Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Ez is egy lehetséges ok, ha eltörött a stabrúd, akkor bizony jobban dőlhet kanyarban. jah de előbb is írtam. a gömbfej állítólag úgy el tud tőrni, hogy észre se venni, csak ha nagyon megfeszgeted. meg ha úgy állsz meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 A stabrúd nem törik el,csak a bekötő "kutyacsont" a végén. Aknából megállpítható feszítéssel és csakis gyárira cserélhető,az utángyári 2-3 hónap alatt eltörik.Saját tapasztalat. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 A stabrúd nem törik el,csak a bekötő "kutyacsont" a végén. Aknából megállpítható feszítéssel és csakis gyárira cserélhető,az utángyári 2-3 hónap alatt eltörik.Saját tapasztalat. :lol: mert a cifrapalotánál is cifrázod <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 törd el <_< egyébként, mennyire gáz kicseréltetni?? mert beszerelni 20perc. Ha a garanciális cserére gondolsz, akkor visszavitte, jegyzőkönyv(elküld vhova)--->1-2 hónap várakozás, pénz visszakap Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 mert a cifrapalotánál is cifrázod <_< Dehogyis!Onnan verem el a nagyképű 1.3 16V szusisokat,mint hétvégén! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Ha a garanciális cserére gondolsz, akkor visszavitte, jegyzőkönyv(elküld vhova)--->1-2 hónap várakozás, pénz visszakap én arra gondolok, hogy mennyi idő az amire kicserélik neked ujra gariba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Dehogyis!Onnan verem el a nagyképű 1.3 16V szusisokat,mint hétvégén! <_< ott a színház és a palota közt nagyon zsír az a balkanyar :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 A stabrúd nem törik el,csak a bekötő "kutyacsont" a végén. Aknából megállpítható feszítéssel és csakis gyárira cserélhető,az utángyári 2-3 hónap alatt eltörik.Saját tapasztalat. <_< ezt is kutyacsontnak hívják?? én stabilizátor gömbfejnek hívtam, szóval nem a stabrúdra gondoltam, hogy az törik el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 én arra gondolok, hogy mennyi idő az amire kicserélik neked ujra gariba. Vhogy így ment a dolog, mert ugye megvizsgálják és nem adnak azonnal másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 Vhogy így ment a dolog, mert ugye megvizsgálják és nem adnak azonnal másikat. hát az elég kellemetlen akkor :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május4, 2009 Megoszt Elküldve Május4, 2009 ott a színház és a palota közt nagyon zsír az a balkanyar :lol: Amikor gyorsultam a szusissal első rajtnál bealudtam,de kanyarban majdnem megtoltam,van ott nálunk a körúton pár fifikás kanyar és szegénykém nem volt elég bevállalós! :lol: Aztán a köv rajtnál csunyát kapott... <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Egyből visszaáll.. Minnél részletesebben mondd majd el a tapasztalataidat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 ...nekem válaszolna majd valaki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 ...nekem válaszolna majd valaki? Mire is? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Soma01 Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Arra, hogy a lengéscsillapítók értékei rosszak e vagy nem. És a rugós kérdésre (GSI)... Az javítana e ha kicserélném a rugókat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Arra, hogy a lengéscsillapítók értékei rosszak e vagy nem. És a rugós kérdésre (GSI)... Az javítana e ha kicserélném a rugókat. Ha hirtelen romlott a stabilitás akkor először nézd meg minden oké-e, nem tört-e el valami, esetleg a rugó nem tört-e el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Csak a hátsók lettek cserélve. A haverom vette és intézi ezeket az ügyeket, vmelyik nagyobb alkatrészboltban, ha jól rémlik. Na de mit csináljak a még bennelevővel? Az még nem tört el. És ez tuti eredeti sachs volt? Asszem azokban mélynyomással is benne van a sachs logó, legalábbis régen ilyen volt... olyan van rajta? Nem volt túl olcsó? :lol: Amúgy témához: hallottam hogy a bilsteineknél is sok hibás darab van az olcsó daraboknál, most ez is vagy hamisítás lehet, vagy a bilstein bevásárolt valami nem túl jó minőségű "lánycéget" <_< A lengéscsillapítók 1 évesek és rossz lenne ha ezek lennének a hibásak. Ezért kimérettem őket és semmi gond velük, jobb-bal oldal egyforma (jó), első tengely 42% hátsó 31%. Ez bőven szar érték. Asszem 40% a vizsgahatár egyébként, tehát ez már jó eséllyel vizsgán sem megy át. Amúgy ha jól emlékszem, a szakirodalom 60%-ig mondja jónak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 És ez tuti eredeti sachs volt? Asszem azokban mélynyomással is benne van a sachs logó, legalábbis régen ilyen volt... olyan van rajta? Nem volt túl olcsó? :lol: Amúgy témához: hallottam hogy a bilsteineknél is sok hibás darab van az olcsó daraboknál, most ez is vagy hamisítás lehet, vagy a bilstein bevásárolt valami nem túl jó minőségű "lánycéget" <_< Én nem hiszek ebben...sony tv-ben is van rossz. :lol: Nekem pl LIP gázos van az astrában és a corsaban is,Udinak is az van évek óta,semmi gond nincs velük. Az meg hogy gergo így fel van háborodva...ajánlom neki a B Omi caravan hátsó futóművét :lol: Na abban vannak mókás dolgok! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Én nem hiszek ebben...sony tv-ben is van rossz. :lol: Nekem pl LIP gázos van az astrában és a corsaban is,Udinak is az van évek óta,semmi gond nincs velük. Nekem meg fordítva... LIP volt az ultraszar, és pl most omegában sachs-ok vannak, amik már jóval több mint 100e-t futottak, és még mindig vizsgaképesek <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Nekem meg fordítva... LIP volt az ultraszar, és pl most omegában sachs-ok vannak, amik már jóval több mint 100e-t futottak, és még mindig vizsgaképesek <_< Na ugye...szal kár általánosítani szerintem,a lényeg,hogy nem szabad a legolcsóbb gagyit megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Na ugye...szal kár általánosítani szerintem,a lényeg,hogy nem szabad a legolcsóbb gagyit megvenni. Szerintem a legtöbb ilyen eset hamisítás miatt van, legalábbis a márkásabb, nagyobb értékű cuccoknál. Lásd pl Brembo tárcsa, amiből több helyen lehetett hamisítottat kapni egy időben, mint eredetit <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Fori23 Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Amikor gyorsultam a szusissal első rajtnál bealudtam,de kanyarban majdnem megtoltam,van ott nálunk a körúton pár fifikás kanyar és szegénykém nem volt elég bevállalós! :lol: Aztán a köv rajtnál csunyát kapott... <_< Jaja, elgondolkodtató, hogy sokan milyen "tudással" nyomják ezerrel. Pályáról lehajtva még bevág elém, me' nagyon sportos, aztán a körforgalom, kanyar problémához ér, simán eltűnik az ~50 méter hátrányom, mert feji a kormányt, az ideális ív neki szögletes, kifelé meg már tolom, mert gyorsítani csak akkor mer ha egyenesbe került az autója. Na, innen már megint nagyon gyors :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Jaja, elgondolkodtató, hogy sokan milyen "tudással" nyomják ezerrel. Pályáról lehajtva még bevág elém, me' nagyon sportos, aztán a körforgalom, kanyar problémához ér, simán eltűnik az ~50 méter hátrányom, mert feji a kormányt, az ideális ív neki szögletes, kifelé meg már tolom, mert gyorsítani csak akkor mer ha egyenesbe került az autója. Na, innen már megint nagyon gyors <_< ez így van...de ha 2sáv van akkor se ismeri a "takaroggyájobbra" szabályt, megy a belsöben, ha meg haladnék és a derékszögű kanyarban körbeautózom akkor dudál :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Jaja, elgondolkodtató, hogy sokan milyen "tudással" nyomják ezerrel. Pályáról lehajtva még bevág elém, me' nagyon sportos, aztán a körforgalom, kanyar problémához ér, simán eltűnik az ~50 méter hátrányom, mert feji a kormányt, az ideális ív neki szögletes, kifelé meg már tolom, mert gyorsítani csak akkor mer ha egyenesbe került az autója. Na, innen már megint nagyon gyors <_< Engem ezért nem mozgat meg a gyorsulási verseny röptéreken,egy jó szlalom már inkább. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Május5, 2009 Megoszt Elküldve Május5, 2009 Engem ezért nem mozgat meg a gyorsulási verseny röptéreken,egy jó szlalom már inkább. :lol: Áááá, libakergetés... :lol: Amikor már lehet tolni a harmadikat... na onnantól az igazi <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts