Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

mint az ominál is írtad már

am ez az ABC ilyen formában sztem nem csak nekem ujdonság, meglehet vagyunk még páran gyengébbek <_<

Hát már a Peugeot 607-esben is volt egy minimális rendszer a dőlés és bólintás ellen, de ez elég kezdetleges volt és csak a lengéscsillapítók keménységével operált, ez volt a CDC.

De egy rendes ABC-hez légrugó dukál, azzal valósítható meg rendesen.

Link to comment
Megosztás:

Remélem nem baj ha megjegyzek valamit a hátsó kerekek kormányzásáról, hogy ne legyen nevetség tárgya.

Igen, de itt messze nem erről van szó <_<

Azért, ha valaki -ez esetben az ADAC- logikus, évtizedes tapasztalatokkal egyszercsak szembe megy, nem árt, ha minden állítása megállja a helyét.

Szerintem az első defekt veszélyesebb (ne legyen hátsó sem :lol: )

Kitartanék a jobb fékezhetőség és kormányozhatóság mellett. Ez nem tudom miért jelenti azt, hogy a hátulja mindegy, csak legyen ott valami ami gurul?

Link to comment
Megosztás:

őszintén?

vezettél már úgy hogy megcsúszott neked a hátulja kanyarban?

Persze egész télen ezzel szórakoztam. <_< Most nem a tizedmiliméterekről van szó, hanem úgy általánosságban, hogyha nem egyforma a 4 gumi, akkor a kopotabbak legyenek elöl. Amúgy meg félidőnél cserélni kell, aztán akkor egyformán kopnak. Hacsak 2 téli gumid van, akkor mit ajánlanak hová tedd? Ugyanaz a szitu nem? Vagy ez sem így van?

Link to comment
Megosztás:

Azért azt, hogy csúszkálsz a havon és húzogatod a kézit nem teljesen ugyanaz, mintha mész az úton és megindul a hátulja magától :lol:

De milyen igaz! :lol:

A kézifékes rángatózás legfeljebb nyári, száraz úton jó arra, hogy valaki a csajok előtt felvágjon mintha amerikai rendőr lenne (a filmekben....) De ott is jobb, ha maga helyett kaszkadőrt alkalmaz a delikvens. <_<

Link to comment
Megosztás:

De milyen igaz! :lol:

A kézifékes rángatózás legfeljebb nyári, száraz úton jó arra, hogy valaki a csajok előtt felvágjon mintha amerikai rendőr lenne (a filmekben....) De ott is jobb, ha maga helyett kaszkadőrt alkalmaz a delikvens. <_<

ki minek milyen értelmét látja

nem rendeltetésszerű használat, de télen sokszor jol jön a kézifék.

Link to comment
Megosztás:

ki minek milyen értelmét látja

nem rendeltetésszerű használat, de télen sokszor jol jön a kézifék.

Húzgáld a kézit ha jól esik, csak ne altasson el a tudat, hogy mondjuk egy parkolóban meg tudod fogni a csusszanó kocsit.

Az úton ott vannak a tereptárgyak, többi közlekedő stb., stb. <_<

Link to comment
Megosztás:

Húzgáld a kézit ha jól esik, csak ne altasson el a tudat, hogy mondjuk egy parkolóban meg tudod fogni a csusszanó kocsit.

Az úton ott vannak a tereptárgyak, többi közlekedő stb., stb. <_<

nem rángatom össze vissz a kézit... attól, hogy szeretek tök üres egyenes utcákon keresztbe menni, meg egy két kanyart bepróbálni, attól nem megyek a többi kocsi között keresztbe...

de ha már edódik csak egy olyan eset, amit a kézis csúszkálásokból meg tudok oldani, az már jó.és volt már ilyen :lol:

pl hogy ne a fékbe álljak bele :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem rángatom össze vissz a kézit... attól, hogy szeretek tök üres egyenes utcákon keresztbe menni, meg egy két kanyart bepróbálni, attól nem megyek a többi kocsi között keresztbe...

de ha már edódik csak egy olyan eset, amit a kézis csúszkálásokból meg tudok oldani, az már jó.és volt már ilyen <_<

pl hogy ne a fékbe álljak bele :lol:

Egy zsiguli erre sokkal megfelelőbb. Kibelezed, hátsó dob ki, rugókat megvág, egyebek és máris kész a játszósautó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

őszintén?

vezettél már úgy hogy megcsúszott neked a hátulja kanyarban?

Őszintén igen.

15 éve volt, és nem engedett az igazgatóm csak 2 téli gumit venni a kocsimra. A havas utcasarkon,balra nagyívben befordulásnál csináltam egy piruettet. Attól kezdve tudtam, hogy hol a határ.... <_<

Link to comment
Megosztás:

Egy zsiguli erre sokkal megfelelőbb. Kibelezed, hátsó dob ki, rugókat megvág, egyebek és máris kész a játszósautó. :lol:

ez megint másamiről most beszélsz, mg én :lol:

te az örömautózásról beszélsz, én meg arról, hogy esetenként előforduló abrakadabrákat hogy oldunk meg az astrával <_<

Link to comment
Megosztás:

ez megint másamiről most beszélsz, mg én :lol:

te az örömautózásról beszélsz, én meg arról, hogy esetenként előforduló abrakadabrákat hogy oldunk meg az astrával <_<

Hát úgy hogy teszünk a hátuljába egy kicsontozott zsigulit, és akkor olyan nehéz lesz hogy nem fog megcsúszni :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én meg amondó vagyok,hogy hiába van a kezemben több mint 200EKm 2005 óta,még mindig találkozom váratlan helyzetekkel pedig napi szinten ülök autóban a meló miatt.

Sosem szabad nagypofával beülni,hogy én mindnt kitudok védeni...ez sajnos nem igaz.

Link to comment
Megosztás:

Én meg amondó vagyok,hogy hiába van a kezemben több mint 200EKm 2005 óta,még mindig találkozom váratlan helyzetekkel pedig napi szinten ülök autóban a meló miatt.

Sosem szabad nagypofával beülni,hogy én mindnt kitudok védeni...ez sajnos nem igaz.

Ez abszolút igaz. És attól, hogy valaki rángatja a kéziféket, nem lesz több tapasztalata, ezeknek úgysem a feneke indul meg. De ez csak az én privát véleményem.

Link to comment
Megosztás:

Ez abszolút igaz. És attól, hogy valaki rángatja a kéziféket, nem lesz több tapasztalata, ezeknek úgysem a feneke indul meg. De ez csak az én privát véleményem.

legyen is

nekem volt olyan, hogy kitolta az orrát, azt visszahoztam, utána kitolta a seggét nah?

azért vmi tapasztalat csak lesz, ha már más nem is, de legalább tudom, hogy a FÉKRE NEM lépünk.

de amit JOhnny mondott, mindig lesz valami váratlan, amit még nem tapasztaltunk, és meglep, szóval megfontolva <_<

Link to comment
Megosztás:

Amúgy meg félidőnél cserélni kell, aztán akkor egyformán kopnak.

Ez a legnagyobb hülyeség egyébként. Régebben a wareszon lehet hogy ez bevett szokás volt spórolás miatt, de

most már más idők járnak, bezony bevezették a futómű dőlésszög fogalmát <_< Ha a jó félidős gummákat előlről

hátra pakolod, akkor nagyban csökkented hátul a tapadást, mivel az első gumik negatívosan kopnak, azaz belül

kicsit jobban, még ha ezt annyira nem is látod rajtuk :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én meg amondó vagyok,hogy hiába van a kezemben több mint 200EKm 2005 óta,még mindig találkozom váratlan helyzetekkel pedig napi szinten ülök autóban a meló miatt.

Sosem szabad nagypofával beülni,hogy én mindnt kitudok védeni...ez sajnos nem igaz.

Igazad van! Ééééés még valami kell a balesetmentes vezetéshez: EGY NAGY ADAG SZERENCSE!

Szerencse nélkül nem megy, és fordítva meg pláne igaz, hogy csak szerencsével pedig sehogy sem megy.... <_<

Nekem eddig szerencsém volt, és nem okoztam balesetet.

Aztán jön a vénség, és nem szeretném magam viszont látni úgy mint egy gimista osztálytársamat nemrégiben. Ő eddig (40 év) balesetmentes volt, de egyre másra kezdi zúzni a kocsiját (mert az érzékei tompulnak).

Egy másik is most szenvedett komoly balesetet, össze kellett csavarozni a lábát.....

Link to comment
Megosztás:

egyes borulásoknál melyik oldalon kapaszkodj <_< :lol: :lol:

annyira vadul nem rángatom :lol:

egyébként... szerencse....

3x tört a kocsi, egyszer bennese ültem, egyszer 5 el tolattam, 3.x meg flváltottam 2ből 3 ba és akkor...

asszem nem vagyok az a szerencsés tipus ilyen téren.

Link to comment
Megosztás:

annyira vadul nem rángatom <_<

egyébként... szerencse....

3x tört a kocsi, egyszer bennese ültem, egyszer 5 el tolattam, 3x meg flváltottam 2ből 3 ba és akkor...

asszem nem vagyok az a szerencsés tipus ilyen téren.

"3x meg flváltottam 2ből 3 ba és akkor... " ezt nem értem.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.