hening Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Vekié olcsóbb, de azon kell egy kicsit hegesztgetni, a fékerőszabályzó konzolját. 15-20 körül van kompletten. Igaz, azt is be lehet rakni, de az szélesebb. Nem???
opel16v Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Igaz, azt is be lehet rakni, de az szélesebb. Nem??? 9mm, de mivel negatívosabb, a kerékjárati ívnél ugyanannyira van a kerék az ívtől ;)
hening Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 9mm, de mivel negatívosabb, a kerékjárati ívnél ugyanannyira van a kerék az ívtől ;) Kerékdőlés??
Novy Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 pont erről beszéltünk nem is olyan rég, hogy miért is jó a veki híd, illetve miért nem. Ferkonál 20volt egy komplett hátsóhíd astráról, de neki is ritkán van. 30-40 az horror. de gondolom, azért mert ritka.
Novy Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 Vekié olcsóbb, de azon kell egy kicsit hegesztgetni, a fékerőszabályzó konzolját. 15-20 körül van kompletten. nekem az astrán két "patron" van a kasztni alján, és csak gumifékcső megy hozzá. nem is tudta még senki a működési elvét elmagyarázni, de a vekin másfajta van?
J0hnny Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 nekem az astrán két "patron" van a kasztni alján, és csak gumifékcső megy hozzá. nem is tudta még senki a működési elvét elmagyarázni, de a vekin másfajta van? Az astrán fix fékerőszabályzó van,nekem pl a corsán terhelésfüggő...hétvégén cseréltem...elég nagy szívás.
opel16v Elküldve Április7, 2009 Elküldve Április7, 2009 nekem az astrán két "patron" van a kasztni alján, és csak gumifékcső megy hozzá. nem is tudta még senki a működési elvét elmagyarázni, de a vekin másfajta van? igen, és a vekiét kell hagyni és bekötni. tárcsára nem jó a fix fékerőcsökkentő. Az astrán fix fékerőszabályzó van,nekem pl a corsán terhelésfüggő...hétvégén cseréltem...elég nagy szívás. Astrákon is csak az 1.4 puritán verziókon van ilyen fix ;)
Tápiószecső Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 tárcsára nem jó a fix fékerőcsökkentő. Lehet hogy nem jó, de működik. ;)
opel16v Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Lehet hogy nem jó, de működik. ;) Működne anélkül is :lol: De közel sem normális módon :lol:
J0hnny Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 Astrákon is csak az 1.4 puritán verziókon van ilyen fix ;) Bezzeg a corsan szabályozható van és el is kezdett folyni...kicseréltem,de 6db fékcsövet újra kellett gyártatnom.
Udi Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 8V-s GSi-nél is fix van, ugyanolyan mint az 1.4-esnél, amikor csináltuk ezen filóztam 2 hétig és kiderült, hogy ugyanaz van rajta. ;)
opel16v Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 8V-s GSi-nél is fix van, ugyanolyan mint az 1.4-esnél, amikor csináltuk ezen filóztam 2 hétig és kiderült, hogy ugyanaz van rajta. ;) Akkor úgy mondom, hogy 94 után már csak a fapad kisköbcentiben volt fix tudtommal. De előtte is az összes tárcsás hídnál szabályozott volt.
Novy Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 mit jelent az hogy fix, és mit az hogy szabályozható. azt hogy nem is "figyeli" nekem hogy van terhelve? csak egy gyári értékre van beállítva? én eddig semmiféle verziót nem tudtam erre elképzelni, hogy működhet. más autón láttam, hogy rugó rudazat, külön konzolocska, és ahogy mozog a híd, úgy az egész cucc mozog, és azt látni hogy működik, de ez a kis patron...
Novy Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 igen, az csak egy fix értékkel csökkent. akkor ezért nem tud megcsuszni a hátsó fék, csak jóval az első csúszása után, illetve olyan felületen.
invictus Elküldve Április8, 2009 Elküldve Április8, 2009 igen, az csak egy fix értékkel csökkent. Az egyiket nyomástartó szabályozónak, a másikat nyomás aránytartó szabályozónak hívják, és akkor így egészen pontosak vagyunk. ;)
Silver79 Elküldve Április9, 2009 Elküldve Április9, 2009 ezen az áron volt kedvezmény? vagy ez csak sima mintha boltbol vennéd ár? Sima mintha boltból venném.
iof-635 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok. Kérdés: Gólyalábból hogy a leg célszerübb kivenni a lengéscsillapítót??
opel16v Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Sziasztok. Kérdés: Gólyalábból hogy a leg célszerübb kivenni a lengéscsillapítót?? Lecsavarod a kupakot a tetejéről... ezt nem lehet bonyolítani ;)
iof-635 Elküldve Április17, 2009 Elküldve Április17, 2009 Lecsavarod a kupakot a tetejéről... ezt nem lehet bonyolítani ;) A problémám az lenne,hogy mennyire nagy szivás kihúzni a gólyalábból. Vagy csak kicsusszan?
Recommended Posts