zotya975 Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Csak az a kérdés, hogy hol találok egy "jobb" állapotú gyári bontottat? Az útiköltségért meg kifizetek többet mint a differencia. Arról már nem is beszélve, hogy nincs mikrométerem, hogy leellenőrizzem a kopottságát. Ha az utángyártott mérethibás, az rögtön kiderül a beszerelésnél, és garancia van rá. A "vasat" meg már elég jól ismerik Kínában is.... :lol: Ez meg csupán "vas".... :lol: Nem egy high tech termék. Ki tudja, lehet csak dúralaumínium vékony vas bevonattal. Amikor megláttam a fúrógépben a műanyag fogaskareket... :huh: én mindent kinézek belőlük. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Csak az a kérdés, hogy hol találok egy "jobb" állapotú gyári bontottat? Az útiköltségért meg kifizetek többet mint a differencia. Arról már nem is beszélve, hogy nincs mikrométerem, hogy leellenőrizzem a kopottságát. Ha az utángyártott mérethibás, az rögtön kiderül a beszerelésnél, és garancia van rá. A "vasat" meg már elég jól ismerik Kínában is.... :huh: Ez meg csupán "vas".... :lol: Nem egy high tech termék. ez azért komoly reakció pont tőled. bilivasból is lehet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Csak az a kérdés, hogy hol találok egy "jobb" állapotú gyári bontottat? Az útiköltségért meg kifizetek többet mint a differencia. Arról már nem is beszélve, hogy nincs mikrométerem, hogy leellenőrizzem a kopottságát. Ha az utángyártott mérethibás, az rögtön kiderül a beszerelésnél, és garancia van rá. A "vasat" meg már elég jól ismerik Kínában is.... :huh: Ez meg csupán "vas".... :lol: Nem egy high tech termék. Te döntésed öregem,én sem vettem GLO külső csuklót az astrába,inkább egy bontott került be.Mondom,nem az én pénztárcám,csak szóltam,nehogy baj legyen,bár abban igazad van,hogy a bontott talán nagyobb lutri. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Te döntésed öregem,én sem vettem GLO külső csuklót az astrába,inkább egy bontott került be.Mondom,nem az én pénztárcám,csak szóltam,nehogy baj legyen,bár abban igazad van,hogy a bontott talán nagyobb lutri. Arról nem is beszélve, hogy nem minden falu bontójában gyülekeznek a C20NE-s Astra féltengelyek! Ha C14NZ-ről volna szó még talán igen, de így..... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Ki tudja, lehet csak dúralaumínium vékony vas bevonattal. Amikor megláttam a fúrógépben a műanyag fogaskareket... :huh: én mindent kinézek belőlük. :lol: Műanyag fogaskereket még komoly fúrókban is találsz. Elsősorban elektromos leválasztás a szerepe. Ha bent valami gond van a motorral nem kerül ki rögtön a fázis a tokmányra és nem vág agyon az áram. na meg visszafele sem teszei tönkre a motort ha elfúrsz egy vezetéket a falban. Szóval a müa fogaskerék nem éppen a gaygiság jele. Bocs az offért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Igen, úgy kezdődött vagy fél éve, hogy erős csikorgást hallottam a j.e. keréktől. Megálltam, majd tolattam egyet - kettőt. Elmúlt a csikorgás. Aztán kezdődött, hogy menet közben egy egy jobbos gödörnél felgyulladt az ABS lámpa. Megálltam, újra indítottam és elaludt. Ezt megcsinálta 3-4 naponként egyszer, kétszer. Végül teljesen besz@rt. Köszi a kapcsolási rajzot, próbálom hasznosítani.... Mennyire kopott el a fogazás? Esetleg fotó? Én is a jeladó ellenőrzéssel kezdeném mert ha közelebb teszed a jeladót még működhet kopott fogazással is. Lehet egy jeladó cserével is megúszhatod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 A tetű tulaj úgy javította meg, hogy kiszedte a visszajelző izzóját :huh: Vannak ilyenek. Én mielőtt megvettem a próbakörön fékeztem egy akkorát elengedett kormánnyal, hogy egyben teszteltem az abs-t és a futóművet is, hogy nem húz-e félre :lol: Pár percig az eladó nem is szólt hozzám csak ült mellettem :lol: de megvettem a járgányt így örülhetett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Mennyire kopott el a fogazás? Esetleg fotó? Én is a jeladó ellenőrzéssel kezdeném mert ha közelebb teszed a jeladót még működhet kopott fogazással is. Lehet egy jeladó cserével is megúszhatod. Fényképem nincs róla, mert nem fényképezőgéppel vonultam a szerelőhöz. :huh: Az érzékelőnek pedig fix helye van, nem állítható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 Az lenne a kérdésem, hogy 'A' Vectra hátsó futómű miben tér el a sima Astra futóműtől, mert ha jól tudom kicsit nagyobb meg a kézifék kötéllel kell valamit trükközni, de azért bemegy a dobfékes helyére? köszi.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 Az lenne a kérdésem, hogy 'A' Vectra hátsó futómű miben tér el a sima Astra futóműtől, mert ha jól tudom kicsit nagyobb meg a kézifék kötéllel kell valamit trükközni, de azért bemegy a dobfékes helyére? köszi.. A Gyik-ben írják, hogy jó a Veki, de azt nem hogy melyik. De akkor illene elsőféket is erősíteni, vagy abból már nagyobb van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 A Gyik-ben írják, hogy jó a Veki, de azt nem hogy melyik. De akkor illene elsőféket is erősíteni, vagy abból már nagyobb van? Az is lesz... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December6, 2009 Megoszt Elküldve December6, 2009 Az lenne a kérdésem, hogy 'A' Vectra hátsó futómű miben tér el a sima Astra futóműtől, mert ha jól tudom kicsit nagyobb meg a kézifék kötéllel kell valamit trükközni, de azért bemegy a dobfékes helyére? köszi.. Szélesebb asszem 8mm-el, és más a kézifékkötél bekötési pontja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Szerelő cserélt lengőkarszilentet, aztán pár napig viszonylag jó is volt. Mondta, hall még valamit. Én is hallottam, jellemzően egy kattanást, de pár nap múlva megint szépen előjött az induláskori, majd fékezéskori ropogás, zakatolás a jobb oldalról:-( Mi a fene lehet még ez ? Tudja valaki hol lehet óccsón gátlót kapni Pesten ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Szerelő cserélt lengőkarszilentet, aztán pár napig viszonylag jó is volt. Mondta, hall még valamit. Én is hallottam, jellemzően egy kattanást, de pár nap múlva megint szépen előjött az induláskori, majd fékezéskori ropogás, zakatolás a jobb oldalról:-( Mi a fene lehet még ez ? Tudja valaki hol lehet óccsón gátlót kapni Pesten ? Féltengely? Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Féltengely? Rákérdeztem direkt a csuklóra is.. nanáá Azt mondta, az jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Rákérdeztem direkt a csuklóra is.. nanáá Azt mondta, az jó. Kanyarokban ropog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Szerelő cserélt lengőkarszilentet, aztán pár napig viszonylag jó is volt. Mondta, hall még valamit. Én is hallottam, jellemzően egy kattanást, de pár nap múlva megint szépen előjött az induláskori, majd fékezéskori ropogás, zakatolás a jobb oldalról:-( Mi a fene lehet még ez ? Tudja valaki hol lehet óccsón gátlót kapni Pesten ? Ha van lehetőséged akkor emeld meg az elejét (ha lehet középen). A jobb oldali gólyalábat erőteljesen mozgasd meg fel-le. Ezzel a gólyaláb felső bekötését tudod ellenőrizni. Fordítsd el a kulcsot egy kattanásig és a kormányösszekötőnél fogva többször oda-vissza mozgasd át a gólyalábat. Ezzel a toronycsapágyat tudod vizsgálni. Felemelt autónál, leszerelt keréknél mozgasd (rángasd) meg a féknyerget, mert az is tud ilyen hangokat adni, főleg elindulás és fékezés esetén! Talajon álló autónál pedig nyomogasd meg az elejét és fülelj, mert ha a lengéscsillapító ad ilyen hangot, akkor azt hallanod kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Ha van lehetőséged akkor emeld meg az elejét (ha lehet középen). A jobb oldali gólyalábat erőteljesen mozgasd meg fel-le. Ezzel a gólyaláb felső bekötését tudod ellenőrizni. Fordítsd el a kulcsot egy kattanásig és a kormányösszekötőnél fogva többször oda-vissza mozgasd át a gólyalábat. Ezzel a toronycsapágyat tudod vizsgálni. Felemelt autónál, leszerelt keréknél mozgasd (rángasd) meg a féknyerget, mert az is tud ilyen hangokat adni, főleg elindulás és fékezés esetén! Talajon álló autónál pedig nyomogasd meg az elejét és fülelj, mert ha a lengéscsillapító ad ilyen hangot, akkor azt hallanod kell. Nem kanyarban csinálja. Tök egyenes úton, indulásnál, és fékezésnél, megállásnál. Szar úton, semmi hangja. Egyébként én is még a gólyalábra gondolok, de a gátlók nem kopognak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nem kanyarban csinálja. Tök egyenes úton, indulásnál, és fékezésnél, megállásnál. Szar úton, semmi hangja. Egyébként én is még a gólyalábra gondolok, de a gátlók nem kopognak. De azért feltétlen rángasd meg a féknyerget is! Elég erősen kell és a csúszócsapokra merőleges irányban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 De azért feltétlen rángasd meg a féknyerget is! Elég erősen kell és a csúszócsapokra merőleges irányban. A féknyereg atomstabilan áll. Azt még én téptem rá nemrég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 A féknyereg atomstabilan áll. Azt még én téptem rá nemrég. Nem arra gondoltam, hogy a csavar lazult ki. A csúszócsapokra és azok perselyezésére gondoltam, mert ezek "lógása" az elhasználódottságból ered, független a rögzítőcsavarok meghúzásától. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nem arra gondoltam, hogy a csavar lazult ki. A csúszócsapokra és azok perselyezésére gondoltam, mert ezek "lógása" az elhasználódottságból ered, független a rögzítőcsavarok meghúzásától. Ezt a részét passzolom. De nem hiszem ez lenne, mert induláskor is csinálja ezt a kopogást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Ezt a részét passzolom. De nem hiszem ez lenne, mert induláskor is csinálja ezt a kopogást. Menetközben nem zúg? Csapágyra gondolok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Menetközben nem zúg? Csapágyra gondolok. Nem. Szépen, csendben gurul:-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve December13, 2009 Megoszt Elküldve December13, 2009 Nem. Szépen, csendben gurul:-) Akkor annak nincs semmi baja csak üldözési mániád van :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts