FPepe Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 a kormányművemnél ahol a két rúd csatlakozik a műanyag harmónikás résszel fedett részhez ott kotyogva mozog fel le az a két 15 ös csavarral illetve lemezzel rögzített rész ilyenkor mi van? bentre hallom menet közben ha rázós útramegyek, hogy kopog... semmi más nem lóg, csak az próbáltam lazítani, húzni, de villáskulccsal meg se mozdult. javítás? vagy ez a kottyanás ott kell? :D Sztem a nyomtávrudakban van valami szilentféleség, és nálad az mehetett tönkre. De ennél bővebbet még az EPC-ben se találtam róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 Sztem a nyomtávrudakban van valami szilentféleség, és nálad az mehetett tönkre. De ennél bővebbet még az EPC-ben se találtam róla. attol tartok nem csak ennyi lesz a baja :S mert ahogy mozgatom, mintha mind a kettő egyszerre mozdulna... csavarostul szilentestül :D a csavaron látom a szilentet a nyomtávrudakban... az egyből megmozdul, ahogy mozdítom az egészet.... de mi lehet még ott? kilenne törve az egész onnét? :lol: de mitől? ha vészesebb lesz akkor vmi csővel kitekerem, és leszedem róla a harmónika borítást, de egyenlre marad így ez is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 Az akkor pedig kormánymű kopás lesz talán... nem kéne mozognia annak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február8, 2009 Megoszt Elküldve Február8, 2009 Az akkor pedig kormánymű kopás lesz talán... nem kéne mozognia annak. ilyen korán? 8 éves sincs.. :D a két csavart ha kicsavarom, el tudom húzni a harmónikás részt, hogy megnézzem mi van alatta? szétesni nem fog semmi? am marha nehezen fog kijönni, mert villáskulccsal nem birtam megnyikkantani... és ha kopás van? csere felújítás? ha jolemlékszem az igencsak drága. :S de ez régen is kopogott, csak nem találtam meg...de az furcsa még, hogy csak fel le mozdul, oldalra nem Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 A harmonika asszem kötözővel vagy valami bilinccsel van lefogva a szélén, ha azt oldod, el tudod húzni. De szerintem hiába nézelődsz, nem sok dolgot fogsz így látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 A harmonika asszem kötözővel vagy valami bilinccsel van lefogva a szélén, ha azt oldod, el tudod húzni. De szerintem hiába nézelődsz, nem sok dolgot fogsz így látni. akkor vadásszak vmi olyanra, ami nem mozog és cseréljem ki az egészet? azt láttam, hogy kötözővel van rögzítve, de egyenlőre a csavart se birtam megmozdítani se... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 akkor vadásszak vmi olyanra, ami nem mozog és cseréljem ki az egészet? azt láttam, hogy kötözővel van rögzítve, de egyenlőre a csavart se birtam megmozdítani se... :D ha valóban szét van kopva, akkor ez a lehetőség, vagy a felújítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 ha valóban szét van kopva, akkor ez a lehetőség, vagy a felújítás. hát lógni lóg... csak szét kellene szednem, és megnézni, nem csal e a szemem ,és a szilent koppan rajta... mennyiért megy egy jó állapotú bontott? felujításon nem is gondolkozom, itt a környéken erre lehetőség nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 A kormánymű alján van egy nagy koronás csavar,ami a fogaslécet tolja a kormányrúdhoz. Ez csak alulról látszik igazán,azt kellene lelazítani ás ráhúzni,belül egy rugóval egy bakelit darabbal tolja rá a fogaslécet. A bakelit megkopik és emiatt kezd el zörögni. Az a baj,hogy amíg nem veszed le a kormányművet,képtelenség lelazítani a kontra anyát rajta,olyan kaka helyen van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 A kormánymű alján van egy nagy koronás csavar,ami a fogaslécet tolja a kormányrúdhoz. Ez csak alulról látszik igazán,azt kellene lelazítani ás ráhúzni,belül egy rugóval egy bakelit darabbal tolja rá a fogaslécet. A bakelit megkopik és emiatt kezd el zörögni. Az a baj,hogy amíg nem veszed le a kormányművet,képtelenség lelazítani a kontra anyát rajta,olyan kaka helyen van. itt az ember :D akkor az miatt lógicsál nekem az a két csavar, ami tartja a rudakat középen... köszi megsasolom, ha sikerül mégis csak olcsóbban kijöhetek, mintha venni kellene másikat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Tud valaki valamit a Magnum gyártmányú lengéscsillapítókról??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 elvittem futóműállítéásra, elég nehezen indultak meg a csavarok. a két kontrázó, vagy szorító az könnyen megindult, de az állítócsavarok baloldalon marha nehezen, és alig birtuk addig csavarni, ameddig kell. végeredmény gép szerint tök jó, még a dőlés is tűrésen belül van. az úton valamennyire balra húz.. de jobb mint volt. meglett a húzás oka is, olyan ütés volta felnin, hogy ki kellett kalapálni, szóval biztos kapott egyet, és azért. megnéztem alólról a kormányművet, és ezt az egy csavart találtam. Johny eztmondtad nekem? ezzel hogy kell állítani? nem nyúltam még hozzá, gondoltam előbb kikérem a tanácsodat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2009 Megoszt Elküldve Február9, 2009 http://img81.imageshack.us/img81/7720/kormnygs1.jpg ah hát ez egy kicsit kínai volt. alapbol gondolom benne van a rugó amiről beszélt... na most én hogy kezdjem el akkor? a nagy kontrázó csavart kell lelazítani, és utána bentebb tekerni az álltócsavart és aztán ujra lehúzni a nagy csavart? az a 20- 40 fok nem valami sok, vagy az lyan csavar? és ez a végén van, milyen hatása van ennek a fogas léc közepén lévő kétcsavaros felfogatáshoz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Tegnap bekaptam egy piszkosnagy kátyút a pirossal. Igazából nem láttam mert sötét volt, de nagyon nagyot szólt. És utána elkezdett egy érdekes szitálást, de a kormányon nem éreztem semmit. Szervóval is ugyanúgy átadja a kiegyensúlyozatlanság miatti rezgést, mint anélkül? Felnin, gumin kívülről semmi nem látszik, többet nem volt még időm megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Tegnap bekaptam egy piszkosnagy kátyút a pirossal. Igazából nem láttam mert sötét volt, de nagyon nagyot szólt. És utána elkezdett egy érdekes szitálást, de a kormányon nem éreztem semmit. Szervóval is ugyanúgy átadja a kiegyensúlyozatlanság miatti rezgést, mint anélkül? Felnin, gumin kívülről semmi nem látszik, többet nem volt még időm megnézni. Igen, szervóval is pontosan ugyanúgy érzed ezeket a dolgokat (nem is tudom miért az a berögzött dolog mindenkinél, hogy a szervó nem közvetlen???), még csak nem is tompítja :D Lehet szálszakadás, vagy hátsó kerék is (az ugye kevésbé érezhető, ha szitál). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Igen, szervóval is pontosan ugyanúgy érzed ezeket a dolgokat (nem is tudom miért az a berögzött dolog mindenkinél, hogy a szervó nem közvetlen???), még csak nem is tompítja :D Lehet szálszakadás, vagy hátsó kerék is (az ugye kevésbé érezhető, ha szitál). Hát én nagyon jobb elsőnek éreztem, de az igaz hogy a többit sem néztem meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Hát én nagyon jobb elsőnek éreztem, de az igaz hogy a többit sem néztem meg. De gondolom a kátyún átment akkor a jobb hátsó is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 De gondolom a kátyún átment akkor a jobb hátsó is :lol: Kanyarban volt, és csak 1 csattanás. Ráadásul jobbkanyarban, úgyhogy még csak terhelve sem volt annyira, de mostmár teljesen elbizonytalanodtam, lehet tényleg másik kerék volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Tesóm G Astrája sokkal jobban fekszi az utatmint az enyém. Ez mintha lebegne a kanyarokban de az kôkeményen tartja a kanyarodási ívet. A lengéscsill. rendben vannak. Mi volt az amit a az F Astra futómüvén továbbfejlesztettek, esetleg mivel lehetne elérni hasonló stabilitást? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Kanyarban volt, és csak 1 csattanás. Ráadásul jobbkanyarban, úgyhogy még csak terhelve sem volt annyira, de mostmár teljesen elbizonytalanodtam, lehet tényleg másik kerék volt. :D négy kerék van az autón valamelyiken csak találsz nyomot :lol: A múltkor én is fogtam egy szépet, még a dísztárcsám is beletört... de kerékileg, futóművel hál' istennek rendbe van. A felnit is meg lehet ütni úgy hogy "külső" nyoma ne nagyon legyen, de ha egy gumisnál feldobatod meglesni lehet hogy már leszedés után sikítani fog mert a belső felén van a nyom, az is lehet hogy egyáltalán nem látszik de centírozással rende lesz, vagy ha ezek nem jönnek be akkor nagyobb a cumi... Amúgy mostanában ami kátyúkat látok, komolyan csodákozom hogy a hírekben még nem volt kiszakadt futóművel járdára téved autó. El fogom kezdeni fényképezgeti azokat amiket látok, szép gyűjtemény lesz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Tesóm G Astrája sokkal jobban fekszi az utatmint az enyém. Ez mintha lebegne a kanyarokban de az kôkeményen tartja a kanyarodási ívet. A lengéscsill. rendben vannak. Mi volt az amit a az F Astra futómüvén továbbfejlesztettek, esetleg mivel lehetne elérni hasonló stabilitást? Szerintem a "g" szélesebb, a gumik szinte biztos h szélesebbek, és keményebb is a futóműve. A lengéscsill. F-astra szinten van rendben vagy G-astra szinten? :lol: De minnyá megnézek egy-két robbantott ábrát hátha feltűnik valami :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 Tesóm G Astrája sokkal jobban fekszi az utatmint az enyém. Ez mintha lebegne a kanyarokban de az kôkeményen tartja a kanyarodási ívet. A lengéscsill. rendben vannak. Mi volt az amit a az F Astra futómüvén továbbfejlesztettek, esetleg mivel lehetne elérni hasonló stabilitást? Stabrúd.Nekem megszünt a hajó feeling rögtön. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 ...lehetne elérni hasonló stabilitást?... Nemtom, pl veszel egy G astrát ? :D Nemtaláltam semmit, az össz amit összevakartam az ahogy az F és a G között volt a hatalmas megvilágosodása az opelnek, és mindent áttervezett... A futóműről annyit tudtam meg hogy "jelentősen különbözik" :lol: A kasztni meg elvileg a G óta nem porlad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február12, 2009 Megoszt Elküldve Február12, 2009 G a futóműve nem tökre más? én egy kombi hátsóhídját láttam közelről, az nagyon más Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts