istván Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 Komplett csere, szerintem.Az ilyen felújítókészletnek max. Ladáknál látom étrtelmét, ezek a vasak pedig már komolyabbak, és elég gáz, ha éppen 120-al rombolsz, vészfékezel, és elszáll v.mi.Szerintem. Kösz, már meg is vettem a fékhengert. Holnap csere. A fékolaj szempontjából? A DOT 4-es ek tényleg keverhetők probléma nélkül? Nem tudom milyet töltöttek bele elötte, a srác akitől vettem az autót, csak arra emlészik, hogy valamilyen, de biztos DOT4. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 Kösz, már meg is vettem a fékhengert. Holnap csere. A fékolaj szempontjából? A DOT 4-es ek tényleg keverhetők probléma nélkül? Nem tudom milyet töltöttek bele elötte, a srác akitől vettem az autót, csak arra emlészik, hogy valamilyen, de biztos DOT4. Szerintem a légtelenítésnél úgyis végigmentek majd minden ponton, úgyhogy gyakorlatilag nem hogy keveredni fog, hanem kicserélődni.Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 Szerintem a légtelenítésnél úgyis végigmentek majd minden ponton, úgyhogy gyakorlatilag nem hogy keveredni fog, hanem kicserélődni.Szerintem. Köszi. Mennyi fékolaj kell egy komplett cseréhez? Én fél litret vettem, remélem elég. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Február13, 2005 Megoszt Elküldve Február13, 2005 Köszi. Mennyi fékolaj kell egy komplett cseréhez? Én fél litret vettem, remélem elég. Elméletileg elég, de én azért vennék mégegyet.A meglepik elkerülése végett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Julio Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Nekem kb.:fél éve megoldódott a kormány nyekergés. A torony tartó harang volt a hibás. Már annyira megnyúlt felfelé, hogy beleért a rugótányér egy kicsit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laci4 Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 háát az nekem is eléggé nyúlottnak tűnik.. :? Lehet az lenne a baj :roll: Bár érdekes, hogy ahogy kicsit bejárodik,már nem csinálja ennyire. Meg indulás fékezéskor is hallani vmennyire. Nah majd elviszem megnézetem vkivel.. megcsináltatni most úgysincs lé. de legalább tudni fogom, h mi a baja.. vagy nem :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sumakker Elküldve Február14, 2005 Megoszt Elküldve Február14, 2005 Megvan hogy miért nyöszörgött balra teljesen kitekert kormánynál az autó. meg is osztom a közzel hátha valaki hasonló cipőbe jár. A kormányösszekötő kitekerve elérte azt a kis lemezt ami kuplung- bovdent tarja. Ennyi az egész. Nálam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
pjoc Elküldve Február15, 2005 Megoszt Elküldve Február15, 2005 Megvan hogy miért nyöszörgött balra teljesen kitekert kormánynál az autó. meg is osztom a közzel hátha valaki hasonló cipőbe jár. A kormányösszekötő kitekerve elérte azt a kis lemezt ami kuplung- bovdent tarja. Ennyi az egész. Nálam. :) Köszi! Ezt megvizslantom én is a hétvégén, hátha nekem is ennyi a baja! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Február21, 2005 Megoszt Elküldve Február21, 2005 Helló mindenkinek! Ha esetleg valaki "nagyfékben" gondolkodik annak lehet hogy érdekes lehet a következő kép. Ez kimondottan f astrára rendelhető és 2db 284mm-es tárcsát,és a hozzávaló nyerget és betéteket tartalmazza.Minimális felniméret 15 col. Én erősen gondolkodom rajta,mert az enyém hamarosan megérik a cserére.Ja a lényeg: valamivel több mint 140Eft az ára. Ha valakinek van érve ami ellene vagy mellette szól,azt írja le légyszi! Üdv:Stock16v Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február21, 2005 Megoszt Elküldve Február21, 2005 Milyen tárcsa, milyen betét? Én kicsit sokallom az árát, az omega fék is kb. ezt tudja és szerintem az lényegesen olcsóbb! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Február21, 2005 Megoszt Elküldve Február21, 2005 Milyen tárcsa, milyen betét? Én kicsit sokallom az árát, az omega fék is kb. ezt tudja és szerintem az lényegesen olcsóbb! Roppant drága. Az Omega fék nem megy fel akármire, kicsivel több lik van a kerékagyon :wink: Ugye van egy "fék" témakör, legyetek olyan kedvesek ott vésni : http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=786&start=0 Köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stock16v Elküldve Február21, 2005 Megoszt Elküldve Február21, 2005 Igazad van mélykék76,ennek a témának nem pont itt a helye. Ott folytatom ha valakit érdekel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február22, 2005 Megoszt Elküldve Február22, 2005 Enyhén láma kérdés: F Astra felni közepén mekkora a lik (tehermentesítő vagy központosító, vagy mi a szösz (nem az osztókör))? 