Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Be fogok szerezni egy 24mm-es Cali elsö stabrudat.

Ez pont olyan mint amilyen az F Astrákon van?

Mennyi lehet botoban egy ilyen?

Szerintem egy próbát megér.

Johnny azt mondja igen, de a bontós is bizonyára meg tud erősíteni benne.

Szerintem max. 5 ezret, ha szép állapotban van. Ha nincs az sem túl nagy baj, dobni kell rá egy szintert, nekem egy ezresért megcsinálták. De kérdezz körbe, aztán a legolcsóbb helyről.

A próbában csak annyi a macera, hogy le kell bontani a dolgokat ott.

Link to comment
Megosztás:

91-es calié van az enyémben.

Bölcső csavarjait le kell lazítani,befűzni és mehet is fel a többi.

Azért mielőtt beteszed érdemes a "végcsontokat" felrakni,mert ha már bent van,elég nehéz cserélni.

Jah és csakis gyári "végcsontot",mert az ugy 1 hónap múlva eltörik.

Link to comment
Megosztás:

91-es calié van az enyémben.

Bölcső csavarjait le kell lazítani,befűzni és mehet is fel a többi.

Azért mielőtt beteszed érdemes a "végcsontokat" felrakni,mert ha már bent van,elég nehéz cserélni.

Jah és csakis gyári "végcsontot",mert az ugy 1 hónap múlva eltörik.

Hali.

Ez veszélyesnek hangzik.

Link to comment
Megosztás:

Mármint mi veszélyes? :D

Én eltört végekkel jártam vagy 1 hónapig,mert nem is tünt fel! :D

Hali.

Az a bölcsö téma, azt hittem hogy csak pár csavar ki, és be a másik, sallangjaival.

Gondolom uj stabrud szilentek is kellenek, meg két uj végcsont.

Ez a bölcsö kilazitás egy picit eltántoritott.

Ilyenkor nem állitodik el a futómüben semmi?

Az az igazság hogy még nem nagyon néztem a kocsi alá.

Lehet ha meglesem nem lesz olyan ilyesztö a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Az a bölcsö téma, azt hittem hogy csak pár csavar ki, és be a másik, sallangjaival.

Gondolom uj stabrud szilentek is kellenek, meg két uj végcsont.

Ez a bölcsö kilazitás egy picit eltántoritott.

Ilyenkor nem állitodik el a futómüben semmi?

Az az igazság hogy még nem nagyon néztem a kocsi alá.

Lehet ha meglesem nem lesz olyan ilyesztö a dolog.

Nekem nem volt utána állítás, sőt talán azóta sem. Nem kopik félre a gumim sem.

Ha te akarod csinálni mindenképp nézz alá, hogy mit hogy merre csak utána vedd meg (akna úgy gondolom alapfeltétel), ha meg szerelőhöz viszed, akkor ne aggódj. :D

A "középső" szilentekre gondolsz? Illik a rúddal adni, szerintem azok megfelelőek. A szélsők meg nem nagy darabok nem kerülhet sokba, de ha szemre jó állapotban vannak, akkor az is maradhat. Én ezeket nem cseréltem, igaz főleg azért, mert próbáltam beszerezni PU szilenteket, de az elakadt így azóta is ugyanazok vannak benne.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Az a bölcsö téma, azt hittem hogy csak pár csavar ki, és be a másik, sallangjaival.

Gondolom uj stabrud szilentek is kellenek, meg két uj végcsont.

Ez a bölcsö kilazitás egy picit eltántoritott.

Ilyenkor nem állitodik el a futómüben semmi?

Az az igazság hogy még nem nagyon néztem a kocsi alá.

Lehet ha meglesem nem lesz olyan ilyesztö a dolog.

Nem kell ezt ennyire túlaggódni.

Bölcsö ugyanoda kerül vissza,nem kell állítani semmit utána.

Szilentekből,meg tessék újat venni,ne azon a kispézen múljon,hogy aztán fél év múlva ki kelljen cserélni.

Más!

Nekem meglett a zörgés oka.

Kormánymű csere. :D

Egyrészt a kor(15év),másrészt szerintem a balestnél kapott az is.

Nem lesz szervós,maradok a simánál! :D

Link to comment
Megosztás:

Azééé rám jár a rúd mostanában! Van egy törött bal első rugóm.... A kocsin nem látszik, hogy lógna az eleje, de kattogott már vagy 1 hete. Azt hittem a bal első ajtó belsejében valami elszabadult, mert onnan hallatszott a kottyanás minden gyorsításkor, meg minden lassításkor. Elég volt csak egy kis gázt adni, vagy elvenni. Szóval 12500 a rugó és 5000 a móka. Hétfőn megy a műtőbe.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.