1.6 16v Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Nem volt pénz Sachs-ra,LIP gázos gátlóklat kapott,nekem nincs bajom vele,Udi barátomnak is az van,ő is elégedett vele. Hali. Köszi a választ JOhnny. Megsasoltam azt a stabrudat elöl, hát nem lehet egyszerü a cseréje igy elsö ránézésre. Nem állok neki egyedül a cserének. A hátsó külsöt viszont lehet hogy bepróbálom, csak annyi a baj hogy ott vannak lerögzitve a hátsó fékcsövek, ahová a rögzitö csavarokat kéne tenni a stabrúdnak a hidon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 A lip árából kaptál volna kb kayabát is. :D Mutass már árat nekem,ahol kedvezményesebben kapod meg! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Megnéztem,kb 2E a diff darabonként,de engem nem izgat.Most csak az első lettek cserélve,erre volt pénz,majd cserélem a 4-et,amikor kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április15, 2008 Megoszt Elküldve Április15, 2008 Hali. Köszi a választ JOhnny. Megsasoltam azt a stabrudat elöl, hát nem lehet egyszerü a cseréje igy elsö ránézésre. Nem állok neki egyedül a cserének. A hátsó külsöt viszont lehet hogy bepróbálom, csak annyi a baj hogy ott vannak lerögzitve a hátsó fékcsövek, ahová a rögzitö csavarokat kéne tenni a stabrúdnak a hidon. Az első cseréje sem olyan vészes,ha van aknád,2 bakod és kroki emelőd. Az elsőnél arra kell figyelni,hogy a végcsontok még a berakás előtt fel legyenek rakva.A szintert le kell szedni a rúdról és műszerolajjal megkenni jól,aztán egy tolásból/forgatásból felrakni őket.Ha közben megállsz vége a dalnak,se fel,se le nem fog jönni könnyen. Kerekek le,felbakol.Aztán bölcső leenged.Hátsó 4 csavarját oldani lassan,elsőket meglazítani.Hátsó mocitartó bak alsó két csavarját kiszedni. Emelő a moci alá(vagy fa bak)a bölcső kereszttartójánál és lassan lehet ereszteni a csavarokkal lefelé. A stabrúd felső "bilincseit" leszedni és ezután már hátrafelé kiszedhető a rúd. Jó ha van hosszú crowa szárad,mert a gyári bölcsőcsavarok rendessen bevannak csavarva és menetrögzítő is van rajtuk. Aztán be az új rúd,rajta a végcsontokkal,felső bilincsek a bölcsőbe berak,meghúz.Figyelni,hogy a rúd jól álljon hosszanti írányban,nem mindegy hogyan "dudorodik" a rúd vonala.Aztán a rúd végi csontokat addig forgatni,hogy a lengőkar lyukain könnyen átmenjen.Ha lyukon van,az alsó gumi és fém alátéttet rá és felkaptani a 6-os anyát rá.Nem lesz könnyű,felülről feszítsd le a féltengelynél megtámasztva. Aztán ha mindkét oldal megvan,akkor a bölcsőt lassan vissza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 cali rugó nem jó nekem? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április28, 2008 Megoszt Elküldve Április28, 2008 cali rugó nem jó nekem? :lol: cali rugó? :sowwy: Ha a spirál rugóra gondolsz,akkor a válasz: nem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
petya085 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Hy! Ma vittem műszakira az autót és nulla volt a hátsó lengéscsillapítóm!ki milyet ajánl és mibe kerülhet ?? :sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Ma vittem műszakira az autót és nulla volt a hátsó lengéscsillapítóm!ki milyet ajánl és mibe kerülhet ?? :sowwy: Ha olcsón akarod megúszni, mégsem akarod hanyagolni a minőséget, akkor kayaba... ha a legjobb utcai megoldást keresed, és kicsit többet is rászánsz -> sachs Link to comment Megosztás: More sharing options...
petya085 Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Ha olcsón akarod megúszni, mégsem akarod hanyagolni a minőséget, akkor kayaba... ha a legjobb utcai megoldást keresed, és kicsit többet is rászánsz -> sachs Köszi,akkor olyan lengéscsillapitót nézek!és hátsó fékbetétbe milyenek vannak??az is elég gáz volt!sajna! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Ugye Caravanról van szó? Van egy apróság, amit a legtöbb vizsgáztató elfelejt közölni: ha Caravannal mész lengéscsillapító ellenőrzésre, vagy kell a hátuljába súly, vagy le kell engedni a hátsó kerekeket 1.5Bar-ra, különben a nagyobb terhelésre méretezett hátsó futómű terhelés híján pattogni fog a mérésnél. Persze a teljesen nulla hatásfokú lengéscsillapítókon ez se segít, de ami csak épphogy nem fér bele a tűrésbe (a miénk ilyen volt) azt megoldhatja. Szerencsénkre mi olyan vizsgáztatót fogtunk ki, aki szólt a hibásra sikeredett mérés után, hogy engedjünk ki egy kis levegőt a hátsó kerekekből, és megmérte újra, így már jó volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Április29, 2008 Megoszt Elküldve Április29, 2008 Köszi,akkor olyan lengéscsillapitót nézek!és hátsó fékbetétbe milyenek vannak??az is elég gáz volt!sajna! abból az a lényeg, hogy ne a legolcsóbbat :sowwy: ferodot ajánlom, ha minőséget akarsz. de meg kell nézni a dobot is, méreten belül van-e a kopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 udv. lenne egy kerdesem...espedig az, hogy ha mostani utviszonylatokban teli gumival kozlekedem, lehet-e azoknak az oka h bizsergo razasa van a pedaloknak???...minden aprosag ki van elol cserelve s mar kezd ez lenni az utolso remenyem mert csak nem szunik a razas...:sowwy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 udv. lenne egy kerdesem...espedig az, hogy ha mostani utviszonylatokban teli gumival kozlekedem, lehet-e azoknak az oka h bizsergo razasa van a pedaloknak???...minden aprosag ki van elol cserelve s mar kezd ez lenni az utolso remenyem mert csak nem szunik a razas...:sowwy: Csak menet közben? Csak a pedálokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 igen csak menet kozben, de nem minden uton erezheto..vannak olyan utreszek melyekre koptato reteget huztak,azon jobban erzik..bizserek.a kormanyon is erzik de a pedalokon jobban,nagyon finom bizserges es csak hosszab ut megtetelevel erzodik igazabol.gondolom ez azert van mert akkorra ugymond elzsibbad a talpam a pedalokon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 igen csak menet kozben, de nem minden uton erezheto..vannak olyan utreszek melyekre koptato reteget huztak,azon jobban erzik..bizserek.a kormanyon is erzik de a pedalokon jobban,nagyon finom bizserges es csak hosszab ut megtetelevel erzodik igazabol.gondolom ez azert van mert akkorra ugymond elzsibbad a talpam a pedalokon. Érdekes. A pedálok nyilván nincsenek direktbe bekötve sehova csak a kasztnihoz rögzítve így mindenképpen az kell hogy átadja a rezgést. Téligumira én nem gyanakodnék mivel puhább mint egy nyári így inkább elnyel rezgéseket minthogy kelt. Persze lehet olyan deformációja ami rezgést okoz, de azt is inkább a kormányon vennéd észre. Mivel úgyis nyár van cseréld le aztán meglátod. :sowwy: A minden kicserélt apróságba mik tartoznak egyébként? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 hat dio,mogyoro,nyuszifulek,toronycsapagyak + tamponok stb...tudom h puhabb a teli viszont igencsak nagy fogai vannak...vmi gumi pogacsa lehete ami szervesen kapcsolodhat az effele razashoz??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 hat dio,mogyoro,nyuszifulek,toronycsapagyak + tamponok stb...tudom h puhabb a teli viszont igencsak nagy fogai vannak...vmi gumi pogacsa lehete ami szervesen kapcsolodhat az effele razashoz??? A diót, mogyorót és nyuszifüleket szedd ki, azok nem kellenek bele. :lol: Én mondjuk tamponokat sem hordok a kocsiban, de ha neked szükséged van rá... :sowwy: A gumipogácsás mondatodat meg nem értem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 oke...:sowwy:...csak kicsit nehez erthetoen kifejeznem magam mert itt erdelyben mindennek mas elnevezese van s nem akarok "szakszavakat" hasznalni..itt mindenki keveri a romant a magyarral s ritka az az ember akitol magyar elnevezeseket lehet tanulni. a mondat amit nem ertettel az az akart lenni h nincse vmi gumi buksa vagy hasonlo kimenve, megerve amitol razhat.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 oke...:sowwy:...csak kicsit nehez erthetoen kifejeznem magam mert itt erdelyben mindennek mas elnevezese van s nem akarok "szakszavakat" hasznalni..itt mindenki keveri a romant a magyarral s ritka az az ember akitol magyar elnevezeseket lehet tanulni. a mondat amit nem ertettel az az akart lenni h nincse vmi gumi buksa vagy hasonlo kimenve, megerve amitol razhat.. Ha például állóhelyzetben is csinálná, akkor lehetnének a motor- és váltótartó-bakok. Nem zárnám ki a lengőkar vagy a stabrúdszilenteket sem. Kerekek rendesen ki vannak centírozva? De üthet picit a féktárcsa is. Sokminden lehet, de ez eléggé egyedi eset, nem lehet látatlanban biztosat mondani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 majus 1 alkalmaval ma eleg kemeny helyeken jart szegeny auto...annyit sikerult megallapitani h a kormanyon erzik a legjobban,s hallatszik 1 kopogas. pl allo motorral ha rancigalni kezdem a perecet akkor kopog rendesen viszont holtjateka nincs, a legkisebb mozdulasra is mozdulnak a kerekek. mi lehet sracok segitsetek....?!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május1, 2008 Megoszt Elküldve Május1, 2008 majus 1 alkalmaval ma eleg kemeny helyeken jart szegeny auto...annyit sikerult megallapitani h a kormanyon erzik a legjobban,s hallatszik 1 kopogas. pl allo motorral ha rancigalni kezdem a perecet akkor kopog rendesen viszont holtjateka nincs, a legkisebb mozdulasra is mozdulnak a kerekek. mi lehet sracok segitsetek....?!? Ha nem találod meg,akkor vidd el futóműveshez és majd az átráncigálja. Nekem viszont érdekes hibajelenségem volt ma. :sowwy: Hazafelé jövet valami kopogni kezdett.Ahogy haza értem megemeltem a gépet jobb elöl,átrángattam a kereket,de semmi.Balra átraktam az emelőt és meglett a hiba. A gólyalábban a lengéscsillapító patront egy nagy anya rögzíti...na ez a kontra anya volt fellazulva,de olyan szinten,hogy kézzel is tudtam már tekerni. Most amennyire tudtam meghúztam fogóval,de lehet hogy szét kell megint bombáznom a balos gólyalábat emiatt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 Johnny......az anya amely nalad meglazult az milyen helyt talalhato???..nem jovok ra melyik az Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 Johnny......az anya amely nalad meglazult az milyen helyt talalhato???..nem jovok ra melyik az Ugyan nem én vagyok Johnny, de sztem az az anya lehet ami befogja a lengéscsillapító patront a gólyalábba. Az pedig a rugón belül található, ahol a gátló rúdja "kijön" az gólyaláb alsó/vastagabb részéből. ui. Nagy hirtelen csak ezt a képet találtam, bár ez nem Opel, de ezen is látszik. Az a sárga szinű anya az ami kilazulhatott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 ja.koszi...hening a segitseged kerem, latom vagod a temat es mindenhez hozza tudsz szolni:)...a problemam a kovetkezo..fentebb meg irtam rola de mostmar azt is eszrevettem h pl a korforgalomban ahogy megyek korbe s kanyarodom hallatszik 1 erdekes duborges, ezenkivul razos,durvabb utszakaszokon csattogas a kormanymu felol es erzik is a kormanykereken rendesen, azonban holtjatek semmi.ugyanakor ami meg erdekesseg h bizsergo razast erezni a pedaloknal. fog sincs mi lehet de megeszi az eletem!!! probaltam erthetoen irni mindent. segitseged elore is koszonom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Május2, 2008 Megoszt Elküldve Május2, 2008 nah..olvasgattam mas forumokat is, jelen esetben 1 corsas forumban akadtam erre a kopogasra iranyulo temakorre. ott tobben is beszamoltak arrol, hogy a kormanyoszlop aljan, van egy csuklo, es annak a felso csavarja lelazulhat. es az kopog. vajon az astrainkon is fellelheto problema lehet ez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts