brezsó Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 őőőő, lehet hogy hülyeség, de nekem akkor koppant váltáskor, amikor elhagytam egy pár motortartó bakot. Nem az kopoghat neked? <_< Na, most elbizonytalanitottál kicsit, de nekem úgy tűnt megvan minden ami oda kell és határozottan a jobb felső részben a toronynál/lengéscsillapitónál hallatszott cibáláskor a menet közben tapasztaltakhoz hasonló "matt" kopogás... :) Ámbár, nekem(az én szememnek, ugyebár nem értek hozzá!) gyanúsak a bölcső hátsó(szinte az utastér alatt lévő) gumiizék/szilentek is, de akkor "alattam" a bal oldalon is kéne koppannia mert egyformán gyanúsak... Mindenesetre, álló helyzetben, a fent emlitett kopogást lehet előidézni egyértelműen. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 A csuklóról hogyan kell lekapni a tengelyt??? 01 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 A csuklóról hogyan kell lekapni a tengelyt??? 01 a végén szokott lenni egy zégergyűrű. a váltófelöli oldalon nincsenek csavarok abban a csuklóban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 A csuklóról hogyan kell lekapni a tengelyt??? 01 van benne egy gyűrű, azt kell bizergálni, türelemjáték <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 van benne egy gyűrű, azt kell bizergálni, türelemjáték <_< ez olyanfajta, hogy össze kell nyomni, hogy belelapuljon a tengelybe?? vagy pont szét, hogy a csuklóba menjen át? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 ez olyanfajta, hogy össze kell nyomni, hogy belelapuljon a tengelybe?? vagy pont szét, hogy a csuklóba menjen át? ha jól emlékszem, szétfelé kell <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 van benne egy gyűrű, azt kell bizergálni, türelemjáték :) ..és egy megfelelően erős kis rántással nem ugrik össze és nem engedi ki a féltengelyt? Csak kérdezem, bocs ha hülye vagyok! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 ..és egy megfelelően erős kis rántással nem ugrik össze és nem engedi ki a féltengelyt? Csak kérdezem, bocs ha hülye vagyok! <_< Nem. Amikor a tengelyt benyomod, akkor a vége kúpos, ami szétfeszíti a zeeger-t. Azonban a nútnak, ahova a zeeger befekszik, 900-osak az oldalfalai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Nem. Amikor a tengelyt benyomod, akkor a vége kúpos, ami szétfeszíti a zeeger-t. Azonban a nútnak, ahova a zeeger befekszik, 900-osak az oldalfalai. Aha! No, csak mert a tesóm Subaruján azt a zégert a féltengelybe tettük és az agyban volt olyan kónuszosan/befelé szűkült a helye és az szoritotta össze majd amikor odaért az agyban lévő núthoz ott szétugrott és megfogta a tengelyt... Ezek szerint a miénk más módon működik...jó tudni! Köszi! <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 van benne egy gyűrű, azt kell bizergálni, türelemjáték <_< Rendben köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Na, most elbizonytalanitottál kicsit, de nekem úgy tűnt megvan minden ami oda kell és határozottan a jobb felső részben a toronynál/lengéscsillapitónál hallatszott cibáláskor a menet közben tapasztaltakhoz hasonló "matt" kopogás... :lol: Ámbár, nekem(az én szememnek, ugyebár nem értek hozzá!) gyanúsak a bölcső hátsó(szinte az utastér alatt lévő) gumiizék/szilentek is, de akkor "alattam" a bal oldalon is kéne koppannia mert egyformán gyanúsak... Mindenesetre, álló helyzetben, a fent emlitett kopogást lehet előidézni egyértelműen. ^_^ Ezzel coptam én is tavaly, hónapokig. Nagyon hangosan kopogott, jobb oldalról hallottam. Főleg egyenetlen uton. Én a toronycsapágyra gyanakodtam. Kicseréltük a lengéscsillapítókkal együtt, mivel azok amugy is már csak sulynak voltak benne. Ugyanaz volt. Komplett szilent csere. Ugyanaz. Már épp fel akartam gyujtani a kocsit, amikor dühösen megrángattuk a motort, mikor fenn volt a csáposon. Végere meghallottuk azt a hangot. Motortartó bak. :lol: Persze a helyén volt rendesen, csak a gumi volt benne gatya. Ami normál helyzetben nem látszott. Hiába rángattuk , a motor súlya nagyon nyomta, igy nem kopogott. De amikor a motor igazából belendült, pl, rossz uton, vagy indulásnál kuplung felengedéskor, nagyon tudott szólni, mert vas vasat ért már. <_< :) Kicseréltük, és azóta halálos csend van. :) :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 ... Már épp fel akartam gyujtani a kocsit, amikor dühösen megrángattuk a motort, mikor fenn volt a csáposon. Végere meghallottuk azt a hangot. Motortartó bak. :lol: Persze a helyén volt rendesen, csak a gumi volt benne gatya. Ami normál helyzetben nem látszott. Hiába rángattuk , a motor súlya nagyon nyomta, igy nem kopogott. De amikor a motor igazából belendült, pl, rossz uton, vagy indulásnál kuplung felengedéskor, nagyon tudott szólni, mert vas vasat ért már. <_< :) Kicseréltük, és azóta halálos csend van. :) :lol: Én is pont erre készülök, nekem is eléggé rázza a motor a kasztnit bizonyos fordulatszámnál, ill. elindulásnál látom a váltókaron, hogy elmozdul, ami nyilván a motor mozgásától van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 Én is pont erre készülök, nekem is eléggé rázza a motor a kasztnit bizonyos fordulatszámnál, ill. elindulásnál látom a váltókaron, hogy elmozdul, ami nyilván a motor mozgásától van. szerintem minden autóban mozog a váltó elinduláskor, illetve a motor én még olyan autót nem láttam, amiben ne mozogna a motor ilyenkor. persze nem mindegy mennyire, illetve hogy zajjal jár e ez a mozgás már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 szerintem minden autóban mozog a váltó elinduláskor, illetve a motor én még olyan autót nem láttam, amiben ne mozogna a motor ilyenkor. persze nem mindegy mennyire, illetve hogy zajjal jár e ez a mozgás már. Amíg a gumibak gumiként viselkedik addig nincs gond azzal hogy mozog. Amikor már a fém a fémen kopog akkor venni észre hogy bazzeg van. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 szerintem minden autóban mozog a váltó elinduláskor, illetve a motor én még olyan autót nem láttam, amiben ne mozogna a motor ilyenkor. Akkor nézz meg egy [off] 850-es BMW [on] motorját indításkor, nem fog elborulni az 5 forintos :) , persze az még a cimbinek új autója volt -alig pár hete vette de ez már régen volt... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 jó vizes megint az út lehetne csúszkálni, nézihogy billeg a kasztni Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 ........... Már épp fel akartam gyujtani a kocsit, amikor dühösen megrángattuk a motort, mikor fenn volt a csáposon. Végere meghallottuk azt a hangot. Motortartó bak. <_< ........... Én is pont erre készülök, nekem is eléggé rázza a motor a kasztnit bizonyos fordulatszámnál, ill. elindulásnál látom a váltókaron, hogy elmozdul, ami nyilván a motor mozgásától van. Ezt még meglesem én is! Megemelem kicsit a motort és megcibálom, leellenőrzöm. Kis fordulaton nekem is eléggé rázkódik a váltókar pedig egyébként meg nem lötyög - megnéztem amikor beállitottam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Ezt még meglesem én is! Megemelem kicsit a motort és megcibálom, leellenőrzöm. Kis fordulaton nekem is eléggé rázkódik a váltókar pedig egyébként meg nem lötyög - megnéztem amikor beállitottam. <_< Nekem is mocorog és ráadásul fémes nyekkenő hangot hallat terhelésváltáskor. A tűzgyűrű cserét kaptam tippnek de nem segített. Kézzel cibálva a motort nem hallok semmit, ezért a kuplunkgszerkezetre tippelek. Ránézésre a bakok rendben vannak. Mivel csak nyáron kis sebességnél és lehúzott ablaknál hallom csak ezért beletörődtem és így használom évek óta. Persze azért örülnék ha megszűnne de ezért idő előtti kuplungszerelést nem vállalok be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június26, 2009 Megoszt Elküldve Június26, 2009 Nekem is mocorog és ráadásul fémes nyekkenő hangot hallat terhelésváltáskor. A tűzgyűrű cserét kaptam tippnek de nem segített. Kézzel cibálva a motort nem hallok semmit, ezért a kuplunkgszerkezetre tippelek. Ránézésre a bakok rendben vannak. Mivel csak nyáron kis sebességnél és lehúzott ablaknál hallom csak ezért beletörődtem és így használom évek óta. Persze azért örülnék ha megszűnne de ezért idő előtti kuplungszerelést nem vállalok be. tűzgyűrű? hogy a kipufogó illesztése nyekeregne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Sziasztok. Mitől lehet az, hogy 110 felett elkezd rázni a kormány. Viszont van olyan is, hogy 130nál se jön elő. Bal féltengelycsuklót kicseréltem (ez már kopogott is) és egy hónappal ezelőtt lettek centíroztatva a kerekek. Jah és erős fékezésnél is mocorog a kormány. Köszönöm előre is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Sziasztok. Mitől lehet az, hogy 110 felett elkezd rázni a kormány. Viszont van olyan is, hogy 130nál se jön elő. Bal féltengelycsuklót kicseréltem (ez már kopogott is) és egy hónappal ezelőtt lettek centíroztatva a kerekek. Jah és erős fékezésnél is mocorog a kormány. Köszönöm előre is. féktárcsa az hogy hol ráz hol nem, függ az úttól, mikormennyi kavics van a kerekedben ilyenek. nekem most pl 130-140nél rázott hétvégén a 37esen régebbenmeg 110-120 között Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Full egyenletes úton is ráz az esetek kb 80%-ában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 Full egyenletes úton is ráz az esetek kb 80%-ában. attól is függ mennyire nekem is ráz, látom is szemmel, de nem foglalkozom vele, mert 140 felett nemcsinálja 130 alatt sem ha megyek, akkor 140 felett megyek, mert akkor sietek, vagy 120 alatt, mert akkor rérek, és akkor jó a fogyi is meg nem is büntetnek meg nekem fk ki lett cserélve, és utána el is múlt sokáig, de most se centírozva se semmi, csak fel lett rakva a kerék és kész ahogy mondtad, neked a fék is berázza a kormányt, lehet cserés lesz a tárcsa nem? vagy próbálj centíroztatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
chriskross Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 attól is függ mennyire nekem is ráz, látom is szemmel, de nem foglalkozom vele, mert 140 felett nemcsinálja 130 alatt sem ha megyek, akkor 140 felett megyek, mert akkor sietek, vagy 120 alatt, mert akkor rérek, és akkor jó a fogyi is meg nem is büntetnek meg nekem fk ki lett cserélve, és utána el is múlt sokáig, de most se centírozva se semmi, csak fel lett rakva a kerék és kész ahogy mondtad, neked a fék is berázza a kormányt, lehet cserés lesz a tárcsa nem? vagy próbálj centíroztatni. De nekem annyira ráz, hogy szinte belezsibbad a kezem. Centíroztatva voltak a kerekek. Lehet cserés lesz a tárcsa is (tudva, hogy mennyire törődött a kocsival az előző gazdája...), de igazából a fékezés miatti rázás annyira nem gáz, mint a 110 feletti, csak gondoltam összefügg, de akkor ezek szerint nem. 140 felett is tudsz közlekedni 1,4es Astra-val? Én ha beledöglök se tudom kinyomni a szemét. 130-140 volt eddig a max akkor is az érdi emelkedőnél (lejtő módban) <_< szerk: Olvastam olyat is, hogy szilentek okozhatják a rázást. Egy futóműves átlag mennyiért rakná rendbe az egészet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Június29, 2009 Megoszt Elküldve Június29, 2009 De nekem annyira ráz, hogy szinte belezsibbad a kezem. Centíroztatva voltak a kerekek. Lehet cserés lesz a tárcsa is (tudva, hogy mennyire törődött a kocsival az előző gazdája...), de igazából a fékezés miatti rázás annyira nem gáz, mint a 110 feletti, csak gondoltam összefügg, de akkor ezek szerint nem. 140 felett is tudsz közlekedni 1,4es Astra-val? Én ha beledöglök se tudom kinyomni a szemét. 130-140 volt eddig a max akkor is az érdi emelkedőnél (lejtő módban) <_< dede összefügg szarul kopott a tárcsa, és ez alapból rázza menet közben a kocsit, mert olyan mintha nem lenne centírozva a kerék, de a fékezésnél meg azért jön elő jobban, mert a fékbetétek meg ugye rányomódnak, és az még egy plusz feszülést idéz elő. ha elhanyagoltvolt, akkor szilenteket se árt átnézni pl. hát óra szerint 170 a vége, de akkormár kell hely, de 160at azt sokszor megy de a 140 nem gond neki... óra szerint persze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts