Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nemtom, pl veszel egy G astrát ? :D Nemtaláltam semmit, az össz amit összevakartam az ahogy az F és a G között volt a hatalmas megvilágosodása az opelnek, és mindent áttervezett... A futóműről annyit tudtam meg hogy "jelentősen különbözik" :lol: A kasztni meg elvileg a G óta nem porlad.

elvileg :lol:

Link to comment
Megosztás:

A felnit is meg lehet ütni úgy hogy "külső" nyoma ne nagyon legyen, de ha egy gumisnál feldobatod meglesni lehet hogy már leszedés után sikítani fog mert a belső felén van a nyom, az is lehet hogy egyáltalán nem látszik de centírozással rende lesz, vagy ha ezek nem jönnek be akkor nagyobb a cumi...

Köszi, ezt én is tudom. :D

Link to comment
Megosztás:

Stabrúd kutyacsontját tessék megnézni,cserélni.

Ha megemeled,nem fogod látni rossz-e,csak ha ráfeszítesz nagy pajszerrel.

Valszeg az zörög tompán.

Kb 5000 km-t vezettem törött befogatóval, most ki lett cserélve. A zörgések azért még megvannak- sőt múltkor megyek a főúton, kapcsolgatok, és bizonyos sebességnél volt hatalmas nyikorgás, zörgés. Tuti nem az ékszíjtárcsa, mert azt már ismerem.

Tuti elviszem egy futóműveshez, megnézetem, mert ez így nem pálya, hogy egyszer majd kijön hol miért ad zajt.

gyanúsított: toronycsapágy (=tekerésnél hallottam a zenét),

az első felfüggesztésnél mi adhat fokozat/sebességfüggő hangot. Félltengely? Nézték nem kotyog, nem lóg. kerékcsapágy: forog rendesen, nem lötyög.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap bekaptam egy piszkosnagy kátyút a pirossal. Igazából nem láttam mert sötét volt, de nagyon nagyot szólt. És utána elkezdett egy érdekes szitálást, de a kormányon nem éreztem semmit.

Felnin, gumin kívülről semmi nem látszik, többet nem volt még időm megnézni.

Belülről már látszott. :blush:

Nem olyan hűdevészes, de nem is túl kicsi. Meggumikalapáltam, valamit talán az is segített. Majd rakok fel képet, most elmegyek kipróbálom.

Update:

Az első három kalapálás előtt a második három utána.

1,2,3

4,5,6

Sokkal jobb lett menet közben. Szerintem már csak azért érzek valami mert beképzelem, de egy centír ezt is biztos megoldaná.

Link to comment
Megosztás:

Belülről már látszott. :blush:

Nem olyan hűdevészes, de nem is túl kicsi. Meggumikalapáltam, valamit talán az is segített. Majd rakok fel képet, most elmegyek kipróbálom.

Update:

Az első három kalapálás előtt a második három utána.

1,2,3

4,5,6

Sokkal jobb lett menet közben. Szerintem már csak azért érzek valami mert beképzelem, de egy centír ezt is biztos megoldaná.

ha melegebb lesz az idő, azért próbáld még meg megkapalpálni pl egy lecet tegyél oda, és rendes kalapáccsal.

elég vastag az anyaga, meg melegbe jobban bírja a hajlítgatást.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Azt hiszem szeretnék ültetni egy picikét, de tényleg csak mértékkel. Az ültető szettek túlságosan lecsökkentik a magasságot. Ha jól tudom a gsi rugók kevesebbet, 2-3 centit ültetnek. Viszont ha belegondolok hogy a gsi-k eleje talán nehezebb, akkor végülis az autó eleje kevésbé lesz lentebb mint a hátulja. Jól gondolom? Esetleg valakinek van tapasztalata gsi rugó-sima astra párossal?

Link to comment
Megosztás:

Azt hiszem szeretnék ültetni egy picikét, de tényleg csak mértékkel. Az ültető szettek túlságosan lecsökkentik a magasságot. Ha jól tudom a gsi rugók kevesebbet, 2-3 centit ültetnek. Viszont ha belegondolok hogy a gsi-k eleje talán nehezebb, akkor végülis az autó eleje kevésbé lesz lentebb mint a hátulja. Jól gondolom? Esetleg valakinek van tapasztalata gsi rugó-sima astra párossal?

Nekem C20NE klíma nélküli GSi rugói vannak a dezsőben,tökéletes.Udinak szintén a C14SE-ben,ő is imádja.

Beszélj Rattesid Dinivel itt fórumon,lehet van neki.

Link to comment
Megosztás:

Valaki tapasztalt már olyat hogy gurul a rendörlámpa felé ahol az aszfalt meg van gyűrve és olyan mintha a kormány picit lötyögne a kezébe de ha megmozgatom magamfelé húzva semmi mozgása.Szóval valami lóg amit a kormányon keresztül érzek.Úgyanez a szitu amikor 1-ből 2-be váltok magasabb fordulaton és a terhelésváltást egy koppanás kíséri és a kormány itt is olyan mintha lógna.Mi lehet ez?Köszi az ötleteket :blush:

Link to comment
Megosztás:

Valaki tapasztalt már olyat hogy gurul a rendörlámpa felé ahol az aszfalt meg van gyűrve és olyan mintha a kormány picit lötyögne a kezébe de ha megmozgatom magamfelé húzva semmi mozgása.Szóval valami lóg amit a kormányon keresztül érzek.Úgyanez a szitu amikor 1-ből 2-be váltok magasabb fordulaton és a terhelésváltást egy koppanás kíséri és a kormány itt is olyan mintha lógna.Mi lehet ez?Köszi az ötleteket :blush:

Kormányösszekötő gömbefejeket ellenőrzid és nézd meg a kormyányösszekötő rudak bekötése a korményműnél lóg-e.

Link to comment
Megosztás:

Mivel lassan lejár a műszakim, tegnap elvittem a vasat felülvizsgálatra. Fékpad, lengéscsillapítómérés, kerékrángatás, alsó szemle, világítás stb. Egy hibát felfedeztek, mégpedig az egyik talpas gömbfej lóg. Nem lepett meg, mert pár hónapja lassú guruláskor halk zörgő hangot hallok. Meg is vettem a gömbfejet (Sidem márkájút), szóltam szerelőmnek. Ha jól gondolom a szerelés menete címszavakban: emelés, kerék le, szegecsköszörülés, csavar le, kúpos tengely kiütés, szegecskiütés, igény szerint festés és mehet csavarozással az új vissza, futóműállítás nem szükségeltetik. Mire kell ügyelni?

Link to comment
Megosztás:

Mivel lassan lejár a műszakim, tegnap elvittem a vasat felülvizsgálatra. Fékpad, lengéscsillapítómérés, kerékrángatás, alsó szemle, világítás stb. Egy hibát felfedeztek, mégpedig az egyik talpas gömbfej lóg. Nem lepett meg, mert pár hónapja lassú guruláskor halk zörgő hangot hallok. Meg is vettem a gömbfejet (Sidem márkájút), szóltam szerelőmnek. Ha jól gondolom a szerelés menete címszavakban: emelés, kerék le, szegecsköszörülés, csavar le, kúpos tengely kiütés, szegecskiütés, igény szerint festés és mehet csavarozással az új vissza, futóműállítás nem szükségeltetik. Mire kell ügyelni?

Le kell venni a gólyalábat róla, de ahhoz a féltengelyt is a kerékagyból ki kell húzni (30-as anya).

Ha ügyes vagy, a kormányösszekötőt nem kell bántani.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.