hening Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 ja.koszi...hening a segitseged kerem, latom vagod a temat es mindenhez hozza tudsz szolni:)...a problemam a kovetkezo..fentebb meg irtam rola de mostmar azt is eszrevettem h pl a korforgalomban ahogy megyek korbe s kanyarodom hallatszik 1 erdekes duborges, ezenkivul razos,durvabb utszakaszokon csattogas a kormanymu felol es erzik is a kormanykereken rendesen, azonban holtjatek semmi.ugyanakor ami meg erdekesseg h bizsergo razast erezni a pedaloknal. fog sincs mi lehet de megeszi az eletem!!! probaltam erthetoen irni mindent. segitseged elore is koszonom! Hogy én vágom a témát? Hidd el ha hosszabb ideig olvasgatod a forumot, rájössz, hogy nálam többen is "jobban" vágják a témát. :lol: A rázás lehet a lengőkar szilentek hibája is, a gömbfejek hibája is, esetleg a toronycsapágy adta meg magát. :sowwy: Ha állóhelyben is érezni, akkor az a motortartó bakok közül vmelyik vagy több hibája is lehet. :lol:
hening Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 nah..olvasgattam mas forumokat is, jelen esetben 1 corsas forumban akadtam erre a kopogasra iranyulo temakorre. ott tobben is beszamoltak arrol, hogy a kormanyoszlop aljan, van egy csuklo, es annak a felso csavarja lelazulhat. es az kopog. vajon az astrainkon is fellelheto problema lehet ez? Az astra-n is van olyan "hardy tárcsa". 2 csavar van benne, de belevan ragasztva. Így igen kicsi az esélye, hogy az lenne a hiba. :sowwy: Persze befeküdhetsz az ülés elé és lámpával bevilágítva megkeresheted. Egy kör alakú gumilapot keress, karokkal rászegecselve két, a tengelyekre csatlakozó hüvelyt. Ezeknek a hüvelyeknek az oldalán találod meg a csavarokat. :lol:
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 allohelyzetben minden franko, sot nem minden fele uton erezheto. a godroknel sem mutatkozik csak a razos utakon "csattog". azt elfelejtettem irni h nemreg voltak cserelve toronycsapagyak szilentestol,nyuszifulek, kormanyosszekoto diok na meg also villa buksak...igy szukebb a kor.
hening Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 ...nyuszifulek, also villa buksak... kormanyosszekoto diok Ezek mik? Az gondolom kormányösszekötő gömbfej lehet. :lol: Azért megnézném, hogy minden rögzítőelem rendesen meg lett e húzva. :sowwy:
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 itt mindenki mindent masneven emlit :sowwy: a nyusziful az a kanyarstabilizator rudjat koti ossze az also villaval...gombfejes ize az also villa buksa az a gumi bigyusz ami a villa hatso reszeben helyezkedik el ahol a kasztnihoz csatlakozik a kormanyosszekoto dio az ami a golyalabon van es kormanyrudat koti ossze a felfuggesztessel... telleg bocs a kifejezesekert de itt frankon mindenki szaknyelven beszel...
hening Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 itt mindenki mindent masneven emlit :sowwy: a nyusziful az a kanyarstabilizator rudjat koti ossze az also villaval...gombfejes ize az also villa buksa az a gumi bigyusz ami a villa hatso reszeben helyezkedik el ahol a kasztnihoz csatlakozik a kormanyosszekoto dio az ami a golyalabon van es kormanyrudat koti ossze a felfuggesztessel... telleg bocs a kifejezesekert de itt frankon mindenki szaknyelven beszel... Akkor esetleg az alsó gömbfej lehet még, ha azt nem cseréltétek. A lengőkar végén van, és arra csatlakozik a gólyaláb.
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 na ugy nez ki a vegere jartunk a dolognak....a zakatolas a kormanykazettabol jott, a szerelo spanom allitott rajta picit s maris franko. a razkodas nagyresze elmult a nyari gumik felhelyezesevel,(eszmeletlen mekkora a valtozas, meg a kormany is maskepp viselkedik, nagyobb erovel huz az ellenkezo iranyba, na meg nem duborog a kanyarokban) viszont a jobb elso fektarcsam cserere erett...hullamos....ez lehet az oka a pedal razkodasanak....
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Elküldve Május2, 2008 apropo minden gombfejet, minden szilentet atneztunk de minden OK!!!...csak a tarcsa lehet!
hening Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 na ugy nez ki a vegere jartunk a dolognak....a zakatolas a kormanykazettabol jott, a szerelo spanom allitott rajta picit s maris franko. a razkodas nagyresze elmult a nyari gumik felhelyezesevel,(eszmeletlen mekkora a valtozas, meg a kormany is maskepp viselkedik, nagyobb erovel huz az ellenkezo iranyba, na meg nem duborog a kanyarokban) viszont a jobb elso fektarcsam cserere erett...hullamos....ez lehet az oka a pedal razkodasanak.... Az mi? apropo minden gombfejet, minden szilentet atneztunk de minden OK!!!...csak a tarcsa lehet! Ha a tárcsa miatt rázott volna, azt állandóan érzed. :sowwy: A fékben minden alkatrész párosával cserélünk. :lol: Tehát 2 db tárcsát, 4 db fékbetétet,.....stb. :lol:
Reeckatee Elküldve Május3, 2008 Elküldve Május3, 2008 kormanykazetta = kormanymu a razkodas mindenhol erzik viszont nem mindig annyira erosen...de a fekpedalon a legjobban, ezert gyanakszom arra. csapagy lehet??
hening Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 kormanykazetta = kormanymu a razkodas mindenhol erzik viszont nem mindig annyira erosen...de a fekpedalon a legjobban, ezert gyanakszom arra. csapagy lehet?? Akkor inkább féktárcsa baja lehet.
Reeckatee Elküldve Május4, 2008 Elküldve Május4, 2008 Akkor inkább féktárcsa baja lehet. hat remelem a tarcsa cserejevel megoldodik..holnap sor kerul ra
Lipi Elküldve Május7, 2008 Elküldve Május7, 2008 Sziasztok! az lenne a kérdésem hogy cserélni akarom a talpas gömbfejeket, még gyári szegecsek vannak benne végig fel kéne fúrni, vagy elég egy darabig fúrni és kiütni valahogy, ill. féltengely gumiharmonika cserénél a féltengelycsukló szétszedéséhez itt is egy zégergyűrűt kell levenni mint a kadettnél?
J0hnny Elküldve Május7, 2008 Elküldve Május7, 2008 Sziasztok! az lenne a kérdésem hogy cserélni akarom a talpas gömbfejeket, még gyári szegecsek vannak benne végig fel kéne fúrni, vagy elég egy darabig fúrni és kiütni valahogy, ill. féltengely gumiharmonika cserénél a féltengelycsukló szétszedéséhez itt is egy zégergyűrűt kell levenni mint a kadettnél? Én először lekaptam a szegecsek fejét kisflexel,aztán átfúrtam először 4-es,aztán 8-as furóval.Még így is elég nehezen indult meg,de így már sikerült. A féltengelycsukló pedig ugyanaz mint a kadettnél! :sowwy:
Lipi Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 sziasztok! van egy olyan próbléma még hogy, menetközben néha, nyikorog vmi előről főleg, ha a kerék kicsit kanyarodik valamerre, ha a kormányt kicsit tekerem egyenesbe akkor megszünik majd újra előjön, váltóba egy ideig kevés olaj volt, most feltöltöttem, ha megemelem a kereket forgatom akkor nem csinálja, lehet hogy a féltengelycsuklók? leszedtem gumiharmonikát és vmi híg olajszerü jött ki belőle még a gyári lehet (96-os), most újra bezsírzom az összeset. a kerékcsapágy jónak tünik, nem nagyon kotyog a kerék.
hening Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 sziasztok! van egy olyan próbléma még hogy, menetközben néha, nyikorog vmi előről főleg, ha a kerék kicsit kanyarodik valamerre, ha a kormányt kicsit tekerem egyenesbe akkor megszünik majd újra előjön, váltóba egy ideig kevés olaj volt, most feltöltöttem, ha megemelem a kereket forgatom akkor nem csinálja, lehet hogy a féltengelycsuklók? leszedtem gumiharmonikát és vmi híg olajszerü jött ki belőle még a gyári lehet (96-os), most újra bezsírzom az összeset. a kerékcsapágy jónak tünik, nem nagyon kotyog a kerék. Nekem így elsőre a toronycsapágy hibájának tűnik.
opel16v Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 A féltengelycsuklót mivel zsíroztad? Mert ahhoz spéci zsír kell... Lehet kapni tubusban is pl a Csergőben. Amúgy szilentek, toronycsapány, kormányösszekötő-gömcsukló és talpascsukló a lehetőség B)
J0hnny Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 na ugy nez ki a vegere jartunk a dolognak....a zakatolas a kormanykazettabol jott, a szerelo spanom allitott rajta picit s maris franko. a razkodas nagyresze elmult a nyari gumik felhelyezesevel,(eszmeletlen mekkora a valtozas, meg a kormany is maskepp viselkedik, nagyobb erovel huz az ellenkezo iranyba, na meg nem duborog a kanyarokban) viszont a jobb elso fektarcsam cserere erett...hullamos....ez lehet az oka a pedal razkodasanak.... Mit állított azon? B) Kérdezd meg tőle légyszi!
Imi 1.7TD Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 ma kész lett a futómű felújítás, ez tartalmazott lengéscsillapító, rugó, toronycsapágy ill. toronyszilent cserét hátra 1mm-rel vastagabb rugók kerültek, így bírja majd a strapát remélem. Lengéscsillapító LIP gázos került bele, erről hallottam sok rosszat is, de hát ez van ezt kell szeretni B)
Lipi Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 sziasztok, féltengely ki és berakásnál mikre kell ügyelni? most szedem ki gumiharmonika csere miatt, de elég nehezen jön ki a váltóból. ez a csergő van Budafokon is?
hening Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 Mit állított azon? :D Kérdezd meg tőle légyszi! Ahol a kormánytengely csatlakozik a házba, ott alul van egy kontraanya, meg egy menetes "hüvely" B) , vagy minek nevezzem. Sztem azzal lehet állítani, bár én még sosem csináltam. B)
J0hnny Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 Ahol a kormánytengely csatlakozik a házba, ott alul van egy kontraanya, meg egy menetes "hüvely" B) , vagy minek nevezzem. Sztem azzal lehet állítani, bár én még sosem csináltam. B) Holnap felemeljük és átnézem nekem mi lötyöghet/zöröghet,egyre jobban idegesít.
opel16v Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 sziasztok, féltengely ki és berakásnál mikre kell ügyelni? most szedem ki gumiharmonika csere miatt, de elég nehezen jön ki a váltóból. ez a csergő van Budafokon is? Igen, ők vannak Budafokon is. Váltóból úgy lehet könnyen kiszedni, ha az első finom rántásra nem jön, akkor forgatás közben kell kicsit cibálni (óvatosan), egyszercsak kiakad. Egy gyűrű van bepattanva a difibe, azt kell így oldani.
Lipi Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 Igen, ők vannak Budafokon is. Váltóból úgy lehet könnyen kiszedni, ha az első finom rántásra nem jön, akkor forgatás közben kell kicsit cibálni (óvatosan), egyszercsak kiakad. Egy gyűrű van bepattanva a difibe, azt kell így oldani. hát rángattam már mindenhogy de nem jön, kadettnél egyszerübb volt! szervizkönyv meg csak annyit ir: csavarjuk ki! 7főn folytatom most megyek Somogybabodra Off roadra.
opel16v Elküldve Május9, 2008 Elküldve Május9, 2008 Nem szabad nagyon durván erőszakoskodni vele, mert az a gyűrű ami beleakad a difibe, tud deformálódni, és akkor aztán tényleg vicces lesz kiszedni B)
Recommended Posts