Tápiószecső Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Ha valakit érdekel hogy nézett ki leültetve a Caravan,most tettem fel képeket az oldalamra,mert ide nem tudok! Link?
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Sziasztok! Leültettem a gépsárkányt pár hónapja!Nagyon jól nézett ki! :D :D De mivel megjött az utód,így vissza kellett emelni! Ma voltam futómű beállításon,s azt mondta a szaki,hogy ritka az ilyen autó,aminek ilyen jó a futóműve(dőlésszög,stb.),mint az enyémnek! Ha valakit érdekel hogy nézett ki leültetve a Caravan,most tettem fel képeket az oldalamra,mert ide nem tudok! Nem látom az összefüggést! Az utódon gondolom babát értettél. Csak nem lehet a gyereknek +pelenkának+cumisüvegnek akkora súlya, hogy fennakadjatok vhol! <_< :huh:
Reeckatee Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Az 5 ajtós hatchback Astra-nak kell pattognia a feneke? Kb féléve lett teljesen cserélve a hátsó felfügg. de ha üresen megyek vele olyan érzést kelt mintha pattogna az úton, mellesleg jóval zajosabb is...
J0hnny Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Az 5 ajtós hatchback Astra-nak kell pattognia a feneke? Kb féléve lett teljesen cserélve a hátsó felfügg. de ha üresen megyek vele olyan érzést kelt mintha pattogna az úton, mellesleg jóval zajosabb is... Lengéscsillapító hiba.
Szepi-Caravan Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Link? www.szepi-caravan.extra.hu
Szepi-Caravan Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Nem látom az összefüggést! Az utódon gondolom babát értettél. Csak nem lehet a gyereknek +pelenkának+cumisüvegnek akkora súlya, hogy fennakadjatok vhol! :huh: :D Mert annyira szarok az utak,hogy lerázná szegénykémnek a veséjét! Az orra ért le csak mindig,meg néha a kipuf elől! ültetés+peres gumi:nem igazán gerincbarát! Ég és föld lett!Sokkal kényelmesebb az biztos,de tengeribeteg leszek tőle,úgy imbolyog! <_<
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Mert annyira szarok az utak,hogy lerázná szegénykémnek a veséjét! Az orra ért le csak mindig,meg néha a kipuf elől! ültetés+peres gumi:nem igazán gerincbarát! Ég és föld lett!Sokkal kényelmesebb az biztos,de tengeribeteg leszek tőle,úgy imbolyog! <_< Had szokja az Opelezést, főleg ha fiú! Ha lány akkor se baj ha már most tudja mi a király! :huh:
Reeckatee Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Lengéscsillapító hiba. JOhnny ne csináld...vadi ujak és Gabriel :huh: Lehet még nincsenek bejáratva <_<
Szepi-Caravan Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Had szokja az Opelezést, főleg ha fiú! Ha lány akkor se baj ha már most tudja mi a király! <_< Ültetve van a Suzukim is,de már én se bírom ezeket a rossz utakat! Legalábbis,ha lassan megyek!Ha az én tempómmal utazok,minden másodikat ugyis átrepülöm! :huh:
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Ültetve van a Suzukim is,de már én se bírom ezeket a rossz utakat! Legalábbis,ha lassan megyek!Ha az én tempómmal utazok,minden másodikat ugyis átrepülöm! :huh: Hallottam már olyan szitut hogy azárt úszta meg a csávó, mert gyorsan ment, és átrepülte az árkot a másik felén meg kerékkel érkezett, mint KITT. Persze ez véletlen, nem kell utánnozni. 2héttel előtte egy másik lepadlózta a féket, és pont elkapta orral a tulsó árokpartot. <_<
Szepi-Caravan Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Hallottam már olyan szitut hogy azárt úszta meg a csávó, mert gyorsan ment, és átrepülte az árkot a másik felén meg kerékkel érkezett, mint KITT. Persze ez véletlen, nem kell utánnozni. 2héttel előtte egy másik lepadlózta a féket, és pont elkapta orral a tulsó árokpartot. <_< Egyszer fent,egyszer lent! :huh:
epk947 Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Ivannorbi klubtársnak talán még mind a mai napig olyan pumpálható lengéscsillapítója van, ő tudna róla mesélni. Kedves epk947 hülye kérés lehet, de mesélj, miben nyilvánul meg a kayaba csillapító jobbsága, mint mondjuk valami ócsóóbb.. Mert majd tervezem cserélni én is. A Kayabát itt ajánlották a fórumon, és én megfogadtam a tanácsot. Csak a két hátsót cseréltettem tavaly júliusban, és darabja valamivel 7000 felett volt. Ennél lényegesen olcsóbbat nem nagyon találni és azóta benne van 30 ezer km és teszi a dolgát. Nagyon jó stabilitást ad a kanyarokban és az előzéseknél, amikor egy erősebb nyomatásnál (kamion előzése) vissza kell térni a saját sávba. Még erősen nyomvályús úton is pontosan követi a kormánymozgást a kocsi a hirtelen irányváltásoknál. Tudvalevőleg a kocsi egyenesfutását elsősorban a hátsó futómű állapota befolyásolja, beleértve a lengéscsillapítót is. Szerintem a kocsim jobb útfekvésű mint a korábbi (vállalati) G Astrám volt.
egyhapsi Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Köszi a "kayaba" kimerítő magyarázatát. Egyébként már nyárelőn kiderítettem a kayaba vásárlási helyét, és 6500-at mondtak rá asszem. Csakhát közbejöttek dolgok.
zotya975 Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de müszaki vizsgán gondolom kiderül ha gond van a lengéscsillapitóval, ugye? Nincs rá panaszom, bár összehasonlitási alapom se, csak kérdezem. <_<
FPepe Elküldve Szeptember21, 2008 Elküldve Szeptember21, 2008 Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de müszaki vizsgán gondolom kiderül ha gond van a lengéscsillapitóval, ugye? Nincs rá panaszom, bár összehasonlitási alapom se, csak kérdezem. <_< Kiderül, mert megmérik. Caravannál a hátsókkal szokott inkább gond lenni műszakin, mert ha üres a hátulja, nagyon könnyű, és pattog. Ezért le szokták engedni műszaki előtt a hátsó kerekeket kb. 1.6bar-ra, akkor kevésbé pattog.
epk947 Elküldve Szeptember22, 2008 Elküldve Szeptember22, 2008 Kiderül, mert megmérik. Caravannál a hátsókkal szokott inkább gond lenni műszakin, mert ha üres a hátulja, nagyon könnyű, és pattog. Ezért le szokták engedni műszaki előtt a hátsó kerekeket kb. 1.6bar-ra, akkor kevésbé pattog. Struccpolitika... <_<
webshark Elküldve Október2, 2008 Elküldve Október2, 2008 Sziasztok! Gépem elindulás után 1-2-3 fokozatokban ad ki egy kis nyekergő hangot, de csak alacsony sebességnél, ha nem húzatom. Nem tudtam még rájönni hogy mi okozza- fék vagy kuplung, netán a futómű mely része.... 163.500 nál jár kb. a gép és 94/12 évjárat. Néha ha nagyon rázós az út akkor koppan /kopogó hangot hallok, de ezt talán hallani kellett volna egy ingyenes lengéscsillapitó mérésen is(szar lett mert nagyon keményre volt fújva a gumi!!) Ma voltam szerelőnél- felemeltük a verdát! A váltó kapott új olajat- lehet, hogy nem volt szükséges, szép szine volt kieresztés közben is. Azt feldobtam neki- hogy kopog-a gumiharangokat végignézte, nem voltak szakadtak. A kerekek szépen forognak- aztán 3 perc után megvolt: a bal stabilizátor el van törve. csere jövő héten!
FPepe Elküldve Október3, 2008 Elküldve Október3, 2008 ...a bal stabilizátor el van törve. csere jövő héten! Mármint a bekötője ugye?
webshark Elküldve Október3, 2008 Elküldve Október3, 2008 Mármint a bekötője ugye? asszem a csavarnál ... de ugye csak azt láttam hogy Lajosbá csavarhúzóval mutatta, hogy ja hát ez lefeg!!!! Mennyire taksáljátok ezt a dolgot ? menyibe kerül újonnan/ használtan?
epk947 Elküldve Október3, 2008 Elküldve Október3, 2008 asszem a csavarnál ... de ugye csak azt láttam hogy Lajosbá csavarhúzóval mutatta, hogy ja hát ez lefeg!!!! Mennyire taksáljátok ezt a dolgot ? menyibe kerül újonnan/ használtan? Ha az, amire gondolok, akkor egy db stabrúd rögzítő műanyag-bilincs kb 2-3 ezer Ft. + szerelés.
afonya Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 asszem a csavarnál ... de ugye csak azt láttam hogy Lajosbá csavarhúzóval mutatta, hogy ja hát ez lefeg!!!! Mennyire taksáljátok ezt a dolgot ? menyibe kerül újonnan/ használtan? A stabrúd végén lévő "kutyacsont" ami a lendőkarhoz kőti? Mert abbó három féle létezik, kettő csak a stabrúd vastagsága miatt különbözik, a harmadik rögzítése is más fajta. Én amikor cseréltem az egyiket, gyárit vettem, "csúnyán" is néztek rám, de úgy érzem az előző kibírt 14 évet, akkor ez az új is kibír még hetet. :D Ez Kb. 5 pénz volt. Az U.Gy. olcsóbb, de kérdezd meg J0hnny-t mi a véleménye róla. :lol: Más. Csütörtökön megnéztük a szomszéddal a jobb első felfüggesztést, mi a nyunya kopog. Mint kiderült a trapéz gombfely, és csak a járgány súlya tatja a helyén :lol: . Megnéztük a mésik oldalt is, az csak lóg. Ennek örömére el ovatoskodtam a Csergőbe, és majdnem elestem az árak hallatán. A gyári, amit feltett szándékom volt megvenni, ~17.e/Db. ja és nem tartják. Miután magamhoz tértem, valmi Moog nevü cuccot vettem. Hétezer akárhányszáf Forintért. Kiváncsi vagyok meddíg bírja. :lol:
epk947 Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 A stabrúd végén lévő "kutyacsont" ami a lendőkarhoz kőti? Mert abbó három féle létezik, kettő csak a stabrúd vastagsága miatt különbözik, a harmadik rögzítése is más fajta. Én amikor cseréltem az egyiket, gyárit vettem, "csúnyán" is néztek rám, de úgy érzem az előző kibírt 14 évet, akkor ez az új is kibír még hetet. :D Ez Kb. 5 pénz volt. Az U.Gy. olcsóbb, de kérdezd meg J0hnny-t mi a véleménye róla. :lol: Más. Csütörtökön megnéztük a szomszéddal a jobb első felfüggesztést, mi a nyunya kopog. Mint kiderült a trapéz gombfely, és csak a járgány súlya tatja a helyén :lol: . Megnéztük a mésik oldalt is, az csak lóg. Ennek örömére el ovatoskodtam a Csergőbe, és majdnem elestem az árak hallatán. A gyári, amit feltett szándékom volt megvenni, ~17.e/Db. ja és nem tartják. Miután magamhoz tértem, valmi Moog nevü cuccot vettem. Hétezer akárhányszáf Forintért. Kiváncsi vagyok meddíg bírja. :lol: Amikor a beteg nyáron megkérdi az orvostól, hogy érdemes e neki még télikabátot venni...? Sok igazság van abban a mondásban, hogy 200 ezer felett jó bele az utángyártott is! :D
opel16v Elküldve Október4, 2008 Elküldve Október4, 2008 Miután magamhoz tértem, valmi Moog nevü cuccot vettem. Hétezer akárhányszáf Forintért. Kiváncsi vagyok meddíg bírja. :lol: Ha ez megnyugtat, nekem is ilyen van a versenygépben :lol:
afonya Elküldve Október5, 2008 Elküldve Október5, 2008 Ha ez megnyugtat, nekem is ilyen van a versenygépben :lol: Ezen tény tudatában nyugodtan alszom. :lol:
Recommended Posts