opel16v Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 A problémám az lenne,hogy mennyire nagy szivás kihúzni a gólyalábból. Vagy csak kicsusszan? így van
iof-635 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 így van Hát ha így van akkor köszi a segítséget.
Novy Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 a rugót nehezebb levenni róla, na meg felrakni.
Atiss Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok! Segítséget kérnék lengéscsillapító ügyben! ("97 -es 1.4nz) Cserélni szeretnénk csakhogy a gyári azért szó mi szó elég gyengus főleg a kanyarokban! Ti milyen típust ajánlotok? a lényeg hogy keményebb legyen mint a gyári de azért ne verje szét a kocsit! ;) Eddig ilyeneket találtam: telostudor.hu "LIP" első 23000Ft/pár , hátsó 17000Ft/pár (szerelve) deviltuning.hu "KONI" sport 19867Ft/db bolthely.hu "BILSTEIN" első gázos 11000Ft/db olajos 10000Ft/db hátsó gázos 9500Ft/db olajos 9300FT/db autoalkatreszklub.hu "BILSTEIN" BTE-6221 6548Ft/db autotuningbolt.hu "MONRO REFLEX" 49900FT (első ,hátsó) argep.hu "BILSTEIN" első olajos 8500Ft/db gázos 11800FT/db És ezekről meg a MONRO márkákról van valami véleményetek?? Gázosat vagy olajosat??
invictus Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok! Segítséget kérnék lengéscsillapító ügyben! ("97 -es 1.4nz) Cserélni szeretnénk csakhogy a gyári azért szó mi szó elég gyengus főleg a kanyarokban! Ti milyen típust ajánlotok? a lényeg hogy keményebb legyen mint a gyári de azért ne verje szét a kocsit! ;) Eddig ilyeneket találtam: telostudor.hu "LIP" első 23000Ft/pár , hátsó 17000Ft/pár (szerelve) deviltuning.hu "KONI" sport 19867Ft/db bolthely.hu "BILSTEIN" első gázos 11000Ft/db olajos 10000Ft/db hátsó gázos 9500Ft/db olajos 9300FT/db autoalkatreszklub.hu "BILSTEIN" BTE-6221 6548Ft/db autotuningbolt.hu "MONRO REFLEX" 49900FT (első ,hátsó) argep.hu "BILSTEIN" első olajos 8500Ft/db gázos 11800FT/db És ezekről meg a MONRO márkákról van valami véleményetek?? Gázosat vagy olajosat?? Esetleg Sachs? Többfélét is kínálnak gázosból. A Monroe-t nem szeressük. Én személy szerint Bilstein vagy Sachs közül vennék. A Koni nekem drágának tűnik.
opel16v Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sachs, Kayaba, Bilstein a preferált. Monroe és lip nem a tartós kategória.
Atiss Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 És mégis gázosat vagy olajosat válasszak? Azt sem tudom milyen a gyári benne, olajos nem? Milyen lényegretörő különbség van a kettő között?
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 És mégis gázosat vagy olajosat válasszak? Azt sem tudom milyen a gyári benne, olajos nem? Milyen lényegretörő különbség van a kettő között? az olajos tovvább fog tartani, legalábbis eddig azt olvastam, és tapasztalták mások. nekem gyárilag gázos van, és lassan 9 éves, és műszakin még most is átmegy.
opel16v Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 a gázos annyiban különbözik az olajostól, hogy az olajon kívül még védőgázt is tartalmaz, ami nem engedi az olajat habosodni. Annyival jobb a gázos, hogy nagyobb igénybevétel esetén sem romlik számottevően a csillapítás. a gyári gátlók sachs-ok, és gázosak.
chriskross Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 Az mitől lehet, hogy jobbra kanyarodásnál a bal első kerék felől kopogás hallatszik?
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 Az mitől lehet, hogy jobbra kanyarodásnál a bal első kerék felől kopogás hallatszik? folyamatos? ha igen, akkor féltengely ha nem akkor toronycsapágy szilent, talpas, gömbfej, stabrúd gömbfej így első körben
chriskross Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 folyamatos? ha igen, akkor féltengely ha nem akkor toronycsapágy szilent, talpas, gömbfej, stabrúd gömbfej így első körben Hogy érted hogy folyamatos? Minden jobbra kanyarodásnál kopog. De amint beáll egyenesbe megszűnik a kopogás.
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 Hogy érted hogy folyamatos? Minden jobbra kanyarodásnál kopog. De amint beáll egyenesbe megszűnik a kopogás. ha alászeded, akkor folyamatosan kopog, vagy csak egyet és el is hallgat? ha nem csak egyet, hanem sokat,tehát folyamatosan kopog, és ha gázt adsz még erősebben, és gyorsabban, akkor szerintem 90% féltengely.
daykiller Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 ha alászeded, akkor folyamatosan kopog, vagy csak egyet és el is hallgat? ha nem csak egyet, hanem sokat,tehát folyamatosan kopog, és ha gázt adsz még erősebben, és gyorsabban, akkor szerintem 90% féltengely. Ütemesen és a sebesség változásra a kopogás ütemessége is változik. Gondolom erre gondoltál.
chriskross Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 ha alászeded, akkor folyamatosan kopog, vagy csak egyet és el is hallgat? ha nem csak egyet, hanem sokat,tehát folyamatosan kopog, és ha gázt adsz még erősebben, és gyorsabban, akkor szerintem 90% féltengely. Akkor féltengely lesz (folyamatosan kopog). Köszi ismét a segítséget!
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 Ütemesen és a sebesség változásra a kopogás ütemessége is változik. Gondolom erre gondoltál. így is lehet mondani.
Laleekirály Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 folyamatos? ha igen, akkor féltengely ha nem akkor toronycsapágy szilent, talpas, gömbfej, stabrúd gömbfej így első körben nekem is a jobboldalról jön ilyen hang és a toronycsapágyra gyanakszom. Azon az oldalon annyira szétvan a lengéscsillapító, hogy nem ritkám felkoppan. Nekem mind a négy lengéscsillapítót cserélni kell.
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 Akkor féltengely lesz (folyamatosan kopog). Köszi ismét a segítséget! egyébként ha benyulsz, és megmozgatod a féltengelyt, akkor lehet érezni is, hogy lógni fog, oldal irányban van egy bizonyos természetes játéka, de fel le nem kellene mozognia.
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 nekem is a jobboldalról jön ilyen hang és a toronycsapágyra gyanakszom. Azon az oldalon annyira szétvan a lengéscsillapító, hogy nem ritkám felkoppan. Nekem mind a négy lengéscsillapítót cserélni kell. akkor hajrá alapból a kidöglött lengéscsillapító is kopoghat.
Laleekirály Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 akkor hajrá alapból a kidöglött lengéscsillapító is kopoghat. kuka mind, úgyhogy majd kicserélem.
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 kuka mind, úgyhogy majd kicserélem. egybe szedd már ki jó? nekem még jólenne ;)
Laleekirály Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 egybe szedd már ki jó? nekem még jólenne ;) egybe lesz cserélve! Ha tényleg kellenek, akkor odaadom őket, mert én dobom a vasba mindet. De addig úgyis beszélünk, szóval majd szólok!
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 egybe lesz cserélve! Ha tényleg kellenek, akkor odaadom őket, mert én dobom a vasba mindet. De addig úgyis beszélünk, szóval majd szólok! elől patronok vannak az kicsit mókás szétszedni, de összerakni se kutya légkulcs van otthon? mert az sokat könnyít rajtad majd ;)
Laleekirály Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 elől patronok vannak az kicsit mókás szétszedni, de összerakni se kutya légkulcs van otthon? mert az sokat könnyít rajtad majd ;) minden van, még "rutinos" segítség is! ;)
Novy Elküldve Április18, 2009 Elküldve Április18, 2009 minden van, még "rutinos" segítség is! ;) akkor gond egy szál se ;) csak vigyázzatok majd, mikor leveszitek el ne lője a rugó a rutint ;)
Recommended Posts