-est :( :( :lol:
Szabyka Elküldve Április17, 2005 Elküldve Április17, 2005 HI! A kerdesem az lenne hogy erdemes-e a fektarcsat felszabalyoztatni vagy uj tarcsa a nyero? Lehet hogy valahol irtatok, de most nincs idom visszaolvasni :oops: Nekem belso hutesu van, utott, leszabalyoztattam, most megint ut 3000 km utan :( Csere :(
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Gondolom, csak passzióból gyártanak SPD50-est :( :lol: :D :( Teeeeeeeee...... nem ez volt a kérdés! Müxik e avagy sem?
MOMC Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Rakd össze, próbáld ki. Van rá esély, hogy összeüt, de lehet, hogy nem.
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Rakd össze, próbáld ki. Van rá esély, hogy összeüt, de lehet, hogy nem. ez mit is takar? Annyi a lényeg, hogy a rugóm majdhogy rugóösszehuzó nélkül ment fel... Az ugye nem fura, hogy rövidebb, mint a gyári - azaz amit kiszedtünk, ami viszont érdekes, hogy a dobozban levő tüv papír szerint 55-65KWos astrához való, a dobozán viszont a frankó szám van, ami a gsikhez kell... Namost nem tudom hol az igazság! Mert ugye ezt Pizotól vettem és most megy a fejtörés, hogy a tüv papír fos, vagy a rugó doboza más...
MOMC Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 A rugó rövidebb valamivel az biztos. Nem csak azért ültet, mert rövidebb, hanem más a karakterisztikája. Ha a gátló szára túl hosszú, akkor nem tud annyira összenyomódni, mint a rugó, vagyis öszeüt. Ez elég hamar ki is végzi. Ez a rugó kérdés engem is kiaakaszt. Két héten belül már a 3. rugócsere lesz, mert egyik sem jó igazán. :(
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Az összeüt azt simán hallani fogom majdan? mert nem lennék túl boldog ha kinyirnám a gátlókat....
MOMC Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Nézegetem itt a katalógusokat, és egyre átláthatatlanabb a dolog: Rugók: FK automotive: Minden F astra egyforma kivéve karavan H&R: Minden F astra egyforma kivéve karavan és cabrio Sachs: Minden Astra F kivéve diesel és karavan KW: Astra 1.4 külön, 1.6 és 1.8 és dieselek külön, 2.0 és GSI külön. Bilstein: Minden F astra egyforma Vogtland: Minden F astra egyforma, kivéve Cabrio Akkor most???
MOMC Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Az összeüt azt simán hallani fogom majdan? mert nem lennék túl boldog ha kinyirnám a gátlókat.... Érezni is fogod, nem csak hallani.
MOMC Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Azért azt nem. Még kettővel sem. Huzamosabb ideig ne használd.
opel16v Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Igen, ez az... :( Szal mindegyik rugó "univerzális", így a súlykülönbségek miatt a gyárilag jelzett ültetés csak irányadó adat tud lenni. :(
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Gabi! Most utánajártam kiderült ohne para, a tüv papper a fos és echte gsihez való a rugó. 1 probléma minuszos. Viszont azt még mindig nem tudom, hogy mennyire fontos ehhez az spd50es.... FK ajánlja 50+ felett a rövidszárú gátlókat, viszont ezzel ellentétben rengeten járnak sima konival+60mm-es rugóval...
opel16v Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Sajnos erről nem tudok nyilatkozni, nincs tapasztalatom az ügyben. :roll:
leslie Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Azért -60mm ilyen utakon... Nem is tudom, Ti nem Bp-en laktok? :(
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 Azért -60mm ilyen utakon... Nem is tudom, Ti nem Bp-en laktok? :( dede a szomszédommal beszéltem is,h nem ártana vmi betonozásféleséget eszközölni, hamár csoport szinten le lett szavazva :(
leslie Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 dede a szomszédommal beszéltem is,h nem ártana vmi betonozásféleséget eszközölni, hamár csoport szinten le lett szavazva :( Nekem már a 0 ültetéssel is necces leállni a pincébe... Igaz, nyáron tervben van egy új kocsilehajtó betonozása. Samu kalapács megint be fog figyelni. :lol:
aztec Elküldve Április18, 2005 Elküldve Április18, 2005 nekem lehajtó még gyök2vel megold6ó viszont elötte van 20m az uccában, ami full dombos föld-mocsok hibrid keveréke.... Az 100,h kartervédő kopogni fog és az is tutto, hogy a kipuffot feljebb rakatom pötit! Reméljük túléli a dolgot a vas....
Recommended Posts