Driven Elküldve Április7, 2010 Megoszt Elküldve Április7, 2010 sziasztok! az 1.4 es classic astrámba eltörött a jobb első spirálrúgó és pest összes bontóját körbetelefonáltam, de senkinek nincs bontva ilyen rugója.... ha esetleg van valakinek elfekvőbe egy ilyen rugója én szivesen megvásárolnám!!! amugy van valami különbség az 1.4 es 1.6os 1.8as ok rúgója közt??? mert az 1ik bontósnak volt olyan ami 1.8asból lett kivéve, de azt mondta, h az nem jó nekem! ez igaz? köszi helló A rugókon szokott lenni színjelölés, már ha a gyáriak vannak benne. Nézd meg a Tiedet, ha van rajta színjelölés, ott van valahol a rugó közepére felfestve. Nekem is a jobb első végéből törött le nemrég, nehogy azt hidd hogy találok hozzá gyárit. Pedig azt hittem egy csomó Gsi-ből kiszedték a gyárit, hogy ilyen-olyan ültetése legyen, és ott porosodik a tulajok polcain. Hát nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 hali! elkezdett az autó bal elejében valami ropogni ha kanyarodok, és ha rosszabb az út akkor mindig, sima úton is néha-néha meg-meg roppan olyan mintha a rugóhoz odaverődn valami (nem pont olyan de olyasmi) de kanyarodáskor nem folyamatosan ropog ez most a féltengely lehet? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 hali! elkezdett az autó bal elejében valami ropogni ha kanyarodok, és ha rosszabb az út akkor mindig, sima úton is néha-néha meg-meg roppan olyan mintha a rugóhoz odaverődn valami (nem pont olyan de olyasmi) de kanyarodáskor nem folyamatosan ropog ez most a féltengely lehet? köszi! Toronycsapágy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Toronycsapágy :) gondolom a féltengely minden kanyarodáskor ropogna ez meg sokkal ritkábban bár ha megemelem nem ropog kicsit sem cserélni mennyire bonyolult? gondolom a rugót valahogy össze kellene húzni, kell még valamit bontani hozzá? mert ezek a szervizek valami nagyon szörnyű árakat kérnek ezek közül melyiket érdemes beletenni? vagy kompletten cserélni mindenestül?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 gondolom a féltengely minden kanyarodáskor ropogna ez meg sokkal ritkábban bár ha megemelem nem ropog kicsit sem cserélni mennyire bonyolult? gondolom a rugót valahogy össze kellene húzni, kell még valamit bontani hozzá? mert ezek a szervizek valami nagyon szörnyű árakat kérnek ezek közül melyiket érdemes beletenni? vagy kompletten cserélni mindenestül?? A féltengely mindig ugyanazon irányban való kanyarodáskor kopogni szokott és nem ropogni. Ha felemeled azért nem ropog mert nincs terhelés alatt. A csere már bonyolultabb mert a teljes gólyalábat ki kell kapni ezenkivűl a rugót is össze kell húzatni stb stb. A komplett csere sem 100% mert csak akkor tudod kipróbálni ha már terhelés alatt van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 ...de ami érdekesebb, hogy lazult már fel leng. csill. tetején lévő anya is! Ezt a legolcsóbb megnézni. Elképzelhető, hogy az kopog, mert valahonnan a műszerfal alól jön a kopogás és főleg akkor, amikor "elkönnyül" az eleje, dombon felfelé lassú tempóban. A rögzítő anyát hogy lehet megnézni? A motortérben a gumi kupak alatt van a toronycsapágynál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Elképzelhető, hogy az kopog, mert valahonnan a műszerfal alól jön a kopogás és főleg akkor, amikor "elkönnyül" az eleje, dombon felfelé lassú tempóban. A rögzítő anyát hogy lehet megnézni? A motortérben a gumi kupak alatt van a toronycsapágynál? Ott van, de a szakirodalom szerint nagyon nehéz leszedni, bár attól még felazulhat. A kopogás iránya nem jelent semmit, nekem egyértelműen a jobb első keréktől jött, aztán alattam volt a hang forrása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április8, 2010 Megoszt Elküldve Április8, 2010 Ott van, de a szakirodalom szerint nagyon nehéz leszedni, bár attól még felazulhat. A kopogás iránya nem jelent semmit, nekem egyértelműen a jobb első keréktől jött, aztán alattam volt a hang forrása. Azt a "Pancser" feliratot meg vedd már le, még az is jobban nézne ki, ha csak 1 betűt változtattál volna meg, és "önjelölt autószerető mester" lennél. :) Sok mindent megcsináltál már, amit más csak szeretne, és nem sikerülhet minden. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
radler Elküldve Április9, 2010 Megoszt Elküldve Április9, 2010 hali! elkezdett az autó bal elejében valami ropogni ha kanyarodok, és ha rosszabb az út akkor mindig, sima úton is néha-néha meg-meg roppan olyan mintha a rugóhoz odaverődn valami (nem pont olyan de olyasmi) de kanyarodáskor nem folyamatosan ropog ez most a féltengely lehet? köszi! milyen autód van? motorkód? én nemrég cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Uraim kérdésem lenne. Adott egy 93-as Astra F c14nz személygépjármű :) Jobb hátsó kerékagyban a csapágy cserére szorul. kérdésem a következő. külön csapágyat is lehet-e venni azaz a csapágyat ki lehet szedni az agyból? vagy kompletten kell cserélni az agyat? Ha külön lehet csapágyat cserélni a méretét számozását meg tudja valaki mondani? Előre is köszönöm. Üdv Attila Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Uraim kérdésem lenne. Adott egy 93-as Astra F c14nz személygépjármű :) Jobb hátsó kerékagyban a csapágy cserére szorul. kérdésem a következő. külön csapágyat is lehet-e venni azaz a csapágyat ki lehet szedni az agyból? vagy kompletten kell cserélni az agyat? Ha külön lehet csapágyat cserélni a méretét számozását meg tudja valaki mondani? Előre is köszönöm. Üdv Attila Pont pénteken beszélgettünk róla, csak kompletten van, bele van préselve az agyba , nem bontható ha jól emlékszem. De ha pölö itt megnézed nincs külön csapágy, csak aggyal együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Pont pénteken beszélgettünk róla, csak kompletten van, bele van préselve az agyba , nem bontható ha jól emlékszem. De ha pölö itt megnézed nincs külön csapágy, csak aggyal együtt. Uram köszönöm a segítséget. azt hiszem még egy darabig zörögni fog a hátulja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Uram köszönöm a segítséget. azt hiszem még egy darabig zörögni fog a hátulja. Sajnos Opelék már akkor elkezdték ezt a sz@rságot. Azóta minden Opelen agyastól kell cserélni a csapágyat. Unalmamban nézegettem alkatrészárakat a mostanihoz...háááát hamarabb eladom mint cserés legyen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Sajnos Opelék már akkor elkezdték ezt a sz@rságot. Azóta minden Opelen agyastól kell cserélni a csapágyat. Unalmamban nézegettem alkatrészárakat a mostanihoz...háááát hamarabb eladom mint cserés legyen. :) Eladni nem fogjuk de hogy olcsóért honnan szerzek agyat hozzá azt nem tudom. borzalmas árak vannak. anyagilag ennyire nem vagyok elengedve hogy megvehessekj egy ilyen drága alkatrészt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Eladni nem fogjuk de hogy olcsóért honnan szerzek agyat hozzá azt nem tudom. borzalmas árak vannak. anyagilag ennyire nem vagyok elengedve hogy megvehessekj egy ilyen drága alkatrészt. :) Veszel egy bontottat 4e ftért, ha jó akkor örülsz, ha nem jó, akkor kicserélteted....és így tovább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Eladni nem fogjuk de hogy olcsóért honnan szerzek agyat hozzá azt nem tudom. borzalmas árak vannak. anyagilag ennyire nem vagyok elengedve hogy megvehessekj egy ilyen drága alkatrészt. :) Bárdinál a Birth 20.260, Breda 26.000, SKF 27.560. Ha van ismi ki lehet csikarni 30% kedvezményt és új kerül bele :) Vagy amit Zoli is említett: veszel bontottat occóért.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Bárdinál a Birth 20.260, Breda 26.000, SKF 27.560. Ha van ismi ki lehet csikarni 30% kedvezményt és új kerül bele :) Vagy amit Zoli is említett: veszel bontottat occóért.... Igen ezeket én is nézegettem és kedvezményem is van, csak sajnos pénz nincs hozzá. bontott-tól meg ódzkodok mert mi van ha az sem jó illetve ha csak 2 hétig bírja? akkor buktam a pénzt. na sebaj. majd economy üzem módban használjuk az autót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Veszel egy bontottat 4e ftért, ha jó akkor örülsz, ha nem jó, akkor kicserélteted....és így tovább. Ódzkodok a bontott holmiktól. persze ez nem jelenti azt hogy nincs közötte alkalmas életképes példány. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Igen ezeket én is nézegettem és kedvezményem is van, csak sajnos pénz nincs hozzá. bontott-tól meg ódzkodok mert mi van ha az sem jó illetve ha csak 2 hétig bírja? akkor buktam a pénzt. na sebaj. majd economy üzem módban használjuk az autót. Ódzkodok a bontott holmiktól. persze ez nem jelenti azt hogy nincs közötte alkalmas életképes példány. Inkább veszek 2x4e ftért, de legyen 3x, mint huszonezerért egy újat. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sergei Elküldve Április11, 2010 Megoszt Elküldve Április11, 2010 Inkább veszek 2x4e ftért, de legyen 3x, mint huszonezerért egy újat. :) Na majd végig futok pár ótó bontón hátha akad olcsóért egy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Csak úgy kíváncsiságból: Mi a különbség a caravan és a ferdehátú hátsó hídja között? Be lehet rakni egy caraván alá egy 5 ajtósból származó hidat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Csak úgy kíváncsiságból: Mi a különbség a caravan és a ferdehátú hátsó hídja között? Be lehet rakni egy caraván alá egy 5 ajtósból származó hidat? Dobjál képet a ferdeháturól, én meg teszek fel a caravánéról. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Dobjál képet a ferdeháturól, én meg teszek fel a caravánéról. :) Ha jol emlékszem akkor pölö a caravan lengéscsillapítói felül szemes alul meg csapos megoldásuak. A ferde hátué meg alul felül szemes megoldás. Szerintem még a caravan hidja erösebb is mint a ferdehátué. Aztán vagy igazam van vagy nem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Hello Mindenki! Na ma volt bal első stabilizátor cserélve a kocsiba...bár nem is tudtam h nem jó...srác kérdezte h nem zörgött e az eleje, mondom néha igen, de megszoktam :) ... Na nem is ez a lényeg, hanem hogy hazafele egy balos derékszögű kanyarban nyekkent olyat a bal első felfüggesztésnél valami, hogy azt hittem kiesik a helyéről....majd késöbb egy enyhébb jobbosban újra (gondolom akkor ment a helyére) Pedig azt a balos derékszögűt nem is úgy vettem mint ahogy szoktam, hanem finomabban :) Meglökködtem a kereket álló helyzetben de semmi...de azért holnap megnézetem mi volt ez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április14, 2010 Megoszt Elküldve Április14, 2010 Hello Mindenki! Na ma volt bal első stabilizátor cserélve a kocsiba...bár nem is tudtam h nem jó...srác kérdezte h nem zörgött e az eleje, mondom néha igen, de megszoktam :) ... Na nem is ez a lényeg, hanem hogy hazafele egy balos derékszögű kanyarban nyekkent olyat a bal első felfüggesztésnél valami, hogy azt hittem kiesik a helyéről....majd késöbb egy enyhébb jobbosban újra (gondolom akkor ment a helyére) Pedig azt a balos derékszögűt nem is úgy vettem mint ahogy szoktam, hanem finomabban :) Meglökködtem a kereket álló helyzetben de semmi...de azért holnap megnézetem mi volt ez. Különös tekintettel a rugó alsó (v felső) menetére. Érdekes, hogy pont stabbekötő csere után történt. Azért át kell nézni az egészet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts