J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Szerintem az újabb fajta. Nem ilyen mint Karcsié: Kép. Ilyen?
daykiller Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 http://shop.bardiauto.hu/Images/ProductCod...L/GQLS1957S.JPG Ilyen? Igen. :)
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Ilyen? Ilyen van nekem a 22-es gsi stabon. :)
J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Igen. :) Két dolgora figyelj: -csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt. -amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel.
daykiller Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Ilyen van nekem a 22-es gsi stabon. :) :lol: Enyémen csak 18-as van, de holnap azért rámérek tolómérővel. :D Mert elvileg gyártották 22-es stabbal is ezt a szériát. :)
daykiller Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Két dolgora figyelj: -csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt. -amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel. Rendben. Köszönöm! :) Gyárit gondolom csergőnél lehet csak, drágáért. :)
J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Rendben. Köszönöm! :D Gyárit gondolom csergőnél lehet csak, drágáért. :) Nem sokkal drágább a gyári,de sajna az ugy anyaga szar.Eltörik hamar! Jah és IHM RLZ! :)
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Két dolgora figyelj: -csakis gyárit vegyél,az ugy eltörik a picsbe pár hónap alatt. -amikor rakod fel csiszold fel a stabrúd végét finom csiszpapírral és kend be műszerolajjal.kezd el feltolni a végére a kutyacsontot,de abba ne hagyd,mert leállsz félúton,soha többé se le/se fel. Én a 22-esre unixnál tettem valami 1200hufosat, sztem ugy, de eddig jól bírja.
daykiller Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Nem sokkal drágább a gyári,de sajna az ugy anyaga szar.Eltörik hamar! Jah és IHM RLZ! :) Az ugy-t tudnám hozni 1200-ért, ha 18-as stabrudam van. Csergő meg passz, mert nem jön be a weboldala. :) Valamint Opeth! :D Szerk: mégis bejön már! :lol:
J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Én a 22-esre unixnál tettem valami 1200hufosat, sztem ugy, de eddig jól bírja. Nekem 2 hónap múlva mindkettő eltört.Azóta gyári van,3-4EFt volt,de azóta is jó.
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Nekem 2 hónap múlva mindkettő eltört.Azóta gyári van,3-4EFt volt,de azóta is jó. Nekem tavasz óta muzsikál a dolog benn. Lehet jobbfajta ugy-t fogtam ki.
joe Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Sokak vagyunk ezzel így...semmi ötlet eddig. :) Sajnos ez az autó már volt sérülve. /Váznyulvány ép, semmi komolynak látszó, csak azért így a 15. után már ő sem fiatal. / Egy olyanon kellene "kísérletezni" amiről tudja a gazdija, hogy még egyáltalán nem volt sérülve.
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Sajnos ez az autó már volt sérülve. /Váznyulvány ép, semmi komolynak látszó, csak azért így a 15. után már ő sem fiatal. / Egy olyanon kellene "kísérletezni" amiről tudja a gazdija, hogy még egyáltalán nem volt sérülve. Az enyém elvileg sérülésmentes.
J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Sokak vagyunk ezzel így...semmi ötlet eddig. :) nekem pl 130nál :) Soha egy rezzenés sem,pedig én még a kerekeket is cserélgetem évente a kopás miatt. A corsán is azonnal elmúlt,ahogy kapott rendes tehermentesítő gyűrűket.
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Soha egy rezzenés sem,pedig én még a kerekeket is cserélgetem évente a kopás miatt. A corsán is azonnal elmúlt,ahogy kapott rendes tehermentesítő gyűrűket. Lehet akkor ez a gond..nekem műanyag kis karikák vannak.
J0hnny Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Lehet akkor ez a gond..nekem műanyag kis karikák vannak. Nekem is,csak nem volt megfelelő és az egyik oldalról hiányzott is.
invictus Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 Nekem is,csak nem volt megfelelő és az egyik oldalról hiányzott is. Akkor végképp nem tudom. A tehermentesítők szépen feszülnek az agyon....más ötletem nincs.
Novy Elküldve November15, 2009 Elküldve November15, 2009 hm... úgylátszik én japánul írok, de nembaj Day :) gyári felnijeim vannak, és nekem megvan mindig ez a 130as rázás illetve egyszer eltünt, mikor féke cseréltem de párhónap mulva visszajött... csodák is vannak ezt is megtudtuk :)
wzsolt_1.6_16V Elküldve November16, 2009 Elküldve November16, 2009 Az autóm olyat csinál, hogy ilyen 110-től elkezdi rázni a kormányt. Nagy és a télikerekkel is szinte ugyanúgy. Volt már alánézve, de lógni meg semmi nem lóg. A 2 első gátló lassan kuka, de attól még nem kellene ráznia a kormányt... Ha van valakinek építő jellegű ötlete, azt megköszönöm. De igen! A rossz gátló miatt is rázhat, mert nincs ami azt a minimális ütést (ami minden kerékben meglehet) csillapitsa. Volt is itt korábban valaki akinek a gátló csere után meg is szűnt a rázás. Arrol nem is beszélve ha rossz gátlókkal sokáig jársz akkor sokmindent tönkretehet a futómű elkatrészek közül. Amugy felnistől cserélsz gumit vagy szerelteted és centíroztatod szezononként?
joe Elküldve November16, 2009 Elküldve November16, 2009 Idén nyáron vettem az autót, 4szar nyári gumival, 13colos kerekeken. Vettem alá 4 alufelnit, amire felment centírozás után ilyen középszar Dayton gumi. Vettem 4db újszerű 13as téligumikat, azok felmentek a lemezfelnire. Persze azokat is centíroztattam. Most meg elég apró pénzért hozzá tudok jutni 4db Goodyear nyári gumihoz.
daykiller Elküldve November17, 2009 Elküldve November17, 2009 Megvettem a stabrúd bekötőt (2335Ft), viszont a kormánymű gumiharanggal gondban vagyok. Ilyen cikkszámú kormányművet nem találok EPC-ben. :huh: A másik az, hogy vagy négy féle gumiharang létezik szervóshoz. Megmértem tolómérővel a külső peremet, ami 58 körüli lett, ami rajta van bilincs, azon meg egy "60.0 - S" felirat van. Gondolom akkor 55-ös jobboldali belső átmérőset kéne vennem, az 58-as nem valószínű.. Vagy igen? Mondjuk elég nehéz volt méregetni a nyomtávrudaktól és a szervocsövektől, de ahogy tudtam sikerült.. :lol: Aztán meg kéne vennem holnap, mert megy karosszériáshoz is a gépsas holnaptól. :D :lol:
daykiller Elküldve November17, 2009 Elküldve November17, 2009 Egy zseniális ötletem támadt, így lementem két elemlámpával, plusz odaálltam, ahol a digiTV reklámtáblája bevilágítja a placcot és megmértem, hogy mekkora gumiharang kell. :lol: Az ugye normális, hogy totál olajos a gumiharang alatt a kormánymű? :huh:
Novy Elküldve November17, 2009 Elküldve November17, 2009 Egy zseniális ötletem támadt, így lementem két elemlámpával, plusz odaálltam, ahol a digiTV reklámtáblája bevilágítja a placcot és megmértem, hogy mekkora gumiharang kell. :lol: Az ugye normális, hogy totál olajos a gumiharang alatt a kormánymű? :huh: inkább zsírosnak kellene lennie...
daykiller Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Holnap hozom el a kormánymű gumiharangot. Kérdésem, hogy miképp lehet ráaplikálni? Mert ugye az egyik végén kisebb a gumiharang belső átmérője, mint a másikon és a kisebbik vége kerülne a kormányrúdhoz, amit ugye át kéne húzni a nagyobb végén. :huh: Remélem nem kell szétkapni az egészet. :lol: Amúgy imádom, hogy a kocsimba anno a drágább cuccokat szerelték be szinte mindenből. :D 7000Ft a gumiharang. :lol:
Breki Elküldve November18, 2009 Elküldve November18, 2009 Holnap hozom el a kormánymű gumiharangot. Kérdésem, hogy miképp lehet ráaplikálni? Mert ugye az egyik végén kisebb a gumiharang belső átmérője, mint a másikon és a kisebbik vége kerülne a kormányrúdhoz, amit ugye át kéne húzni a nagyobb végén. :huh: Remélem nem kell szétkapni az egészet. :D Amúgy imádom, hogy a kocsimba anno a drágább cuccokat szerelték be szinte mindenből. ;) 7000Ft a gumiharang. :lol: Jó neked, hogy "csak" gumiharangot kell cserélned! Ma voltam állapotfelmérésen és úgy néz ki komplett kormányművet kell cserélnem. Az a része lóg illetve kotyog ahova a kormányösszekötők becsatlakoznak. Kézzel le-fel mozgatható. Oldalirányban jó. :lol: Az, hogy bal alsó talpast és bal kerékcsapágyat kell cserélnem már nem is fáj annyira. A kerékcsapágy kiszedéséhez, beszereléséhez kell valami célszerszám? Hogy lehet kihúzni az agyból?
Recommended Posts