zotya975 Elküldve Szeptember19, 2009 Elküldve Szeptember19, 2009 Erre gondoltam én is, csak az nem esik le hogy most mé' hagyta abba a sziszegést?. időközben elfogyott a levegő a föld felszíntől számított 1 méter alatt?? :D <_< vagy megkopott az a tömítés ami a port hivatott kintartani a gátló belselyétől. Már nem olyan pontos az illesztés, könyebben jár ki-be a levegő. Amúgy nekem meg az Unixosak nyikorognak. :rolleyes: Nem éles hangon hanem olyan tompán.
Dáwid Elküldve Szeptember19, 2009 Elküldve Szeptember19, 2009 vagy megkopott az a tömítés ami a port hivatott kintartani a gátló belselyétől. Már nem olyan pontos az illesztés, könyebben jár ki-be a levegő. Amúgy nekem meg az Unixosak nyikorognak. :rolleyes: Nem éles hangon hanem olyan tompán. gondoltam is hogy az én ötletem nem lesz jó, mert akkor a kisgyerekek, meg a kutyák elég sz.rul állnának <_< :D
zotya975 Elküldve Szeptember19, 2009 Elküldve Szeptember19, 2009 gondoltam is hogy az én ötletem nem lesz jó, mert akkor a kisgyerekek, meg a kutyák elég sz.rul állnának :rolleyes: <_< Akkor már értem a szomszéd tacsija miért ugrál állandóan rám. Akkor vesz levegőt. :D Nade OFF:
daykiller Elküldve Szeptember19, 2009 Elküldve Szeptember19, 2009 Erre gondoltam én is, csak az nem esik le hogy most mé' hagyta abba a sziszegést?. időközben elfogyott a levegő a föld felszíntől számított 1 méter alatt?? :D <_< Nekem a hátsók már két évesek és még ugyanúgy szisszennek egy erősebb ugrálástól a csomagtérben... :rolleyes:
HellTomy Elküldve Szeptember20, 2009 Elküldve Szeptember20, 2009 Sziasztok!!! Lenne egy olyan kérdésem ha az F Astrámon (1.6 SI, Sedan) kicserélem a hátsó agyat, h feltudjam tenni a tárcsa féket akkor az ABS jeladóm az megegyezik? Milyen módosítást kell még tennem, h jó legyen? Kézifék kötél, fékcső minden megegyezik? Az agy az Calibráról származna... Választ előre is köszönöm.
Dáwid Elküldve Szeptember20, 2009 Elküldve Szeptember20, 2009 Valszeg csak megsüketültem a múlt héten... Most szálltam ki az autóból, és ugyan úgy sziszeg mint eddig... <_< :rolleyes:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Szeptember21, 2009 Elküldve Szeptember21, 2009 Valszeg csak megsüketültem a múlt héten... Most szálltam ki az autóból, és ugyan úgy sziszeg mint eddig... <_< :rolleyes: Nekem a 14 éves gyári első lengéscsillapítóim is sziszegnek. A gázos lengéscsillapítók szoktak sziszegni szerintem ez normális.
Rigo Elküldve Szeptember28, 2009 Elküldve Szeptember28, 2009 Üdv! Első rugócsere miatt ki lett szedve minden csak sajna nem lett összejelölve... ha jól tudom akkor a kerékdőlés miatt nem mindegy hogy áll a toronycsapágy alatti támasztó/"porvédő"? van rajta valami jelölés az ilyen esetekre? Kösziszéépen Szia! Én is hasonló problémával küzdök. A borzasztó az, hogy még Astrás autószerelő sem tudta megmondani, az Opel alkatrészes boltban meg azt mondták, hogy mindegy hogy rakom össze!!! Hülyét kapok a tudatlanságtól meg a hanyag hozzáállástól! Na most kimorogtam magamat, a lényeg: Haynes Opel Astra and Belmont Service and Repair Manual-ban találtam meg a választ: a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. Üdv
Reeckatee Elküldve Szeptember29, 2009 Elküldve Szeptember29, 2009 ... a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. A számból vetted ki a szószt... :rolleyes:
astraf Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Szia! Én is hasonló problémával küzdök. A borzasztó az, hogy még Astrás autószerelő sem tudta megmondani, az Opel alkatrészes boltban meg azt mondták, hogy mindegy hogy rakom össze!!! Hülyét kapok a tudatlanságtól meg a hanyag hozzáállástól! Na most kimorogtam magamat, a lényeg: Haynes Opel Astra and Belmont Service and Repair Manual-ban találtam meg a választ: a felső rugótányér peremén van egy kis műanyag fül, ennek a bal oldalon a menetirány szerint előre kell néznie, a jobb oldalon pedig hátra. Üdv Köszi szépen!!! Már fordítom is meg...
FPepe Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Köszi szépen!!! Már fordítom is meg... Lehet, hogy nálam emiatt nem jó a bal első kerék dőlése? Futóműbeállításnál mondták, hogy a megengedett érték kétszerese a bal első kerekem dőlése (~3°) :rolleyes:
Reeckatee Elküldve Szeptember30, 2009 Elküldve Szeptember30, 2009 Lehet, hogy nálam emiatt nem jó a bal első kerék dőlése? Futóműbeállításnál mondták, hogy a megengedett érték kétszerese a bal első kerekem dőlése (~3°) :rolleyes: Nézd meg te is azért a fülecskéket <_<
Johnny82 Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Miért van az, hogy nem bírom kicsavarni a hátsó kerekeknél a csavarokat? Kb 2héttel ezelött raktam val őket, de elötte befújtam a csavarokat és az agyat WD40-el, és meg se húztam őket erősen! Most meg meg se akar mozdulni egyik csavar sem!
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Miért van az, hogy nem bírom kicsavarni a hátsó kerekeknél a csavarokat? Kb 2héttel ezelött raktam val őket, de elötte befújtam a csavarokat és az agyat WD40-el, és meg se húztam őket erősen! Most meg meg se akar mozdulni egyik csavar sem! Azért mert a WD40 belegyógyult a felületbe. Valahogy szedd le és vegyél réz sprayt.
Johnny82 Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Azért mert a WD40 belegyógyult a felületbe. Valahogy szedd le és vegyél réz sprayt. Köszi! Lehet, hogy elviszem gumishoz majd ő leszedi :rolleyes:
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Köszi! Lehet, hogy elviszem gumishoz majd ő leszedi <_< Egy legalább 50cm hosszú fél vagy 3/4 colos cső a kerékkulcsra és ekkora erőkarral lejön mintha meg sem húztad volna. :rolleyes: Lehet a WD40kevesebbet kent mint amennyit lemosott a régi zsírból/olajból a csavar menetéről.
daykiller Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Egy legalább 50cm hosszú fél vagy 3/4 colos cső a kerékkulcsra és ekkora erőkarral lejön mintha meg sem húztad volna. :rolleyes: Lehet a WD40kevesebbet kent mint amennyit lemosott a régi zsírból/olajból a csavar menetéről. Hátigen. Nem olajozni kell, hanem zsírozni a kerékcsavarokat. <_<
Driven Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Sziasztok Elég nagy a kerékdőlésem elöl, ami mint kiderült annak róható fel, hogy a torony a 13 év során kicsit engedett a tartásából, toronymerevítő ide vagy oda... Javasoltak nekem kétféle megoldást: lakatos célszerszámmal visszalöki a tornyokat helyére, és új toronymerevítő vásárlása. Vagy meglévő toronymerevítő közepére ellenmenetes csavar beszerkesztése, és ezáltal a toronymerevítő megfeszítése, hogy a tornyok a megfelelő helyzetet elérjék. Ezekből melyiket érdemes választani szerintetek, vagy van esetleg másfajta megoldás?
zotya975 Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Hátigen. Nem olajozni kell, hanem zsírozni a kerékcsavarokat. <_< Én még a fékszereléshoz vettem rézpasztát, és most azzal kenek mindent ami mozog. :D Najó majdnem mindent. :rolleyes:
Reeckatee Elküldve Október5, 2009 Elküldve Október5, 2009 Én még a fékszereléshoz vettem rézpasztát, és most azzal kenek mindent ami mozog. :D Najó majdnem mindent. <_< Ott is? :rolleyes:
opel16v Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 Elég nagy a kerékdőlésem elöl, ami mint kiderült annak róható fel, hogy a torony a 13 év során kicsit engedett a tartásából, toronymerevítő ide vagy oda... Javasoltak nekem kétféle megoldást: lakatos célszerszámmal visszalöki a tornyokat helyére, és új toronymerevítő vásárlása. Vagy meglévő toronymerevítő közepére ellenmenetes csavar beszerkesztése, és ezáltal a toronymerevítő megfeszítése, hogy a tornyok a megfelelő helyzetet elérjék. Ezekből melyiket érdemes választani szerintetek, vagy van esetleg másfajta megoldás? Az már sosem lesz a régi, de az állítható csavarral érdemes próbálkozni, és mindig kicsit ráhúzni.
Dáwid Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 A bal első kerekem nem egészen olyan helyzetben áll mint ahogy ki lett találva... <_< a gumi belső szélét már majdnem slickre nyalta... Addig nem kap télit amíg nincs megcsinyóva. Valami 5let mitől tud ennyire megdőlni ? kb 2-3 hónap alatt sikerült valaminek történnie ott, mert nyár elején még rendben volt a gumi. :rolleyes:
Guest gorbi Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 A bal első kerekem nem egészen olyan helyzetben áll mint ahogy ki lett találva... <_< a gumi belső szélét már majdnem slickre nyalta... Addig nem kap télit amíg nincs megcsinyóva. Valami 5let mitől tud ennyire megdőlni ? kb 2-3 hónap alatt sikerült valaminek történnie ott, mert nyár elején még rendben volt a gumi. :rolleyes: Széttartás is tud ilyet csinálni, vagy túlzott holtjáték. Mikor volt átrángatva az első futómű és a kormányösszekötők? Ha az alkatrészekkel minden rendben, akkor futóműbeállítás. :D
Dáwid Elküldve Október6, 2009 Elküldve Október6, 2009 Széttartás is tud ilyet csinálni, vagy túlzott holtjáték. Mikor volt átrángatva az első futómű és a kormányösszekötők? Ha az alkatrészekkel minden rendben, akkor futóműbeállítás. :D Megrángatva tök stabil a cucc, csak ugye rossz helyzetben stabil <_< Majd ha a motorcsere lesz akkor beállítja a bacsi a futóművet is. Lehet hogy kevesebbet kéne ennem? biztos túlterheltem a baloldalát :rolleyes:
Driven Elküldve Október7, 2009 Elküldve Október7, 2009 Az már sosem lesz a régi, de az állítható csavarral érdemes próbálkozni, és mindig kicsit ráhúzni. Köszönöm szépen, akkor ezen a vonalon fogok elindulni.
Recommended Posts