Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A Caravan Astrámon állítottak tavaly futót, kormányösszekötő gömbcsukló cserével együtt. Akkor a kormány közepet is állította a fickó. nagyon profi lett. Hétfőn viszem hozzá a másik Astram.

hogy pontosan melyik csavarokat tekergette azt nem tudom de most majd figyelek.

Opel16v: BC?

matricákra a hétvégén adok árat.

A futomuves mit allit mikor a kormany allasat szabalyozza?

Minap csinaltattam volna egy futomu allitast, de azt mondtak csak az osszetartast tudtak beallitani, a dolesszoget nem. Meg a kormany allasat sem, szerintuk jol szet kell hozza szedni.

Tenyleg ennyire bonyolult?

Elküldve

Az astránál is 3 mm a kereék öszetarás?(első kerék egyenesbe, felni külső hátsó szélük közöti távolságbol kivon a felni kölső első széleinek a távolság=3-5 mm) ugye jol tudom

Elküldve
A Caravan Astrámon állítottak tavaly futót, kormányösszekötő gömbcsukló cserével együtt. Akkor a kormány közepet is állította a fickó. nagyon profi lett. Hétfőn viszem hozzá a másik Astram.

hogy pontosan melyik csavarokat tekergette azt nem tudom de most majd figyelek.

Hol, hol? Éppen vmi jól dolgozó futómővest keresgélek, nem merem kontárkézre adni a kocsim.

Elküldve

Hol, hol? Éppen vmi jól dolgozó futómővest keresgélek, nem merem kontárkézre adni a kocsim.

Tomi is kecskeméten van, az neked 160 km oda vissza, szerintem talász ott helyben is.
Elküldve

Csak a kormányösszekötőn levő állítócsavaron tudnak állítani, más

lehetőség nincs az Astrán. Igaz ezzel is meggyűlik a bajuk általában,

mivel berohad a csavar.

Ha szar a dőlés, akkor max szilentcserék és toronycsapágy csere

segít.

Itt Budaörsön van egy jól dolgozó futóműves... :D

Elküldve

Vagy gólyaláb... vagy hülyeséget mondtam? :shock: :oops: Nekem pl. valszeg az van pindurkát meggörbülve... :D De tavaly még határértéken belül volt...

vagy ez a dőlés nem az a dőlés..

Elküldve

Lehet gólyaláb is, meg lengőkar is, sőt, a torony deformálódása is,

de eddig a szokásos elhasználódást említettem, ezek már a sérülés

kategóriájába tartoznak.

Elküldve

13"-os felni alá fér a gyárinál valamivel nagyobb fétárcsa?

Mert most a 15"-os alá férne dögivel, viszont télen cinkes lenne a kerékkel együtt féktárcsát is cserélgetnem. :D

Elküldve
13"-os felni alá fér a gyárinál valamivel nagyobb fétárcsa?

Mert most a 15"-os alá férne dögivel, viszont télen cinkes lenne a kerékkel együtt féktárcsát is cserélgetnem. :D

Talán a 256mm-es, ha jól emlékszem.

Elküldve
Talán a 256mm-es, ha jól emlékszem.

Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne.

Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem...

Elküldve

Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne.

Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem...

Az a 230 az 236, és amire te gondolsz az az izé az a féknyereg. Azt is kell cserélni.

Elküldve

Hmmm... Mintha a gyári vmi 230 körüli lenne. Sokat nem nyernék vele, az tuti, de talán érezhető lenne.

Nagyobb tárcsára cserénél komplett fékeket is kell cserélni? Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket... Mert azt már házilag nem lehet, szerintem...

Most lehet, hülyeséget mondok, de sztem nem kell.Nekem a 256 van benne, és max. annyiban különbözik(sztem), hogy a nagyobb tárcsához nagyobb betét kell.

Elküldve
Arra az izére gondolok, amibe a betét befigyel, ami osszetolja a betéteket...

Arra az izére gondolsz?? Tudod ?? :D)

Féknyereg, rajta(benne) fékmunkahengerek....jó esetben.

Én meg azt gondolom, de ez nem tutko, hogy biony nagyobb tárcsa nagyobb sallang, tehát mindent cserél!! Uis. valószínűleg a nagyobb tárcsaátmérő, nagyobb nyerget kíván!

Elküldve

Mentségemre szolgál, hogy csak tippelgettem.De ha komolyabb a féknyereg, akkor annak a felfogatási pontjai is változnak vajh?Mert akkor még egy kakukktojás!

Elküldve

Azonos típus féknyergeinek azonos felfogatásuk kell legyen, valami nagyon speckó versenyfék esetén el tudom képzelni, hogy van eltérés, de akkor meg úgyis átépül az egész kocsi!!

Kíváncsian várom Opel16V szaktárs véleményezését!! :D

Elküldve

- Opelnél az összes nyeregnek tudtommal azonos a felfogatási pontja

- 236 :arrow: 256 upgrade-nél féknyereg csere is kell

- 256-os fékre már csak a 14" felni megy rá

Elküldve
- Opelnél az összes nyeregnek tudtommal azonos a felfogatási pontja

- 236 :arrow: 256 upgrade-nél féknyereg csere is kell

- 256-os fékre már csak a 14" felni megy rá

Tökön szúrom magam. A 14-es felni állítólag frankón fehér holló kategória. Plusz akkor téli gumi csere.

Hát, nem tudom... Megvárom, míg lekopik a gyári tárcsa asszem. Ráérek még. :D

Thx a választ.

Elküldve
Ha összetartást állítottak, akkor igazán beállíthatták volna a kormány állását is.

Dőlést tényleg nem lehet állítani, nem olyan az Astra futóműve.

Ezt kicsit bővebben kifejtenéd? Hogy lesz akkor negatív egy Astra futómű? Ültetéssel ?

Elküldve

Igen. Az Astra első futóműve amúgy is -1 fokos dőléssel bír alapállapotban. Ha ülteted, ebből -1,5...-2 fok lesz.

Katona bácsi gyárt rá jó kis állítható A-s futóműveket, de annak darabja 200-nál kezdődik. :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.