Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

belemegy. de lehet hogy nem fog ültetni semmit, max annyit, amennyivel fáradtabb már a GSi rugó, mint a tied.

Ugyanis a GSi-nek nagyobb lehet az orrsúlya :lol:

...és egy X20XEV és egy C20XE GSi között mennyi lehet az különbség?Elenyésző.Én megvagyok elégedve a GSi rugeszokkal Dezsőben,csapattam vele hétvégén a kiskörúton,bár erő nem sok van benne,de kanyarodni élvezet vele. <_<

Link to comment
Megosztás:

Azt nem tudta megmondani, hogy miért húz jobbra, de a szilentek szakadtak, úgyhogy azt javasolta kezdjük azzal hogy ezeket kicseréli, utána beállítja a futóművet és talán jó lesz.

Az instabilitásra azt mondta a szaki a Strohm-nál, hogy a lengéscsillapítók miatt van, főleg a jobb első miatt, és a két elsőt kéne cserélni.

A két szilent az első tengelyre 20 ezer forint, a két lengéscsillapító 40ezer (SACHS).

Ez reális ár?

A Super4 gyertyákért miért volt kár?

Nem hiszem, hogy gagyi minőségű alkatrészeket raknának be.

Kérdezd meg máshol is az árakat. Pl : www.csergoe.hu

Lengéscsillapitóból szerintem feltétlenül gázos legyen, az olajost lehetőleg kerüld.

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem, hogy gagyi minőségű alkatrészeket raknának be.

Kérdezd meg máshol is az árakat. Pl : www.csergoe.hu

Lengéscsillapitóból szerintem feltétlenül gázos legyen, az olajost lehetőleg kerüld.

Megvolt a javítás, sokkal stabilabb lett az autó, ez kipipálva.

De még mindig jobbra húz ha elengedem a kormányt úgy 80km/h-tól (mindenfajta úton, ha átmegyek a bal sávba akkor is, úgyhogy nem az út lejtése miatt van). Sajnos nem tudom mióta csinálja ezt, mert csak két héttel ezelőtt vettem észre.

Még az is lehet hogy normális jelenség :lol: Bár nem hinném.

Költségek: két első lengéscsillapító (bilstein lett végülis) 33ezer, két szilent 4ezer, futómű állítás 7ezer, munkadíj 16ezer (2,5óra).

Most indulok autópályás hosszabb futóműtesztre <_< külföldre, aztán jövő héten még lehet hogy tovább kerestetem a hibát, de már máshol mert szerintem drágán dolgoznak (vagy nem?).

Talán a Szivák szervízbe megyek.

Az is lehet, hogy egyszerűen csak a gumikat kéne lecserélni mert már elég régiek.

Van más ötletetek a jobbra húzásra?

Link to comment
Megosztás:

Megvolt a javítás, sokkal stabilabb lett az autó, ez kipipálva.

De még mindig jobbra húz ha elengedem a kormányt úgy 80km/h-tól (mindenfajta úton, ha átmegyek a bal sávba akkor is, úgyhogy nem az út lejtése miatt van). Sajnos nem tudom mióta csinálja ezt, mert csak két héttel ezelőtt vettem észre.

...

Én még mindig azt mondom, hogy cseréld vissza a gumikat az eredeti helyükre.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Miért ockodik mindenki az olajos gátlóktól? Egy átlag user észre sem veszi a különbséget szerintem. Ennyivel rosszabb az egyik a másiknál átlagos felhasználás mellett? a végén még én is kétségbe esek és nem rakom be az új cuccot hátra! <_<

a gázos mégjobban csillapít elviekben...

én hallottam panaszt a gázosra, miszerint nem tart semeddig sem... hát nekema gyári si gázos és 8 éves.

Link to comment
Megosztás:

A Falken 512-essel szerzett jó tapasztalataim alapján, vettem most az újabb Falken 912-esből egy garnitúrát interneten keresztül. Az 512-es még japán gyártmány volt, a 912-es már tajwani.

Felszereltettem, és nagyon rázott elől 105 és 120 között. Nosza kicseréltem először a jobb elsőt a j. hátsóval. A rázás átment hátra, de csak 115 és 120 között.

Aztán kicseréltem a bal elsőt a b.hátsóval, és szinte megszűnt a rázás.

Elmentem a gumishoz ellenőrzésre, kiderült, hogy a j. hátsóban volt 5 g. hiba, és a bal hátsón a minta futása csámpázik 1-2 milimétert. No, szóval a tajwani nem japán!

Ezzel együtt ahogy megkapta azt az 5 grammot, most már símán fut!

Hiába mondja azt a gumis, hogy 5 grammot nem lehet megérezni!

Volt már esetem, amikor 10 grammot kellett korrigálni, de (egy másik) gumis arra is azt mondta, hogy az nem lehet, hogy ezt a kicsit ÉN megérzem!

Hülyéééék! <_< :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

A Falken 512-essel szerzett jó tapasztalataim alapján, vettem most az újabb Falken 912-esből egy garnitúrát interneten keresztül. Az 512-es még japán gyártmány volt, a 912-es már tajwani.

Felszereltettem, és nagyon rázott elől 105 és 120 között. Nosza kicseréltem először a jobb elsőt a j. hátsóval. A rázás átment hátra, de csak 115 és 120 között.

Aztán kicseréltem a bal elsőt a b.hátsóval, és szinte megszűnt a rázás.

Elmentem a gumishoz ellenőrzésre, kiderült, hogy a j. hátsóban volt 5 g. hiba, és a bal hátsón a minta futása csámpázik 1-2 milimétert. No, szóval a tajwani nem japán!

Ezzel együtt ahogy megkapta azt az 5 grammot, most már símán fut!

Hiába mondja azt a gumis, hogy 5 grammot nem lehet megérezni!

Volt már esetem, amikor 10 grammot kellett korrigálni, de (egy másik) gumis arra is azt mondta, hogy az nem lehet, hogy ezt a kicsit ÉN megérzem!

Hülyéééék! <_< :lol: :lol:

érdekes gumis volt az... mi még a kavicsokat is kipiszkáltuk, és úgy centiroztunk.

Link to comment
Megosztás:

jaaa

nem is tudom mondtam e.

emlékeztek, hogy írtam, hogy voltam futóműállításon, és a gép szerint jó volt már, de mégiz húzott jobbra.

na feltettema nyárikat, azzal meg nyíl egyenes...

de ezek a pirellik úgy zúgnak fúh nagyon hangos a téli hankookhoz képest...

Link to comment
Megosztás:

jaaa

nem is tudom mondtam e.

emlékeztek, hogy írtam, hogy voltam futóműállításon, és a gép szerint jó volt már, de mégiz húzott jobbra.

na feltettema nyárikat, azzal meg nyíl egyenes...

de ezek a pirellik úgy zúgnak fúh nagyon hangos a téli hankookhoz képest...

nekem a téli contik visítottak, meg muternek a nyári contik is hangosak...viszont a pzero nálam tök halk <_<

Link to comment
Megosztás:

jaaa

nem is tudom mondtam e.

emlékeztek, hogy írtam, hogy voltam futóműállításon, és a gép szerint jó volt már, de mégiz húzott jobbra.

na feltettema nyárikat, azzal meg nyíl egyenes...

de ezek a pirellik úgy zúgnak fúh nagyon hangos a téli hankookhoz képest...

nekem a téli contik visítottak, meg muternek a nyári contik is hangosak...viszont a pzero nálam tök halk :lol:

Én hallani csak szeretném a különbséget, de van ami elnyomja :lol: <_< Viszont a téliekkel olyan hangja volt hogy azthittük csapágyas. Meg húzott is jobbra egy kicsit, de az nem volt vész. Téliek kukázva, nyári föl és azóta kerék részlegről kussolás van (pontosabban nincs akkora hang hogy meg lehessen hallani :lol: ) és nem is kóvályog, meg nem is húz.

Link to comment
Megosztás:

Hiába mondja azt a gumis, hogy 5 grammot nem lehet megérezni!

Volt már esetem, amikor 10 grammot kellett korrigálni, de (egy másik) gumis arra is azt mondta, hogy az nem lehet, hogy ezt a kicsit ÉN megérzem!

Hülyéééék! <_< :lol: :lol:

Nekem legutóbb azt mondta a gumis, hogy 7 gramm a tűréshatár, és 5 grammot legtöbbször fel sem tesznek. Elmegyek tőle, fordulok kettőt, és ha leveszi majd újra felteszi a gépre, akkor megint lesz 5 gramm különbség, csak máshol. Nem tudom mi az igazság, nem értek hozzá, de ő csinálja. Bár sztem 5 gramm valóban nem sok, csak a gumi felni nélkül sok nagyságrenddel több, így a gumiban annyi súlyegyenetlenség simán lehet, akár még változ helyen is....

Link to comment
Megosztás:

helló, az én futóművemmel nem tudom mi van már, új minden benne szilentek, gömbfejek, talpasok új bilstein telók, új gumik kiegyensúlyozva és mégis ráz 100-120 között!!! kérem segítsetek ha tudtok, hogy mi lehet még ami csinálná ezt..

Link to comment
Megosztás:

helló, az én futóművemmel nem tudom mi van már, új minden benne szilentek, gömbfejek, talpasok új bilstein telók, új gumik kiegyensúlyozva és mégis ráz 100-120 között!!! kérem segítsetek ha tudtok, hogy mi lehet még ami csinálná ezt..

Hali,

Csak érdekesség képpen, de nekem már volt olyan problémám, hogy a gumisnál valami olyan spéci programmal ment a kiegyensúlyozó gép, ami (állítólag) kevesebb súllyal is megoldja illetve csak egyik oldalára kér súlyt mindig, stb.

Na ez nekem a gyári 15-ös aluval baromira nem akart működni, szintén rázott 100 felett, harmadszor kicentíroztuk a hagyományos módszerrel és jó lett.

Akkor azt mondták hogy más autóval/felnivel még sosem volt ilyen gond.. hát az enyimmel meg igen.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.