Szitamanó Elküldve Február7, 2008 Megoszt Elküldve Február7, 2008 Ezt már csak a motortető tartotta :) Én is a képeket nézegetve gondolkodtam el rajta,hogy hogyan fért ott el!? :D Mindegy,kipróbáltam,végre tapad a kanyarban,nem akarja kitolni az orrát,nagggyon jól fekszik az úton.És nincs semmi hangja,miközben forgatom az ismét könnyen járó kormányt! :) Így már nincs is szükségem a vastagabb stab. rúdra,főleg hogy pénzem sem maradt már. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 attol függ mire használod :) tápio pl bitti nem értene veled egyet :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 attol függ mire használod :) tápio pl bitti nem értene veled egyet :) Már megint én vagyok a rossz? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Már megint én vagyok a rossz? :) jaj kolléga, olvasson vissza miszerint "nicns szükség a vastagabb stab rudra", na szerintm te ezzel nem értesz egyet, ugye jolgondolom ? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 attol függ mire használod :) tápio pl bitti nem értene veled egyet :) Nem mondom,hogy nem szeretnék. :D De az alapvető gondom,hogy be tudjak venni egy kanyart biztonságosan,megoldódott a szilent+csapágy cserével.Nem száguldozni akarok (mint egyesek :) ),így ez az állapot tökéletesen megfelel.És sajnos még van mire költeni,így hát marad a gyári stabi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 jaj kolléga, olvasson vissza miszerint "nicns szükség a vastagabb stab rudra", na szerintm te ezzel nem értesz egyet, ugye jolgondolom ? :) Tudom mire írtad, de ha neki nincs szüksége rá, miért ne értenék egyet? Ahogy te is mondtad, használatfüggő. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Tudom mire írtad, de ha neki nincs szüksége rá, miért ne értenék egyet? Ahogy te is mondtad, használatfüggő. :) saját esetedben gondoltam, hogy te nem hagytad volna ki, de igen használatfüggő, ha neki nem kell ne tegyen, én szeretnék majd azért... tiszajba érkezik a kombi és egy 2.0 ás 16v cali... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február8, 2008 Megoszt Elküldve Február8, 2008 Na,össze ne vesszetek már :) Én nem versenyzésre akarom használni,úgyhogy jó most így,ahogy van.Amúgy biztos hogy sokkal jobb lenne,de lassan jön a zöldkártya,így egy katalizátorra nagyobb szükségem van pillanatnyilag.Ennyi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Na,össze ne vesszetek már :) Én nem versenyzésre akarom használni,úgyhogy jó most így,ahogy van.Amúgy biztos hogy sokkal jobb lenne,de lassan jön a zöldkártya,így egy katalizátorra nagyobb szükségem van pillanatnyilag.Ennyi :D jaja fontosági sorrend de egyébként csak johelyre kell vinni és levelezőn megkapja :) nálunk igy is megy :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 jaja fontosági sorrend de egyébként csak johelyre kell vinni és levelezőn megkapja :) nálunk igy is megy :) Vazze,küldöm a grínpísz-t! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 de lassan jön a zöldkártya,így egy katalizátorra nagyobb szükségem van pillanatnyilag.Ennyi :) Vagy egy jó helyre,ahol pici pénzért okosban adnak zk-t! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Vagy egy jó helyre,ahol pici pénzért okosban adnak zk-t! :) Egy pici pénz minden évben (meg gondolom műszakin is szemrevételezik),akkor már olcsóbb egy katalizátor,és környezetkímélőbb is (már ha van ideje bemelegedni).Na,de ez más téma... Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Majd fülelek. Van hifi a gépsasban? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Van hifi a gépsasban? :) Még nem egészen Hi(gh) Fi(delity),de van.Ez még a jövő zenéje :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Még nem egészen Hi(gh) Fi(delity),de van.Ez még a jövő zenéje :) Nem szabad mindig fülelni,zenét hangosra és élvezni a kocsikázást! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Nem szabad mindig fülelni,zenét hangosra és élvezni a kocsikázást! :) Hja,csak addig fülelek,amíg rá nem jövök,minek van hangja.Amúgy nekem sem az öv az első,amit bekapcsolok,hanem a zene :) . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 és pontosan azóta van miota megcsinálták a szilentcseréket? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Egy pici pénz minden évben (meg gondolom műszakin is szemrevételezik),akkor már olcsóbb egy katalizátor,és környezetkímélőbb is (már ha van ideje bemelegedni).Na,de ez más téma... Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek. Nekem is volt ilyen sípoló hang. Minden alkalommal 185 km/ó sebességnél megszólalt és egészen 195 -ig sípolt. ( 1,4 Astra G; 90 LE )Majd meg őrjített! Rájöttem, hogy a légbefúvóba építettek "gyárilag" sípot. Nem is tudtam vele mit kezdeni. Kénytelen voltam vagy gyorsabban, vagy lassabban menni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 és pontosan azóta van miota megcsinálták a szilentcseréket? Igen,azóta.Még nem néztem meg közelebbről,majd holnap szemrevételezem,hátha látok valamit.Ha nem látok semmi különöset,akkor elindulok,és próbálom előidézni valahogy,bár még nem tudom,mivel függ össze (sebesség,kanyarodás,fékezés?). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Nekem is volt ilyen sípoló hang. Minden alkalommal 185 km/ó sebességnél megszólalt és egészen 195 -ig sípolt. ( 1,4 Astra G; 90 LE )Majd meg őrjített! Rájöttem, hogy a légbefúvóba építettek "gyárilag" sípot. Nem is tudtam vele mit kezdeni. Kénytelen voltam vagy gyorsabban, vagy lassabban menni. :) Estimeséket ne technikai topikokba írjunk azért. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Mióta meg lett csinálva,bal oldalról időnként (eddig 5x) hallottam valami sípolásszerűséget,még nem tudtam beazonosítani,meg azt sem figyeltem még meg,hogy mikor csinálja pontosan.De lehet,hogy csak a szél süvít be az üveg mellett :) .Majd fülelek. Lehet ablak, lehet az ablakra szerelhető szélterelő, repedt vagy nem a legjobban passzoló tükörborítás, hátsó antenna, esetleg ablaktörlős leszorítólapka (vagy mi a neve), nekem volt egyszer erős gyanúm, hogy a kilincs felől jött valami süvítős zaj, aztán elálló díszléc, tetőléc, a hátsó szárny, rossz dísztárcsa, alul valami kiálló/elálló bizé, stb... Az ilyen hangokat egyébként piszok nehéz behatárolni pontosan. Engem egyszer majd megőrített valami rezgés, ami a kesztyűtartó felől jött. Szétszedtem/leragasztottam mindent a környéken, csak hallatszott. A poén az volt benne, hogy ezt csak a vezetőülésből, anyósülésnél tök csend. Aztán nem tudom mi lett a megoldás, de valahogy elmulasztottam. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Digger Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Az ilyen hangokat egyébként piszok nehéz behatárolni pontosan. Engem egyszer majd megőrített valami rezgés, ami a kesztyűtartó felől jött. Szétszedtem/leragasztottam mindent a környéken, csak hallatszott. A poén az volt benne, hogy ezt csak a vezetőülésből, anyósülésnél tök csend. Aztán nem tudom mi lett a megoldás, de valahogy elmulasztottam. :) Nekem is ugyanilyen hang volt. Alapjáraton. Aztán adagolójavítás után semmi. Kicsit magasabb az alapjáratom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február9, 2008 Megoszt Elküldve Február9, 2008 Estimeséket ne technikai topikokba írjunk azért. :) Esti mese? Indulás Hamburg után pár km-ről reggel 8 órakor, Passau után osztrák határhoz érkezés 12 órakor. 500 km / 4 óra 1 utassal Astra G 1,4; 125 km/ó átlag. Ebben benne volt még egy gyors tankolás is útközben. Ehhez kellett menni többször is 200-at! :) Az utasom a tanúm. (Regensburg után 20-30 km-es folyamatos lejtők vannak, ide járok kiégetni a kipufogóimat! ) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Esti mese? Indulás Hamburg után pár km-ről reggel 8 órakor, Passau után osztrák határhoz érkezés 12 órakor. 500 km / 4 óra 1 utassal Astra G 1,4; 125 km/ó átlag. Ebben benne volt még egy gyors tankolás is útközben. Ehhez kellett menni többször is 200-at! :) Az utasom a tanúm. (Regensburg után 20-30 km-es folyamatos lejtők vannak, ide járok kiégetni a kipufogóimat! ) :) Szép teljesítmény. (szegény autó) :) Nade, a gyári végsebesség adat 178 km/h. Mennyit mutatott az óra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február10, 2008 Megoszt Elküldve Február10, 2008 Szép teljesítmény. (szegény autó) :) Nade, a gyári végsebesség adat 178 km/h. Mennyit mutatott az óra? Kétszáz fölött, fordulatszám 6000. Egyébként ezen a szakaszon korábban a kis 60 lovas (szentgothárdi gyártású) Astrámmal több alkalommal is rendesen elértem a 195-öt (km óra szerint). És ez az autó azóta is kifogástalanul fut a kolléganőmnél minden motorikus hiba nélkül, pedig már veri a 280000-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts