Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Enyémben alapból 20-as van. :lol:

Nekem sztem nem 20as, hanem kisebb... :devlish:

Tavaly cseréltem toronyszilentet. Vmi eszméletlen gagyit kaphattam, mert mostanra annyira kirepedezett, hogy ma megrendeltem az új készletet. 9300 lesz a pár Lemförder, kedvezménnyel.

A lemförder jó lesz. Nekem nem sokat bírt, amit a csergőben kaptam, aztán vettem ezt a lem. és hibátlan, már másfél éve.

Link to comment
Megosztás:

Csőbilincs. Gazdabót, vasbót, Praktiker...stb.

ez szerintem nem jó ötlet mert a sima bilincs amit hatlapfejű kulcsal is lehet húzni meg csavarhúzóval is az nagy, úgyértem hogy rázná esetleg a féltengelyt, nem lenne centrikus, mert ami rajta van ez csak ilyen pattintós valami...

Link to comment
Megosztás:

...

A lemförder jó lesz. Nekem nem sokat bírt, amit a csergőben kaptam, aztán vettem ezt a lem. és hibátlan, már másfél éve.

Végülis Boge lett, de az is jó. Ráadásul még olcsóbb is. Péntekre meg van a dolgom, meg Opelosfaternak is. :devlish: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most miért, azt mondod a féltengely gumiharangjához nem jó egy sima csőbilincs?

Én csak utolsó megoldásnak raknám fel, leginkább azé' mert nem szokott annyi hely lenni a féltengely csukló meg a tengelycsonk közöt,, hogy egy "nagy" awab bilincs feje elférjen.

Mondjuk nekem könnyű mert mindig van itthon többféle is. :devlish:

Link to comment
Megosztás:

Még mindig nem puhult meg a felfüggesztésem olyan merev az egész mint a ráfos szekér. Mennyi km kell, hogy bepuhuljanak a gátlók?

A tied az életbe nem fog elpuhulni. Ez már újótó :lol: Nem szabad hintáznia, nem szabad dőlnie. De legalább kapaszkodik :devlish: A Zafira is előbb kapja ki a vesekövemet minthogy kicsit rugózzon. Viszont így legalább nem borul fel :lol:

Link to comment
Megosztás:

A tied az életbe nem fog elpuhulni. Ez már újótó :lol: Nem szabad hintáznia, nem szabad dőlnie. De legalább kapaszkodik :devlish: A Zafira is előbb kapja ki a vesekövemet minthogy kicsit rugózzon. Viszont így legalább nem borul fel :lol:

Gondolom egy keveset csak fog puhulni. Ültem már több km H Astrákban és észleltem némi különbséget.

Link to comment
Megosztás:

Ha trapézgömbfejet alias "talpast" szeretnék cserélni, azt meg tudom oldani házilag is vagy inkább szerelő? Van valami spéci trükkje, vagy csak felbakolom, aztán csavarok kinyit, és csere?

Volt már cserélve valamikor 45-be a ködbe, mert már csavarok fogják mind2 oldalt.

Link to comment
Megosztás:

Ha trapézgömbfejet alias "talpast" szeretnék cserélni, azt meg tudom oldani házilag is vagy inkább szerelő? Van valami spéci trükkje, vagy csak felbakolom, aztán csavarok kinyit, és csere?

Volt már cserélve valamikor 45-be a ködbe, mert már csavarok fogják mind2 oldalt.

Ha csavaros akkor semmi gond.Csavar ki és csere.

Link to comment
Megosztás:

Semmi futóműállítás utána? Csak kitekerem a csavarokat, oszt berakom a másikat? Gondolom akkor nem kell hozzá szétbombáznom az elejét. :devlish:

Nagyon nem kell szétszedni, csak hogy épp hozzáférj. Futóműállítás nem muszáj, de nem is hátrány.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy ha lassan gurulok az autóval akkor ilyen ciripelő hang jön a kerék felől. Nem értek hozzá minek a hibája lehet ez ha csapágyas a kerék akkor az hogy jelentkezik?

A csapágy ha jól tudom morog. A kipuftartó gumibak meg kattog, de ez most nem ide tartozik. :devlish: Lehet a fék porvédő lemeze alá ment be kavics.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.