tomi023 Elküldve Március18, 2005 Elküldve Március18, 2005 A Caravan Astrámon állítottak tavaly futót, kormányösszekötő gömbcsukló cserével együtt. Akkor a kormány közepet is állította a fickó. nagyon profi lett. Hétfőn viszem hozzá a másik Astram. hogy pontosan melyik csavarokat tekergette azt nem tudom de most majd figyelek. Opel16v: BC? matricákra a hétvégén adok árat. A futomuves mit allit mikor a kormany allasat szabalyozza? Minap csinaltattam volna egy futomu allitast, de azt mondtak csak az osszetartast tudtak beallitani, a dolesszoget nem. Meg a kormany allasat sem, szerintuk jol szet kell hozza szedni. Tenyleg ennyire bonyolult?
opeltds Elküldve Március18, 2005 Elküldve Március18, 2005 Az astránál is 3 mm a kereék öszetarás?(első kerék egyenesbe, felni külső hátsó szélük közöti távolságbol kivon a felni kölső első széleinek a távolság=3-5 mm) ugye jol tudom
leslie Elküldve Március18, 2005 Elküldve Március18, 2005 A Caravan Astrámon állítottak tavaly futót, kormányösszekötő gömbcsukló cserével együtt. Akkor a kormány közepet is állította a fickó. nagyon profi lett. Hétfőn viszem hozzá a másik Astram. hogy pontosan melyik csavarokat tekergette azt nem tudom de most majd figyelek. Hol, hol? Éppen vmi jól dolgozó futómővest keresgélek, nem merem kontárkézre adni a kocsim.
Gepard Elküldve Március18, 2005 Elküldve Március18, 2005 Hol, hol? Éppen vmi jól dolgozó futómővest keresgélek, nem merem kontárkézre adni a kocsim.Tomi is kecskeméten van, az neked 160 km oda vissza, szerintem talász ott helyben is.
opel16v Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Csak a kormányösszekötőn levő állítócsavaron tudnak állítani, más lehetőség nincs az Astrán. Igaz ezzel is meggyűlik a bajuk általában, mivel berohad a csavar. Ha szar a dőlés, akkor max szilentcserék és toronycsapágy csere segít. Itt Budaörsön van egy jól dolgozó futóműves... :D
Laci4 Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Vagy gólyaláb... vagy hülyeséget mondtam? :shock: :oops: Nekem pl. valszeg az van pindurkát meggörbülve... :D De tavaly még határértéken belül volt... vagy ez a dőlés nem az a dőlés..
opel16v Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Lehet gólyaláb is, meg lengőkar is, sőt, a torony deformálódása is, de eddig a szokásos elhasználódást említettem, ezek már a sérülés kategóriájába tartoznak.
leslie Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 13"-os felni alá fér a gyárinál valamivel nagyobb fétárcsa? Mert most a 15"-os alá férne dögivel, viszont télen cinkes lenne a kerékkel együtt féktárcsát is cserélgetnem. :D
warwolf Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 13"-os felni alá fér a gyárinál valamivel nagyobb fétárcsa? Mert most a 15"-os alá férne dögivel, viszont télen cinkes lenne a kerékkel együtt féktárcsát is cserélgetnem. :D Talán a 256mm-es, ha jól emlékszem.
leslie Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Talán a 256mm-es, ha jól emlékszem. Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne. Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem...
tgabika76 Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne. Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem... Az a 230 az 236, és amire te gondolsz az az izé az a féknyereg. Azt is kell cserélni.
warwolf Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne. Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem... Most lehet, hülyeséget mondok, de sztem nem kell.Nekem a 256 van benne, és max. annyiban különbözik(sztem), hogy a nagyobb tárcsához nagyobb betét kell.
Hagalex Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Arra az izére gondolsz?? Tudod ?? :D) Féknyereg, rajta(benne) fékmunkahengerek....jó esetben. Én meg azt gondolom, de ez nem tutko, hogy biony nagyobb tárcsa nagyobb sallang, tehát mindent cserél!! Uis. valószínűleg a nagyobb tárcsaátmérő, nagyobb nyerget kíván!
warwolf Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Mentségemre szolgál, hogy csak tippelgettem.De ha komolyabb a féknyereg, akkor annak a felfogatási pontjai is változnak vajh?Mert akkor még egy kakukktojás!
Hagalex Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Azonos típus féknyergeinek azonos felfogatásuk kell legyen, valami nagyon speckó versenyfék esetén el tudom képzelni, hogy van eltérés, de akkor meg úgyis átépül az egész kocsi!! Kíváncsian várom Opel16V szaktárs véleményezését!! :D
mélykék76 Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 Talán a 256mm-es, ha jól emlékszem. 256-hoz szerintem 14-es kell már.
opel16v Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 - Opelnél az összes nyeregnek tudtommal azonos a felfogatási pontja - 236 :arrow: 256 upgrade-nél féknyereg csere is kell - 256-os fékre már csak a 14" felni megy rá
leslie Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 - Opelnél az összes nyeregnek tudtommal azonos a felfogatási pontja - 236 :arrow: 256 upgrade-nél féknyereg csere is kell - 256-os fékre már csak a 14" felni megy rá Tökön szúrom magam. A 14-es felni állítólag frankón fehér holló kategória. Plusz akkor téli gumi csere. Hát, nem tudom... Megvárom, míg lekopik a gyári tárcsa asszem. Ráérek még. :D Thx a választ.
opel16v Elküldve Március19, 2005 Elküldve Március19, 2005 14-es felni van dögivel. :D 3-4000 HUF darabja.
kori Elküldve Március20, 2005 Elküldve Március20, 2005 Keress Rekord felniket, mert azok 14-esek és 4x100-as az osztókörük, és nem hiszem hogy naon drága lehet.
etna Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Ha összetartást állítottak, akkor igazán beállíthatták volna a kormány állását is. Dőlést tényleg nem lehet állítani, nem olyan az Astra futóműve. Ezt kicsit bővebben kifejtenéd? Hogy lesz akkor negatív egy Astra futómű? Ültetéssel ?
opel16v Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Igen. Az Astra első futóműve amúgy is -1 fokos dőléssel bír alapállapotban. Ha ülteted, ebből -1,5...-2 fok lesz. Katona bácsi gyárt rá jó kis állítható A-s futóműveket, de annak darabja 200-nál kezdődik. :D
tcxbalage Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Már rég meg akartam kérdezni, normális, hogy az elso kerekeim nem kozepen vannak (a kerekdobhoz kepest) hanem hatrabb? Ha ez igy nem OK - ami valoszinu - akkor mit lehet ezzel kezdeni? klikk ide a képhez (149K)
aztec Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 teljesen normális :D :wink: én ugyanezen filóztam az egyhat esi asztrámnál és rám is ugyanígy nevettek mikor megkérdeztem :wink:
Atommanó Elküldve Március21, 2005 Elküldve Március21, 2005 Majd Ákos megmondja a tutit... De szerintem sem gond... Nekem hátul viszont nem egforma a két oldal... A jobb oldal kintebbre esik, mint a bal... Üdv.: Atommanó
Recommended Posts