Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem az a stabilizátor kar lesz. A Harkánál 1000 ft-os tétel.Nekem is el van törve mind a kettő hétvégén cserélem.

az utángyártott stabilizátorról mélykék barátunk tudna mesélni :)

én is tudnék, de kimoderálnának. :roll:

Elküldve
az utángyártott stabilizátorról mélykék barátunk tudna mesélni :)

én is tudnék, de kimoderálnának. :roll:

Valamikor majdcsak megleli a helyét, valahogy :roll:

ui: mondjuk a szakértő szerelésed nélkül abszolút esélytelen lett volna a dolog

Elküldve
Legelőször a lengőkar szokott görbülni, elég gyengécske.

Aztán a gátló szára. Utána jöhet szóba a gólyaláb.

Erősségi sorrend. :)

A lengőkar melyik részén a leggyengébb?

"A kárpitért megyek csak el voltam havazva."

Elküldve

Nekem az egész csavarodott keresztbe-hosszába. :)

Az autó most éppen Nálam van, úgyhogy Budaörsre kell jönnöd

a kárpitért, ha kell még. :D

Elküldve
Nekem az egész csavarodott keresztbe-hosszába. :)

Az autó most éppen Nálam van, úgyhogy Budaörsre kell jönnöd

a kárpitért, ha kell még. :D

Persze hogy kell a kárpit a héten megoldjuk,mielőtt megyek jelzek.

A lengőkaron semmi görbülés nem látszik többször is alámentem azóta,és semmit nem látni. A kormány is kb 20°fokkal balra áll mikor egyenesben van az auto.

Elküldve
Hi

Nem rég megütöttem a kocsi bal elejét, és azóta igen csak balra húz.Látszólag semmi baja de mégis csak húz.Azt szeretném megkérdezni hogy maga a gólyaláb meg tud-e görbülni, vagy csak a benne lévő gátló?

Hello!természetesen tud görbülni ugy hogy azt szemmel észre sem veszed mivel az agyrész öntvény anyagból van ,így birja a kissab hajlásokat annélkül ,hogy látnad.Érdemes lenne egy futomüvessel ellenöriztettned az autót.Üdv.lakiatti/opella.hu/

Elküldve

Nekem nem az agy része hajlott anno, hanem maga a lengőkar,

ami amúgy két egymásnak fordított dombornyomott lemez. Ez ránézésre

sem sugároz túl nagy ellenálló képességet, sajnos ez így is van. :?

Elküldve

Voltam gumisnál,felnit cseréltem+gumit. A lényeg az hogy magjavult a kicsike kormány a helyén és nem húz semerre sem. A régi lemezfelniken láttam sérülésket de leginkább a bal oldalon ahol a kocsi is sérült. Azért köszi a hasznos tippeket.

Elküldve
Voltam gumisnál,felnit cseréltem+gumit. A lényeg az hogy magjavult a kicsike kormány a helyén és nem húz semerre sem. A régi lemezfelniken láttam sérülésket de leginkább a bal oldalon ahol a kocsi is sérült. Azért köszi a hasznos tippeket.

Azért nézesd meg egy futóművessel, megéri azt a 2-3 ezrest

Elküldve

szilent kulon cserelheto?Mert nekem ma azt mondtak,hogy csak kompletten a trapezkar! :shock: :)

Nem lehet ugy,mint regen a Ladakban?Kiutni,aztan be az uj! :roll:

Elküldve

De lehet, csak nem minden szerelőnek van hozzá szerszáma.

Pesterzsébeten vannak a szilentblokkosok, Nekem a keményet

12-ért adták a 4 db-ot, és 8ért be is szerelték cakli-pakli.

Elküldve
De lehet, csak nem minden szerelőnek van hozzá szerszáma.

Pesterzsébeten vannak a szilentblokkosok, Nekem a keményet

12-ért adták a 4 db-ot, és 8ért be is szerelték cakli-pakli.

opel16v!

Meg tudod adni a számukat, sosem lehet tudni, hogy mikor kellhet...

Köszi!

  • 3 weeks later...
Elküldve
Szervós lesz a kormányművem. Tudok komplett szettek 16k-ért.Szerintem ennyiért a hülyének is megéri. Vagy nem?

Szervópjumpa meg kormánymű miért lenne sok 16000 Forintért ? Jó ár az :) :D Ékszíjakra azért figyelj.

Elküldve

Szíj tárcsákat is cserélnem kell mert ez bordás. De van az embernek sima ékszías 10K ba csak annak csapágyas a szivattyúja. Szét lehet azt szedni vagy eldobandó? Mert ha meg lehet csapágyazni inkább azt veszem meg.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.