46os ET jó rá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február22, 2005 Megoszt Elküldve Február22, 2005 Enyhén láma kérdés: F Astra felni közepén mekkora a lik (tehermentesítő vagy központosító, vagy mi a szösz (nem az osztókör))? 46os ET jó rá? Nem vágom. Mi köze az ET-számnak a tengelycsonk (vagy mi) átmérőjéhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február22, 2005 Megoszt Elküldve Február22, 2005 Semmi, azt külön kérdeztem! Bocsi... :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Február22, 2005 Megoszt Elküldve Február22, 2005 Enyhén láma kérdés: F Astra felni közepén mekkora a lik (tehermentesítő vagy központosító, vagy mi a szösz (nem az osztókör))? 46os ET jó rá? 56,5 ha jól emléxem ... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február22, 2005 Megoszt Elküldve Február22, 2005 Köszi! :) Felniben sohasem voltam otthon, ezért ez a dilettáns kérdéssorozat. De akkor folytatnám: És mi ennek a hivatalos neve a tengelyen? Meg a felnin? És mit lehet csinálni, ha a felnin ez a lyuk kisebb/nagyobb (erre való a tehermentesítő gyűrű)? Alufelnit csak kúpos csavarral fogatunk fel? (lehet hogy ez már kicsit off a futóműben...) Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 Hali! No ha kisebb a felni lika, mint a tengelyed, akkor nem tom, hogy mit érdemes csinálni (talán én másik felnit választanék, az a legegyszerűúbb), ha viszont nagyobb a lyuk, mint a tengely, és talán még adatod sincs egyiktől sem (pl az én esetemben), akkor fogsz egy jól eltalált tolómérőt, aztán leméred a tengelyátmérődet, a melniben a tehermentesítő gyűrű helyének mélységét (érdemes csak a horonyik, így nem baj, ha 1-2 tizedmm-ert eltévedsz), valamint a (szintén felniben) tehergyűrű helyének átmérőlyét (ezt vizsont nem árt pontosan passzosra mérni, nem gond, ha betételnél (átzsírozás után) kicsit rá kell segíteni a kalapács nyelével. A gyűrű belső átmérőlye (tengelyátmérő) azért 1-2 tizeddel legyen nagyobb, mint a tényleges tengelyátmérő (nem árt, ha fel is lehet tenni a kereket :) ). Ha mindezzel megvagy, kinézel egy szinpatikus jól iskolázott esztergályost, aztán legyártatsz vele (először egyet, hogy kipróbáld) 4 ilyen gyönyörűséget. Én így jártam el, és tökéletesek lettek. Ja, csak halkan jegyzem meg, a felniben a gyűrű kűlső átmérőlyét elég vicces levenni :? Üdv: I_S Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 Azt nem tom, hogy kötelező e, de én tuti, hogy kizárólag kúpos csavarokat használok alukerékhez, meg ha belegondolok az acélhoz is, csak másmilyet. Egyébként ha bemégy egy autósboltba és kérsz kerékcsavart alukerékhez, akkor tuti, hogy jót (kúposat) adnak, de ha nem mondanád, hogy milyenhez kell, úgyis rákérdeznek. Tuttommal alukerékhez nem csak más a kúposság mértéke, de a csavar hossza is nő, bár ezt nem tudom, mi alapján, mert hát ugye sok féle alukerék létezik... szerintem Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 56,5 ha jól emléxem ... :) Ja, én (nem biztos, nem esküszöm) úgy tudom, hogy a sima f astrának, meg a gsi-nek nem egyforma feltétlen a tengelyátmérője, de mondom nem esküszöm... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 Köszönöm. Akkor majd tolómérőzök délután!:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 pedig akkora a gsijeé is nekem nemrég kellett vennem tehermentesítőt :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kess Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 hogyé adták? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aztec Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 hogyé adták? azt mondták drágán vettem 800 vagy 1e volt darabja :idea: de ez fém állítólag aműanyag jobb :wink: a pálya melletti nn stop gumisnál vettem gyorsban a sztmihályin... Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Február23, 2005 Megoszt Elküldve Február23, 2005 Lehet hogy egyforma, nem tom. én 2k-ért csináltattam a négyet aluból, és naon pöpecek lettek. Leadtam a rajzot, rajta a méretekkel, szépen a gyűrű belsejének egyik "szélét" kúposra, hogy könnyű legyen le-feltenni a kereket, és simán legyártották. De ez én vagyok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts