Novy Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Nemtom, pl veszel egy G astrát ? :D Nemtaláltam semmit, az össz amit összevakartam az ahogy az F és a G között volt a hatalmas megvilágosodása az opelnek, és mindent áttervezett... A futóműről annyit tudtam meg hogy "jelentősen különbözik" :lol: A kasztni meg elvileg a G óta nem porlad. elvileg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 A felnit is meg lehet ütni úgy hogy "külső" nyoma ne nagyon legyen, de ha egy gumisnál feldobatod meglesni lehet hogy már leszedés után sikítani fog mert a belső felén van a nyom, az is lehet hogy egyáltalán nem látszik de centírozással rende lesz, vagy ha ezek nem jönnek be akkor nagyobb a cumi... Köszi, ezt én is tudom. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 én csak felemelve vettem észre mekkora hajlat lett a balos első felnimbe lemezfelni szépen kikalapáltuk, és annyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Köszi, ezt én is tudom. :lol: Valahogy sejtettem, csak amikor írtam ez valahogy nem jutott eszembe :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Február14, 2009 Megoszt Elküldve Február14, 2009 Stabrúd kutyacsontját tessék megnézni,cserélni. Ha megemeled,nem fogod látni rossz-e,csak ha ráfeszítesz nagy pajszerrel. Valszeg az zörög tompán. Kb 5000 km-t vezettem törött befogatóval, most ki lett cserélve. A zörgések azért még megvannak- sőt múltkor megyek a főúton, kapcsolgatok, és bizonyos sebességnél volt hatalmas nyikorgás, zörgés. Tuti nem az ékszíjtárcsa, mert azt már ismerem. Tuti elviszem egy futóműveshez, megnézetem, mert ez így nem pálya, hogy egyszer majd kijön hol miért ad zajt. gyanúsított: toronycsapágy (=tekerésnél hallottam a zenét), az első felfüggesztésnél mi adhat fokozat/sebességfüggő hangot. Félltengely? Nézték nem kotyog, nem lóg. kerékcsapágy: forog rendesen, nem lötyög. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Tegnap bekaptam egy piszkosnagy kátyút a pirossal. Igazából nem láttam mert sötét volt, de nagyon nagyot szólt. És utána elkezdett egy érdekes szitálást, de a kormányon nem éreztem semmit. Felnin, gumin kívülről semmi nem látszik, többet nem volt még időm megnézni. Belülről már látszott. :blush: Nem olyan hűdevészes, de nem is túl kicsi. Meggumikalapáltam, valamit talán az is segített. Majd rakok fel képet, most elmegyek kipróbálom. Update: Az első három kalapálás előtt a második három utána. 1,2,3 4,5,6 Sokkal jobb lett menet közben. Szerintem már csak azért érzek valami mert beképzelem, de egy centír ezt is biztos megoldaná. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Belülről már látszott. :blush: Nem olyan hűdevészes, de nem is túl kicsi. Meggumikalapáltam, valamit talán az is segített. Majd rakok fel képet, most elmegyek kipróbálom. Update: Az első három kalapálás előtt a második három utána. 1,2,3 4,5,6 Sokkal jobb lett menet közben. Szerintem már csak azért érzek valami mert beképzelem, de egy centír ezt is biztos megoldaná. ha melegebb lesz az idő, azért próbáld még meg megkapalpálni pl egy lecet tegyél oda, és rendes kalapáccsal. elég vastag az anyaga, meg melegbe jobban bírja a hajlítgatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 ha melegebb lesz az idő, azért próbáld még meg megkapalpálni pl egy lecet tegyél oda, és rendes kalapáccsal. elég vastag az anyaga, meg melegbe jobban bírja a hajlítgatást. Volt melegítve. Házilag már nem szenvedek vele, ennek nem ez a módja amúgysem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Volt melegítve. Házilag már nem szenvedek vele, ennek nem ez a módja amúgysem. ja meg nem is kérnek el sokat egy felniért, ha görgőzeted. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Belülről már látszott. :blush: Nem olyan hűdevészes, de nem is túl kicsi. Meggumikalapáltam, valamit talán az is segített. Majd rakok fel képet, most elmegyek kipróbálom... Az szép... nem is értem mitől szitált :lol: végülis az első volt ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Az szép... nem is értem mitől szitált :blush: végülis az első volt ? Aha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 ja meg nem is kérnek el sokat egy felniért, ha görgőzeted. 3 misi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 3 misi. Az azért egy kicsit sok lenne érte. :blush: :lol: 3 rugó inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február15, 2009 Megoszt Elküldve Február15, 2009 Kutakodtam a régi képek között! Calibra stab rúd! Ez van dezső alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február17, 2009 Megoszt Elküldve Február17, 2009 Az azért egy kicsit sok lenne érte. :blush: :lol: 3 rugó inkább. igaz, igaz! Elkalandoztam a római számok közééé! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február19, 2009 Megoszt Elküldve Február19, 2009 Nah, hazajött a gíííííp a szerelő bácsitól. Lengőkar hátsó szilent csere történt, mert az elővizsgán kiszúrták, hogy bibis. :lol: Megcsináltam volna én is, csak qrva szar a -2oC-ban a jégen feküdni, az autó alatt. :blush: Kösz a fuvart Zotya. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február19, 2009 Megoszt Elküldve Február19, 2009 Nah, hazajött a gíííííp a szerelő bácsitól. Lengőkar hátsó szilent csere történt, mert az elővizsgán kiszúrták, hogy bibis. :lol: Megcsináltam volna én is, csak qrva szar a -2oC-ban a jégen feküdni, az autó alatt. :blush: Kösz a fuvart Zotya. :D Nincs mit itt is. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Azt hiszem szeretnék ültetni egy picikét, de tényleg csak mértékkel. Az ültető szettek túlságosan lecsökkentik a magasságot. Ha jól tudom a gsi rugók kevesebbet, 2-3 centit ültetnek. Viszont ha belegondolok hogy a gsi-k eleje talán nehezebb, akkor végülis az autó eleje kevésbé lesz lentebb mint a hátulja. Jól gondolom? Esetleg valakinek van tapasztalata gsi rugó-sima astra párossal? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március1, 2009 Megoszt Elküldve Március1, 2009 Azt hiszem szeretnék ültetni egy picikét, de tényleg csak mértékkel. Az ültető szettek túlságosan lecsökkentik a magasságot. Ha jól tudom a gsi rugók kevesebbet, 2-3 centit ültetnek. Viszont ha belegondolok hogy a gsi-k eleje talán nehezebb, akkor végülis az autó eleje kevésbé lesz lentebb mint a hátulja. Jól gondolom? Esetleg valakinek van tapasztalata gsi rugó-sima astra párossal? Nekem C20NE klíma nélküli GSi rugói vannak a dezsőben,tökéletes.Udinak szintén a C14SE-ben,ő is imádja. Beszélj Rattesid Dinivel itt fórumon,lehet van neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Valaki tapasztalt már olyat hogy gurul a rendörlámpa felé ahol az aszfalt meg van gyűrve és olyan mintha a kormány picit lötyögne a kezébe de ha megmozgatom magamfelé húzva semmi mozgása.Szóval valami lóg amit a kormányon keresztül érzek.Úgyanez a szitu amikor 1-ből 2-be váltok magasabb fordulaton és a terhelésváltást egy koppanás kíséri és a kormány itt is olyan mintha lógna.Mi lehet ez?Köszi az ötleteket :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március2, 2009 Megoszt Elküldve Március2, 2009 Valaki tapasztalt már olyat hogy gurul a rendörlámpa felé ahol az aszfalt meg van gyűrve és olyan mintha a kormány picit lötyögne a kezébe de ha megmozgatom magamfelé húzva semmi mozgása.Szóval valami lóg amit a kormányon keresztül érzek.Úgyanez a szitu amikor 1-ből 2-be váltok magasabb fordulaton és a terhelésváltást egy koppanás kíséri és a kormány itt is olyan mintha lógna.Mi lehet ez?Köszi az ötleteket :blush: Kormányösszekötő gömbefejeket ellenőrzid és nézd meg a kormyányösszekötő rudak bekötése a korményműnél lóg-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Nekem C20NE klíma nélküli GSi rugói vannak a dezsőben,tökéletes.Udinak szintén a C14SE-ben,ő is imádja. Beszélj Rattesid Dinivel itt fórumon,lehet van neki. Akkor gondolom a változás érezhetően jótékony volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Mivel lassan lejár a műszakim, tegnap elvittem a vasat felülvizsgálatra. Fékpad, lengéscsillapítómérés, kerékrángatás, alsó szemle, világítás stb. Egy hibát felfedeztek, mégpedig az egyik talpas gömbfej lóg. Nem lepett meg, mert pár hónapja lassú guruláskor halk zörgő hangot hallok. Meg is vettem a gömbfejet (Sidem márkájút), szóltam szerelőmnek. Ha jól gondolom a szerelés menete címszavakban: emelés, kerék le, szegecsköszörülés, csavar le, kúpos tengely kiütés, szegecskiütés, igény szerint festés és mehet csavarozással az új vissza, futóműállítás nem szükségeltetik. Mire kell ügyelni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Mivel lassan lejár a műszakim, tegnap elvittem a vasat felülvizsgálatra. Fékpad, lengéscsillapítómérés, kerékrángatás, alsó szemle, világítás stb. Egy hibát felfedeztek, mégpedig az egyik talpas gömbfej lóg. Nem lepett meg, mert pár hónapja lassú guruláskor halk zörgő hangot hallok. Meg is vettem a gömbfejet (Sidem márkájút), szóltam szerelőmnek. Ha jól gondolom a szerelés menete címszavakban: emelés, kerék le, szegecsköszörülés, csavar le, kúpos tengely kiütés, szegecskiütés, igény szerint festés és mehet csavarozással az új vissza, futóműállítás nem szükségeltetik. Mire kell ügyelni? Le kell venni a gólyalábat róla, de ahhoz a féltengelyt is a kerékagyból ki kell húzni (30-as anya). Ha ügyes vagy, a kormányösszekötőt nem kell bántani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Március3, 2009 Megoszt Elküldve Március3, 2009 Le kell venni a gólyalábat róla, de ahhoz a féltengelyt is a kerékagyból ki kell húzni (30-as anya). Ha ügyes vagy, a kormányösszekötőt nem kell bántani. Miért?? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts