zotya975 Elküldve Szeptember19, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2009 Erre gondoltam én is, csak az nem esik le hogy most mé' hagyta abba a sziszegést?. időközben elfogyott a levegő a föld felszíntől számított 1 méter alatt?? :D <_< vagy megkopott az a tömítés ami a port hivatott kintartani a gátló belselyétől. Már nem olyan pontos az illesztés, könyebben jár ki-be a levegő. Amúgy nekem meg az Unixosak nyikorognak. :rolleyes: Nem éles hangon hanem olyan tompán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember19, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2009 vagy megkopott az a tömítés ami a port hivatott kintartani a gátló belselyétől. Már nem olyan pontos az illesztés, könyebben jár ki-be a levegő. Amúgy nekem meg az Unixosak nyikorognak. :rolleyes: Nem éles hangon hanem olyan tompán. gondoltam is hogy az én ötletem nem lesz jó, mert akkor a kisgyerekek, meg a kutyák elég sz.rul állnának <_< :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2009 gondoltam is hogy az én ötletem nem lesz jó, mert akkor a kisgyerekek, meg a kutyák elég sz.rul állnának :rolleyes: <_< Akkor már értem a szomszéd tacsija miért ugrál állandóan rám. Akkor vesz levegőt. :D Nade OFF: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Szeptember19, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2009 Erre gondoltam én is, csak az nem esik le hogy most mé' hagyta abba a sziszegést?. időközben elfogyott a levegő a föld felszíntől számított 1 méter alatt?? :D <_< Nekem a hátsók már két évesek és még ugyanúgy szisszennek egy erősebb ugrálástól a csomagtérben... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
HellTomy Elküldve Szeptember20, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2009 Sziasztok!!! Lenne egy olyan kérdésem ha az F Astrámon (1.6 SI, Sedan) kicserélem a hátsó agyat, h feltudjam tenni a tárcsa féket akkor az ABS jeladóm az megegyezik? Milyen módosítást kell még tennem, h jó legyen? Kézifék kötél, fékcső minden megegyezik? Az agy az Calibráról származna... Választ előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2009 Valszeg csak megsüketültem a múlt héten... Most szálltam ki az autóból, és ugyan úgy sziszeg mint eddig... <_< :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember21, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember21, 2009 Valszeg csak megsüketültem a múlt héten... Most szálltam ki az autóból, és ugyan úgy sziszeg mint eddig... <_< :rolleyes: Nekem a 14 éves gyári első lengéscsillapítóim is sziszegnek. A gázos lengéscsillapítók szoktak sziszegni szerintem ez normális. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rigo Elküldve Szeptember28, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2009 Üdv! Első rugócsere miatt ki lett szedve minden csak sajna nem lett összejelölve... ha jól tudom akkor a kerékdőlés miatt nem mindegy hogy áll a toronycsapágy alatti támasztó/"porvédő"? van rajta valami jelölés az ilyen esetekre? Kösziszéépen Szia! Én is hasonló problémával küzdök. A borzasztó az, hogy még Astrás autószerelő sem tudta megmondani, az Opel alkatrészes boltban meg azt mondták, hogy mindegy hogy rakom össze!!! Hülyét kapok a tudatlanságtól meg a hanyag hozzáállástól! Na most kimorogtam magamat, a lényeg: Haynes Opel Astra and Belmont Service and Repair Manual-ban találtam meg a választ: a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember29, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2009 ... a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. A számból vetted ki a szószt... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astraf Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Szia! Én is hasonló problémával küzdök. A borzasztó az, hogy még Astrás autószerelő sem tudta megmondani, az Opel alkatrészes boltban meg azt mondták, hogy mindegy hogy rakom össze!!! Hülyét kapok a tudatlanságtól meg a hanyag hozzáállástól! Na most kimorogtam magamat, a lényeg: Haynes Opel Astra and Belmont Service and Repair Manual-ban találtam meg a választ: a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. Üdv Köszi szépen!!! Már fordítom is meg... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Köszi szépen!!! Már fordítom is meg... Lehet, hogy nálam emiatt nem jó a bal első kerék dőlése? Futóműbeállításnál mondták, hogy a megengedett érték kétszerese a bal első kerekem dőlése (~3°) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Szeptember30, 2009 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2009 Lehet, hogy nálam emiatt nem jó a bal első kerék dőlése? Futóműbeállításnál mondták, hogy a megengedett érték kétszerese a bal első kerekem dőlése (~3°) :rolleyes: Nézd meg te is azért a fülecskéket <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Miért van az, hogy nem bírom kicsavarni a hátsó kerekeknél a csavarokat? Kb 2héttel ezelött raktam val őket, de elötte befújtam a csavarokat és az agyat WD40-el, és meg se húztam őket erősen! Most meg meg se akar mozdulni egyik csavar sem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Miért van az, hogy nem bírom kicsavarni a hátsó kerekeknél a csavarokat? Kb 2héttel ezelött raktam val őket, de elötte befújtam a csavarokat és az agyat WD40-el, és meg se húztam őket erősen! Most meg meg se akar mozdulni egyik csavar sem! Azért mert a WD40 belegyógyult a felületbe. Valahogy szedd le és vegyél réz sprayt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Azért mert a WD40 belegyógyult a felületbe. Valahogy szedd le és vegyél réz sprayt. Köszi! Lehet, hogy elviszem gumishoz majd ő leszedi :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Köszi! Lehet, hogy elviszem gumishoz majd ő leszedi <_< Egy legalább 50cm hosszú fél vagy 3/4 colos cső a kerékkulcsra és ekkora erőkarral lejön mintha meg sem húztad volna. :rolleyes: Lehet a WD40kevesebbet kent mint amennyit lemosott a régi zsírból/olajból a csavar menetéről. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Egy legalább 50cm hosszú fél vagy 3/4 colos cső a kerékkulcsra és ekkora erőkarral lejön mintha meg sem húztad volna. :rolleyes: Lehet a WD40kevesebbet kent mint amennyit lemosott a régi zsírból/olajból a csavar menetéről. Hátigen. Nem olajozni kell, hanem zsírozni a kerékcsavarokat. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Sziasztok Elég nagy a kerékdőlésem elöl, ami mint kiderült annak róható fel, hogy a torony a 13 év során kicsit engedett a tartásából, toronymerevítő ide vagy oda... Javasoltak nekem kétféle megoldást: lakatos célszerszámmal visszalöki a tornyokat helyére, és új toronymerevítő vásárlása. Vagy meglévő toronymerevítő közepére ellenmenetes csavar beszerkesztése, és ezáltal a toronymerevítő megfeszítése, hogy a tornyok a megfelelő helyzetet elérjék. Ezekből melyiket érdemes választani szerintetek, vagy van esetleg másfajta megoldás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Hátigen. Nem olajozni kell, hanem zsírozni a kerékcsavarokat. <_< Én még a fékszereléshoz vettem rézpasztát, és most azzal kenek mindent ami mozog. :D Najó majdnem mindent. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Megoszt Elküldve Október5, 2009 Én még a fékszereléshoz vettem rézpasztát, és most azzal kenek mindent ami mozog. :D Najó majdnem mindent. <_< Ott is? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Elég nagy a kerékdőlésem elöl, ami mint kiderült annak róható fel, hogy a torony a 13 év során kicsit engedett a tartásából, toronymerevítő ide vagy oda... Javasoltak nekem kétféle megoldást: lakatos célszerszámmal visszalöki a tornyokat helyére, és új toronymerevítő vásárlása. Vagy meglévő toronymerevítő közepére ellenmenetes csavar beszerkesztése, és ezáltal a toronymerevítő megfeszítése, hogy a tornyok a megfelelő helyzetet elérjék. Ezekből melyiket érdemes választani szerintetek, vagy van esetleg másfajta megoldás? Az már sosem lesz a régi, de az állítható csavarral érdemes próbálkozni, és mindig kicsit ráhúzni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 A bal első kerekem nem egészen olyan helyzetben áll mint ahogy ki lett találva... <_< a gumi belső szélét már majdnem slickre nyalta... Addig nem kap télit amíg nincs megcsinyóva. Valami 5let mitől tud ennyire megdőlni ? kb 2-3 hónap alatt sikerült valaminek történnie ott, mert nyár elején még rendben volt a gumi. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 A bal első kerekem nem egészen olyan helyzetben áll mint ahogy ki lett találva... <_< a gumi belső szélét már majdnem slickre nyalta... Addig nem kap télit amíg nincs megcsinyóva. Valami 5let mitől tud ennyire megdőlni ? kb 2-3 hónap alatt sikerült valaminek történnie ott, mert nyár elején még rendben volt a gumi. :rolleyes: Széttartás is tud ilyet csinálni, vagy túlzott holtjáték. Mikor volt átrángatva az első futómű és a kormányösszekötők? Ha az alkatrészekkel minden rendben, akkor futóműbeállítás. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október6, 2009 Megoszt Elküldve Október6, 2009 Széttartás is tud ilyet csinálni, vagy túlzott holtjáték. Mikor volt átrángatva az első futómű és a kormányösszekötők? Ha az alkatrészekkel minden rendben, akkor futóműbeállítás. :D Megrángatva tök stabil a cucc, csak ugye rossz helyzetben stabil <_< Majd ha a motorcsere lesz akkor beállítja a bacsi a futóművet is. Lehet hogy kevesebbet kéne ennem? biztos túlterheltem a baloldalát :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Október7, 2009 Megoszt Elküldve Október7, 2009 Az már sosem lesz a régi, de az állítható csavarral érdemes próbálkozni, és mindig kicsit ráhúzni. Köszönöm szépen, akkor ezen a vonalon fogok elindulni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts