isi Elküldve Február28, 2010 Megoszt Elküldve Február28, 2010 valaki szedett már szét abs-es hátsótengely kerékagyat, mert az segíthetne hogyan kell eddig jutottam:(? (amúgy vectra A) kotyog az a fémgyűrű a kerék felőli oldalon, valami gumigyűrű van ott, a másik oldalon lévőből ítélve, na az innen eltünt. ez a hátsó agyat hogy kell szétdönteni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 ez a hátsó agyat hogy kell szétdönteni? Hááát a nagykönyben is csak úgy írják, hogy kerékcsapágy-egység. Kiszerelés-beszerelés, szétszerelést nem írnak. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 valaki szedett már szét abs-es hátsótengely kerékagyat, mert az segíthetne hogyan kell eddig jutottam:(? (amúgy vectra A) kotyog az a fémgyűrű a kerék felőli oldalon, valami gumigyűrű van ott, a másik oldalon lévőből ítélve, na az innen eltünt. ez a hátsó agyat hogy kell szétdönteni? Háááát, az unixnál van ilyen komletten, úgyhogy attól tartok, hogy ezt így kell cserélni ahogy most van sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Háááát, az unixnál van ilyen komletten, úgyhogy attól tartok, hogy ezt így kell cserélni ahogy most van sajnos. ha csapágyat lehet külön venni, akkor valahogy szét is lehet szedni gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 ha csapágyat lehet külön venni, akkor valahogy szét is lehet szedni gondolom. Nincs valami belső zéger gyűrű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Nincs valami belső zéger gyűrű? háát én is azt kerestem, de a csapágy felett már csak a jeladó van:( találtam egy ilyet: ahogy nézem ez tárcsafékes G astra-é de a felfogatása teljesen ugyan olyannak tűnik, akkor elvileg így is meglehet oldani a hátra tárcsát, nem kell hidat cserélni, csak érdekességképp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Nincs valami belső zéger gyűrű? valaminek kellene lennie, mert ha mondjuk szétmegy a csapágy akkor a kerék csak úgy letudna fordulni?! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tompecs Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 valaminek kellene lennie, mert ha mondjuk szétmegy a csapágy akkor a kerék csak úgy letudna fordulni?! Én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ezt az egységet hívják úgy hogy csapágy! Pl.: G astra első, renó scenic hátsó(ez még a tárcsával is egyben van) De ha lehet bele csapágyat venni akkor ki is lehet cserélni A tárcsásításhoz csak egy kérdés:Mihez van rögzítve a féknyereg? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ezt az egységet hívják úgy hogy csapágy! Pl.: G astra első, renó scenic hátsó(ez még a tárcsával is egyben van) De ha lehet bele csapágyat venni akkor ki is lehet cserélni A tárcsásításhoz csak egy kérdés:Mihez van rögzítve a féknyereg? igaz az csapágy, hát ez az ha lehet kapni, akkor cserélni is lehet, azon agyalok én is, hogy mihez rögzíteném, akkor viszont kellene híd mindenképp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Én nem tartom elképzelhetetlennek, hogy ezt az egységet hívják úgy hogy csapágy! Pl.: G astra első, renó scenic hátsó(ez még a tárcsával is egyben van) De ha lehet bele csapágyat venni akkor ki is lehet cserélni A tárcsásításhoz csak egy kérdés:Mihez van rögzítve a féknyereg? Gondolom mint elől, a kerékagyon van két lyuk menettel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Gondolom mint elől, a kerékagyon van két lyuk menettel. ja igen, úgy mint elől (kezdek belekeveredni az egészbe:D kezdő vagyok ezen a téren még:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
m_petya Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Nekem valami olyan rémlik, hogy ha elöl csapágyat akar valaki cserélni akkor szét kell nyomni préssel. Nem lehet hogy hátul is valami ilyesmi megoldás van? Ha netán tévedek javitsatok ki nyugodtan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március1, 2010 Megoszt Elküldve Március1, 2010 Nekem valami olyan rémlik, hogy ha elöl csapágyat akar valaki cserélni akkor szét kell nyomni préssel. Nem lehet hogy hátul is valami ilyesmi megoldás van? Ha netán tévedek javitsatok ki nyugodtan. Igen elől préselni kell igazság szerint ki, és be is. Szerintem nem gáz ha csak a csapágy tartja a kereket, szerintem nem tud csak úgy annyira szétmenni a csapágy, hogy kiessen a kerék. Ez duplasoros golyóscsapágy, a kölső-belső gyűrünek pereme van, közte vannak a golyók, ahhoz hogy a két gyűrű szétcsússzon, elég komolyan károsodni kéne a golyóknak. Egy sima golyóscsapágyat sem tudsz csak úgy széthúzni. Én úgy szoktam szétszedni, hogy lefúrom a távtartóról a szegecseket, leveszem, egyoldalra hajtom a golyókat, és így már szét lehet ütni a két gyűrűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. Itt nem a kerékátmérő az ami számít, hanem a rajta levő gumi szélessége. Ez általában 195. Nekem ilyen van, de ennek ellenére teljesen jól elboldogulok vele bármilyen helyzetben, sőt, nekem kifejezetten tetszik, hogy nem vajpuha, kisujjal tekergethető a kormányom. Nehezebb mint keskeny kerékkel, de szerintem kibírható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. 195/50 15-ös kerékkel még használható. Kanyarokat jobban fogja szeretni, a gyorsulásokat kevésbé. Meg ha számolod a fogyasztást akkor szerintem mérhető lesz a különbség. :lol: De vannak itt akik 15-ös kerékkel járnak, és nincs bajuk vele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. nekem 185ös gumival volt, és helyben vagy lassan haladva könyebben mozgott a kormány, viszont 120felé már érezhetően nehezebb volt mozdítani, de nem vészesen, a dinamika az ami érezhetőbben fog romlani sajna... Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 nekem 185ös gumival volt, és helyben vagy lassan haladva könyebben mozgott a kormány, viszont 120felé már érezhetően nehezebb volt mozdítani, de nem vészesen, a dinamika az ami érezhetőbben fog romlani sajna... De ezt bőven ellensúlyozza, hogy mennyivel stabilabb az autó kanyarban a nagyobb, szélesebb kerékkel. Plusz egy nagyobb forgó tömeget nehezebb lassítani, így egy adott sebességet az autó jól fog tudni tartani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 De ezt bőven ellensúlyozza, hogy mennyivel stabilabb az autó kanyarban a nagyobb, szélesebb kerékkel. Plusz egy nagyobb forgó tömeget nehezebb lassítani, így egy adott sebességet az autó jól fog tudni tartani. nem is állítottam ezzel ellenkezőt :lol: +még hozzátenném, hogy mennyivel szebb egy szép nagy alufelni, akár még egy nagy lemez is mint egy kis gubics 13as lemez:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. ...de akár szervósithatod is, ha úgy fogod érezni hogy jó lenne bele. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fery22 Elküldve Március2, 2010 Megoszt Elküldve Március2, 2010 köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat. mostmár nyugodtabb szívvel teszem alá a felniket:) egyébként Mim - Maratea - Silver kerül alá:lol: az bizti hogy felfogja dobni a verdát. és a kis gubicsok mennek a pincébe nyárára:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Hi. Van egy 1,4es Si astram. Igazi kis gyöngyszem egy két apró hibát leszámítva de azok is kilesznek javítva. Igazából az lenne a kérdésem, hogy most veszek alá 15"os kereket de nincs szervom. milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatba? Aki tudna valami okosat írni azt szívesen venném. előre is köszi. Nekem 195/50R15 gumik vannak, az 1.4 es astrán de teljesen jól működnek, mind a kanyarokban, és a fogyasztásban egyaránt. Mielőtt felraktam rá a 15-ös felniket, mondták nekem hogy több lesz a fogyasztásom, de egyáltalán nem tapasztaltam hogy zabálna a gép pedig lassan egy éve futkározok nagyobb papucsokon! Nyugodtan tedd fel, nekem személy szerint jobban bejön, és szebb is mint a virsli gumik! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Nekem 195/50R15 gumik vannak, az 1.4 es astrán de teljesen jól működnek, mind a kanyarokban, és a fogyasztásban egyaránt. Mielőtt felraktam rá a 15-ös felniket, mondták nekem hogy több lesz a fogyasztásom, de egyáltalán nem tapasztaltam hogy zabálna a gép pedig lassan egy éve futkározok nagyobb papucsokon! Nyugodtan tedd fel, nekem személy szerint jobban bejön, és szebb is mint a virsli gumik! váltóméretes gumikkal nem is nagyon venni észre talán fél liter. annyit megér :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
moparman Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Üdv Mindenkinek!! Tudna valaki segíteni abban,hogy rugótörést szenvedtem. Az autó 97-es 1,6 16v sedan bármilyen megoldás érdekel első rugópár ügyben.Sűrgős!!! Illetve,hogy az 5 ajtósé eggyezik-e a sedánéval.Előre is kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március3, 2010 Megoszt Elküldve Március3, 2010 Üdv Mindenkinek!! Tudna valaki segíteni abban,hogy rugótörést szenvedtem. Az autó 97-es 1,6 16v sedan bármilyen megoldás érdekel első rugópár ügyben.Sűrgős!!! Illetve,hogy az 5 ajtósé eggyezik-e a sedánéval.Előre is kösz. Az első egyezik,párban cserélendő,motorkód legyen ugyanaz kb,ha a bontóban veszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts