Johnny82 Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Még egy pár kérdés volna. Calibra (c20ne) gólyalábai jók-e F Astrába? És volna nekem egy Wiechers hátsó toronymerevítőm, hogy az hasznos-e, ha beteszem vagy semmi értelme. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 Még egy pár kérdés volna. Calibra (c20ne) gólyalábai jók-e F Astrába? És volna nekem egy Wiechers hátsó toronymerevítőm, hogy az hasznos-e, ha beteszem vagy semmi értelme. A cali gólyalába nem hiszem,hogy jó lenne. A toronymerevítő meg hátul inkább csak dísznek való,többet és egy hátsó stabrudat beszerezni a hídba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Március4, 2009 Megoszt Elküldve Március4, 2009 A cali gólyalába nem hiszem,hogy jó lenne. A toronymerevítő meg hátul inkább csak dísznek való,többet és egy hátsó stabrudat beszerezni a hídba. Abból is a Calibráét??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Abból is a Calibráét??? Kadett GSi jó pl. Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Ahhoz van megfelelő célszerszám, olyan mint a csapágylehúzó, azzal pikkpakk megvan :) Sajna nekem nincs olyan...a legutóbbi kerékagy csapágy cserénél annyira be volt gyógyulva, hogy apparáttal izzásig kellett melegíteni és akkor bevetni a kétméteres nagypajszert... :huh: De előrelátó voltam és a karosszériás havernál szedtük szét és előre megvettem a kormányösszekötőt is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Azt csak hiszed! :) Tudom :D Amíg ez a célszerszám nem volt, sokat szívtunk mi is vele, egyszer el kellett vágni a kormányösszekötőt is miatta :huh: Aztán KG megunta hogy ezzel kell szívni ennyit, és megvette ezt a szerszámot valami 3-4e ft-ért. Amióta megvan, pikkpakk két perc alatt kint van a kormánygömbfej a gólyalábból :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Kadett GSi jó pl. Meg astra is. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Tudom :) Amíg ez a célszerszám nem volt, sokat szívtunk mi is vele, egyszer el kellett vágni a kormányösszekötőt is miatta :huh: Aztán KG megunta hogy ezzel kell szívni ennyit, és megvette ezt a szerszámot valami 3-4e ft-ért. Amióta megvan, pikkpakk két perc alatt kint van a kormánygömbfej a gólyalábból :D Mi ilyennel estünk neki Losi gépének anno,amit nagytudású pesti márkaszervízben raktak össze és bizony csak a nagysamu rásegítéssel tudtuk levenni,mert úgy ráverték légkulccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március5, 2009 Megoszt Elküldve Március5, 2009 Meg astra is. :) Igaz! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Na én asszem leteszek a gsi rugós dologról, megmértem, üresen is csak 3cm van a legalsó pont és a garázsfeljáró közt, ahol az megtörik, szóval felejtős. :huh: Egy lehetőség maradt így a módosításra, a nagyobb stabilizátorrúd. Nem tudom ez mennyire lenne érezhető. Calibra és Gsi egyforma átmérőjű? (jelenleg 16mm, a Calibra-nak ha jól tudom 24) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március6, 2009 Megoszt Elküldve Március6, 2009 Egy lehetőség maradt így a módosításra, a nagyobb stabilizátorrúd. Nem tudom ez mennyire lenne érezhető. Calibra és Gsi egyforma átmérőjű? (jelenleg 16mm, a Calibra-nak ha jól tudom 24) Ha szerzel előre és hátra is,hidd érezni fogod. A GSi rugó max 2 centit ültet egyébként. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Ha szerzel előre és hátra is,hidd érezni fogod. A GSi rugó max 2 centit ültet egyébként. Ha ültet 2 centit akkor le fog érni. Most is leér ha jobban meg vagyok pakolva. Szerzek stabilizátort :huh: Gsi vagy Calibra mindegy? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Az mitől lehet, hogy 100 felett elkezd rázni a kormány? Nem nagyon, de érezhető. A téli kerekekkel ez a jelenség nem volt tapasztalható. De mielőtt feltettem, a nyáriak is át lettek pörgetve, súlyozva, és sérülésnek nincs nyoma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Az mitől lehet, hogy 100 felett elkezd rázni a kormány? Nem nagyon, de érezhető. A téli kerekekkel ez a jelenség nem volt tapasztalható. De mielőtt feltettem, a nyáriak is át lettek pörgetve, súlyozva, és sérülésnek nincs nyoma. Nem mentél valami olyan helyen ahol valamit pl sarat össze szedhetett? Mert nekem volt olyan igaz nem az astrával hanem a Transporterrel, meg egy terepjáróval is...felszedte a sarat a kerékbe aztán kiszórta magából és utána megszűnt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Nem mentél valami olyan helyen ahol valamit pl sarat össze szedhetett? Mert nekem volt olyan igaz nem az astrával hanem a Transporterrel, meg egy terepjáróval is...felszedte a sarat a kerékbe aztán kiszórta magából és utána megszűnt. A kerekek teljesen tisztán, centírozva lettek feltéve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 A kerekek teljesen tisztán, centírozva lettek feltéve. Jó csak azt hittem közbe lett rossz...csak egy ötlet volt :huh: Akkor sajna nem tudok okosat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Az mitől lehet, hogy 100 felett elkezd rázni a kormány? Nem nagyon, de érezhető. A téli kerekekkel ez a jelenség nem volt tapasztalható. De mielőtt feltettem, a nyáriak is át lettek pörgetve, súlyozva, és sérülésnek nincs nyoma. Nem húz valamelyik irányba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Az mitől lehet, hogy 100 felett elkezd rázni a kormány? Nem nagyon, de érezhető. A téli kerekekkel ez a jelenség nem volt tapasztalható. De mielőtt feltettem, a nyáriak is át lettek pörgetve, súlyozva, és sérülésnek nincs nyoma. Lehet futómű hiba is,érdemes lenne egy futóművessel megnézetni. Lógó talpas és kormányösszekötőgömb is okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Lehet futómű hiba is,érdemes lenne egy futóművessel megnézetni. Lógó talpas és kormányösszekötőgömb is okozhatja. Bár nyáron állította be futóműves, szerintem is ez lesz a vége. Úgyis húz egy kicsit jobbra, meg a kormányközepen is állítani köll. Csak az a fura hogy a télivel nem csinálta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Bár nyáron állította be futóműves, szerintem is ez lesz a vége. Úgyis húz egy kicsit jobbra, meg a kormányközepen is állítani köll. Csak az a fura hogy a télivel nem csinálta. Én már nemegyszer vittem vissza kereket a gumishoz kiegyensúlyozás után. Baromira rossznéven vették tőlem, hogy meg mertem kérdőjelezni a munkájukat, de ha morogva is feltették újra a kereket a padra. No asszonygya az ürge, hogy az nem lehet igaz, hogy én azt a 20 grammot éreztem ami volt benne. (Persze az ő trehány munkája volt, lévén a kocsi lízinges..... Szóval azután már semmi probléma nem volt, akár a végsebességig. Sok trehány gumis van. Például a mostani téli készletemet tavaly májusban szereltettem fel egy felni festés után. No ez is sz@r lett, pont 110 körül rezeg. Ezzel viszont most már nem megyek vissza ennyi idő után. Kihúzom vele ezt a telet, úgysem sokat furikázok mostanában pályán. Majd jövőre rendbe tetetem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Én már nemegyszer vittem vissza kereket a gumishoz kiegyensúlyozás után. Baromira rossznéven vették tőlem, hogy meg mertem kérdőjelezni a munkájukat, de ha morogva is feltették újra a kereket a padra. No asszonygya az ürge, hogy az nem lehet igaz, hogy én azt a 20 grammot éreztem ami volt benne. (Persze az ő trehány munkája volt, lévén a kocsi lízinges..... Szóval azután már semmi probléma nem volt, akár a végsebességig. Sok trehány gumis van. Például a mostani téli készletemet tavaly májusban szereltettem fel egy felni festés után. No ez is sz@r lett, pont 110 körül rezeg. Ezzel viszont most már nem megyek vissza ennyi idő után. Kihúzom vele ezt a telet, úgysem sokat furikázok mostanában pályán. Majd jövőre rendbe tetetem. De előttem csinálták, és nem volt benne hiba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 De előttem csinálták, és nem volt benne hiba. Értessz a kerék kiegyensúlyozó géphez? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 De előttem csinálták, és nem volt benne hiba. Nekem úgy csinálta a srác, hogy lemérette, felrakta a súlyokat, majd megint méretett. Addig csinálta ezt, amíg a gép azt nem mondta, hogy okés a kerék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Értessz a kerék kiegyensúlyozó géphez? :huh: Értek. Egyrészt párom apukája csinálta, másrészt ha ott vagyok akkor néha ilyen apróságokat besegítek. Most mielőtt feltettem a nyáriakat, ő csinálta meg. Szóval a kiegyensúlyozás elviekben rendben van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március7, 2009 Megoszt Elküldve Március7, 2009 Értek. Egyrészt párom apukája csinálta, másrészt ha ott vagyok akkor néha ilyen apróságokat besegítek. Most mielőtt feltettem a nyáriakat, ő csinálta meg. Szóval a kiegyensúlyozás elviekben rendben van. És ugyanoda kerültek fel a kerekek, mint ahol előző évben futottak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts