Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

sziasztok

Lenne egy kérdésem szerintetek milyen rógot tegyek bele az f astrába hogy keményeb legyen a fútómű mert nagy sebeségnél kanyarba "inbolyog"(ugy mint mindegyik) de ha 5-en ülünk bele akkor se legyen alacsonyab a hasmagaság mint igy ha öten vagyunk bemme! Gázos gátlót azt teszek bele! !

előre is köszi mindenkinek!!!

Elküldve
sziasztok

Lenne egy kérdésem szerintetek milyen rógot tegyek bele az f astrába hogy keményeb legyen a fútómű mert nagy sebeségnél kanyarba "inbolyog"(ugy mint mindegyik) de ha 5-en ülünk bele akkor se legyen alacsonyab a hasmagaság mint igy ha öten vagyunk bemme! Gázos gátlót azt teszek bele! !

előre is köszi mindenkinek!!!

Szerintem a gátlód szar ha inbolyog ...

Elküldve

Szabykánál a pont, ezen gátlócserével változtathatsz. Nem fontos hogy gázos legyen, megteszi a minőségi olajos is (pl. Koni).

Elküldve
Szabykánál a pont, ezen gátlócserével változtathatsz. Nem fontos hogy gázos legyen, megteszi a minőségi olajos is (pl. Koni).

IGEEEEEEEEEEN, IGEEEEEEEEEEEN !!!! :supz:

Elküldve

és ez kb mennyibe kerül?

nem lenne job egy gsi rugot teeni bele mert 180 fölöt már elégé instabil vagy enyire számit a gátló nem job ha gázost szerelek be?

Elküldve
és ez kb mennyibe kerül?

nem lenne job egy gsi rugot teeni bele mert 180 fölöt már elégé instabil vagy enyire számit a gátló nem job ha gázost szerelek be?

A stabilitásban leginkább a gátlónak van szerepe, a rugó csak a komfortot befolyásolja. Illetve az ültetőrugó a súlypont lejebbvitelével javítja a stabilitást, de a GSi rugója a Te esetetben inkább megemelné a karosszériát, mert valószínüleg könnyebb a géped, mint egy Gsi.

180nal ne menj az Astrával, mert egyik elemét sem erre tervezték (főleg a féket nem)! :)

Gázos/olajos gátló gyakorlatilag egyforma (ha minőségi az olajos), a gázosban is van olaj, asszem csak annyi a külömbség hogy gázos mindkét irányban csillapít. Én a sárga vagy a piros KONI-t ajánlom, ha beszerelteted majd megérted hogy miért!! :)

Elküldve

köszönöm szépen a segítséget!

nekem diesel caraván astrám szerinted annál is nehezebb?

nem tudod hogy mennyibe kerül a gátló amit javasoltál ? hol lehet ilyet vásárolni? Nekem igazábol az a lényeg hogy gondnélkül tudjak a pályán 160 szambázni mert igy mostanába elégnehéz sávot váltani ezért gondoltam egy keményeb futóműre de ha 5-en ülünk bele akkor se legyen alacsonyab a hasmagaság mint igy ha öten vagyunk bemme!

köszi szépen a válaszokat!

Elküldve
köszönöm szépen a segítséget!

nekem diesel caraván astrám szerinted annál is nehezebb?

nem tudod hogy mennyibe kerül a gátló amit javasoltál ? hol lehet ilyet vásárolni? Nekem igazábol az a lényeg hogy gondnélkül tudjak a pályán 160 szambázni mert igy mostanába elégnehéz sávot váltani ezért gondoltam egy keményeb futóműre de ha 5-en ülünk bele akkor se legyen alacsonyab a hasmagaság mint igy ha öten vagyunk bemme!

köszi szépen a válaszokat!

És te a dizilt 160-nal kergeted?Nem lesz annak jó vége szvsz!

Elküldve
köszönöm szépen a segítséget!

nekem diesel caraván astrám szerinted annál is nehezebb?

nem tudod hogy mennyibe kerül a gátló amit javasoltál ? hol lehet ilyet vásárolni? Nekem igazábol az a lényeg hogy gondnélkül tudjak a pályán 160 szambázni mert igy mostanába elégnehéz sávot váltani ezért gondoltam egy keményeb futóműre de ha 5-en ülünk bele akkor se legyen alacsonyab a hasmagaság mint igy ha öten vagyunk bemme!

köszi szépen a válaszokat!

Kárászy céget tudom ajánláni, velem nagyon korrektek voltak. Ha elmondod mit szeretnél biztosan segítenek is. A konik darabja 20-25 az Astrához.

Elküldve
weblapcímet tudsz adni? vagy telefon számot?köszi szépen a segítségedet!

Meglepő, de:

http://www.karaszy.hu/ :) :)

Mond meg nekik hogy mit szeretnél és biztos hozzáértőbben elmagyarázzák hogy mi kell neked. Ha meg jutottál valamire akkor várjuk az infót hogy mi is lett az!! :wink:

Elküldve

No igen :)

Vettél Konit a kocsidba ?

Nekem hátul sárga Koni, elől Katona féle utcai-sport Bilstein.

Már csak arra várok hogy a megjöjjön a toronymerevítő, anélkül nem akarom berakatni. :twisted:

Elküldve
Nekem hátul sárga Koni, elől Katona féle utcai-sport Bilstein.

Már csak arra várok hogy a megjöjjön a toronymerevítő, anélkül nem akarom berakatni. :twisted:

Jóóó, de a hátsó kivülről állítható ?

Katona féle Bilstein ? Az milyen ?

Elküldve

Jóóó, de a hátsó kivülről állítható ?

Katona féle Bilstein ? Az milyen ?

Nem. Még felrakás előtt kell állítani. Mi vagyok én, Anti? :) :)

De azt igérte a Patyi hogy majd próbálgathatunk! :wink:

Katona nagy Bilstein (meg más gátló) guru, asszem csak ő csinál az országban Bilstein felújítást. Elég nagy név a szakmában, ha jól tudom.

http://www.toljadneki.hu/modules.php?name=...rticle&sid=1568

Elküldve
Nem. Még felrakás előtt kell állítani. Mi vagyok én, Anti? :) :)

De azt igérte a Patyi hogy majd próbálgathatunk! :wink:

Katona nagy Bilstein (meg más gátló) guru, asszem csak ő csinál az országban Bilstein felújítást. Elég nagy név a szakmában, ha jól tudom.

http://www.toljadneki.hu/modules.php?name=...rticle&sid=1568

Köszi az infót :)

Koni-kat újonnan vetted ?

Próbálgatni ? Amúgy mennyit mondott neked gátlók cseréjére ?

Elküldve
nem lenne job egy gsi rugot teeni bele mert 180 fölöt már elégé instabil vagy enyire számit a gátló nem job ha gázost szerelek be?

Dizel 180 felett? :shock: Rovid életu lesz...

Elküldve

Érdekes. Most újra végigolvastam az interjút és találtam benne egy olyan részt, ami ellentmond annak, amit eddig az összed futóműves/gátlós mondott nekem...

A legtöbb esetben kőkemény lengéscsillapítót kérnek. Itt ragadom meg az alkalmat, hogy szétoszlassak egy rosszul beidegződött tévhitet. Az autó nem kizárólag a lengéscsillapító miatt lesz kemény, sőt! Sokkal fontosabb a kemény rugó, mivel az autó ettől lesz „lenyomhatatlan” , nem a gátlótól. A futómű talán legfontosabb eleme. A rugóval állítunk futómű magasságot, keménységet. A gátló tulajdonképpen ,mint az nevéből is adódik, csak csillapítja az út egyenetlenségeit. Tehát az utcai autókban, ha csak gátlót keményítünk, még nem kapunk megfelelő eredményt.

Sokat keresetem ültetőrugót és mindegyik helyen azt mondták, hogy az a rugó, amit megveszek, mint ültetőrugó, az ugyan olyan kemény, mint a gyári (picivel azért keményebb), csak lejebb engedi a kasztnit.

A Szivákék el is hajtottak emiatt. Ez most így elég érdekes. Valaki infó/vélemény???

Elküldve

Köszi az infót :)

Koni-kat újonnan vetted ?

Próbálgatni ? Amúgy mennyit mondott neked gátlók cseréjére ?

Konik újak. A cégvezető adta el nekem. :) Végtelenül kedves volt, mert én a gyárit akartam felkeményíteni, de azt valamiért nem lehetett, pedig telefonban még azt mondták hogy igen. Éppen erről beszélgettem 2 eladóval, amikor odajött, megkérdezete hogy mi a gond, aztán mondott egy olyan árat, amiért nem tudtam otthagyni a két hátsót!:)

Patyi gátlócserére sajnos nem mondott árat.

Próbálgatni azért kell, hogy a keménységet úgy állítsuk be hogy passzoljon a rugókhoz.

Elvileg ez vagy a jövő héten vagy azután lezajlik, ha gondolod majd informállak. :wink:

Elküldve
....Konik újak. A cégvezető adta el nekem. :) ....aztán mondott egy olyan árat, amiért nem tudtam otthagyni a két hátsót!:)....

Árulkodj kicsit, mennyi az annyi ? :)

Amugy tényleg normálisak, Antinak is adtak egy csomó kiegészítő cuccot és szinte könyörögnie kellett, hogy fizethessen érte :P :lol:

Elküldve

Árulkodj kicsit, mennyi az annyi ? :P

Amugy tényleg normálisak, Antinak is adtak egy csomó kiegészítő cuccot és szinte könyörögnie kellett, hogy fizethessen érte

35 volt a 2 hátsó 3 év garival. A listaár asszem 22/db volt.

Tudom hogy máshol a 4 Lip gátló ennyi... :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.