invictus Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Hali! Ti mint tapasztalt astra-sok az első futóművem felől ütemesen búgó hang jön folyamatosan. Azt mondták ismerősök, hogy kerékcsapágy!! Ti ezt jobban tudjátok bizti! Ha tényleg az akkor mennyibe kerülhet egy csere? Előre is köszi a segítséget! Ha csapágy az, akkor kanyarokban jobban hallani. Például ha a jobb kerékcsapágy ment tönkre, akkor balos kanyarokban kellene hangosnak lennie, szóval mikor terhelve van. Első pár 7-8 ezer körül van unixéknál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Ha csapágy az, akkor kanyarokban jobban hallani. Például ha a jobb kerékcsapágy ment tönkre, akkor balos kanyarokban kellene hangosnak lennie, szóval mikor terhelve van. Első pár 7-8 ezer körül van unixéknál. Vagy kipuftartó bak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
joe20 Elküldve Március12, 2010 Megoszt Elküldve Március12, 2010 Köszi a segítséget! Hali! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Szia! Én 22mm-es GSi stabilizátorrudat szereltem be, de Calibrából lehet szerezni 24-eset is. Beszerelés nem bonyolult, viszont akna nem elég hozzá, csápos emelő kell, mert másképp nincs elegendő hely a ki és behelyezésnél, ekkor ugyanis kicsit játszani kell vele. Beszereléskor a bölcsőt érdemes hátul leengedni, így könnyebben végre lehet hajtani a műveletet. Van a közelbe egy bontott Calibra, akkor ha abból megvásárolom az első stabrudat akkor azt minden további gond nélkül be tudom majd szerelni az astrába? Esetleg a hátsó futóművéből fel tudok valamit használni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 A hátsó futóműből csak akkor, hogyha elsőkerekes a Calibra, az összekrekesnek másmilyen. Van a közelbe egy bontott Calibra, akkor ha abból megvásárolom az első stabrudat akkor azt minden további gond nélkül be tudom majd szerelni az astrába? Esetleg a hátsó futóművéből fel tudok valamit használni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 A hátsó futóműből csak akkor, hogyha elsőkerekes a Calibra, az összekrekesnek másmilyen. Ha első kerekes a Calibra akkor miket szereljek ki a hátsó hídból? Azt a stabilizátor rudat ami a hátsó hídba húzódik? Vagy van még valami amit extraként tudnék hasznosítani a kis astrámba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Meg kell nézni, ha centire egyezik, akkor a külső és belső stabilizátor is jöhet belőle, ha van benne. Plusz az első is. Ha első kerekes a Calibra akkor miket szereljek ki a hátsó hídból? Azt a stabilizátor rudat ami a hátsó hídba húzódik? Vagy van még valami amit extraként tudnék hasznosítani a kis astrámba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 A hátsó futóműből csak akkor, hogyha elsőkerekes a Calibra, az összekrekesnek másmilyen. Évjárattol is függ, nem mindegyik elsőkerekesből lehet a hátsóhidat berakni, de az első ránézésre kiderül, mert ég és föld a két hátsó híd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Sziasztok! Van egy 98-as 60 Le x14nz sedanom. Elvileg nem lehet túl rossz 83ezer km van benne, egy helyi ismerősé volt. Rakattam rá vonóhorgot. Eddid alsó tartományban volt benne nyomaték, de most olyan mintha fuldokolna felváltás után. Eddig is azt vettem észre ha nem túl nagy súly is volt a csomagtartóban mindjárt észrevette. Ha meg elöl ketten ülünk benne akkor meg nem. Létezik, hogy ennyit jelentene a súlypont eloszlása, vagy csak képzelődök? Meg megis ült a hátulja, ez persze valamennyire természetes, (15kg a vonóhorog, meg még ott van a hifi, erősítő láda tápkondi). Erre a problémára vonatkozóan keményebb rugón gondolkodtam. Melyik típusba való rugó olyan magasságú csak keményebb? Tudom ez másik fórum téma, de ide passzol. A motor erőlködésének lehet még 1 másik probléma is az oka, a gyertyavégek fehéredése(benzinszegény keverék)A Co2-ja nagyon jó, azt hiszem alapjáraton 0.3 lehet és ennek meg 0,01. Eddig csak kompressziót mérettem, az állítólag jó, meg itt olvasgattam, hátha valakinek konkrét megoldása lenne a problémára .Erre esetleg ha tudtok valamit a "motor" fórumban írjatok. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Sziasztok! Van egy 98-as 60 Le x14nz sedanom. Elvileg nem lehet túl rossz 83ezer km van benne, egy helyi ismerősé volt. Rakattam rá vonóhorgot. Eddid alsó tartományban volt benne nyomaték, de most olyan mintha fuldokolna felváltás után. Eddig is azt vettem észre ha nem túl nagy súly is volt a csomagtartóban mindjárt észrevette. Ha meg elöl ketten ülünk benne akkor meg nem. Létezik, hogy ennyit jelentene a súlypont eloszlása, vagy csak képzelődök? Meg megis ült a hátulja, ez persze valamennyire természetes, (15kg a vonóhorog, meg még ott van a hifi, erősítő láda tápkondi). Erre a problémára vonatkozóan keményebb rugón gondolkodtam. Melyik típusba való rugó olyan magasságú csak keményebb? Tudom ez másik fórum téma, de ide passzol. A motor erőlködésének lehet még 1 másik probléma is az oka, a gyertyavégek fehéredése(benzinszegény keverék)A Co2-ja nagyon jó, azt hiszem alapjáraton 0.3 lehet és ennek meg 0,01. Eddig csak kompressziót mérettem, az állítólag jó, meg itt olvasgattam, hátha valakinek konkrét megoldása lenne a problémára .Erre esetleg ha tudtok valamit a "motor" fórumban írjatok. Köszönöm Szeintem nincs köze a súlyelosztásnak a erőhöz. Én csak annyit vettem észre, ha többet cipelek, nehezen megy. Az a 15-kiló meg....nagyobb a terhelés teletanknál. Rugókat szerintem egyszerűbb erősebbeket kovácsoltatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Sziasztok! Van egy 98-as 60 Le x14nz sedanom. Elvileg nem lehet túl rossz 83ezer km van benne, egy helyi ismerősé volt. Rakattam rá vonóhorgot. Eddid alsó tartományban volt benne nyomaték, de most olyan mintha fuldokolna felváltás után. Eddig is azt vettem észre ha nem túl nagy súly is volt a csomagtartóban mindjárt észrevette. Ha meg elöl ketten ülünk benne akkor meg nem. Létezik, hogy ennyit jelentene a súlypont eloszlása, vagy csak képzelődök? Meg megis ült a hátulja, ez persze valamennyire természetes, (15kg a vonóhorog, meg még ott van a hifi, erősítő láda tápkondi). Erre a problémára vonatkozóan keményebb rugón gondolkodtam. Melyik típusba való rugó olyan magasságú csak keményebb? ... Azoknak a rugóknak jóknak kell lenni az évjáratból és a km-ből, átlagos előéleti használatot feltételezve. Esetleg használj gázos csillapítókat hátul (nem sokat, de picit segít). Az enyémen is van horog, futózok is vele, volt már benne súly becsülettel. Nem örül neki, de elviszi becsülettel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Szeintem nincs köze a súlyelosztásnak a erőhöz. Én csak annyit vettem észre, ha többet cipelek, nehezen megy. Az a 15-kiló meg....nagyobb a terhelés teletanknál. Rugókat szerintem egyszerűbb erősebbeket kovácsoltatni. Hát ha kicsit erősebb lenne akkor biztos fel se merült volna bennem a kérdés! Lehet, kicsit sokallja a hátuljában lévő súlyt, mert még vagy 40liter van a tankban is! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Sziasztok! Van egy 98-as 60 Le x14nz sedanom. Elvileg nem lehet túl rossz 83ezer km van benne, egy helyi ismerősé volt. Rakattam rá vonóhorgot. Eddid alsó tartományban volt benne nyomaték, de most olyan mintha fuldokolna felváltás után. Eddig is azt vettem észre ha nem túl nagy súly is volt a csomagtartóban mindjárt észrevette. Ha meg elöl ketten ülünk benne akkor meg nem. Létezik, hogy ennyit jelentene a súlypont eloszlása, vagy csak képzelődök? Meg megis ült a hátulja, ez persze valamennyire természetes, (15kg a vonóhorog, meg még ott van a hifi, erősítő láda tápkondi). Erre a problémára vonatkozóan keményebb rugón gondolkodtam. Melyik típusba való rugó olyan magasságú csak keményebb? Tudom ez másik fórum téma, de ide passzol. A motor erőlködésének lehet még 1 másik probléma is az oka, a gyertyavégek fehéredése(benzinszegény keverék)A Co2-ja nagyon jó, azt hiszem alapjáraton 0.3 lehet és ennek meg 0,01. Eddig csak kompressziót mérettem, az állítólag jó, meg itt olvasgattam, hátha valakinek konkrét megoldása lenne a problémára .Erre esetleg ha tudtok valamit a "motor" fórumban írjatok. Köszönöm 1,4 NZ nem lóerőgyár ha többen ültökbenne akkor persze ,hogy lomháblesz nekem 220000 van benne de nem lehet okom panaszra . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Hát ha kicsit erősebb lenne akkor biztos fel se merült volna bennem a kérdés! Lehet, kicsit sokallja a hátuljában lévő súlyt, mert még vagy 40liter van a tankban is! :lol: Jó de úgy írta, hogy csak a hátul található súlyt érzi nehéznek. Szerintem mindegy hol van pölö 100kiló, a motornak cipelni kell. Az más tészta, ha nincs leterhelve az orra, könyebben kipörög, de most nem erről van szó. Amúgy mérőpadon kerekenként 275Kiló az enyém, egyenletesen van elosztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Azoknak a rugóknak jóknak kell lenni az évjáratból és a km-ből, átlagos előéleti használatot feltételezve. Esetleg használj gázos csillapítókat hátul (nem sokat, de picit segít). Az enyémen is van horog, futózok is vele, volt már benne súly becsülettel. Nem örül neki, de elviszi becsülettel. Igazából meg volt szokva , hogy szinte dieselesen fel lehetett kapcsolgatni városi tötymörgéshez, minden gond nélkül, de most kicsit jobban meg kell forgatni. Lehet hogyha fogy a tankból a nafta jobb lesz. Vagy csak szoknom kell a horog felkerülésével járó plussz súlyt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Igazából meg volt szokva , hogy szinte dieselesen fel lehetett kapcsolgatni városi tötymörgéshez, minden gond nélkül, de most kicsit jobban meg kell forgatni. Lehet hogyha fogy a tankból a nafta jobb lesz. Vagy csak szoknom kell a horog felkerülésével járó plussz súlyt! Könyörgöm a horog 10-15 kg max....azt meg sem érzi az ember. Ha dízeleshez vagy szokva akkor meg pörgesd jobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrabandi Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Énekem mikor felkerült a horog nem vetem észre semmi változást szerintem máslehet a gond vagy érzéki csalódás . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Könyörgöm a horog 10-15 kg max....azt meg sem érzi az ember. Ha dízeleshez vagy szokva akkor meg pörgesd jobban. 15kg, de pont a legvégébe, Nem diesel-hez vagyok szokva, csak nem kellett eddig pörgetni, simán húzott alsó fordulatról. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 15kg, de pont a legvégébe, Nem diesel-hez vagyok szokva, csak nem kellett eddig pörgetni, simán húzott alsó fordulatról. aksit cseréltem, és most nekem is húz alulról is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astranaut Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Énekem mikor felkerült a horog nem vetem észre semmi változást szerintem máslehet a gond vagy érzéki csalódás . ;) Lehetséges, a fene se tudja. Mindegy nem foglalkozom vele, majd megszokom :lol: vagy nem :) ! Novynak válaszolva az akku fél éves, de most hogy mondod a hifi az zabálja az áramot, mondjuk azért raktam bele tápkondit mert fütyült a hifitől a generátor! A hifi előtt egyáltalán nem fütyült! A tápkondi megoldásnak látszik, már nem igen hallani! Köszönöm szépen a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 aksit cseréltem, és most nekem is húz alulról is :) Nemá, tényleg? Hybrid? :lol: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március13, 2010 Megoszt Elküldve Március13, 2010 Nemá, tényleg? Hybrid? :lol: :) Eddig felülről húzta, de rájött hogy alulról jobb, mert rásegít a gravitáció. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Hali! Olyan kérdésem lenne, hogy 94-es Opel Astra Caravan hátsó rugója milyen hosszú? A vaterán találtam egyet: opel hástsó rugó Szerintetek ez jó lesz bele? Előre is köszi! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Hali! Olyan kérdésem lenne, hogy 94-es Opel Astra Caravan hátsó rugója milyen hosszú? A vaterán találtam egyet: opel hástsó rugó Szerintetek ez jó lesz bele? Előre is köszi! Üdv! Az hogy mennyire van megpuhulva, vagy mennyire használható az akkor derül ki amikor rajta van az autó. Rugót használtan így nem vennék :) Azt hogy ez kicsit (vagy nem is kicsit) lejjebb teszi, a hátulját meg ugye beállítja az autót csillagvizságlóba ;) ;) Az se egy normális állapot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
alcsaba Elküldve Március20, 2010 Megoszt Elküldve Március20, 2010 Az hogy mennyire van megpuhulva, vagy mennyire használható az akkor derül ki amikor rajta van az autó. Rugót használtan így nem vennék :) Azt hogy ez kicsit (vagy nem is kicsit) lejjebb teszi, a hátulját meg ugye beállítja az autót csillagvizságlóba ;) ;) Az se egy normális állapot :D ez elég jó állapotban van sztem. Csak a mérettel nem vagyok tisztában. az biztos, hogy a mostani törött rugómnál jobb lesz. Amúgy mennyi ennek a bontott illetve a bolti ára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts