Novy Elküldve Március29, 2008 Elküldve Március29, 2008 5 ezerért cserélik ki?? az nem ocso persze nem egy egyszerű művelet...
opel16v Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 epk947 írta: Szóval 12500 a rugó és 5000 a móka. Hétfőn megy a műtőbe. Rugót mindig párban kell cserélni... mert így a két oldalon teljesen más lesz a futómű geometriája és karakterisztikája. Pl rendesen beállítani sem lehet majd utána a futóművet.
FPepe Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 Novyy írta: ez ugyan az mint a szilentes dolog :D Meg a lengéscsillapítós :D
Tápiószecső Elküldve Március30, 2008 Elküldve Március30, 2008 FPepe írta: Meg a lengéscsillapítós :D Meg a gumis. :D
balu1 Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 Jóestét minden opelos sors társnak.Lenne egy problémám gondoltam meg kérdezem van e v mi tippetek elégé tanácstalan v gyok.A következő a szitu f astra balelejéböl a torony szilent környéke nyikorog kormány mozdulatra és le föl nyomásra.A lengéscsillapitó ,torony csapágy ,toronyszilent uj.Akormány összekötö lekötve a probléma a kkoris fön áll.Hátha van köztetek a ki ijen problémát meg oldott v oldatot .Mi nyikoroghat még.A tipeket előre is köszi.
J0hnny Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 Rugó a helyén van rendessen? Az a müanyag takaró "pohár",ami rugótányér felső részén van és a lengéscsillapítóra megy rá,az függőlegesen áll?Jól lett visszarakva?
Tápiószecső Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 balu1 írta: Jóestét minden opelos sors társnak.Lenne egy problémám gondoltam meg kérdezem van e v mi tippetek elégé tanácstalan v gyok.A következő a szitu f astra balelejéböl a torony szilent környéke nyikorog kormány mozdulatra és le föl nyomásra.A lengéscsillapitó ,torony csapágy ,toronyszilent uj.Akormány összekötö lekötve a probléma a kkoris fön áll.Hátha van köztetek a ki ijen problémát meg oldott v oldatot .Mi nyikoroghat még.A tipeket előre is köszi. Lengőkarszilentek?
Tápiószecső Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 J0hnny írta: Rugó a helyén van rendessen? Ha már betűduplázás a téma a másikban: rendesen. :D
J0hnny Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 Tápiószecső írta: Ha már betűduplázás a téma a másikban: rendesen. :D igaz igaz :D
fear2 Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 Sziasztok! Sajnálatos eseményre lettem ma figyelmes astra caravanon(1.7d) Nagyon lassú gurulásnál(majdnem álltam,de mégsem) gyorsan tekertem a kormányt,hogy be tudjak fordulni balra,felezővonal mellől kis ívben,s mikor már majdnem teljesen kitekertem a kormányt,egy nagyon erős,hangos roppanást hallottam. Megismételni nem mertem,s mivel ma történt,még utánanézni sem volt időm. Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet ez???Még a kormányon is éreztem. Iszonyú ijesztő volt,mintha elroppant volna valami. Várom a válaszotokat. Üdv:Gábor
J0hnny Elküldve Április7, 2008 Elküldve Április7, 2008 fear2 írta: Sziasztok! Sajnálatos eseményre lettem ma figyelmes astra caravanon(1.7d) Nagyon lassú gurulásnál(majdnem álltam,de mégsem) gyorsan tekertem a kormányt,hogy be tudjak fordulni balra,felezővonal mellől kis ívben,s mikor már majdnem teljesen kitekertem a kormányt,egy nagyon erős,hangos roppanást hallottam. Megismételni nem mertem,s mivel ma történt,még utánanézni sem volt időm. Valakinek van valami tippje,hogy mi lehet ez???Még a kormányon is éreztem. Iszonyú ijesztő volt,mintha elroppant volna valami. Várom a válaszotokat. Üdv:Gábor Stabvégcsont esetleg?
fear2 Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 J0hnny:lehetséges,de ha eltört, akkor utána instabillá válna a kormányzás nem? Lehet ezzel így járni?Nem fog kihullani alólam? Most vettem,így gondolom sokmindent ki kell benne cserélnem,de ez akkor is ijesztő hang volt.Éreztem a kormányon! Esetleg talpas?Vagy az inkább apróbb roppanásokkal jelzi,ha kiszáradt?
FPepe Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 fear2 írta: J0hnny:lehetséges,de ha eltört, akkor utána instabillá válna a kormányzás nem? Lehet ezzel így járni?Nem fog kihullani alólam? Most vettem,így gondolom sokmindent ki kell benne cserélnem,de ez akkor is ijesztő hang volt.Éreztem a kormányon! Esetleg talpas?Vagy az inkább apróbb roppanásokkal jelzi,ha kiszáradt? Ha a stabrúd bekötő tört el, azzal nyugodtan közlekedhetsz, különösebb kárt nem okoz, legfeljebb kanyarban kicsit jobban dől az autó, mint eddig, meg esetleg néha kopog. Ha jól rémlik, Johnny írta, hogy Ő is hetekig járt törött bekötővel, mert észre se vette, hogy eltört...
opel16v Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Stabrúd csukló, rugótörés, toronycsapágy... ezek talán a legesélyesebbek. A nyikorgás furcsa... nem fordítva lett betéve a toronycsapágy?
yooccoo Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 bekötő nálam is eltört, de fogalmam se volt róla :D amikor fűtóműveztetni voltam, akkor derül ki én is el lettem volna vele, ha nem zavarna a kopogás (hiába no, vidéki utak)
fear2 Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 1 db nagy erős hangos roppanást a teljesen kitekert kormány ütközése előtt fél fordulattal.A vezető oldal felől,de hát ez nehezen megállapítható) Majd ma délután megtekergetem jobbra-balra koppanásig,hátha hallok valamit. Jó lenne megjáratni autópályán is,mert itt a városba(max 60-70) nem feltétlenül jönnek elő az érezhető hibák. Remélem nem rugó,mert az nagyon fájna.(Mondjuk most semmilyen rejtett kiadás nem hiányzik)
opel16v Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Hidd el, a rugó az egyik legkisebb kiadás lenne :D
warwolf Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 opel16v írta: Hidd el, a rugó az egyik legkisebb kiadás lenne :D 2000ft?Talán.....Nekem a toronycsapágyak lesznek cserések.ha mindenki ráér majd, meg be tudok invesztálni 2 első gáztöltésű telóba......Amik benne vannak KONi-k, na azokat meg eladom.Mind2 állítható keménységű.
yooccoo Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 warwolf írta: 2000ft?Talán.....Nekem a toronycsapágyak lesznek cserések.ha mindenki ráér majd, meg be tudok invesztálni 2 első gáztöltésű telóba......Amik benne vannak KONi-k, na azokat meg eladom.Mind2 állítható keménységű. nem tetszik vagy miért cseréled le?
warwolf Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 yooccoo írta: nem tetszik vagy miért cseréled le? kemény, merev vele az eleje, éppen ezért nem, v. csak kis mértékben billen kanyarban.Viszont olyan feeling, mint anno az ültett futóművel, csak ez nem kanyaodik, hanem nekilát orrtolósat játszani.Éppen ezért elég nehéz kitalálni, hogy melyik kanyart, milyen sebességgel vehetem be.Egy normál gátlónál, normál futóművel ez úgyvélem kiszámíthatóbb. No meg hiába van full puhára állítva, rosszabb úton szétrázza az elejét.
Tápiószecső Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 warwolf írta: csak ez nem kanyaodik, hanem nekilát orrtolósat játszani. Ha az elejét keményíted, akkor csökkenni kellene az alulkormányozottságnak.
warwolf Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 opel16v írta: Az nem a gátló baja... inkább gumi. A gumi érdekes dolog, mert jelenleg Bfgoodrich 205/55-15 van alatta.Nem mai lányok, de egyelőre maradniuk kell, mert nincs keret másikra.Nézegettem a /50-es szériát is, de a legolcsóbb v.hol 15e. környékén kezdődik.Úgy vagyok vele, hogy amíg van profilmélység, de legalább az idei szezonig maradnak.Jövőre pedig gyűjtök v.mi új, és főleg mérethelyes gumira. Tápiószecső írta: Ha az elejét keményíted, akkor csökkenni kellene az alulkormányozottságnak. Az a gáz, hogy miközben kanyarodom érzem, hogy tekeredik az autó.Elég hülje dolog tudom, de az eleje beton, a hátulja pedig emelkedik/billen....... Viszont ezekkel a gyári rugeszokkal tényleg baromi magas.De ültetve nem lesz, viszont egy gyári GSi futómű sztem előbb-utóbb befigyel majd.
Recommended Posts