1.6 16v Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Normál úton is lehet meglepetést okozni másnak jó futóművel...jön mögöttem 100-nál beleragadva a rendszámba...aztán fura hogy kanyarokban lemarad a méregdrága verda! :D Pedig semmit nem csináltam,csak konstans tartom a 100-at! :D Hali. Szoval ha az elsöt, kicserélem Calibra stabrudra, hátra pedig felrakom a Gsi stabrudat, akkor egy jó kis kanyarvadászt lehet belölle kihozni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 nem ahhoz nem árt ha jok a lengéscsillapítók, és nyomtávnövelés se ártana. de tápi erről bővebben tudna mesélni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március19, 2008 Megoszt Elküldve Március19, 2008 Hali. Szoval ha az elsöt, kicserélem Calibra stabrudra, hátra pedig felrakom a Gsi stabrudat, akkor egy jó kis kanyarvadászt lehet belölle kihozni? Mid van most? Minden gyári? Kerekek? Nem feltétlen kell calibráé. Van 20, 22, 24 mm-s első. Az én gyárimat soha nem tudom megjegyezni talán 12-es. Hátul benne van a belső? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Mid van most? Minden gyári? Kerekek? Nem feltétlen kell calibráé. Van 20, 22, 24 mm-s első. Az én gyárimat soha nem tudom megjegyezni talán 12-es. Hátul benne van a belső? Hali. Kerekek: Calibra gyári alu 195/50 R15. A többi gyári, de elöl új lengéscsillapitok vannak, hátul is csere lesz a közeljövöben. Nem néztem még hogy hátul benne e van a belsö stab rud. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Kerekek: Calibra gyári alu 195/50 R15. A többi gyári, de elöl új lengéscsillapitok vannak, hátul is csere lesz a közeljövöben. Nem néztem még hogy hátul benne e van a belsö stab rud. Az az alu milyen paraméterekkel (szélesség, ET) bír? Milyen nyomáson használod a gumikat? Próbálj rátolni az első stabrúdra egy tolómérőt, hogy megtudd mekkora, és nézd meg a hátsót is ha tudod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Az az alu milyen paraméterekkel (szélesség, ET) bír? Milyen nyomáson használod a gumikat? Próbálj rátolni az első stabrúdra egy tolómérőt, hogy megtudd mekkora, és nézd meg a hátsót is ha tudod. Hali. ET 49 6" széles. Jelenleg 2.3 bar mind a négy kerék. Ok, megmérem, és meglesem mi a helyzet hátul is. Holnap, vagy szombaton lesz rá idöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 ET 49 6" széles. Jelenleg 2.3 bar mind a négy kerék. Ok, megmérem, és meglesem mi a helyzet hátul is. Holnap, vagy szombaton lesz rá idöm. Mennyire ragaszkodsz ezekhez a kerekekhez? :D Egyébként milyen a gumi? Próbálj emelni a nyomáson 2-3 tizedet. Csak próbaképp. Picit pattogósabb lesz és egy picit jobban fogja majd a kanyarokat. Ha elöl a 12-es van cserélheted nyugodtan egy picit az is javít és igazán hátrányos tulajdonságot nem fogsz érezni.. De így egyelőre ezzel a konfiggal lesznek még nálad nagyobb kanyarvadászok. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Hátul már most sok az a nyomás... 2.1 legyen max. Elöl lehet 2.4-en is kipróbálni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Hátul már most sok az a nyomás... 2.1 legyen max. Elöl lehet 2.4-en is kipróbálni :D Nyomásból sosem lehet elég. :D (ez csak vicc volt) Én évek óta egy órához állítom az enyéimet. Jelenleg 2,9 elöl és 2,8 hátul eszerint, de azt mondják valószínű csal 0,5 bárt, bár én erről azért nem vagyok meggyőződve. Majd egyszer összehasonlítom egy másikkal. Ezalatt egyébként soha nem volt tartósan, felette még 1-2 tizedet néhanapján. :D Ha ezalatt volt soha nem éreztem elég közvetlennek az autót. Most pedig szerintem elég jó. :D Mindez 7 colos felnin. Szerintem a 6-os nem képes kellő mértékben megtámasztani egy 195-ös gumit sportos vezetéshez ilyen alacsony nyomáson. Kipróbálása mindenesetre semmi negatív következménnyel nem jár, és ha nem tetszik visszább kell venni és kész. De ez csak az én véleményem, mindenki azt csinál amit akar. :D Ja és az enyém nincs túl megpakolva hátul. Természetesen a súlyelosztástól is függ mithova, ezért érdemes kipróbálni elöl hátul különböző mértékben változtatott nyomásokat is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Én úgy emléxem 18-as az alap stabrúd elöl,de nekem meg calijé van,az meg 24-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Az biztos csal legalább annyit :D Ugyanis ekkora valós hideg nyomásnál már domborodik kifelé a futófelület használat közben ennél a gumiméretnél :D Nekem egyedül a falkenek esetében kellett picivel több nyomás, azoknál elöl 2.5, hátul 2.1 volt :D Egyébként a többinél 2.4 és 2.0 volt. Hidd el, ez az optimális a jó kanyarsebességhez, tesztelve van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Én úgy emléxem 18-as az alap stabrúd elöl,de nekem meg calijé van,az meg 24-es. Nekem 20-as van és 2 mm-ért nem cseréltem volna, vagy nem ekkorára. Egyébként ma volt a kezembe, nemtűnt 18-nak, de nem mértem meg. Majd nemsokára visszakeresem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Az biztos csal legalább annyit :D Ugyanis ekkora valós hideg nyomásnál már domborodik kifelé a futófelület használat közben ennél a gumiméretnél :D Nekem egyedül a falkenek esetében kellett picivel több nyomás, azoknál elöl 2.5, hátul 2.1 volt :D Egyébként a többinél 2.4 és 2.0 volt. Hidd el, ez az optimális a jó kanyarsebességhez, tesztelve van :D Optimális a te autódhoz, te futóművedhez, te vezetési stílusodhoz. :D Holnap 100 benzinkútra beállok vele és megnézem a tutit. :D De akárhogyis, vagy az első nagyon alacsony, vagy a hátsó magas a te állításod szerint. Bár én nem kanyarsebességre teszteltem, hanem arra az érzésre ahol a legjobban tudom kontrollálni az autót. Nem állítom, hogy ha visszább vennék nem lennék gyorsabb esetleg, de a biztosság számomra fontosabb. Próba ellen pedig továbbra sem találok kivetnivalót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 nálam a caravanban 22-es az első és előző gazdáját ismerve gyári (mint minden más :D) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 Nekem 20-as van és 2 mm-ért nem cseréltem volna, vagy nem ekkorára. Egyébként ma volt a kezembe, nemtűnt 18-nak, de nem mértem meg. Majd nemsokára visszakeresem. Visszakerestem. 16-os volt. Akkor talán ez a legkisebb. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március20, 2008 Megoszt Elküldve Március20, 2008 elhagytam az egyik dísztárcsámat:S ma raktam fel pedig :D apu elver :D na sebaj majd szépen lefestegetem a 13 lemezeket is, mint a télieket Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Holnap 100 benzinkútra beállok vele és megnézem a tutit. Hát 100-ra nem is, de 2-re beálltam. :D Csak hátsót mértem, a szombati 2,8-ra állítottat 2,1-2,2 közé mérte, úgyhogy egyelőre Gabinál a pont, de azért nem teljesen győztek meg. Olyan ütöttkopott szerkezetek voltak, hogy egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy nem csalnak-e nagyobbat mint a másik, ráadásul akármilyen gyorsan próbáltam rátenni/levenni a szelepet egy csomót kieresztett mindkét alkalommal. :D Majd vadászok még valami értelmes mérőszerkezetet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Mennyire ragaszkodsz ezekhez a kerekekhez? :D Egyébként milyen a gumi? Próbálj emelni a nyomáson 2-3 tizedet. Csak próbaképp. Picit pattogósabb lesz és egy picit jobban fogja majd a kanyarokat. Ha elöl a 12-es van cserélheted nyugodtan egy picit az is javít és igazán hátrányos tulajdonságot nem fogsz érezni.. De így egyelőre ezzel a konfiggal lesznek még nálad nagyobb kanyarvadászok. :D Hali. Megmértem elöl a stabrudat, 22mm Hátul benne van a belsö, azt nem tudtam megmérni, de olyan 16mm lehet, szemre. Bridgestone Potenza RE720 a gumi. És ragaszkodom ehez a felnihez, mert nagyon tecc, és nagyon jó állapotban van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Hátul már most sok az a nyomás... 2.1 legyen max. Elöl lehet 2.4-en is kipróbálni :D Hali. Megpróbálom hátul a 2.1-et, elöl a 2.4-et. THX Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Majd vadászok még valami értelmes mérőszerkezetet. Lehet kapni 3e körül digitálisat, az elég pontos bír lenni két tizedesre. Nekem is ilyen van :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Hali. Megmértem elöl a stabrudat, 22mm Hátul benne van a belsö, azt nem tudtam megmérni, de olyan 16mm lehet, szemre. Bridgestone Potenza RE720 a gumi. És ragaszkodom ehez a felnihez, mert nagyon tecc, és nagyon jó állapotban van. Akkor ehhez nem nagyon kell nyúlnod. Gumi is jó. Ha valamit mégis akarsz, akkor a legésszerűbb gátló rugó páros lenne, de mivel most cserélted gondolom nem nagyon akarsz azt sem váltani. Én mondjuk a felnivel kezdeném. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Akkor ehhez nem nagyon kell nyúlnod. Gumi is jó. Ha valamit mégis akarsz, akkor a legésszerűbb gátló rugó páros lenne, de mivel most cserélted gondolom nem nagyon akarsz azt sem váltani. Én mondjuk a felnivel kezdeném. :D Hali. Rugot nem cseréltem, csak gátlót, azt is elöl. Hátul lesz gátló csere. Más,: lehet hogy csak azért érzem hogy nagyon billen a karosszéria mert fos az ülés? Semmi oldaltartása nincsen. Vectra GT ülésre gondoltam hogy csere. Ez vajon olyan mint a GSI ülés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Akkor ehhez nem nagyon kell nyúlnod. Gumi is jó. Ha valamit mégis akarsz, akkor a legésszerűbb gátló rugó páros lenne, de mivel most cserélted gondolom nem nagyon akarsz azt sem váltani. Én mondjuk a felnivel kezdeném. :D Hali. Hátra még fel lehetne rakni egy stabrudat kivülre is ha jól értettem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Hali. Rugot nem cseréltem, csak gátlót, azt is elöl. Hátul lesz gátló csere. Más,: lehet hogy csak azért érzem hogy nagyon billen a karosszéria mert fos az ülés? Semmi oldaltartása nincsen. Vectra GT ülésre gondoltam hogy csere. Ez vajon olyan mint a GSI ülés? Tudom, de a rugót illik cserélni a gátlóval és fordítva, ha nem gyári a felállás. :D Az üléstől biztos nem billen a kasztni jobban. Talán kicsit kevésbé fogod kellemetlennek érezni, ha nem kell "kapaszkodnod" egy jobban fogó ülésben, de a probléma fennmarad. Szerintem felni és nyomás a bajod. Elsősorban felni. :D Egy ET harmicsok 7col felnivel ~ 5-6 centit szélesedne a nyomtávod a mostanihoz képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március21, 2008 Megoszt Elküldve Március21, 2008 Hátra még fel lehetne rakni egy stabrudat kivülre is ha jól értettem? Fel lehet, de ha minden igaz csökken tőle a túlkormányzottság, amivel nő az alulkormányzottság. Szerintem neked nem ez kellene. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts